بهینه سازی سایت و جذب مشتری بیشتر

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
بهینه سازی سایت و جذب مشتری بیشتر

بله، بهینه سازی سایت باعث جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد شما می گردد و و از طریق کار سئو می توانید بازاریابی خود را به صورت دائمی و با صرف هزینه های بسیار پایین انجام دهید. اما اصلا بهینه سازی سایت چیست و چه کارهایی لازم است در سایت انجام گردد. بهینه سازی وب سایت یا سئو که کلمه سئو برگردان کلمه SEO انگلیسی می باشد که مخفف عبارت Search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد در اصل به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن رتبه وب سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت صفحه اول گوگل نمایش داده می شود و جستجوی عبارات مربوط به زمینه فعالیت شرکت وب سایت در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود که این مورد باعث می شود کاربرانی که در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات شما هستند بتوانند از طریق جستجو در اینترنت شما را بیابند و در صورتی که کالا و خدمات شما مناسب آنان باشد به شما سفارش دهند. در حقیقت امروزه با توجه به اینکه کاربران بسیاری به صورت اینترنتی کالا و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می نمایند، بهینه سازی وب سایت برای آنکه شرکت ها بتوانند از بازار اینترنت سهمی داشته باشند امری ناگزیر است و همچنین هر روز سفارش و خرید اینترنتی متداول تر از قبل می باشد و برای آنکه شرکت ها مشتریان بسیاری را از دست ندهند بهتر است در این وادی قدم بگذارند. در حقیقت با توجه به اینترنتی شدن کلیه کسب و کارها امروزه داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن برای جذب مشتری بیشتر لازم و ضروری می باشد و در بخش زیر توضیحات بیشتری را در مورد بهینه سازی وب سایت برای شما بیان می نمایم.

دو حالت ممکن است وجود داشته باشد یا شما سایتی دارید و قصد بهینه سازی آن را دارید و یا قصد طراحی سایت و یا طراحی مجدد آن را دارید. در صورتی که هنوز وب سایت خود را راه اندازی ننموده اید حتما بهتر است از ابتدا به متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت مشورت نمایید زیرا حتی نام دامنه در رتبه و موفقیت وب سایت تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که قصد بهینه سازی سایت قبلی خود را دارید بهتر است تاریخچه ای از اقدامات قبلی انجام گرفته بر روی وب سایت خود را به متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت اعلام نموده تا با توجه به دانستن موارد اقدامات مقتصی را انجام دهد. در بخش زیر المان های تاثیر گذار بر روی بهینه سازی سایت شما را معرفی می نمایم:

نام دامنه وب سایت

انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت یکی از مهترین امور در سئو می باشد و تاثیر بسیاری در موفقیت وب سایت در آینده خواهد داشت. انتخاب نام دامنه می بایست حتما زیر نظر متخصص انجام گردد زیرا با انتخاب نام دامنه مناسب بسیاری از هزینه های مربوط به سئو و بهینه سازی سایت شما کاهش پیدا می کند.

هاستینگ وب سایت

اینکه شما از چه هاستینگی به چه کیفیتی استفاده می نمایید نیز در موفقیت شما در بهینه سازی وب سایت موثر خواهد بود. سه مدل هاستینگ اشتراکی، مجازی و اختصاصی وجود دارد که بهترین آن برای سئو سایت سرور اختصاصی می باشد که قیمت بالایی دارد. بعد از هاست اختصاصی سرور مجازی نیز می تواند جوابگوی امور سئو وب سایت شما باشد که قیمت آن به نسبت هاست اختصاصی مناسب تر است. در صورتی که نمی توانید هزینه سرور مجازی را نیز پرداخت نمایید می توانید از سرور اشتراکی از شرکت های معتبر استفاده نمایید تا دچار مشکلات همسایه بد در هاست ها نشوید. همچنین بهتر است وب سایت شما دارای آی پی اختصاصی باشد تا از آی پی سایر سایت ها استفاده ننماید. سرعت وب سایت بسیار تاثیر گذار در بهینه سایت شما خواهد بود در نتیجه هر چه در توان شماست سرور بهتری برای وب سایت خود تهیه نمایید.

طراحی وب سایت

برای آنکه رتبه خوبی در موتورهای جستجو نظیر گوگل داشته باشید حتما می بایست اصول سئو در وب سایت رعایت شده باشد و رعایت این اصول آینده وب سایت شما را تضمین می نماید. حتما طراحی وب سایت خود را زیر نظر شرکت های با سابقه طراحی وب که در امور سئو تخصص دارند انجام دهید تا اصول سئو در وب سایت شما رعایت گردند که در بخش زیر این اصول را برای شما معرفی می نمایم:

  • کد نویسی وب سایت با استفاده از دایوها و عدم استفاده از جداول در صفحه بندی وب سایت
  • آدرس دهی صفحات وب سایت به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و عدم استفاده از ? و index.php و یا index.aspx در نام صفحات وب سایت
  • استفاده از عناوین مناسب برای کلیه صفحات وب سایت و تمرکز بر انتخاب درست عنوان صفحه با توجه به مطالب و موضوع صفحه
  • استفاده از کلمات و توضیحات کلیدی در هدر وب سایت به منظور بهتر ایندکس شدن صفحات وب سایت
  • چیدمان اطلاعات وب سایت به صورت قابل فهم و دسته بندی شده برای کاربران وب سایت به گونه ای که کاربر پسند باشد
  • جلوگیری از وجود صفحات تکراری در وب سایت با آدرس های متفاوت
  • ظاهر وب سایت نیز در سئو و بهینه سازی تاثیر گذار خواهد بود و طراحی سایت شما می بایست بتواند کاربر شما را جذب نماید

موارد ذکر شده در بخش بالا اصول اولیه می باشد که می بایست در همه سایت ها رعایت گردد و عدم رعایت هر یک ممکن است صدمات جبران ناپذیری به وب سایت وارد آورد.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

ریسپانسیو بودن وب سایت به معنای نمایش مناسب وب سایت در موبایل و تبلت می باشد تا زمانی که کاربری سایت را از طریق موبایل و تبلت مشاهده نموده بتواند بدون نیاز به بزرگنمایی وب سایت و استفاده از اسکرول چپ و راست مطالب وب سایت را به راحتی مشاهده نماید. نسخه موبایلی وب سایت مدتی است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و در صورتی که سایتی نسخه موبایلی داشته باشد رتبه بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت.

تولید محتوا برای وب سایت

این مرحله از کار بر عهده مالک وب سایت می باشد و بسیار با اهمیت می باشد ولی اغلب کمتر به آن توجه می گردد. تولید محتوا برای وب سایت می باشد به صورت دوره ای انجام گردد و در سایت پیوسته می بایست مطالب و مقالات مفیدی در زمینه فعالیت شرکت بارگذاری گردد. در حقیقت محتوا مهترین مسئله در سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد و حتما می بایست به آن توجه کافی گردد.

در پایان

با سئو و بهینه سازی وب سایت خود می توانید کسب و کار خود را رونق دهید و فروش بیشتری داشته باشید و این روش بازاریابی با توجه به آنکه هنوز برای بسیاری از شرکت ها ناشناخته باقی مانده بسیار مقرون به صرفه می باشد و در مقایسه با سایر روش های بازاریابی بسیار ارزان می باشد. کافی است توجه کافی را به آن داشته باشید و شرکت مناسبی را برای انجام بهینه سازی سایت خود انتخاب نمایید. دارکوب از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی وب فعالیت دارد و در این سال ها و تا زمان نوشتن این مقاله در حدود 2500 وب سایت طراحی نموده است و کار بهینه سازی 500 وب سایت را انجام داده است و تجربه فراوانی در زمینه بهینه سازی سایت های اینترنتی دارد و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز