تبادل لینک سه طرفه: خوب یا بد؟

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

 آیا تبادل لینک هنوز در سال 2024 مفید است یا به یادگاری از گذشته تبدیل شده است؟ سئو مدام در حال تغییر است، بنابراین باید مطمئن شویم که از بهترین استراتژی ها استفاده می کنیم. بنابراین سوال واقعی پیرامون آنها این است: آیا باید آنها را انجام دهید؟ در حالی که وارد سال 2024 می شویم، عصر الگوریتم های همیشه در حال تغییر. زمان آن رسیده است که چشم انداز فعلی تبادل لینک را بررسی کنید، مزایا و معایب تبادل لینک آنها را بسنجید، و رویکردهای جایگزین را برای به حداکثر رساندن دید و اعتبار وب سایت خود در نظر بگیرید. بنابراین، بیایید به این موضوع بپردازیم. آیا تبادل لینک هنوز مفید است یا وقت آن رسیده که چیز جدیدی را امتحان کنید؟ ما آن را برای شما تجزیه می کنیم.


تبادل لینک چیست؟

تبادل لینک یک استراتژی است که در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) استفاده می شود، که در آن دو سایت مرتبط توافق می کنند که به یکدیگر پیوند داده شوند. این اغلب برای افزایش تعداد لینک‌های ورودی انجام می‌شود، با این باور که لینک‌های بیشتر باعث بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو می‌شود. این تاکتیک پیوند متقابل در روزهای اولیه سئو رایج بود. با این حال، ارزش تبادل لینک در سال های اخیر به دلیل تغییرات در الگوریتم های موتورهای جستجو، به ویژه دستورالعمل های وب مستر گوگل که تاکید بیشتری بر کیفیت و ارتباط لینک ها به جای کمیت آنها دارد، زیر سوال رفته است. امروزه بهترین روش ساخت بک لینک های طبیعی و باکیفیت از سایت ها یا صفحات وب معتبر با تمرکز بر ایجاد محتوای ارزشمند برای کاربران است.

انواع تبادل لینک

وقتی صحبت از تبادل لینک می شود، یک رویکرد یکسان برای همه وجود ندارد. استراتژی های متفاوتی وجود دارد که متناسب با اهداف و شرایط مختلف باشد. درک انواع مختلف آن می تواند به صاحبان وب سایت کمک کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و مناسب ترین رویکرد را برای افزایش ارزش سئو انتخاب کنند. با این حال، انواع آن به شرح زیر است:

1. تبادل لینک متقابل

تبادل لینک متقابل یک توافق متقابل بین دو صاحب وب‌سایت است که در آن هر دو وب‌سایت توافق می‌کنند به وب‌سایت یکدیگر پیوند دهند. این استراتژی به طور سنتی در سئو برای افزایش تعداد لینک های ورودی به یک وب سایت استفاده می شد. همانطور که اعتقاد بر این بود که لینک های بیشتر می تواند رتبه سایت را بهبود بخشد. در یک تبادل لینک متقابل معمولی، وب‌سایت A به وب‌سایت B پیوند می‌خورد، و در مقابل، وب‌سایت B به وب‌سایت A پیوند می‌خورد. به همین دلیل است که اغلب به عنوان «تو پشت من را می‌خراشی، و من مال خودت را می‌خراشم» نامیده می‌شود. نوع چیدمان

با گذشت زمان، موتورهای جستجو مانند گوگل پیچیده تر شده اند. و اکنون تاکید بیشتری بر کیفیت، مرتبط بودن و طبیعی بودن پیوندها داشته باشید. پیوندهای متقابل بیش از حد یا دستکاری می تواند به عنوان یک طرح پیوند دیده شود و می تواند منجر به جریمه شود. بنابراین، توصیه می شود به جای تکیه بر تلاش های متقابل ایجاد لینک، بر کسب لینک های طبیعی و با کیفیت بالا تمرکز کنید.

2. تبادل پست مهمان

تبادل لینک پست مهمان یک استراتژی بسیار رایج برای ایجاد لینک است که امروزه مردم از آن استفاده می کنند. در اینجا دو صاحب وب‌سایت موافقت می‌کنند که یک مقاله برای وب‌سایت یکدیگر بنویسند، معمولاً با پیوندی به سایت خودشان در محتوا یا بیوگرافی نویسنده. این نوع تبادل لینک به چند دلیل مفید است:

1. ایجاد محتوا: هر سایت یک پست مهمان تازه و منحصر به فرد دریافت می کند که ارزشی را برای خوانندگان خود فراهم می کند.
2. بک لینک ها: هر سایت یک بک لینک به دست می آورد که به طور بالقوه می تواند رتبه آن را در موتورهای جستجو افزایش دهد.
3. افزایش قرار گرفتن در معرض: هر وب سایت به طور بالقوه می تواند مخاطبان دیگری را جذب کند، در معرض دید قرار گرفتن بیشتر و بازدیدکنندگان یا مشتریان جدید سایت را جذب کند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب
با این حال، بسیار مهم است که با احتیاط به تبادل لینک پست مهمان نزدیک شوید. دستورالعمل‌های Google نسبت به «بازاریابی مقالات در مقیاس بزرگ یا کمپین‌های پست مهمان با پیوندهای متنی لنگر غنی از کلمات کلیدی هشدار می‌دهند. همیشه بر ایجاد محتوای باکیفیت و مرتبط تمرکز کنید که برای مخاطبان ارزش ایجاد می کند و اطمینان حاصل کنید که لینک های دریافتی طبیعی و مرتبط هستند. از پیوندهای بیش از حد یا بی کیفیت خودداری کنید و در تبادل لینک پست های مهمان صرفاً برای اهداف لینک سازی شرکت نکنید.

3. تبادل لینک سه طرفه (A-B-C).

تبادل لینک سه طرفه که به عنوان طرح پیوند مثلثی نیز شناخته می شود، نوعی استراتژی سئو است که در آن سه وب سایت مختلف درگیر هستند. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

وب سایت A به وب سایت B پیوند می دهد، وب سایت B به وب سایت C پیوند می دهد و وب سایت C به وب سایت A پیوند می دهد. هدف پشت این استراتژی این است که پیوندها ارگانیک تر و کمتر متقابل به الگوریتم های موتورهای جستجو به نظر برسند، زیرا هیچ سایتی مستقیماً وجود ندارد. تبادل لینک با یکدیگر هدف این نوع مبادله ایجاد پروفایل لینک متنوع و افزایش اعتبار وب سایت های شرکت کننده است.

 تبادل لینک سه طرفه چیست؟

بعضی از وبمسترها خودشون چند تا سایت دارن و از یکیش برای تبادل لینک با بقیه سایتها استفاده میکنند. برای این کار یه لینک از سایتشون به شما میدن تا شما هم به سایت اصلیشون لینک بدید و براشون اعتبار بسازید.

مزایای لینک دهی سه راهه چیست؟

تحلیل منابع بیشتر در محیطهای علمی بکار میره اما به نوعی در مدیریت محیط بازاریابی تبلیغ محور (که وب هم همین کارو میکنه) هم مفید واقع میشه.
خیلی از الگوریتم های جستجو میتونن تبادل لینک رو تشخیص بدن و اون رو به عنوان یه روش مصنوعی افزایش محبوبیت به حساب میارن و نتیجتا ارزش این لینکها رو کم میکنند.
وبمستر میتونه با لینک دهی سه راهه از سایتهایی که روی سرورهای مختلف میزبانی میشن، بدون اینکه توسط موتورهای جستجو شناسایی بشه، براحتی مبادله لینک داشته باشه.

مشکل مبادله لینک سه راهه

بیشتر مردم وقتی مبادله لینک سه راهه میکنن، خودشون میگن که قصدشون دستکاری نتایج جستجوئه. این یعنی میخوان کاری کنن که روباتهای خودکار فکر کنند ایده خودشون از اونچه که هست بهتره و برای اجراش حتی بخوان ترفند و حقه بکار ببرن.
دلایل منطقی برای ساخت لینک سه راهه وجود داره، اما بیشتر لینکهای سه راهه ای که من توشون شریک شدم ارزش چندانی به همراه نداشتند.
مشکل اصلیش اینه که اگه دو سایت بهم متصل نباشن و هر کدوم اولویت رو روی محبوبیت لینک سایت اصلیشون بذارن، اونوقت اگه لینکدهی به سایت شما هم ممنوع بشه باز هم لطمه زیادی وارد نمیشه. اما اگه اون سایتها ممنوع بشن دیگه هیچ محبوبیتی به شما انتقال نمیدن.
این وبمسترها میتونن سایتهاشونو تبلیغ کنند و در عین حال اونو از اثرات این روش تبلیغی هم محفوظ بدارند.
در واقع خیلی از بازاریابها ممکنه 20 یا 30 یا حتی تعداد بیشتری سایتهای فرعی درست کنند تا باهاشون تبادل لینک داشته باشن.

مثالی از روش لینک دهی سه راهه

بعض از مردم یه دایرکتوری درست میکنن که مستقیم ازتون میخواد با یکی از سایتهاشون مبادله لینک داشته باشید. با این کار اونها لینکی میگیرن که در ماه براشون کلی سود به همراه میاره، اون هم در ازای هیچی یا گاها فقط چند هزار تومن.
این افراد اهمیتی نمیدن که به سایت کم ارزشی هم لینک بدن، چون دارن در هر 5-10 دقیقه در روز دهها تبلیغ رایگان میسازن. من اخیرا دایرکتوریهای زیادی برای سایتهای مشکوک به خصوص تو حوزه دارویی دیدم.

4. شبکه های اینفلوئنسر خصوصی

شبکه اینفلوئنسر خصوصی (PIN) به استراتژی ای اشاره دارد که در آن گروهی از اینفلوئنسرها متقابلاً توافق می کنند که به صفحات وب یا محتوای یکدیگر پیوند داده شوند تا به بهبود سئوی وب سایت خود کمک کنند. هر تأثیرگذار در شبکه پیوندهایی را با دیگران به اشتراک می گذارد یا مبادله می کند، بنابراین شبکه ای از سایت های به هم پیوسته ایجاد می کند. اصل پشت یک شبکه اینفلوئنسر خصوصی شبیه به تبادل لینک سنتی است، اما تفاوت در ترکیب شبکه نهفته است – این شبکه از تأثیرگذارانی تشکیل شده است که سایت‌های معتبری دارند که دنبال‌ کنندگان و شهرت منحصر به‌ فردی دارند، که به طور بالقوه می‌تواند ترافیک باکیفیت‌ تری را به همراه داشته باشد.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

توجه به این نکته مهم است که، مانند هر طرح ایجاد لینک، اگر بیش از حد یا دستکاری انجام شود، می‌تواند توسط موتورهای جستجو مانند گوگل به صورت منفی مشاهده شود. اگر گوگل درک کند که هدف اصلی این شبکه افزایش مصنوعی محبوبیت لینک و دستکاری رتبه‌بندی جستجو است، ممکن است منجر به جریمه شود. بهترین روش این است که به طور طبیعی با ایجاد محتوای باکیفیت و ارزشمند که سایت‌های باکیفیت می‌خواهند با میل به پیوند پیوند دهند، لینک‌ها را به‌ طور طبیعی به دست آورید. هر نوع تبادل لینک دارای مزایا و ملاحظات منحصر به فردی است. مهم است که به تمام درخواست‌های تبادل لینک از نظر اخلاقی نزدیک شوید، و اطمینان حاصل کنید که پیوندهای رد و بدل شده مرتبط، با کیفیت بالا و برای هر دو طرف درگیر مفید هستند.

موضع گوگل در مورد تبادل لینک چیست؟

موضع گوگل در مورد پیوندهای متقابل در دستورالعمل های وب مستر آن مشخص شده است. در اصل، گوگل از تبادل بیش از حد لینک ("پیوند به من و من به شما لینک خواهم داد") و طرح های پیوند متقابل که صرفاً برای دستکاری رتبه سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) طراحی شده است، جلوگیری می کند. این به این دلیل است که این شیوه ها می توانند به طور مصنوعی محبوبیت درک شده سایت را افزایش دهند و روند رتبه بندی ارگانیک را تضعیف کنند.

هنگامی که از پیوندهای متقابل بیش از حد یا به صورت دستکاری استفاده می شود، گوگل ممکن است آنها را به عنوان یک "طرح پیوند" در نظر بگیرد و ممکن است وب سایت های درگیر را جریمه کند و بر رتبه بندی SERP آنها تأثیر منفی بگذارد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه پیوندهای متقابل بد یا ممنوع نیستند. به عنوان مثال، اگر به طور طبیعی بین سایت‌های باکیفیت و مرتبط با محتوا اتفاق بیفتد، احتمال کمتری وجود دارد که گوگل آنها را دستکاری در نظر بگیرد. همیشه به دستورالعمل‌های وبمستر Google مراجعه کنید تا در مورد قوانین فعلی و بهترین شیوه‌ها بیاموزید.

آیا تبادل لینک برای سئو خوب است؟

تبادل لینک می تواند چندین مزیت را برای صاحبان وب سایت هایی که درگیر اقدامات استراتژیک و اخلاقی هستند ارائه دهد:

1. بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو:

تبادل لینک می تواند با افزایش تعداد بک لینک های با کیفیتی که به وب سایت شما اشاره می کنند، به رتبه بندی بالاتر موتورهای جستجو کمک کند.
موتورهای جستجو معمولاً کمیت و کیفیت بک لینک ها را به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرند و تبادل لینک می تواند به افزایش اعتبار و دیده شدن وب سایت شما در نتایج جستجو کمک کند.

2. افزایش ترافیک ارجاع:

تبادل لینک می تواند ترافیک ارجاع هدفمند را به وب سایت شما هدایت کند.
هنگامی که سایر وب سایت ها به وب سایت شما پیوند می زنند، بازدیدکنندگان آنها این فرصت را دارند که روی پیوند کلیک کرده و از سایت شما بازدید کنند، که به طور بالقوه ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد و مشتریان یا خوانندگان بالقوه را جذب می کند.

3. قابلیت مشاهده آنلاین گسترده:

تبادل لینک راهی را برای وب سایت شما فراهم می کند تا مخاطبان بیشتری آن را کشف کنند. هنگامی که وب سایت شما به یک سایت مرتبط و با کیفیت پیوند داده می شود، برند یا محتوای شما را در معرض دید مخاطبان فعلی خود قرار می دهد و دسترسی شما را افزایش می دهد و دیده شدن برند را افزایش می دهد.

4. شبکه و مشارکت:

مشارکت در تبادل لینک به شما این امکان را می دهد که با سایر صاحبان وب سایت یا تأثیرگذاران صنعت روابط و مشارکت برقرار کنید.
همکاری از طریق تبادل لینک می‌تواند به فرصت‌های بیشتری برای همکاری محتوا، پست مهمان و تبلیغات متقابل منجر شود و در نهایت حضور و قدرت آنلاین شما را تقویت کند.
توجه به این نکته حائز اهمیت است که تبادل لینک باید با دقت و تمرکز بر ارتباط، کیفیت و شیوه های اخلاقی انجام شود.

4 بهترین استراتژی برای تبادل لینک اخلاقی روش از

به طور کلی، ایجاد تبادل لینک اخلاقی در مورد حفظ تمرکز بر کیفیت و ارتباط، همراه با هدف ارائه ارزش به مخاطبان است. در اینجا چند استراتژی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که تبادل لینک شما اخلاقی و سودمند است:

1. پروفایل پیوند رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

سئو و نحوه انجام آن فقط مربوط به وب سایت شما نیست. رقابت است اما چگونه می‌توان در این مسابقه همیشه در حال تکامل، پا به پا کرد؟ پاسخ در درک رقبای شما نهفته است. این یک فرصت طلایی برای به دست آوردن بینش عمیق در مورد انواع بک لینک هایی است که آنها را به بالای نتایج موتورهای جستجو سوق می دهد. این تاکتیک نه تنها تلاش های سئوی شما را ساده می کند، بلکه نتایج شما را نیز تقویت می کند. این در مورد یادگیری از موفقیت آنها برای ساختن خود است. بنابراین، دیدگاه خود را نسبت به رقبا تغییر دهید. از آنها بیاموزید و از آنها بهتر عمل کنید. اجازه دهید تجزیه و تحلیل رقبا مسیر شما را به سمت یک موقعیت سئو قوی تر روشن کند.

2. آدرس های ایمیل را پیدا کنید

یافتن آدرس های ایمیل مناسب گامی مهم در جهت آغاز یک تبادل لینک موفق است. با شناسایی سایت هایی شروع کنید که با جایگاه شما هماهنگ هستند و به مخاطبان شما ارزش ارائه می دهند. سپس، به صفحات «تماس با ما» یا «درباره ما» آنها بروید، جایی که اغلب مخاطبین ایمیل مربوطه را پیدا خواهید کرد. روش دیگر، ابزارهایی مانند را می توان برای یافتن آدرس های ایمیل مرتبط با یک وب سایت استفاده کرد. به یاد داشته باشید، پیوندهای متقابل موفق با یک ارتباط حرفه ای و شخصی آغاز می شود. اطمینان حاصل کنید که ارزش ارائه می دهید، مزایای متقابل را برجسته می کنید و ارتباط را محترمانه و جذاب نگه دارید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

3. محتوای پیوندی ایجاد کنید

ایجاد محتوای ارزشمند، سنگ بنای استراتژی تبادل لینک است. با ارائه محتوای باکیفیت و جذاب، سایر سایت‌ها تمایل بیشتری به لینک دادن به شما خواهند داشت و در مقابل، می‌توانید به آن‌ها لینک دهید، بنابراین تبادل لینک مفیدی ایجاد می‌شود. با داشتن اطلاعات جذاب و با ارزش در قلب محتوای خود، شما تبدیل به یک منبع اصلی در جایگاه خود، ایجاد قدرت و اعتماد می شوید. این یک سناریوی برد-برد است: محتوای شما در معرض دید قرار می‌گیرد، مخاطبان آن از بینش شما بهره می‌برند و چندین سایت از بک لینک‌های با کیفیت رشد می‌کنند.

4. اهرمی از جوامع ایجاد لینک

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که فرصت بزرگ بعدی شما برای ایجاد لینک می تواند فقط یک گفتگو باشد؟ با استفاده از جوامع لینک‌سازی در پلتفرم‌هایی مانند Facebook، و LinkedIn، به شبکه‌ای پر جنب و جوش از متخصصان همفکر دسترسی پیدا می‌کنید.

1. گروه های فیس بوک: آنها به عنوان معدن طلا برای مبادله لینک ها عمل می کنند. چه گروه‌های متمرکز بر SEO یا گروه‌های مرتبط با صنعت خاص شما، این جوامع مملو از افرادی هستند که اهداف مشابهی دارند. در گفتگوهای معنادار شرکت کنید، بینش مفیدی ارائه دهید و به تدریج شهرت خود را در گروه ایجاد کنید. هنگامی که اعتماد ایجاد کردید، می‌توانید تبادل پیوندهای سودمند متقابل را به سایر اعضا پیشنهاد دهید. گروه‌های فیس‌بوک چیزی بیش از ایجاد پیوند هستند - آنها در مورد پرورش روابط و تقویت حس رشد مشترک هستند.
2. لینکدین: نیروگاه شبکه‌های حرفه‌ای می‌تواند دروازه‌ای برای درخواست‌های پیوندهای متقابل مثمر ثمر باشد. در بحث های معنادار شرکت کنید، تخصص خود را به اشتراک بگذارید و خود را به عنوان عضوی ارزشمند معرفی کنید. هنگامی که اعتماد ایجاد کردید، می توانید برای تبادل لینک که مزایای متقابل را ارائه می دهد با سایر اعضا تماس بگیرید. علاوه بر این، برای دریافت نتایج بهتر و مزایای اضافی، می‌توانید از طرح ممتاز لینکدین نیز استفاده کنید. با پیروی از این استراتژی‌ها، می‌توانید اعتبار، دید و تعامل کاربر وب‌سایت خود را افزایش دهید و در عین حال شهرت مثبتی را در جامعه آنلاین حفظ کنید.

مواردی که باید در طول تبادل لینک در نظر بگیرید

در زیر چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام استفاده از این استراتژی برای جلوگیری از سردرگمی در نظر بگیرید.

1. ارتباط:

اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت‌هایی که با آن‌ها پیوند تبادل می‌کنید، مرتبط با صنعت، جایگاه یا مخاطبان هدف شما هستند.
ارتباط نقش مهمی در حفظ یکپارچگی و ارزش پیوندهای مبادله شده دارد.

2. کیفیت:

روی تبادل لینک با وب سایت هایی که شهرت خوب، محتوای با کیفیت بالا و نمایه بک لینک قوی دارند تمرکز کنید.
لینک های ورودی و خروجی با کیفیت بالا از وب سایت های معتبر وزن بیشتری دارند و به عملکرد بهتر سئو کمک می کنند.

3. تعادل:

تعادل بین تعداد لینک های خروجی و لینک های ورودی در وب سایت خود را حفظ کنید.
لینک های خروجی بیش از حد می تواند اعتبار وب سایت شما را کاهش دهد، بنابراین در تبادل لینک خود انتخابی باشید.

4. Anchor Text:

برای جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد، هنگام تبادل لینک از متن لنگر متنوع و طبیعی استفاده کنید.
متن لنگر خود را با قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط، نام های تجاری یا اصطلاحات عمومی متنوع کنید.

5. قرار دادن پیوند:

قرار دادن پیوندهای مبادله شده را هم در وب سایت خود و هم در وب سایت شریک در نظر بگیرید.
اطمینان حاصل کنید که پیوندها به صورت متنی قرار می گیرند، تجربه کاربر را افزایش می دهند و برای بازدیدکنندگان ارزش ایجاد می کنند.

6. نظارت و نگهداری:

پیوندهای ورودی و خروجی را به طور مرتب نظارت کنید تا از ارتباط و کیفیت مداوم آنها اطمینان حاصل کنید.
هر گونه پیوند دستکاری شده را از وب سایت های بی کیفیت یا نامربوط که ممکن است بر سئوی شما تأثیر منفی بگذارد، حذف یا رد کنید.
با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید اطمینان حاصل کنید که فرآیند پیوند متقابل به صورت اخلاقی انجام می شود، دید وب سایت شما را افزایش می دهد و به طور مثبت به استراتژی کلی سئوی شما کمک می کند.

چه زمانی از پیوندهای متقابل اجتناب کنیم؟

  • وب سایت حاوی محتوای مشکوک یا نامناسب است.
  • این سایت از اعتبار ضعیف یا اعتبار پایین دامنه برخوردار است.
  • محتوا کاملاً به جایگاه شما بی ربط است و لینک سازی را غیرطبیعی یا اجباری می کند.
  • این سایت درگیر تاکتیک‌های سئوی کلاه سیاه، مانند لینک‌های دریافتی اسپم است.
  • از تبادل لینک مستقیم خودداری کنید. همیشه یک سه طرفه، یعنی تعویض لینک ABC را انتخاب کنید.
  • به یاد داشته باشید، هدف شما باید ایجاد پیوندهای ارزشمند و قابل اعتمادی باشد که واقعاً به اعتبار سایت شما کمک می کند و تجربه کاربری مثبتی را ارائه می دهد.

نتیجه

تبادل لینک می تواند یک استراتژی قدرتمند برای رشد دیجیتال، هدایت ترافیک ارگانیک، تقویت سئو و تقویت ارتباطات صنعتی باشد. با این حال، حفظ کیفیت و ارتباط در شراکت پیوند خود، اجتناب از هر گونه طرح پیوند ناقص بسیار مهم است. شرکت در تبادل لینک می تواند مفید باشد، زیرا شما فعالانه درگیر و ایجاد روابط واقعی هستید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز