جذب ترافیک هدف، با تبلیغات کلیکی و سئو

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

شما چطوری از بین افراد مورد نظرتون برای سایت تجاریتون ترافیک میگیرد؟ تبلیغات کلیکی و سئو رو امتحان کنید.


اکثر مردم برای کسب اطلاعات درمورد یه محصول یا خدمات، اول از همه میرن سراغ موتورهای جستجو. زنگ زدن به 118 دیگه قدیمی شده. اینترنت هم سریعتره، هم راحتتره و هم اطلاعات بیشتری ارائه میده. برای همین مردم قبل از هر کار دیگه ای، اول میرن سراغش.

  • ظهور در عرصه آنلاین، ترافیکو به سایتتون میکشونه

این روزها تعداد مشتریهایی که به سمت خرید از فروشگاه های اینترنتی رو آوردن خیلی بیشتر از قبل شده. مردم اگه چیزی بخوان، بیشتر وقتشونو صرف جستجوی آنلاین میکنن، از لباس تا رستوران و خدمات تعمیر منزل و غیره. حتی اگه چیزی هم نخوان بخرن، همین گشت و گذار تو سایتهای فروشگاهی و تماشای ویترین محصولاتشون خودش برای خیلی ها لذت بخشه.
شرکتهای ایرانی هم کم کم به اهمیت ظاهر آنلاین شرکتشون پی بردند. خیلی از این شرکتها بخش زیادی از برگشت سرمایشون از سایتشونه. کلید توسعه کسب و کار و جذب مشتری از طریق سایت اینه که یه سایت سفارشی که برای جذب مخاطب مورد نظرتون بهینه شده باشه داشته باشید.

  • اهمیت نتایج جستجوی طبیعی

یکی از مهمترین موقعیتهای هر کسب و کاری اینه که جزء سه تا سایت اول گوگل قرار بگیره. 92% از افرادی که آنلاین سرچ میکنن فقط صفحه اول نتایج رو نگاه میکنن و کمتر از 10% از مردم حتی سایتهای پایینی همون صفحه اول هم نگاه نمی کنن.
تحقیقات نشون میده، 3 نتیجه بالایی صفحه نتایج گوگل 80% از کلیک ها رو به خودشون اختصاص میدن. پس اگه دوست دارید ترافیک سایتتونو افزایش بدید، باید بدونید که رسیدن به این هدف، بستگی به این داره که سایتتون بتونه جزء 3 سایت اول صفحه نتایج گوگل قرار بگیره.

  • تبلیغات کلیکی میتونن ترافیک هدف شما رو به سایتتون بکشونن

با تبلیغات کلیکی میتونید بهتر ترافیک مورد نظرتونو به سایت بکشونید. تبلیغات کلیکی یعنی شما تبلیغتونو رو سایتها میذارید و هر بار که کسی روش کلیک کنه بابتش پول میپردازید. در واقع دارید به جای اینکه بطور طبیعی بازدید بگیرید، برای سایتتون بازدید میخرید. تبلیغات کلیکی یکی از محبوبترین تبلیغات موتور جستجو هستن، چون نتیجه بخشند و میتونن ترافیک هدف سایتتونو افزایش بدن. برای همین هم یکی از محبوبترین تبلیغات سایتهای تجاری شدند.
همه شرکتها باید برای شرکتشون تبلیغات کلیکی رو به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینترنتیشون لحاظ کنن. اگه تصمیم گرفتید که از تبلیغات کلیکی استفاده نکنید، حواستون باشه که کلیکها 25% از تجارت آنلاین رو تشکیل میدن و اگه ازش بگذرید احتمالا رقیبهاتونو خوشحال میکنید.

  • روشهای سئو و تبلیغات کلیکی برای جذب ترافیک سایت

جذب مشتری برای سایت، یعنی اونایی که با سئو یا تبلیغات کلیکی وارد سایتتون شدند میتونن به راحتی به یه کسب و کار پویا تبدیل بشن. جذب ترافیک به سایت یه چیزه، تبدیل کردن این ترافیک به ایمیل، تماس و فروش محصولات یه چیز دیگه. تجربه ما بهمون این امکان رو میده که نه تنها از بین جامعه هدف ترافیک جذب کنیم، بلکه این ترافیک رو به خریدار تبدیل کنیم.
برترین نتیجه هر بازاریابی اینترنتی، افزایش تعداد فروش محصولات شرکته. هر چی ترافیک بیشتری بگیرید، احتمال جذب مشتری و فروشتون افزایش پیدا میکنه.
یکی از مهمترین جایگاه ها برای هر شرکتی که آرزوشونو بهش برسن، 3 تا جایگاه بالایی صفحه نتایج جستجوی طبیعی گوگله تا بتونه بخشی از اون 80% کلیکی رو که گفتیم به خودش اختصاص بده.

  • مشاوره با یک متخصص تبلیغات کلیکی

دوست دارید بیشتر راجع به نحوه سئوی سایتتون اطلاعات کسب کنید؟ از متخصص های سئوی سایت دارکوب مشورت بگیرید. ما میتونید به تمام سوالاتتون جواب بدیم و کمکتون کنیم که ظاهر کسب و کار آنلاینتونو بهبود ببخشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز