چگونه اینستاگرام به سئو وب سایت کمک می نماید

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

اینستاگرام چیست و چطور به سئو کمک می کند

توی اینستاگرام هر کسی برای خودش یه عکاس حرفه ایه. هر روز بیشتر از 50 میلیون عکس تو اینستاگرام به اشتراک گذاشته میشه و هرچی بیشتر مردم می فهمن اینستاگرام چقدر خاصه و روی عکس محور بودنش باقی مونده، به این تعداد سال به سال افزوده میشه. شما هم می تونید برندتونو تو اینستاگرام معرفی کنید تا مردم بیشتری بشناسنتون و ترافیک سایتتون بالا بره.

 

افزایش معروفیت برند

تو اینستاگرام می تونید با فیلترها و افکت ها یه عکس ساده رو تغییر بدید، با هشتگ هاش کاربرها می تونن عکس های یه موضوع خاص رو ببینن، و شرکت ها هم میتونن تبلیغاتشونو در یه سطح شخصی تر انجام بدن.
از سلفی گرفته تا عکس های با کیفیتی که با دوربین های فوق حرفه ای گرفته شدند، هر نوع عکسی تو اینستاگرام جا داره. شما هم خیلی راحت می تونید یه اکانت برای خودتون تو ایستگرام بسازید و برندتونو معرفی کنید. اما قبلش چند تا نکته هست که باید بدونید.
اول اینکه باید دوست داشته باشید عکس بگیرید. وقتی خودتون می تونید عکس های مناسب برای برندتون بگیرید، لازم نیست یه حرفه ای استخدام کنید تا براتون عکس بگیره. هرچی عکس هاتون ظاهر طبیعی تری داشته باشن جواب بهتری از مردم میگیرید. اما اگه شبیه تبلیغ به نظر بیاد نمی تونه مردمو به سایتتون بکشونه.
ببینید برندتون از نظر ظاهری اصلا جذابیتی داره یا نه، اگه نداره با یه کار خلاقانه تو عکساتون جذابش کنید. تو پروفایلتون اطلاعات شرکت رو بدید تا تبلیغ بشه. و یه عکس هم از خودتون بذارید. البته به جاش می تونید لوگوی برندتونو بذارید. هرکاری می کنید فقط یادتون نره از پروفایل به سایتتون هم لینک بدید. چون اگه کاربرای اینستاگرام از مطالبتون خوششون بیاد احتمالا بیان سایتتونم ببینن.

ارسال هاتونو مدیریت کنید

مهم نیست رو چه سایتی دارید کار می کنید، بهر حال اسپم نکنید. وقتی از اینستاگرام استفاده می کنید یادتون باشه که پست هاتون تکراری نباشن. اگه چپ و راست از عکس های اینترنت کپی کنید دیگه توجه مردم رو از دست میدید.
به جای اینکه بخواهید به زور تو اینستاگرام برندتونو مطرح کنید، سعی کنید طبق یه زمان بندی مشخص و منظم عکس آپلود کنید. اینطوری تو زمان مدیریتتون هم صرفه جویی میشه. عکس هایی که میذارید باید خصوصیات برندتون رو درست جلوه بدن طوری که جلب توجه کنه. و اگه آهسته و پیوسته عکس بذارید می تونید سر فرصت عکس های با کیفیت بگیرید و پروفایلتون پره عکس های مختلف نمیشه.

مسابقه عکس برگزار کنید

یکی از راحت ترین راههای افزایش حضورتون تو اینستاگرام اینه که مسابقه عکاسی برگزار کنید و از شرکت کننده ها بخواهید از محصولات شما عکس بگیرن. اینطوری نه تنها بدون هزینه تبلیغات راه میندازید، بلکه با فالوئرهاتون هم ارتباط برقرار کردید.
اگه از یه هشتگ خاص استفاده کنید، فالوئرهاتون چند هفته زودتر می تونن از جریان مسابقه باخبر بشن. هر کسی که تو مسابقه شرکت می کنه داره با هشتگی که رو عکسهاش میذاره برندتونو تبلیغ می کنه.
برای اینکه تعداد شرکت کننده هارو بیشتر کنید یه جایزه با ارزش برای برنده در نظر بگیرید. اینطوری با یکم بذل و بخشش در عوض فالوئرهاتون بیشتر از قبل میشه. وقتی شرکت کننده ها عکساشونو با هشتگی که مشخص کردید آپلود می کنن، فالوئرهاشونم برند شمارو می بینن و شاید بخوان شرکت کنن.
عملا یه تبلیغ رایگان و یه راه سرگرم کنندست تا خودتونم با اهداف تجاریتون درگیر بشید.

مخاطب رو درگیر کنید تا ترافیک طبیعی سایتتونو بالا ببرید

با رقابت های سرگرم کننده و عکس های کیفی می تونید مخاطب رو طوری درگیر کنید که فیسبوک نمی تونه. برای خیلی ها اینستاگرام یه جایی برای به اشتراک گذاری خاطرات و فوران خلاقیته.
اگه یه برند یا محصول دوست داشتنی دارید و می خواهید بیشترین بهره رو از ایستگرام ببرید به نظرات جواب بدید و با فالوئرهاتون همراه بشید. از هشتگ هاتون مثل کلیدواژه های سایت استفاده کنید. مثلا از عبارت هایی که برندتون رو توصیف می کنن استفاده کنید. مطالب جالب همیشه تو رسانه های اجتماعی جواب میدن اما اگه محصولات خوش عکسی دارید اینستاگرام همون جاییه که باید باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز