اهمیت مشورت با آژانس بازاریابی دیجیتال

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

بازاریابی دیجیتالی مقوله شگفت انگیزیه. ما برای کمک به مشتریها (و خودمون) بی نهایت وسیله و ابزار در دسترس داریم. میتونیم برای کسایی که سایت رو ترک کردن، تبلیغ کنیم و راضیشون کنیم که بازهم به سایت سر بزنن. میتونیم با ردیابی فعالیتهای کاربر کاری کنیم که شماره تلفنهای مختلفی بر اساس اینکه از چه سایتی میان نمایش داده بشه. میتونیم نمودارهای گرافیکی کاربرهای سایتهای مختلف رو ببینیم (کی میدونه چند کاربر روی سایت دارکوب طرفدار فیلمن؟)


تبلیغات سنتی همچین قابلیت هایی نداشتن. مثلا میتونید رد مسیر یه راننده رو بگیرید و ببینید چند تا بیلبورد رو دیده؟ میتونید بفهمید چند نفر از طریق تبلیغات رادیویی با شرکتتون آشنا شدن و باهاتون تماس گرفتن؟ درسته که میتونید ازشون بپرسید، اما چند نفر واقعا میپرسن؟
حالا دیگه بیشتر از هر زمان دیگه ای، آنلاین بودن برای بازاریاب ها مهم شده. ما –اکثر مواقع- میتونیم نتایج بازاریابی دیجیتالی و یه سایت عالی رو به مشتری هامون نشون بدیم. آژانس بازاریابی دیجیتالی باید با مشتری در ارتباط باشه و نتایج و تعداد مشتری ها رو به هم اطلاع بدن.
مثلا خیلی از مشتری ها ما روی وب کالایی نمیفروشن یا خدماتی ارائه نمیدن. ما به گزارشها دسترسی داریم و میتونیم بفهمیم چند نفر باهاشون تماس گرفتن، اما نمیدونیم چند تا از این تماسها نتیجه بخش بوده و مشتری گرفته. حالا این اصلا برای ما چه اهمیتی داره؟ ما باید بدونیم کدوم روشها نتیجه میدن. بهترین و موفقترین پروژه های ما اونهایی هستن که چندبار در ماه با مشتری در ارتباطیم.
ما تجارت آنلاینتونو بزرگ می کنیم...اگه بهمون نتایج کارمونو بگید
این جمله شعار شرکت ماست. چند بار در هفته تو سرمون میچرخه (بعضی وقتا به چند بار در روز هم میرسه) و روی پوستری که توی شرکت زدن نوشته شده. ما عاشق طراحی های فانتزی و مدهای جدید بازاریابی هستم، اما آخرش باید بدونیم کدوم یکی تونسته برای مشتریمون مؤثر باشه. نه تنها مشتریهای فعلی دارکوب، بلکه مشتری های هر آژانس دیجیتالی همینطوره.
ما از مشتریهامون خواهش میکنیم بهمون بگن کسب و کارشون چطور پیش میره و البته اکثر اوقات هم موفق نمیشیم اطلاعاتی بگیریم. میدونیم شبیه چیه – روزها و هفته ها میگذرن و تا مشتریها متوجه بشن این به نفع خودشونه 6 ماه میگذره. تو جلسات فقط قرار نیست بشینیم و راجع به تاکتیک های بازاریابی صحبت کنیم، مطمئن باشید وقتی ما میگیم اینجوری به نفع شرکتتونه، واقعا هست و نتیجشو میبینید.
پر کردن فاصله بین مشتری و فروشنده
ما میخواهیم مطمئن بشیم که داریم تا آخرین حد توانمون بازاریابی و سایت شما رو، به عنوان مشتری خدمات توسعه و طراحی سایت دارکوب، به موفقیت نزدیک می کنیم. اما این رابطه باید دو طرفه باشه. ما براش چند تا راه حل داریم برای مواقعی که امکانش وجود نداره:

  • ردیابی تماس

آخرین چیز جدیدی که بکار بردیم ردیابی تماس مشتریها بوده. به عنوان یه بازاریاب، استفاده از ابزار Call Rail مثل باز کردن کادوی تولد میمونه. ما میتونیم به طور دینامیکی شماره تلفن ها رو جابجا کنیم تا وقتی یه کاربر از گوگل و یه کاربر دیگه از بینگ سرچ می کنه، هر کدوم شماره تماس های مختلفی رو ببینن. هر دو شماره به یک خط اصلی وصل میشن، اما نمیتونیم بفهمیم از کجا میان (جستجوی طبیعی، تبلیغات پولی یا لینکی که یه سایت دیگه بهمون داده).
یکی دیگه از امکانات خارق العاده (و البته یکمی هم ترسناک) امکان ضبط تماس های تلفنیه. با توجه به عدم ارتباط مشتری و آژانس که قبلا بهش اشاره کردم، ما الآن دیگه میتونیم به تماس های تلفنی مشتری هامون گوش بدیم. البته یه سری مسائل امنیتی اینجا وجود داره ولی فعلا میتونیم به تماسها گوش بدیم و بفهمیم تماس از تبلیغات بوده یا سایت.
مثلا فرض کنید شما یه شرکتی دارید که روی تولید پیامهای بازارگانی کار می کنه. سایتتون هم خیلی عالیه. اما بیشتر کسایی که تماس میگیرن فکر می کنن شما تبلیغات چاپی هم انجام میدید. اگه دارکوب یا آژانس بازاریابیتون از این مسئله مطلع بشه خیلی سریع همه محتوای سایتتونو چک می کنه تا ببینه جایی به تبلیغات چاپی اشاره ای نشده باشه. این کار تو وقت شما و در نتیجه تو سرمایه شما صرفه جویی می کنه.
گزارش های ماهانه
یه چیز دیگه ای که ما خیلی باهاش درگیریم توضیح دادن کارهایی که انجام دادیم برای مشتریهاست. بیشتر کارهایی که ما انجام میدیم خیلی تخصصی هستن و توضیحش سخته، اما ما برای اونم یه راهی پیدا کردیم.
دیگه اون روزها که با برنامه ورد گزارش مینوشتیم و برای هر کدوم هم یه شماره ای میزدیم تموم شده. اگه شما یکی از مشتریهای ما باشید، حتما گزارشهای جدیدی که طی چند ماه پیش کم کم براتون فرستادیم رو دیدید. از این به بعد عملکردمونو با جزئیات کامل تو جلسات حضوری ماهیانه یا هفتگی به مشتری هامون ارائه میدیم.
بنابراین همونطور که میبینید، داشتن ارتباط با آژانس بازاریابی برای موفقیتتون الزامیه. ما با یکم راهنمایی از طرف مشتریهامون میتونیم خیلی کارها انجام بدیم. این راهنمایی ها میتونن رو در رو، یا با تلفن یا حتی از طریق دنیای دیجیتالی به ما برسن.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز