سئو سایت خود را منفجر کنید

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
سئو سایت خود را منفجر کنید

سئو به عملیات بالا آوردن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو گفته می شود که این کلمه از یک مخفف انگلیسی با نام SEO آمده است که مخفف عبارت Search Engine Optimazation به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو آمده است. توسط انجام امور سئو بر روی وب سایت می توانید رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو را بهبود ببخشید. نتیجه بالا بودن وب سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو نظیر گوگل توانایی در جذب مخاطب و مشتری بیشتر می باشد. در حقیقت سئو یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی مطرح می باشد که تاثیر آن در کسب و کار دائمی خواهد بود و به شرکت ها قابلیت جذب مشتری بیشتر از طریق اینترنت و وب را می دهد. به عنوان یک مثال شرکت زمینه فعالیت دارکوب طراحی وب می باشد و این شرکت با انجام امور سئو بر روی وب سایت خود وب سایت های خود را برای کلیه کلمه کلیدی مربوط به "طراحی وب" در صفحه اول گوگل نمایش داده است و بودن در صفحه اول گوگل به دارکوب قابلیت جذب مشتریان جدید از طریق موتور جستجوی گوگل را می دهد. عین همین مثال می تواند در زمینه شغلی شما و برای وب سایت شما انجام گردد و بتوانید مشتریان جدیدی از وب سایت خود جذب نمایید. امروزه کاربرانی که از موتورهای جستجوب برای خرید و سفارش کالا و خدمات برای جستجوی کالا و خدمات خود استفاده می نمایند روز به روز در حال افزایش می باشد و برای آنکه از بازار وب بهره ببرید می بایست بر روی امور سئو وب سایت خود توجه کافی را داشته باشد. در بخش زیر به شما روش هایی را معرفی می نمایم تا بتوانید سئو وب سایت خود را منفجر نمایید.

بررسی مشکلات سئو سایت

قبل از هر کار بهتر است وب سایت خود را جهت بررسی به متخصص سئو و بهینه سازی برای بررسی بسپارید تا در صورت وجود خطا و مشکلات سئو در سایت شما این موارد از وب سایت شما برطرف شده و در وب سایت شما عیب اساسی وجود نداشته باشد.

انتقال سایت به هاست پر سرعت

سرعت وب سایت یکی از مهترین المان ها در رنکینگ سایت ها می باشد و بهتر است وب سایت خود را به هاستی با سرعت بالا منتقل نمایید تا وب سایت شما با سرعت قابل قبولی بالا آمده و به این روش در کنار آنکه رضایت خاطر کاربران خود را فراهم می آورید، رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو ارتقاء یابد.

تولید محتوا با توان بسیار بالا

محتوا پادشاه است شاید این کلمه را قبلا شنیده باشید و این به این معناست که در سئو محتوا مهترین فاکتور موتورهای جستجو می باشد و هر چه بتوانید مطالب و مقالات مفید تر و کامل تری در زمینه شغلی خود در سایت خود بارگذاری نمایید وب سایت شما رتبه بهتری در موتورهای جستجو گوگل خواهد گرفت. هر چه می توانید مقاله بیشتر تولید کنید و مطالب وب سایت خود را تکمیل تر می نمایید. اکثر شرکت ها از تولید محتوای کافی در سایت خود غافل می مانند و همین مسئله شرکت هایی را که وب سایتی با مطالب کامل تر دارند در موتورهای جستجو متمایز تر می سازدو از همین امروزه آغاز نمایید و روزی یک مقاله بلند و با کیفیت به سایت خود اضافه نمایید. در ادامه می توانید مقاله تولید محتوا به صورت سئو را مطالعه نمایید.

تبلیغات در سایر سایت ها

تبلیغات در سایر سایت ها به برند سازی شما و گرفتن ورودی بیشتر کمک می نماید البته دقت نمایید تبلیغات خود را در سایر سایت ها زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام بدهید زیرا ممکن است با انتخاب سایت ها اشتباه به رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو لطمه وارد نمایید و تبلیغ شما در موتور جستجو برای وب سایت شما نتیجه عکس داشته باشد. تبلیغات در سایر سایت های پر بازدید و و مرتبط موردی است که می توانید علاوه بر افزایش کلیک خود وب سایت به سئو وب سایت شما کمک شایانی نماید.

استفاده از سایر روش های تبلیغ

استفاده از سایر روش های تبلیغاتی نظیر تبلیغ در روزنامه، جراید، ارسال اس ام اس تبلیغاتی، بیلبورد، رادیو و تلویزیون نیز می تواند به سئو وب سایت شما کمک نماید. این روش ها جدا از آنکه به برند سازی و اعتبار شغلی شما کمک می نماید باعث بالا رفتن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گردید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

امروزه کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی عضو هستند و در این شبکه های اجتماعی فعالیت می نمایند و حضور در این شبکه های اجتماعی این فرصت را به شما می دهد تا مشتریان جدیدی در این شبکه ها جذب نموده و با مشتریان قدیمی خود در ارتباط باشید. امروزه شبکه های اجتماعی ابزار بسیار قدرتمندی برای بازاریابی در اختیار شما است و کافی است در این شبکه ها فعال باشید و نحوه استفاده مناسب از این شبکه های اجتماعی را بدانید.

استفاده از گوگل ادوردز

استفاده از گوگل ادورز در کنار انجام امور سئو وب سایت شما می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی بازدید کننده موضوعی، افزایش فروش و سئو وب سایت شما داشته باشد و سعی نمایید حتی المکان این ادوردز خود را فعال نگاه دارید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تبلیغات در گوگل را مطالعه نمایید.

در پایان

با انجام امور ذکر شده در بالا در کنار بهره گیری از مشاوره متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند سئو وب سایت و در نهایت بازدید کننده و مشتریان وب سایت شما را منفجر نماید. همیشه اقدامات خود را بر روی وب سایت زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام دهید تا با انجام اقدامات اشتباه مشکلی برای وب سایت شما به وجود نیاید. دارکوب 13 سال در زمینه امور طراحی سایت و سئو فعالیت دارد و آماده ارائه خدمات مشاوره و انجام امور سئو شما عزیزان می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش رایگان سئو را مطالعه نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز