طراحی سایت آگهی، تبلیغاتی و نیازمندی

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت نیازمندی

سایت نیازمندی به سایتی گفته می شود که کاربران در این نوع وب سایت ها می توانند کالا و خدمات خود را معرفی نموده و در معرض فروش قرار دهند و همچنین در بین کالا و خدماتی که سایر کاربران قرار داده اند جستجو نموده و کالا و خدمات مورد نیاز خود را بیابند. طراحی سایت نیازمندی نسبت به سایر سایت ها پیچیده گی بیشتری دارد زیرا کاربران در این نوع سایت می بایست قابلیت عضویت و مدیریت آگهی های خود را داشته باشند. هم اکنون در کشور ما سایت های نیازمندی بسیاری وجود دارند مانند دیوار، ایستگاه، ایران تجارت و نیاز روز که در این سایت ها کاربران آگهی های تبلیغاتی خود را ثبت نموده اند و در صورتی که کاربری تمایل داشته باشد می تواند آگهی خود را برای نمایش بیشتر ویژه نماید که از بابت ویژه نمودن آگهی هزینه ای را پرداخت می نمایند. در حقیقت سایت های آگهی قابلیت ثبت آگهی های معمولی را به همه کاربران به صورت رایگان می دهند و از کاربرانی که قصد ویژه نمودن آگهی خود را داشته باشند هزینه دریافت می نمایند و نحوه دریافت هزینه نیز بسته به سیاست کاری وب سایت می باشد. این نوع وب سایت ها با نام سایت های آگهی، تبلیغاتی و نیازمندی مشهورند و جهت طراحی سایت آگهی روش ها و راه های مختلفی وجود دارد.

جهت طراحی وب سایت درج آگهی توسط دارکوب دو راه دارید که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از روش ها می توانید با تلفن های دارکوب در تماس باشید.

  • استفاده از قالب سایت درج آگهی دارکوب که توضیحات آن را در این آدرس می توانید مطالعه نمایید. (تعرفه از یک و نیم میلیون تومان)
  • طراحی سایت درج آگهی به صورت اختصاصی از پایه توسط دارکوب که نمونه پیش فاکتور طراحی چنین سایتی در انتهای همین مقاله موجود است. (تعرفه از 5 میلیون تومان)

امکانات اولیه بخش کاربری

موردی که در طراحی سایت نیازمندی می بایست به آن بسیار توجه گردد بخش کاربران این نوع وب سایت ها می باشد که در این نوع سایت ها کاربران می بایست بتوانند در سایت ثبت نام نموده و آگهی های خود را درج نمایند و پس از درج آگهی کاربران می بایست قابلیت حذف و ویرایش آگهی را نیز داشته باشند. پس از درج آگهی توسط کاربر آگهی مورد نظر پس از بررسی و تایید مدیر وب سایت در سایت و در دسته بندی مورد نظر قرار داده خواهد شد. همچنین کاربران در بخش کاربری خود می بایست این امکان را داشته باشند تا بتوانند در صورت لزوم آگهی و تبلیغ خود را ویژه نمایند که در این بخش می بایست قابلیت پرداخت آنلاین در سایت قرار داده شود. پس از پرداخت آنلاین توسط کاربر سیستم به مدیر سایت پرداخت را اطلاع می دهد و مدیر وب سایت آگهی را ویژه خواهد نمود.

نسخه سازگار با موبایل

با توجه به اینکه امروزه کاربران بسیاری از موبایل و تبلت برای گردش در وب استفاده می نمایند وجود نسخه موبایلی وب سایت برای سایت های آگهی و نیازمندی لازم و ضروری می باشد. در صورتی که سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد ممکن است کاربران بسیاری را از دست دهید که امروزه درصد کاربران موبایلی در حدود 50 درصد از کل کاربران می باشد و بنابراین بهتر است سایت خود را حتما سازگار با موبایل طراحی نمایید.

سیستم مکان

با توجه به آنکه ممکن است موقعیت آگهی دهنده و کاربر درخواست کننده محصول و یا خدمات ممکن است متفاوت باشد می بایست بخشی جهت مشخص نمودن مکان و موقعیت آگهی دهنده وجود داشته باشد تا کاربر در صورت نیاز بتواند نیازمندی ها مربوط به نواحی مورد نظر خود را فیلتر نماید. وجود این قابلیت باعث می گردد تا کاربرانی که در جستجوی کالا و خدمات خاصی هستند راحت تر بتوانند محصول و خدمات مورد نیاز خود را در محل مورد نظر خود بیابند.

امکانات پیشرفته سایت نیازمندی

در طراحی سایت نیازمندی امکانات پیشرفته ای نیز می توان در نظر گرفت که در سایت های نیازمندی موجود نمی باشد. یکی از سایت های بسیار معروفی در زمینه نیازمندی و آگهی ebay.com می باشد که در این وب سایت کاربران می توانند کالاهای خود را برای فروش قرار دهند و سایر کاربران می توانند آیتم مورد نظر سایر کاربران را خریداری نمایند. این وب سایت در حقیقت یک سایت آگهی پیشرفته می باشد که در این بخش امکانات پیشرفته سایت های نیازمندی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سیستم فیلدهای پیشرفته

در یک سایت معمولی آگهی فیلدهای کلیه آگهی ها یکسان می باشد و کاربران نمی توانند مشخصات خاص آیتم مورد نظر خود را در فیلدی خاص وارد نمایند حال آنکه سیستم فیلدهای پیشرفته این امکان را می دهد تا آگهی های هر دسته بندی فیلدهای مخصوص به خود را داشته باشد و به عنوان مثال در صورتی که کاربر وارد دسته بندی خودرو شود بتواند فیلدهای مربوط به خودرو نظیر سال تولید، کیلومتر و ... را تکمیل نماید و در صورتی که وارد دسته بندی موبایل شد بتواند فیلدهای خاص موبایل نظیر تعداد سیم کارت و حافظه را تکمیل نماید. در نظر گرفتن این قابلیت باعث می گردد بتوان برای وب سایت نیازمندی جستجوی پیشرفته ای را در نظر گرفت تا کاربران بتوانند در دسته بندی های مختلف کالا و خدمات مورد نظر خود را با دقت بیشتری بیابند.

سیستم خرید آنلاین

این قابلیت این امکان را می دهد تا کاربران بتوانند کالا و خدمات خود را برای فروش قرار دهند تا سایر کاربران بتوانند کالا یا خدمات مورد نظر را خریداری نمایند. پس از خریداری کالا پول به حساب وب سایت واریز می گردد و پس از تایید صحت کالا و خدمات توسط خریدار پول به حساب فروشنده با کسر مبلغی از جهت پورسانت واریز می گردد. این قابلیت در حقیقت وب سایت را به یک سیستم خرید و فروش واقی تبدیل می نماید تا کاربران بتوانند کالاها و خدمات خود را برای فروش قرار دهند.

سیستم مناقصه

این سیستم امکان برگزاری مناقصه در نیازمندی ها را می دهد تا ثبت کننده آگهی بتواند آیتم خود را جهت مناقصه قرار دهد و سایر کاربران بتوانند پیشنهاد قیمت خود را ارائه نمایند. همچنین ثبت کننده آگهی می تواند برای مناقصه خود زمان مشخص نماید تا مناقصه در تاریخ خاصی پایان یابد و در نهایت برنده مناقصه مشخص گردد.

رتبه کاربران

با توجه به آنکه در این وب سایت کاربران کالا و خدمات را برای فروش قرار می دهند و هویت کاربران مشخص نیست می بایست قابلیتی وجود داشته باشد تا سایر کاربران بتوانند به یک کاربر رتبه دهند تا توسط آن رتبه کاربر دارای اعتبار باشد. رتبه کمتر به معنای قابلیت اعتماد کمتر و رتبه بیشتر به معنای قابلیت اعتماد بیشتر یک کاربر می باشد.

سیستم شبکه اجتماعی

توسط این سیستم می توان قابلیتی در نظر گرفته تا کاربران بتوانند کاربرانی را پیگیری نمایند تا زمانی که کاربر مورد نظر محصول جدیدی درج نمود در صفحه مربوط به تایم لاین کاربر نمایش داده شود. این قابلیت وب سایت را بسیار فعال می سازد و باعث افزایش کارایی و میزان فروش وب سایت می گردد.

در پایان

دارکوب از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی سایت فعالیت دارد و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی نموده است و تعداد بسیاری از این سایت ها نیازمندی بوده اند. این شرکت تجربه فراوانی در زمینه این نوع سایت ها دارد و همچنین یکی از سایت های نیازمندی دارکوب هم اکنون با کلمه "آگهی رایگان" رتبه اول گوگل می باشد. همچنین دارکوب سایت جدیدی آگهی با نام sellfree.ir طراحی نموده است که این وب سایت در نهایت قصد تبدیل شدن به سایت مشابه Ebay.com اما در ایران را دارد. برای مشاوره و راهنمای در زمینه طراحی سایت نیازمندی می توانید با شماره تلفن های دارکوب تماس حاصل فرمایید.

نمونه پیش فاکتور طراحی سایت درج آگهی

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز