سایت ساز و امکان طراحی سایت رایگان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

سایت ساز ها اصولا به هر نوع ابزار ساخت سایت گفته می شود که به صورت آنلاین و یا آفلاین وجود دارند و کاربران مبتدی از طریق این سایت سازها می توانند وب سایت خود را به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی راه اندازی نمایند. در این مقاله سایت سازهای آفلاین را برای شما معرفی می نمایم زیرا ایجاد سایت توسط این سایت سازها نیاز به تجربه و تخصص دارد و در این مقاله قصد داریم نحوه راه اندازی وب سایت به صورت رایگان را برای افراد مبتدی بیان نمایم. استفاده از سایت سازهای آنلاین بسیار ساده می باشد و از طریق این سایت ساز ها به راحتی می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید. سایت سازهای آنلاین به چند دسته تقسیم می گردند که شامل وبلاگ ها، سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا هستند که در ادامه توضیحات کاملی در مورد هر یک از سیستم ها برای شما بیان می نمایم:

سایت ساز چیست؟

قبل از اینکه بتوانید نحوه عملکرد آن را درک کنید، باید بدانید که سازنده وب سایت در واقع چیست. وب سایت ساز برنامه یا ابزاری است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ویرایش هیچ کدی وب سایت طراحی و ایجاد کنید. شما می توانید هر کاری را که نیاز دارید به تنهایی و بدون نیاز به طراح یا توسعه دهنده انجام دهید. با نرم‌افزار سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن توسعه‌یافته، می‌توانید به سادگی از میان طیف وسیعی از قالب‌ها انتخاب کنید و آنها را مطابق با دیدگاه برند خود سفارشی کنید!

چرا باید از سایت ساز استفاده کنم؟

سازندگان وب سایت ساخت و نگهداری وب سایت خود را برای شما آسان می کنند. اگر می خواهید وب سایت شما موفقیت آمیز باشد، تعمیر و نگهداری منظم ضروری است. مهم است که تمام محتوای شما به روز و جذاب باشد. از آنجایی که ویرایشگر کشیدن و رها کردن یک سازنده وب سایت ساده و قابل استفاده است، ایجاد تغییرات و به روز رسانی منظم وب سایت شما یک تکه کیک است.

مزایای استفاده از سایت سازها

مزایای استفاده از سایت ساز ها بسیار است اما ما در این مقاله 5 مورد از مهم ترین مزایای استفاده از سایت ساز ها را آورده ایم که به صورت زیر است:

1. صرفه جویی در هزینه

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت می شود، صرفه جویی در هزینه عامل اصلی برای مشاغل کوچک و فریلنسرها است. با یک سازنده وب سایت، می توانید در هزینه های اولیه صرفه جویی کنید و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری را در طول زمان کاهش دهید.

کاهش هزینه های اولیه
بسیاری از برترین سازندگان وب سایت امروزی برنامه های رایگانی را ارائه می دهند که شامل هاست و ویژگی های اساسی مانند قالب ها و عناصر طراحی با کشیدن و رها کردن است. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به سرمایه گذاری در خدمات توسعه وب گران قیمت یا مجوزهای نرم افزاری، به سرعت شروع به کار کنید.

2. بهره وری زمان

بهره وری زمان اغلب به اندازه کارایی هزینه برای مشاغل کوچک و فریلنسرها مهم است. و البته هر دو ذاتاً به هم مرتبط هستند. اگر کارها زمان بیشتری ببرد، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت! یکی دیگر از مزایای استفاده از سازنده وب سایت این است که تقریباً همیشه مقدار زیادی از زمان را برای استخدام یک طراح یا توسعه دهنده یا ساخت آن با وردپرس (یا CMS دیگر) صرفه جویی می کند.

3. انعطاف پذیری و گزینه های سفارشی سازی

مشاغل کوچک و فریلنسرها به توانایی ایجاد یک حضور آنلاین منحصر به فرد نیاز دارند که هویت برند آنها را منعکس کند. خوشبختانه، سازندگان وب‌سایت‌ها قالب‌ها و تم‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که می‌توانند به سرعت راه‌اندازی و سپس سفارشی شوند تا ظاهر و احساس خاصی را ارائه دهند که واقعاً با دید شما مطابقت دارد. رنگ ها، فونت ها، طرح بندی ها، تصاویر؛ همه آنها به راحتی در یک سازنده وب سایت ویرایش می شوند تا وب سایت شما واقعاً منحصر به فرد باشد.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

4. مقیاس پذیری

مقیاس پذیری عامل مهم دیگری در هنگام در نظر گرفتن پلت فرمی است که برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید، زیرا کسب و کارهای کوچک اغلب در طول زمان رشد می کنند و به منابع بیشتر و عملکرد بیشتری نسبت به برنامه ریزی اولیه نیاز دارند. سازندگان وب سایت در این زمینه بسیار سودمند هستند. سازندگان وب سایت به شما این امکان را می دهند که به سرعت ویژگی ها یا محصولات جدید را بدون نگرانی در مورد مسائل فنی یا مشکلات سازگاری اضافه کنید. این می تواند شامل افزودن گزینه های پرداخت جدید، راه اندازی یک وبلاگ، گسترش به بازارهای مختلف یا حتی ایجاد راه حل های سفارشی برای مشتریان مانند مناطق عضویت باشد.

5. مزایای امنیتی

هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه ایجاد وب سایت خود، مهم است که مسائل امنیتی را در نظر بگیرید. خوشبختانه، یکی دیگر از مزایای اصلی استفاده از سازنده وب سایت (به جای گزینه های خود میزبان مانند وردپرس یا CMS دیگر)، این است که این پلتفرم ها از تمام جنبه های امنیتی برای شما مراقبت می کنند!

سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟

سیستم مدیریت محتوا (CMS) برنامه‌ای است که برای مدیریت محتوا استفاده می‌شود و به چندین مشارکت‌کننده اجازه می‌دهد تا ایجاد، ویرایش و منتشر کنند. محتوای یک CMS معمولاً در یک پایگاه داده ذخیره می شود و در یک لایه ارائه بر اساس مجموعه ای از قالب ها مانند یک وب سایت نمایش داده می شود.

توابع متداول یک CMS به شرح زیر است:

  • تولید محتوا به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محتوا را ایجاد و قالب بندی کنند
  • ذخیره سازی محتوا، محتوا را در یک مکان و به شیوه ای ثابت ذخیره می کند
  • گردش‌های کاری مجوزهایی را برای مدیریت محتوا بر اساس نقش‌هایی مانند نویسندگان، ویراستاران و مدیران اختصاص می‌دهند.
  • انتشار به نرم افزار می گوید که محتوا چه زمانی و در کجا باید منتشر شود
  • بهینه سازی به شما کمک می کند تا تجربه دیجیتال را بهبود بخشید و از محتوای خود بیاموزید

وبلاگ ها

وبلاگ ها فضایی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید صفحه ای مربوط به خود ایجاد نموده و مطالب خود را بارگذاری نمایید و آدرس صفحه شما زیر دامنه ای از سایت ارائه دهنده خدمات وبلاگ خواهد بود، به عنوان مثال آدرس صفحه وبلاگ شما yourweblogusername.weblog.com خواهد بود. البته می توانید با ثبت دامنه و پارک آن بر روی آدرس وبلاگ خود وبلاگ را تبدیل به وب سایت نمایید و آدرس اختصاصی مربوط به خود را داشته باشید. وبلاگ ها خدمات خود را به صورت کاملا رایگان نیز عرضه نمی نمایند و معمولا تبلیغات خود را در وبلاگ شما نمایش می دهند و بنابراین در صورتی که قصد حضور قوی در محیط وب را دارید استفاده از وبلاگ ها به شما توصیه نمی گردد. در بخش زیر لیست وبلاگ هایی که در ایران کاربرد بیشتری دارند را به شما معرفی معرفی می نمایم:

  • بلاگفا: قدیمی ترین وب سایت ارائه دهنده خدمات وبلاگ در ایران
  • blog.ir: از سایر وبلاگ ها جدید تر می باشد اما تبلیغات خود را در وبلاگ شما نمایش نمی دهد

استفاده از وبلاگ ها به این صورت می باشد که کافی است در سایت مورد نظر ثبت نام نموده و اطلاعات مربوط به صفحه مورد نظر خود را وارد نمایید سپس می بایست قالب مورد نظر وبلاگ خود را از بین قالب های موجود انتخاب نموده و سپس مطالب خود را در وبلاگ بارگذاری نمایید. ساخت وبلاگ از بهترین و ساده ترین راه های حضور در وب می باشد که داشتن یک وبلاگ شخصی به تمام افراد توصیه می شود.

آیا باید از یک سایت ساز رایگان استفاده کنید؟

اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک با بیش از 1000 صفحه راه اندازی می کنید یا یک برنامه کاملاً تعاملی ایجاد می کنید، احتمالاً می خواهید یک توسعه دهنده استخدام کنید - یا حداقل برای یک سایت ساز وب سایت با بارگذاری کامل هزینه کنید. اما اگر به تازگی شروع به کار کرده اید یا نیاز به راه اندازی کسب و کار خود به صورت آنلاین دارید، این گزینه ها کار را انجام می دهند. wordpress و joomla CMS هر دو به من اجازه داده اند در مورد اینکه آیا باید از وردپرس مهاجرت کنم یا نه. کدام سازنده وب سایت را انتخاب می کنید؟

اگر می‌خواهید چگونه یک وب‌سایت رایگان بسازید یا در حال آزمایش یک ایده کسب‌وکار جدید هستید و می‌خواهید بدون صرف هزینه آن را آنلاین کنید، در اینجا چند گزینه عالی برای سازندگان وب‌سایت آسان و رایگان وجود دارد. ساخت و انتشار یک وب سایت می تواند آسان و کاملا رایگان باشد. بخوان تا یاد بگیری. این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید ساخت یک وب‌سایت رایگان را شروع کنید، اما به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات سازندگان وب‌سایت پولی گزینه بهتری برای استفاده حرفه‌ای هستند، زیرا با اخطارهایی مانند نمایش تبلیغات شخص ثالث، بدون URL قابل تنظیم یا تعداد محدودی از صفحات وب با این حال، اگر ایده‌ای برای یک وب‌سایت دارید و می‌خواهید آن را بدون هیچ رشته‌ای بسازید، این راهنما سریع‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها را برای ایجاد یک وب‌سایت رایگان به شما نشان می‌دهد. به علاوه، همیشه می‌توانید بعداً ارتقا دهید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

1. یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) را انتخاب کنید

یک سیستم مدیریت محتوا ایجاد و مدیریت محتوای وب سایت شما را بدون نیاز به دانش فنی آسان می کند. در اینجا بهترین انتخاب های ما برای سازندگان وب سایت رایگان و با استفاده آسان است که شامل CMS است و به شما امکان می دهد وب سایت خود را به سرعت راه اندازی کنید.

 2. ایجاد و راه اندازی حساب
هنگامی که یک سازنده وب سایت را انتخاب کردید، مراحل بعدی ساده هستند. ابتدا با استفاده از ایمیل، اکانت گوگل یا فیسبوک خود یک حساب کاربری ایجاد خواهید کرد. ممکن است از شما خواسته شود که نوع وب سایتی را که ایجاد می کنید، مانند فروشگاه تجارت الکترونیک یا وبلاگ شخصی، مشخص کنید.

انواع سایت سازهای رایگان

1.Google Sites 

 Google Sites یک سایت ساز اساسی با گزینه های سفارشی سازی محدود و ابزارهای سئو صفر است. اگر مبتدی هستید یا فقط می خواهید آب را آزمایش کنید خوب است، اما انتظار نداشته باشید که نتایج موتورهای جستجو را تسخیر کنید. برای شروع می توانید از بین ده ها الگو یا یک بوم خالی انتخاب کنید. و سپس ظاهر و احساس (سبک، رنگ، و فونت) را با انتخاب شش تم اصلاح کنید، یا دوباره، تم خود را ایجاد کنید. اگر یک موضوع استاندارد را انتخاب کنید، به مواردی که می توانید ویرایش کنید محدود هستید. به عنوان مثال، اگر یک دکمه نارنجی می‌خواهید، باید رنگ تم را تغییر دهید، که ممکن است روی تنظیمات رنگ دیگر تأثیر بگذارد. و شما نمی توانید اندازه دکمه را تغییر دهید - همه چیز از پیش تعریف شده است. اگر می‌خواهید محدودیت‌ها را دور بزنید، باید یک تم سفارشی ایجاد کنید.

همانطور که گفته شد، استفاده از Google Sites آسان است. از بسیاری جهات، مانند استفاده از Google Docs است: همه چیز قبل از انتشار سایت خود در Google Drive شما ذخیره می شود و می توانید آن را با همکاران به اشتراک بگذارید. برای من عجیب بود که هیچ تنظیمات SEO وجود نداشت، اما می توانید یک مسیر سفارشی برای هر صفحه تعیین کنید. (شاید باید اعتماد کنید که گوگل سئو را انجام خواهد داد، اما با این وجود…)

مزایای استفاده از Google Sites

1. قیمت سایت های گوگل: 100% رایگان. بدون برنامه پرداختی

2. سهولت استفاده: استفاده آسان. مشابه استفاده از Google Docs.

3. گزینه های سفارشی سازی: محدود. از بین 12 قالب و 6 تم برای ظاهر و ظاهر سایت خود انتخاب کنید. ایده آل برای افرادی که تجربه زیادی از وب سایت ندارند.

4. ابزار سئو: وجود ندارد، شگفت آور است.

 2.wordpress

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) است. این یک ابزار محبوب برای افرادی است که هیچ تجربه کدنویسی ندارند و می خواهند وب سایت و وبلاگ بسازند. نرم افزار هیچ هزینه ای ندارد هر کسی می تواند آن را به صورت رایگان نصب، استفاده و اصلاح کند.

مزایای استفاده از wordpress

1. وردپرس منبع باز است.
وردپرس یک پلتفرم متن باز است. این بدان معنی است که هر کسی می تواند کد منبع را تغییر دهد و نرم افزار را دوباره توزیع کند. این برای افراد طراحی شده است تا ایده های خود را برای بهبود پلت فرم مشارکت دهند. یک انجمن منبع باز وجود دارد که به بهتر شدن وردپرس کمک می کند.

2. استفاده از وردپرس برای یک مبتدی آسان است.
وردپرس به مدرک مهندسی کامپیوتر نیاز ندارد. در واقع برای افراد غیر فنی ساخته شده است. رابط کاربری بصری و دوستانه است.

برای افزودن یک طرح جدید به وب سایت خود، می توانید به سادگی یک تم را دانلود کنید. اگر نیاز به اضافه کردن یک عملکرد جدید، مانند فرم تماس دارید، فقط یک افزونه را نصب کنید. کارهای توسعه وب که قبلا ساعت ها طول می کشید را می توان در عرض چند دقیقه انجام داد.

3. وردپرس سئو دوستانه است.
تنها ساختن یک وب سایت وردپرسی کافی نیست. شما می خواهید که مردم وب سایت شما را از طریق بهینه سازی موتور جستجو پیدا کنند و از آن بازدید کنند. با افزونه های SEO، مانند Yoast SEO، می توانید رتبه خود را با پیشنهادات پیوند داخلی و قالب های توضیحات متا افزایش دهید.

4. وردپرس از انواع رسانه ها پشتیبانی می کند.
وردپرس هیچ نوع رسانه اصلی را محدود نمی کند. بنابراین، می توانید از هر ترکیبی از متن، تصویر و ویدیو در وب سایت خود استفاده کنید. در این بازار رقابتی برای توجه مصرف کنندگان، خوب است بدانید که این پلتفرم به شما آزادی خلاقیت می دهد.

5. وردپرس امن است.
امنیت یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها است. با تعداد نقض‌های داده‌ای که هر سال اتفاق می‌افتد، می‌خواهید خیالتان راحت باشد که داده‌های شما (و داده‌های مشتریانتان) محافظت می‌شوند. تا زمانی که افزونه ها را به روز نگه دارید و پسوردها را ایمن نگه دارید، وردپرس یکی از امن ترین و مطمئن ترین پلتفرم های CMS است. این پلت فرم چندین ویژگی را برای محافظت از وب سایت شما ارائه می دهد، مانند خروج از سیستم کاربران بیکار و افزودن احراز هویت دو مرحله ای.

6. استفاده از وردپرس رایگان است.
وردپرس کاملا رایگان است. استفاده از نرم افزار هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. با این حال، برای در دسترس قرار دادن وب سایت خود به صورت آنلاین، باید به یک ارائه دهنده میزبان شخص ثالث پرداخت کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

3. joomla

جوملا! یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و منبع باز (CMS) برای انتشار محتوای وب سایت است. در طول سال ها جوملا! برنده چندین جایزه شده است. این بر روی یک چارچوب برنامه وب مدل-نما-کنترلر ساخته شده است که می تواند مستقل از CMS استفاده شود که به شما امکان می دهد برنامه های آنلاین قدرتمند بسازید. جوملا! یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای وب‌سایت است، به لطف جامعه جهانی توسعه‌دهندگان و داوطلبان آن، که مطمئن می‌شوند این پلتفرم کاربر پسند، قابل گسترش، چند زبانه، در دسترس، واکنش‌گرا، بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو و موارد دیگر است.

مزایای  استفاده از جوملا

1. رایگان برای استفاده
جوملا به صورت متن باز توسعه داده شده است تا همه بتوانند آن را به صورت رایگان دانلود کنند. از PHP به عنوان زبان اصلی استفاده می کند و MySQL را در کنار آن پشتیبانی می کند. PHP و MySQL در جوملا این امکان را برای بسیاری از داوطلبان فراهم می کند تا به مشارکت خود در بهینه سازی کد و ایجاد برنامه های افزودنی جدید ادامه دهند.

2. مناسب برای تجارت الکترونیک

جوملا برای راه اندازی فروشگاه آنلاین بسیار مناسب است. جوملا دارای تعدادی پسوند سبد خرید است که به شما امکان می دهد وب سایت تجارت الکترونیکی را به راحتی و روان ایجاد کنید. شما می توانید لیستی از بهترین افزونه های سبد خرید را در مقاله دیگر ما بیابید. سبدهای خرید باید ایمن باشند و باید از هرزنامه ها جلوگیری شود. در فرم ورود، می توانید CAPTCHA را اضافه کنید و فروشگاه خود را از هرزنامه ها ایمن کنید.

3. پشتیبانی از اسکریپت PHP
جوملا از PHP پشتیبانی می کند، بنابراین وقتی می خواهید ویژگی هایی به وب سایت خود اضافه کنید، نیازی به نوشتن کد طولانی ندارید. هنگامی که می خواهید برخی از ویژگی ها را تغییر دهید، ویرایش کد آسان تر است. به دلیل PHP، می‌توانید کارآمدتر به پایگاه داده متصل شوید.

4. استفاده ایمن، سریع و آسان برای ویرایش
جوملا برای ویرایش یک صفحه در وب سایت شما ایمن تر است. هنگامی که در حال ویرایش هر یک از مقاله ها یا ماژول ها هستید، آن را قفل می کند تا هیچ کس دیگری نتواند همان محتوا را ویرایش کند تا از تضاد جلوگیری شود. جوملا دارای یک ویرایشگر محتوای قدرتمند مانند TinyMCE است که ویرایش محتوا را برای شما آسان می کند.

5. عملکرد سئو داخلی
جوملا دارای قابلیت سئو داخلی است که به شما امکان می دهد وب سایت را برای موتور جستجو بهینه کنید. شما سئو اولیه را انجام خواهید داد، مانند اضافه کردن توضیحات متا و کلمه کلیدی بدون استخدام شرکت سئو شخص ثالث. در تنظیمات، می توانید آن را به گونه ای سفارشی کنید که از یک URL مناسب سئو استفاده کنید و نام سایت را در عنوان صفحه قرار دهید. URL های دوستدار SEO از عنوان صفحه در URL به جای یک رشته کلمات تصادفی در URL استفاده می کنند.

4. Drupal

دروپال یک سیستم مدیریت محتوا منبع باز است که توسط جامعه ای متشکل از بیش از 630000 توسعه دهنده و کاربر ساخته شده است. مدل منبع باز آن توسعه مستمر را با کمک آخرین فن آوری ها و توانایی هایی که با استاندارد، سهولت استفاده و مدولار بودن مشخص می شود، تضمین می کند. 21 دسامبر 1400

دروپال چه کاری می تواند انجام دهد؟ و چرا با سایر CMS ها متفاوت است؟
دلایل زیادی وجود دارد که چرا دروپال سه سیستم مدیریت محتوای پرکاربرد برتر است و اینکه چرا هزاران سیستم پیچیده کوچک تا بزرگ آن را به گزینه های خود تبدیل کرده اند. در اینجا آنها هستند:

1. قابلیت اطمینان

دروپال یکی از سه سیستم مدیریت محتوا برتر در جهان است. تاریخچه دیرینه ای دارد. اگرچه دروپال یک کار در حال پیشرفت است، اما در طول مسیر پایدار بوده است. ما اکنون دروپال 8 را داریم در حالی که دروپال 9 قرار است منتشر شود. اما می توانید مطمئن باشید که حداقل 5 سال از نسخه قبلی دروپال پشتیبانی خواهید کرد. در همین حال، منابع برای کالاها در آنجا باقی خواهد ماند.

2. منابع در دسترس

تقریباً هر کاری که می خواهید با سیستم انجام دهید قبلاً توسط افراد دیگر ایجاد شده و کاملاً به خوبی انجام شده است. خبر خوب دیگر این است که تقریباً همه مفیدترین ماژول ها (افزونه های دروپال) به جامعه دروپال ارائه شده است. این بسیار ارزشمند است زیرا در بسیاری از CMS ها باید برای ویژگی های مهم هزینه پرداخت کنید. به عنوان یک کاربر، شما از تلاش ها و تجربه های شخصی بهره زیادی برده اید.
یک جامعه اختصاصی عظیم انجمن دروپال بزرگ، پویا است و از سال 2001 به خوبی عمل کرده است. Drupal.org به عنوان یک مبتدی یا یک توسعه‌دهنده ارشد، منبعی است که باید برای یادگیری مطالب، اخبار آتی جستجو کنید، یا از مشارکت‌کنندگان درخواست حمایت کنید، و متخصصان
3. محکم و راحت

مطمئن باشید که کد منبع برای ساخت سایت های دروپال شما دقیقا نوشته شده و توسط کارشناسان دروپال طراحی شده است. هنگامی که قصد انجام کارهای پیچیده تر و پیشرفته تر را دارید، اصلاح سیستم را آسان و راحت خواهید یافت. این به کاربران مزیت بزرگی نسبت به سایر CMS ها می دهد.
4. انعطاف پذیری

این شانسی نیست که دروپال به عنوان انعطاف پذیرترین CMS در نظر گرفته شود. ما همیشه فکر می کردیم که اگر شما ایده ای در مورد هر توابع، محتوا دارید، مطمئناً می توانید آن را با دروپال ایجاد کنید. به طور جدی. شما می توانید هر محتوایی را در سایت ایجاد کنید. شما می توانید هر چیزی را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید. شما می توانید هر نوع وب سایتی را که می خواهید ایجاد کنید.
5. مقیاس پذیری

منظور ما از مقیاس پذیری این است که می توانید هسته دروپال خود را با انواع ماژول های دروپال به سطح بالاتری گسترش دهید. آنچه در مورد ماژول های دروپال عالی است این است که آنها به خوبی با هسته دروپال ادغام می شوند. آنها همچنین کاملاً کارآمد با ماژول ها ارتباط برقرار می کنند. این بدون توجه به این واقعیت است که بسیاری از ماژول ها کاملاً متفاوت هستند. این به دلیل ساختار طبیعی و ساخته شده در سیستم دروپال است. این در نتیجه قدرت گسترش وب سایت دروپال شما را افزایش می دهد. همچنین یک نقطه قوت اصلی دروپال در مقایسه با سایر CMS ها است. در همین حال، دروپال یک منبع باز است. بنابراین فرض کنید ماژول‌هایی که می‌خواهید وجود ندارند، می‌توانید یک ماژول ایجاد کنید، یک ماژول موجود را ویرایش کنید یا شخصی را برای انجام کار استخدام کنید.

شرکت دارکوب

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت ارزان و با کیفیت و خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. شرکت دارکوب با استفاده از سایت ساز هایی مانند وردپرس و جوملا قالب های آماده تولید میکند. شرکت دارکوب قالب های آماده را خود تولید میکند و این وجه تمایز شرکت ما با دیگر شرکت های برنامه نویسی است. شما می توانید برای دیدن قالب های آماده وب سایت تولید شده دارکوب به سایت ما مراجعه کنید و نمونه قالب های آماده تولید شده که شامل قالب های شرکتی قالب های فروشگاهی و قالب های آموزشی می شود را مشاهده کنید و با ارزان ترین قیمت آن ها را خریداری کنید.

 شما می توانید آموزش طراحی سایت و وردپرس را در آموزشگاه دارکوب ببینید و یا در کلاس های آکوزشگاه شرکت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز