آموزشهای رایگان سئو برای بهبود نتایج جستجوی طبیعی و دیده شدن کسب و کار شما

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

بهینه سازی موتورهای جستجو فرایند مهمیه که به بهتر دیده شدن سایت شما در سطح وب کمک می کنه. این فرایند در ظاهر شاید ساده به نظر بیاد اما باید تلاشهای خاصی صورت بگیره تا کار به درستی انجام بشه و به هدفتون برسید.


تو این مقاله بهترین آموزشهای سئو رو بهتون معرفی می کنیم که چه تازه با سئو آشنا شده باشید و چه از کاربرهای حرفه ای سئو باشید، در هر حال به کارتون میاد. این روشها برای نتایج جستجوی طبیعی کسب و کارتون کمک کننده اند و نتایج نهایی تحسین برانگیزی خواهد داشت. ما تو این وبلاگ درباره اصول سئو، چگونگی تحقیق از کلیدواژه ها، بک لینکها، بهینه سازی و درون-صفحه و برون-صفحه و غیره صحبت می کنیم.
آموزشهای رایگان سئو برای کمک به کسب و کار شما:

  • راهنمای بهینه سازی موتورجستجوی گوگل برای مبتدی ها: این بهترین جا برای شروعه و اصول اولیه نتایج جستجو رو به خوبی توضیح میده. وقتی این مقاله رو بخونید، مدیریت رتبه صفحات سایتتون آسونتر خواهد شد.
  • آموزش سئو برای تازه کارها در سال 1395: این فایل حاوی راهنمایی های سئوی کلاه سفیده که به 60 عنوان مختلف تقسیم شده و با ویدئوهای آموزشی مفاهیم رو به طور ساده برای شما آموزش داده. وقتی ما از سئو حرف میزنیم، بیشتر هدفمون کسب ترافیک از گوگله. این آموزشها بهتون کمک می کنن که به سادگی این کارو انجام بدید.
  • راهنمای جامع برای جستجوی کلیدواژه، مراحل فرایند جستجوی کلیدواژه، چطور برای کلیدواژه تحقیق کنیم، چطور در 30 دقیقه 100 کلیدواژه برای سایت خود بیابیم: هر وقت که بخواهید یه چیزی بنویسید باید اول برای کلیدواژه هاش برنامه ریزی کنید و اونا رو برای کسب و کار خودتون بهینه کنید. این چهارتا فایل میتونن به بهترین شکل ممکن کمکتون کنن. جستجوی کلیدواژه تخصصی ترین بُعد سئو به حساب میاد و باید جدی گرفته بشه.
  • مطالعه موردی سئوی کلاه سفید: تو این فایل یه مطالعه موردی از یکی از کسب و کارهاست که با جزئیات توضیح داده شده. تو این فایل میبینید که چطور این شرکت با یک سئوی درست تونست به جایگاه اول گوگل برسه. این شرکت همه چیز رو به بهترین شکل توضیح داده، مثلا ایجاد محتوا، تبلیغات تو شبکه های اجتماعی، تحیقی کلیدواژه، یا ساخت سایت و غیره. همه شرکتها باید این مراحل رو با دقت طی کنن تا در نهایت به نتایج درخشانش برسن.
  • لینک سازی در سال 1395، راهنمای ضروری برای ساختن لینک: مسئله مهم دیگه ساختن لینک برای سایت و دیده شدن کسب و کاره. امسال گوگل الگوریتمشو چند بار بروز کرد طبق این بروزرسانی ها سایت ها باید لینکهای با کیفیتی بسازن و این لینکها باید طبیعی و معتبر باشن. گام بعدی اینه که این لینکها رو دنبال کنید و از مزایای بیشماری که برای کسب و کارتون دارن لذت ببرید. وقتی ما درباره لینک سازی صحبت می کنیم، همه حرفها مربوط به روابط شرکت با مشتریهاست. این راهنما اجزای مهمی داره ولی بازه زمانی تا جواب گرفتن از راهنمایی ها هم طولانی تر خواهد بود.
  • بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه و بهبود سئو: تو این فایل راهنمایی های اصولی خودِ گوگل به شما ارائه میشه و براتون توضیح میده که چطور یه طراحی سایت واکنش گرا داشته باشید، اشتباهاتتونو اصلاح کنید، سایتتونو برای تبلت و دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید و از این دست مسائل. یادتون باشه که سئو فرایندی زمانبره و باید پشتکار داشته باشید.

آموزش دیگه ای برای سئو هست که حاوی یه چک لیست، راهنمایی های سئوی محلی یا کار با بروزرسانی های الگوریتم گوگل و از این قبیله. فقط کافیه فرایند سئو رو قدم به قدم به طور کامل درک کنید تا بتونید طبق علاقه شخصی خودتون کار رو پیش ببرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز