از تاکتیک های مشکوک سئو استفاده نکنید

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

روش های بهینه سازی برای موتورهای جستجو با گذشت زمان تغییر می کنن. حتی تو این چند ساله بعضی چیزها که یه زمانی تاکتیک های مقبولی بودند، الآن دیگه اثری ندارند. تو این مقاله میخواهیم از تاکتیک هایی بگیم که شاید شنیده باشید بقیه شرکت های طراحی سایت استفاده کنن. با ما همراه باشید، قراره نشونتون بدیم چرا دارکوب متفاوته.

 

  • استراتژی محتوا

شرکتهای دیگه: بعضی از شرکت های سئوکار پیشنهاد میدن که برای جذب کاربر سایتتونو از مطالب جدید پر کنن. ادعاشون اینه که وقتی یه مطلب رو سایتتون بذارید، چون جدیدا اومده رو سایت شما، گوگل رتبه سایتتونو بالا میبره. اما خیلی مواقع این مطالب چند بار روی سایت کپی میشن و فقط چند تا از کلیدواژه هاشون تغییر میکنه. حتی ممکنه کل استراتژی سئوشون همین مطلب نویسی باشه و کار دیگه ای براتون انجام ندن.
شرکت دارکوب: ما بهتون محتوای تازه ای رو پیشنهاد می کنیم که کارمندهای نویسنده خودمون براتون آماده کردند و هرگز هرگز کپی نمی کنیم. تک تک قسمت ها مخصوص سایت شما و مخاطبانتون آماده میشه. ضمنا با جستجوهای آنلاین بررسی می کنیم که محتوای روی نت وجود نداشته باشه که دقیقا مشابه باشه. دارکوب در کنار تولید محتوا، خدمات زیادی دیگه ای هم برای سئو انجام میده. تمرکز ما فقط روی وبلاگ نویسی نیست، بلکه روی کل سایته.

  • کلیدواژه ها

شرکتهای دیگه: تا چند وقت پیش، گوگل به سایت هایی که پر از کلیدواژه بودند رتبه های بالاتری میداد. برای همین بعضی سایت ها انقدر کلیدواژه رو تکرار می کردند که دیگه متنشون مثل حرف زدن طبیعی نبود. بعضی از شرکت های سئو هنوز هم این تاکتیک رو بکار میبرند و تا جایی که میشه کلیدواژه رو تو صفحه تکرار می کنن. احتمالش هست که سایت هایی که از این تاکتیک استفاده می کنن مورد جریمه گوگل قرار بگیرن.
شرکت دارکوب: آقای بالوی پور و متخصصین سئوکار شرکت دارکوب، تو هر تگ عنوان صفحه در یه حد مشخصی کلیدواژه رو تکرار می کنن و اگه بشه هیچ وقت تگ کلیدواژه رو استفاده نمی کنن. هر تگ صفحه از عبارت هایی ساخته شده که برای کاربر معنی دارند. ما از عبارت هایی که به گوش کاربر غیرطبیعی و عجیب بیاد استفاده نمیکنیم. با اینکار میتونیم تجربه کاربری بهتری داشته باشیم و احتمال جریمه شدن توسط موتورهای جستجو رو به صفر برسونیم.

  • رتبه بندی

شرکت های دیگه: شاید شنیده باشید که بعضی شرکت ها تضمین می کنن که برای یه سری کلیدواژه های خاص بتونید رتبه بگیرید. حتی شاید فقط رتبه بندی سایتتونو بهتون بگن تا نشون بدن که به هدفتون رسیدید. اما بعضی هاشون حتی اجازه نمیدن تعداد بازدیدهای سایتتونو بدونید و اطلاعات گوگل آنالتیک سایتتونو در اختیارتون نمیذارن.
شرکت دارکوب: ما میدونیم رتبه سایت برای مشتری ها چقدر مهمه، اما در عین حال که سعی می کنیم بهترین نتایج رو به دست بیاریم، هیچ وقت تضمین نمی کنیم که میتونیم براتون یه جایگاه مشخصی رو صفحه نتایج جستجو بگیریم. موفقیت سئو رو فقط با رنکینگ کلیدواژه تعیین نمی کنن. ما اطلاعات ورود به گوگل آنالتیک سایتتونو در اختیار مشتری هایی که بخوان قرار میدیم و ترافیک و تبدیل سایتتونو بررسی می کنیم.
حواستون به شرکت هایی که از تاکتیک های خطرناک سئو استفاده می کنن باشه تا خودتون و جیبتون از خطر یه سرمایه گذاری بد در امان بمونید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز