ثبت رایگان شرکت در گوگل مپ

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

کسب و کارتونو به رایگان در گوگل مپ ثبت کنید


خوندن این مقاله فقط 10 دقیقه طول میکشه ولی بهترین کاریه که میتونید امروز برای کسب و کارتون انجام بدید. فقط با چند مرحله میتونید کاری کنید که مشتری هاتون راحتتر بهتون دسترسی پیدا کنن. شرکت طراحی و توسعه سایت دارکوب امروز کمکتون می کنه که شرکتتونو به گوگل معرفی کنید تا روی گوگل مپ به نمایش دربیاد.
Google My Business اطلاعات شرکتتونو تو سرچ گوگل و گوگل مپ ثبت می کنه تا مشتری هاتون بتونن با هر وسیله ای (موبایل یا کامپیوتر یا تبلت) پیداتون کنن. از هر 5 نفری که دنبال یه مغازه مثل شما میگردن، 4 تاشون اسم محله رو گوگل می کنن و حداقل نصفشون میتونن تو فهرست نتایج یه مغازه ای تو محل پیدا کنن. با این امکانات، مشتری هاتون میتونن هر وقت لازم داشته باشن اطلاعات مورد نیازشونو بدست بیارن، اطلاعاتی مثل مسیر مغازه شما، اینکه چند ساعت تا اونجا فاصله است و شماره تلفنتون. حتی اگه از روی گوشیشون سرچ گرده باشن خیلی راحت میتونن روی شماره تلفنتون کلیک کنن و به صفحه تماس گوشی منتقل بشن و باهاتون تماس بگیرن.
سایت Infront Webworks این امکان رو به رایگان برای شرکت ها بوجود آورده تا بتونن شرکتشونو روی نقشه گوگل ثبت کنن. با این سایت میتونید اطلاعات شرکتتونو روی گوگل مپ ثبت کنید، ضمنا ابزارهایی هم برای کمک به کسب و کار شرکت ها ارائه میده.
اگر باز هم موفق نشدید یا به مشکلی برخوردید میتونید از متخصصان طراحی و توسعه سایت دارکوب کمک بگیرید. هدف ما اینه که همه شرکت های ایرانی روی گوگل ثبت بشن تا هم کسب و کار صنایع رونق بگیره و هم مردم ایران راحتتر بتونن آدرس شرکت ها و فروشگاه ها رو روی گوگل پیدا کنن.
میدونستید احتمال اینکه شرکت هایی که اطلاعاتشونو رو گوگل مپ تکمیل کرده باشن به عنوان شرکت های مشهور در نظر گرفته بشن، دو برابر بیشتر از بقیه است و شرکت هایی که آنلاین باشن 40% سریعتر از بقیه رشد می کنن؟

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز