تفاوت سئو قدیم و جدید

رتبه بندی کاربر: 2 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

تفاوت سئو قدیم و جدید
روش های سئو و بهینه سازی سایت تغییر نموده است و در زیر به معرفی برخی تفاوت ها در گذشته و حال می پردازیم.

قبلا هدف ترافیک و تعداد بازدید کننده بالاتر سایت بوده اما امروزه هدف بر برند سازی و ارتباط عاطفی با کابر می باشد به این صورت که سایت به گونه ای طراحی می گردد که با کاربران ارتباط برقرار نماید و موضوع کار و فعالیت شرکت را به صورت داستان وار بیان نماید. رنکینک میزانی برای سنجش میزان رشد و موفقیت می باشد نه هدف نهایی وب سایت. تمرکز بر روی گرفتن بازدید کننده بیشتر از موتورهای جستجو دغدغه اصلی سئو کاران قدیم بوده ولی امروزه گرفتن بازدید کننده از سایت های مرتبط و شبکه های اجتماعی دغدغه متخصصان سئو می باشد. قبل از این کافی بود سئو کار اطلاعات تکنیکی داشته باشد ولی هم اکنون علاوه بر آن اطلاعات برند سازی برای سئو کار مورد نیاز می باشد.
قبلا اساس بر این بود که محتوا به صورتی طراحی گردد تا بیشترین میزان کلیک و بازدید برای وب سایت بدست آید ولی هم اکنون نتیجه بازدید و کسب درآمد مهمترین هدف سئو کاران می باشد تا با تولید مطالب درآمد افزایش یابد.
سایت ها قبلا برای موتورهای جستجو بهینه سازی می شد و عناوین برای کلمات کلیدی بهینه سازی میشد اما امروزه سایت برای کاربران بهینه سازی می شود و ایجاد مطالب با توجه به ایجاد احساس مناسب در کاربر طراحی می گردد.
قبل از این تمرکز سئو کاران بر روی کلمات کلیدی دقیق بود اما امروزه عملیات سئو با تغییر کلمات کلیدی و استفاده از انواع مختلف کلمه کلیدی انجام می شود. امروزه تمرکز بر روی شرکت در بلاگ ها و سایت های مرتبط و ایجاد بلاگ و همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد در صورتی که قبلا رقابت فقط در موتورهای جستجو بود.
قبل از این چیزی به نام برند شخصی وجود نداشت و همه تحت نام شرکت کار می کردند اما امروزه اشخاص همانند برندها برای خود هویت داشته و به همان میزان اعتبار دارند. قبلا شما با شرکت در تبادل لینک، خرید لینک و همچنین اضافه کردن وب سایت به دایرکتوری ها می توانستید رنک سایت را افزایش دهید اما امروزهمی توانید این کار را با شرکت در بلاگ ها به صورت موثر انجام دهید.قبل از این در صورتی که مقاله شما از نظر تکنیکی سئو مقاله خوبی بود مناسب بود اما امروزه مقاله می بایست مفید و مناسب حال کاربران سایت شما باشد.
قبل از این در شبکه های اجتماعی از تگ ها استفاده میشد در صورتی که امروزه از #تگ استفاده می گردد و از شبکه های اجتماعی برای ارسال مطالب استفاده می شد در صورتی که امروزه از شبکه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط با کاربر و سایر شرکت های مرتبط استفاده می گردد.
قبلا برای آنکه در شبکه های اجتماعی بک لینک ایجاد نمایید نظر دهی انجام میشد اما امروزه می بایست در شبکه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید و در گروه ها شرکت نمایید و مشکلات سایر کاربران را رفع نمایید و با سایر کاربران ارتباط برقرار نمایید و از این طریق کسب اعتبار نمایید.
در پایان سئو در سال 2013 و 2014 به صورت کامل پهره جدیدی به خود گرفته و در صورتی که در زمینه سئو نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید با دارکوب تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز