سئو و بهینه سازی وب سایت ارزان

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
سئو و بهینه سازی وب سایت ارزان

اصولا عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت که منجر به بالا آمدن وب سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو نظیر گوگل برای کلمات و عبارات مرتبط به زمینه فعالیت شرکت می گردد ارزان ترین روش تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد که در صورتی که این روش را با سایر روش های تبلیغاتی مقایسه نمایید خواهید دید این روش بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه ترین روش تبلیغاتی می باشد. هزینه بالا آوردن یک وب سایت برای کلمات کلیدی معمولی صفحه اول گوگل در حدود یک میلیون تومان می باشد و هزینه نگهداری وب سایت برای کلمات کلیدی پایه معمولا ماهیانه در حدود 200 هزار تومان می باشد. در حقیقت وب سایت شما با پرداخت یک میلیون و همچنین پرداخت ماهیانه 200 هزار تومان صفحه اول گوگل خواهد بود و مشتریان می توانند سایت شما را صفحه اول گوگل بیابند. در حقیقت سئو باعث می گردد مشتریانی که در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات ارائه شده توسط شما هستند بتوانند وب سایت شما را بیابند و در صورت تمایل کالا و خدمات شما را خریداری نمایند. در صورتی که هزینه یک بیلبورد معمولی در سطح شهر ماهیانه حدود 30 میلیون به بالا و هزینه تبلیغ در روزنامه ها و جراید ماهیانه در از یک میلیون تومان به بالا می باشد. با مقایسه این اعداد مشخص می باشد که سئو و بهینه سازی وب سایت جزو ارزان ترین روش های بازاریابی می باشد و در ضمن با توجه به گسترش روز افزون استفاده از اینترنت و نقش آن در رونق کسب و کارها و جذب مشتریان جدید، سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند هر روزه تاثیر بهتری نسبت به قبل خواهد داشت. این موارد را برای شما ذکر نمودم تا برای شما مشخص گردد بهتر است هر چه می توانید در امور سئو و بهینه سازی سایت خود هزینه نمایید. در ادامه هزینه هایی که از بابت انجام امور سئو و بهینه سازی وب سایت را خواهید داشت برای شما بیان می نمایم.

هزینه های سئو و بهینه سازی سایت

دو روش برای بودن صفحه اول گوگل وجود دارد که یکی سئو کلاه سفید و دیگری سئو کلاه سیاه می باشد که در این مقاله در مورد سئو کلاه سفید که راه اصولی و صحیح بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو می باشد صحبت خواهیم کرد و هزینه های مربوط به آن را بررسی می نماییم. در مورد سئو کلاه سیاه که با استفاده از روش های غیر اصولی و خطرناک سئو صحبت می گردد و ممکن است در آینده منجر به مجارات شدن وب سایت شما گردد در این مقاله صحبتی نمی شود. هزینه های مربوط به عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت شامل:

  • هزینه بررسی و کارشناسی وب سایت از نظر رعایت اصول و قواعد صئو وب سایت تا وب سایت مشکلی از بابت اصول سئو و بهینه سازی نداشته باشد که حتما می بایست توسط کارشناس با سابقه سئو انجام گردد.
  • در سئو محتوا پادشاه است و تولید محتوا یکی از فعالیت هایی است که می بایست حین عملیات سئو انجام گردد. برای تولید محتوا می بایست شخصی را داشته باشید تا بتواند به وب سایت و به صورت مستمر مقالات جدیدی در زمینه فعالیت شما و مناسب فیلد کاری شما اضافه نماید. مقالات می بایست توسط شرکت شما تولید گردد و نباید مقالات را از سایت های دیگر کپی نمایید. هر چه تولید محتوا را با قدرت بیشتری انجام دهید وب سایت شما رتبه بهتری در موتورهای جستجو خواهد گرفت و بازدید کننده بیشتری به دست خواهید آورد.
  • بک لینک سازی به معنای قرار دادن لینک وب سایت شما در سایت های دیگر به منظور افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو می باشد. بک لینک سازی برای وب سایت که می بایست توسط کارشناس سئو و بهینه سازی وب سایت انجام گردد و کاری بسیار تخصص می باشد و در صورتی که به درستی و طبق اصول و استراتژِی درست انجام گردد منجر به بالا آمدن وب سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید و در مقابل در صورتی که اشتباهی در بک لینک سازی وب سایت انجام گردد ممکن است لطمه های جبران ناپذیری به وب سایت وارد آورد.
  • تبلیغات در سایر وب سایت ها نیز به قرار دادن لینک و بنر وب سایت در سایت های دیگر در ازایرداخت وجه گفته می شود و در صورتی که در سایت های مناسب و در مکان مناسب قرار داده شده می تواند منجر به افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو گردد و در مقابل در صورتی که به درستی انجام نگردد ممکن است لطمه های جبران ناپذیری به سایت وارد آید. بک لینک سازی وب سایت و تبلیغات در سایر وب سایت ها می بایست زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت و با استراتژی درست و اصولی انجام گردد.
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز برای عملیات سئو و بهینه سازی سایت لازم و ضروری می باشد و هر چه شبکه اجتماعی شما فعال تر باشد سیگنال های مثبت تری به موتور جستجو ارسال می گردد که این سیگنال های مثبت باعث افزایش رتبه وب سایت خواهد گردید.
  • هزینه بررسی دوره ای وب سایت از نظر اصول سئو و بهینه سازی وب سایت توسط کارشناس سئو نیز جزء هزینه های دائمی وب سایت می بایست در نظر گرفته شود تا در صورتی که در طول زمان وب سایت شما دچار مشکلاتی گردید بتوان سریعا مورد را پیگیری نمود.

سئو و بهینه سازی ارزان

برای آنکه وب سایت شما رتبه مناسبی در موتورهای جستجو داشته باشد بهتر است کلیه موارد بالا را برای سایت خود در نظر بگیرید و البته برای ارزان تر شدن هزینه سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید کلیه موارد را خود توسط نیروهای خود انجام دهید و شرکت سئو کار به عنوان مشاور و ناظر در کنار شما باشد. در ابن روش کلیه موارد تولید محتوا، بک لینک سازی، درج مطالب وب سایت، تبلیغات در سایر سایت ها، فعالیت در شبکه های اجتماعی توسط خود شما و نیزوهای شما و البته زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می گردد. در مقابل موارد نظارت و بررسی وب سایت، مشاوره در زمینه سئو، بررسی دوره ای وب سایت حتما می بایست زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام گردد. هزینه مشاوره در زمینه سئو 300 هزار تومان می باشد که می بایست از بابت بررسی وب سایت از نظر رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت و رفع مشکلات اولیه آن در صورت وجود و امکان به سئوکار پرداخت گردد که یک باره می باشد. هزینه پشتیبانی سئو و بهینه سازی سایت ماهیانه در حدود 100 هزار تومان می باشد تا سئو کار مشاوره های لارم را در طول زمان به شما بدهد و همچنین سایت را هر ماه یک بار بررسی نماید تا در صورتی که برای وب سایت در آینده مشکلی پیش آمد سریعا از مشکل با خبر باشید. دارکوب خدمات مشاوره و پشتیبانی سئو را برای شما انجام می دهد و در مرحله کارشناسی کلیه مشکلات سئو و بهینه سازی وب سایت شما را به شما اعلام می نماید و از بابت ایجاد محتوا برای وب سایت، بک لینک گذاری و فعالیت در شبکه های اجتماعی مقالاتی را در اختیار شما قرار می دهد و مشاوره های لازم را به شما می دهد. همچنین در مرحله پشتیبانی می توانید کلیه سوالات و پشتیبانی های لازم را از دارکوب جویا شوید و همپنین دارکوب در ماه به صورت دوره ای سایت را از نظر اصول سئو بررسی می نماید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز