تخفیف خدمات طراحی وب سایت و هاستینگ در ماه مبارک رمضان تا عید فطر

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

دارکوب ضمن تبریک ماه مباک رمضان، ماه میهمانی خدا، خدمات ثبت دامنه، اختصاص هاستینگ و طراحی وب سایت خود را با 10 درصد تخفیف تا عید فطر ارائه می نماید. ماه رمضان برای دارکوب جزو پر برکت ترین ماه ها بوده و قویتر از همیشه در جهت ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه ممکن در خدمات مشتریان عزیز خود خواهد بود. دارکوب از سال 1381 تا کنون در زمینه خدمات طراحی وب سایت و هاستینگ فعالیت می نماید و در این سال ها تجربه فراوانی در امر راه اندازی سایت ها بدست آمده است و حاصل آن پیاده سازی 2000 وب سایت می باشد.

 

از اخبار دارکوب در این ماه عزیز آن است که دارکوب در صدد راه اندازی سایت اینترنتی خرید و فروش رایگان اینترنتی می باشد که دموی اولیه آن در آدرس http://freed.ir می باشد که هدف از راه اندازی این سایت پیاده سازی مکانی می باشد تا کاربران اینترنت ایران بتوانند کالا و اجناس خود را در این سایت به فروش رسانند و همچنین خریداران با توجه به جستجوی تخصصی مربوط به هر دسته بندی می توانند کالای مورد نظر خود را به راحتی بیابند و خریداری نمایید. در حقیقت دارکوب قصد راه اندازی ebay.com در ایران را دارد که راه اندازی این سایت کمک به کاهش قیمت ها در کشور می نماید و خریداران در اینترنت می توانند به راحتی کالای مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت بیابند و فروشندگان نیز همچنین می توانند در بستری مناسب کالاهای خود را عرضه نمایند. این پروژه نیز تا پایان ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید و تا آن زمان کاربران می توانند دموی اولیه را در آدرس http://freed.ir مشاهده نمایند.

رمضان برای دارکوب ماه تلاش می باشد و ساعات کاری خود را در این ماه عزیز کم ننموده است تا خللی در کسب و کار مشتریان ایجاد نگردد.

جهت ثبت سفارش به http://sitedar.com مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز