مزایای وبلاگ نویسی برای سئو

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

دارکوب قبلا راجع به بازاریابی دیجیتالی برای کسب و کار صحبت کرده. شما میخواهید مردم با محتواتون ارتباط برقرار کنن و بیشتر برندتونو بشناسن و تو عرصه آنلاین مشهورتر بشید. یکی از راههایی که دستیابی به این اهداف رو تضمین میکنه اینه که با بازدیدکننده های سایتتون طوری ارتباط برقرار کنید که کار و شرکت شما رو بعنوان یه متخصص حرفه ای ببینن که میتونن هر وقت سوالی داشتن و خدماتی میخواستن بهش مراجعه کنن.


یکی از بهترین روشهای برقراری ارتباط با کاربر وبلاگه، یه ابزار خارق العاده که برای مردم محتوای مفید ارائه، برند تجاری شما رو ارتقا، شهرت و ترافیکتونو افزایش میده و نهایتا برگشت سرمایه رو بیشتر میکنه.
دارکوب تو یکی از مقالاتش راجع به وبلاگ نویسی و اثراتش بر سئو صحبت کرده، اونجا گفتیم چطوری وبلاگ بنویسید و چه کارهایی برای وبلاگتون انجام بدید تا سئوی بهتری بگیرید و شناخته بشید.

  • محتوای تازه

موتورهای جستجویی مثل گوگل میخوان با ارائه مرتبط ترین نتایج، به بهترین شکل ممکن به کاربرهاشون ارائه خدمات کنن. یعنی گوگل طوری خزنده های سایتشو طراحی کرده که دنبال محتوای جدید و بروزی بگردن که بیشترین ارتباط رو با کلماتی که کاربر سرچ کرده داشته باشه. گوگل به سایتهایی که محتوای جدید دارن ارزش بیشتری قائل میشه به خصوص اگه به موضوعاتی که تازه باب شده باشند هم ربط داشته باشه.
اینجاست که وبلاگ تجاری میتونه نقش خودشو ایفا کنه و برای سایتتون محتوای مرتبط و تازه تولید کنید و سئوی سایت و رتبه جستجوی طبیعی سایتتونو ارتقا بده.

  • بهینه سازی کلیدواژه

یکی از ابعاد مهم سئو، بهینه سازی کلیدواژه است – قبلا که سئو تازه بوجود اومده بود، سایتها فقط کلیدواژه ها رو تو صفحاتشون به صورت تکراری و پشت سر هم مینوشتن تا بتونن جستجوی مرتبط به یه کلیدواژه خاصی رو بهتر جلب کنن. الگوریتمهای گوگل هم از همونموقع تغییر کردند تا کسانی رو که همچین کاری میکنن جریمه کنن. اما اگه کلمات و عبارتهای کلیدیتون هدفمند و طبق اصول روی صفحه بکار رفته باشه و محتوای مفید و معنی داری رو به کاربرها ارائه بده به نفع سئوی سایتتون میشه.
اینجاست که وبلاگ وارد میشه و پلتفرمی براتون فراهم میکنه که بتونید در مورد موضوعات مرتبط با صنعتتون صحبت کنید و کلیدواژه هاتونو با روش مناسبی تو اون محتوا استفاده کنید.

  • مدیریت پیوندها

بک لینکها اثر مهمی روی سئوی سایت دارن اما نکتش اینجاست که لینکهای ورودی به سایتتون باید مرتبط بوده و کیفیت خوبی داشته باشند. یعنی لینکی که از یه سایت مشهور بیاد به سایتتون، براتون ارزشمنده در حالی که لینکهایی که از سایتهای اسپم میان رتبتونو کاهش میدن. وقتی شما مطالب وبلاگتونو رو شبکه های اجتماعی به اشتراک میذارید، اگه وبلاگتون خوب باشه و محتواش مفید باشه خودش به طور طبیعی بک لینکهارو جذب میکنه و بیشتر به اشتراک گذاشته میشه و حتی تو وبلاگ های دیگه هم بهش ارجاع میدن. هر بار که کسی پست شما رو به اشتراک میذاره یا بهش ارجاع میده، یه بک لینک برای سایتتون حساب میشه.

  • بهبود لینکهای داخلی

وبلاگها میتونن علاوه بر بک لینکها، لینکهای داخلی خوبی هم برای خودشون بوجود بیارن. میتونید از کلیدواژه هایی که به طور هدفمند تو محتوای وبلاگتون گنجونده شدند به خدمات و یا سایر پستهای وبلاگتون که مرتبط با اون کلیدواژست لینک بدید. با این کار، کاربرها وقتی دارن محتواتونو میخونن به صفحات دیگه سایتتون هم سر میزنن و ترافیک تو سایتتون به جریان میفته.

  • تشکیل انجمن

با بکارگیری ابزارهای شبکه های اجتماعی مثل سیستم نظردهی و امکانات اشتراک گذاری مستقیم میتونید خواننده های علاقه مند رو به سایتتون بکشید. این خواننده ها میتونن راجع به محتوای سایتتون با هم بحث و تبادل نظر داشته باشن و جامعه ای رو بسازن که روی سایت خودتون درباره محتوا بحث کنن و به این ترتیب احتمال اشتراک گذاری رو بالا ببرن.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز