سئو و بهینه سازی سایت برای برند سازی

رتبه بندی کاربر: 1 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
سئو و بهینه سازی سایت برای برند سازی

اعمال بهینه سازی موتور جستجو در مدیریت اعتبار شرکت و برند آن
مدیریت اعتباردهی عبارتی است که در بازاریابی اینترنت به کار میرود و باعث بهینه سازی موتور جستجو(SEO) در دنیا میشود و البته هیچ تجارتی تمایل ندارد که بینندگان دید منفی به وب سایت آن ها داشته باشند و یا زمانیکه مشتری در حال جستجو در وب سایت آنها است (SERP)، موتور جستجو نتواند کارایی لازم راداشته باشد.

اما بعضی از شرکت ها خود مسبب میشوند تا سزاوار این باشند که تصویری بد و نادرست از آنها به نمایش درآید و مهمتر از آن این که مصرف کنندگان هم سزاوار این هستند که از شرکت های خوب مطلع شوند.اما همان طور که گفته شد اگر شرکتی در امتیاز دهی جستجو اعتبار خوبی نداشته باشد و رتبه پایینی بگیرد باعث میشود که دچار ضررهای مالی شوند،مخصوصا اگر وب سایت مورد نظر واقعا مستحق این بی اعتباری نباشد، ممکن است شرکت دچار بحران اقتصادی بدی شود.
هرکسی میتواند در وب سایت های رایگان یا وبلاگ ها در مورد هر شخص،شرکت یا محصول چیزی بنویسد و در اینترنت قرار دهد.این موارد منفی میتواند در چهارچوب های مختلفی به وجود بیایند.یک بلاگ معیوب با سابقه ی نارضایتی کارمندان شروع شود و یا یک سایت و یا وبلاگ برای شرکت و تجارت شما و یا حتی با برجسته کردن نام شما در آن مقاله منفی باعث ایجاد بحرانی در روند رو به جلو شما شوند و معمولا چه قانونی باشد و چه نامشروع مسبب موجی منفی به سمت شما خواهد شد و ناخودآگاه توجه مشتریان شما هم به آن مقاله جلب خواهد شد.مدیریت اعتباردهی و بهینه سازی موتور جستجو به صورت مکمل یکدیگر کار میکنند و هر دو تلاش میکنند تا رتبه شما را در هر موتور جستجویی بالا ببرند و از کاسته شدن قیمت محصولات شما و نامساعد کردن شرایط تجارت شما جلوگیری کنند و توجه مشتریان را به سمت وب سایت، برند و در نهایت تجارت شما جلب کنند.
بیشترین متدی که درباره آن اظهار نظر شده است به این ترتیب است که با مدیریت اعتباردهی در موتور بهینه جستجو وتلاش برای قرار ندادن مطالب نامساعد، میتوان تا رده ای قابل توجه بالارفتن رتبه در موتور جستجو را دستکاری کرد.
اینجاست که مدیران اعتبار دهی موتور جستجو به میان می آیند و تلاش میکنند تا با موارد مثبت مختلفی که میتواند شامل عکس، متن باشد جایگاه پایینی که دارند را به درجات بالاتر برسانند.راه حل دیگر برای مدیریت درست اعتباردهی در موتور بهینه جستجو(SEO) به این روند است که شما متنی که در سایت قرار میدهید برای  پرسش و پاسخ هم مساعد باشد.که البته مدیران موفق در زمینه اعتبار دهی در موتور جستجو از هر دو روش استفاده میکنند.
اگر متنی که قرار داده شده است افترا آمیز است میتوان از طریق مراجع قانونی وارد عمل شد و یا از طریق موتور جستجو هشداردهی لازم انجام شود.اما اکثر اوقات این مقالات منفی که نسبت به شخص با شرکتی نوشته میشود یک المان و یا موردی وجود دارد که حقیقی است (مانند داستان اخبار نامناسب)و یا حتی ممکن است نظر شخصی یک فرد نسبت به موضوعی باشد.
در موارد دیگر،مالکان سایت تصمیم میگیرند که در مواقع لازم در یک اقدام عاقلانه متنی که در وب سایت قرار داده شده است و مسبب یک سری جوانب منفی است و یا بازده خوبی نداشته را از سایت حذف کنند. حتی اگر تماس ها و اظهار نظرهایی در سایت مبنی بر اینکه نشانی از مشاجره یا جدالی باشد باید هرچه سریعتر از آن موضوع رها شد.
یک سری بحران های اجتناب ناپذیر در تکنیک های مدیریت وجود دارد که با توضیحات زیر آنها را به حداقل رساند.علاوه بر این یکی از ضروری ترین تکنیک ها این است که زمانیکه در بهینه سازی موتور جستجو رتبه خوبی کسب کردید از آن مراقبت کنید و سعی در حفظ آن جایگاه داشته باشید.شما میتوانید با مواردی که در ادامه به آنها اشاره میشود برای رتبه خود به اصطلاح حفاظی ایجاد کنید تا از شهرت و اعتبار شما محافظت کنند و حتی مراتب پیشرفت آن را هم فراهم کند.

  • بر روی نتایج جستجو گوگل متمرکز شوید چرا که موتورهای جستجو دیگر هم بر اساس روند گوگل پیش می روند.
  • در وب سایت حودتان کلمات کلیدی را قرار دهید و به تراکم آنها توجه کنید.اگر کلمات کلیدی در پیکربندی وب سایت شما وجود نداشته باشد،باعث عدم دیده شدن وب سایت شما میشود(برای مثال به تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در بخش های مختلف کد نویسی ایجاد یک صفحه توجه کنید)
  • در اسرع وقت و سریعا وب سایت خود را به روزرسانی کنید،سایت های قدیمی با مطالب کهنه به سرعت از دور خارج میشوند و اطلاعات جدید باعث میشود که بیننده در وب سایت شما بماند و مطالب آن را پیگیری کند.
  • اگر زمانی نیاز داشتید که بیننده به فرآیندی پاسخ دهد برای وب دلیل اش را توضیح دهید و فرآیند را شفاف سازی کنید و از هرگونه ابهام و پیچیدگی آن را مبرا کنید.
  • وب سایت خود را نسبت به کدهای خطا معتبر سازی کنید؛چرا که گوگل وب سایت های با ساختارهای ضعیف را سریعا در رتبه بندی پایین قرار میدهد.
  • موضوع و محتوای متن ارسال شده باید به موضوع کلی وب سایت، شرکت، برند و ... مرتبط باشد.
  • از اینکه متن مورد نظر در وب سایت خودنمایی کند،اجتناب کنید و آن را در چهارچوب خاصی چلو ببرید تا وب سایت شما از لحاظ محتوا قابل اعتماد ظاهر شود.
  • یکی از بهترین راه هاب بدست آوردن و بالا رفتن در رتبه بندی موتورهای جستجو این است که وب سایت شما دارای مشخصات بالایی باشد.
  • با ارسال مطالبی مانند انتشار مقاله، فعالیت در انجمن ها و یا حضور در رسانه های اجتماعی برای وب سایت خود امتیاز حضور مختلفی را به وجود آورید.زمانیکه شما، بیرون از وبسایت خود پیام های مثبتی دریافت کنید باعث میشود در زمان جستجو این پیام های مثبت به چشم بیایند و تاثیر مثبتی بر بیننده داشته باشند.
  • به طورت مداوم پیگیر نتایج کار خود و وب سایتتان باشید تا با نتایجی که بدست می آورید در سریع ترین زمان ممکن با شرایط جدید و تغییرات لازم سازگار شوید.
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز