تکنیک های سئوی کلاه سفید برای افزایش ترافیک وب سایت

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

7 تکنیک کلاه سفید برای افزایش ترافیک سایت

 

وقتی که گوگل می خواهد رتبه ی صفحات را مشخص کند، صدها و هزاران سیگنال را باهم ادغام می کند. دانستن این موضوع که کدام فاکتورها بهترین بهینه سازی را انجام می دهند، می تواند بین موفقیت و شکست، تفاوت ایجاد کند. در این مقاله، ما فقط بر نکاتی تمرکز می کنیم که دارای نتایج مثبت است.

اول موبایل
در حال حاضر گوگل، صفحاتی که محتوای آنها به راحتی در دسترس کاربران موبایل قرار نمی گیرد را، در سطح و رتبه ی بالایی قرار نمی دهد. اجازه بدهید جور دیگری بیان کنم، منظور این است که گوگل اول موبایل ها را چک می کند و اگر صفحات شما با موبایل سازگار نباشد، شما در موتور جستجوی ضرر خواهید کرد. مخصوصا در وب سایت هایی که از تبلیغات در بین صفحات استفاده می کنند.
یک نکته ی مهم اینکه صفحات در موبایل سریع بالا بیایند. این ابتکار منبع باز به AMP HTML بستگی دارد، که وعده ی لود شدن سریع را برای موبایل ها داده است.

موبایل محلی است _ لیست حرفه و تجارت خود را بیان کنید.
جستجوی موبایلی و محلی به طور جدا ناپذیری باهم آمیخته شده اند. 20% ازتمامی جستجوها، محلی هستند. برای کاربران تلفن های هوشمند:
94% از جستجوها مربوط به اطلاعات یک محل
51% بازدید از یک فروشگاه
48% فراخواندن یک فروشگاه
29% برای خرید
از آنجایی که گوگل قصد گسترش توانایی اش، در تحویل نتایج محلی را دارد، این مساله بسیار اهمیت دارد که شما داده های کامل و جامعی در پروفایل تجاری خود داشته باشید. ادامه ی این کار باعث موفقیت آسان برای شما می شود، حال آنکه کمتر از نصف تمام تجارتها، لیست تجاری خود را اعلام کرده اند.

بر روی تجربیات کاربر تمرکز کنید. ( UX: user experience)
گوگل همیشه مدیران سایت را به ایجاد محیطی برای افزایش تجربه ی کاربران، تشویق می کند. از آنجایی که الگوریتم ها هوشمندتر می شوند، وب سایت هایی که اینکار را انجام می دهند، بیشترین سود را دارند. ایجاد تجربه ی خوب برای کاربر مهم تر از نوشتن کدهای تمیزست.
هدف از طراحی UX در تجارت، افزایش رضایت و وفاداری مشتری بر اساس کاربردی بودن، استفاده ی آسان، و ایجاد حس خوشایند نسبت به محصولات است. برای هدف های ما، وب سایت شما یک محصول است. اول باید قصد کاربر را مشخص کنید، بعد یک روش را برای داشتن منوی روان گسترش دهید. روشی که منجر به ایجاد احساسات مثبت و تجربه ی خوب می شود.
ایجاد محیط برای افزایش تجربه ی کاربر آسان است. در وب جدولها و نصایح در این رابطه، زیاد است. همه ی ما تعصب های خاصی داریم که در ساختن صفحه ی وب تاثیر دارد. با استفاده از تجربیات، شما می توانید تشخیص دهید که چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی نه.

کلمه کلیدی پژوهش
کلمات کلیدی پژوهش هنوز در سال 2017 مهم هستند. از آنجایی که گوگل داده های KW را کمتر تولید می کند، دوتا از بزرگترین تولیدکنندگان وسایل SEO ، Moz and Ahrefs، وسایل KWرا تولید و گسترش می دهند. اما روش یکی از آنها درباره ی انجام و استفاده ی نتایج از پژوهش kW در سال 2017 تغییر کرده است. در این رابطه باید از RankBrain تشکر کرد.
RankBrain، یک ماشین یادگیری ست، که به گوگل این اجازه را می دهد که همه چیز را در متن قرار دهند. گوگل الان قادر به درک تفاوت های جزئی زبان نظیر ریشه ی لغات، مترادف ها، و پاسخ ها ست.
نسل جدیدی از وسایل کلمات کلیدی، به وسیله ی  ساخت اصطلاحاتی نظیر موضوعات والد و گروه های کلمه کلیدی، بررسی می شود. به این اطلاعات مجهز شوید، کاربران می توانند محتوایی را که شامل یکسری عبارات مربوط هستند را گسترش دهند.هوشیار باشید و از همه ی عبارات گوناگونی که در گروه KW پیدا می کنید، در صفحه استفاده نکنید.

 یک محتوا و برنامه ی تجاری بهتر از رقبا آماده کنید.
فقط 37% از پاسخ دهندگان، اعلام کردند که تحت تاثیر محتوا قرار می گیرند. حال آنکه محتوا یکی از دو فاکتور گوگل برای بالا آوردن رتبه ی سایت می باشد. کاملا مشخص است که محتوا باید خوب باشد. محتوا موقعیت های بزرگی را برای کسانی که در دراز مدت سرمایه گذاری کرده اند، ایجاد می کند.
همه ی افراد از ایجاد یک محتوای عالی حرف میزنند، اما منظور از این حرف چیست؟ این موضوع کاملا به داشتن یه محتوای مفید، پیدا کردن مخاطب درست و واقعی، و در آخر دست یابی به آن مخاطب است. کار سختی نیست. تنها کافی ست که انتظارات خود را با مشتریان همراستا کنید. آنا هندلی یک فرمول خلاصه برای این کار ارائه داده است:
مفید بودن+ لذت بخش بودن + الهام گرفتن از محیط = محتوای خلاقانه
جستجوهای به زبان محاوره را در ذهن خود نگه دارید. در تحقیق سال 2015 ، بالای 30% از تحقیقات به rich answer بر می گردد. همه ی این جوابها به سوال هایی بر میگردد که به این صورت سوال شده بود: چه کسی؟ چه چیزی؟ چه وقت؟ کجا؟ چرا؟ چگونه؟. 
تکنیک جستجوی محاوره ای و rich answer کم کم به سمت جستجوی صوتی حرکت می کند. جستجوی صوتی به سرعت در حال رشد است. روزانه 55% از نوجوانان و 41% از بزرگسالان، از جستجوی صوتی استفاده می کنند. با وجود وسایلی مانند Amazon Echoو Google Home ، انتظار می رود که جستجوی صوتی به صورت نمایی رشد کند.

از یک الگو (Schema) برای رقابت پیروی کنید.
در آخرین تحقیق در سال 2014، یک سوم از جستجوهای گوگل با Rich Snippetsهایی که از یک الگو پیروی می کنند، ادغام شده است. اما فقط 0.3% از وب سایت ها از الگوهای تایید شده ی گوگل استفاده می کنند. فکر نمی کنم که این درصد رشد چندانی در این چندسال داشته باشد ، اما موقعیت استفاده از این الگوها به عنوان یک مزیت در رقابت، بزرگ است.
الگو(schema) _ می توان در Schema.org پیدا کرد،_ یک مجموعه از تگ های مختلف HTML است که می توان به صفحات وب اضافه کرد. این تگ ها یکسری توضیحات افزایش یافته هستند که در نتیجه ی جستجو نمایان می شوند. Schema  معمولا برای ایجادRich Snippetها در سازمان ها، رویدادها، موسیقی، محصولات، دستورالعمل ها، ویدئوها استفاده می شوند.

ابتدایی ترین سودهایی که  با استفاده ازschema به دست می آید
Rich Snippetها برای کاربران بسیار کمک کننده هستند و نتایج تحقیقات را برای نمایش، آسان می کند.
Schema درک یک صفحه را برای موتور جستجو آسان تر می کند.
Microdata می تواند کلیک شدن را از طریق سطح بندی در گوگل افزایش دهد.

ساختن لینک
روزی خواهد رسید که لینک ها اهمیت خود را در رتبه بندی گوگل از دست خواهند داد، اما اون روز هنوز نرسیده است. اگر شما یکی از دو فاکتور برای رتبه بندی را فراموش کنید، ضرر می کنید. راهش این است که شما به لینک های درست، دست یابید. لینک هایی که با سایت های شما مرتبط و ارزشمند باشند. لینک ها نیاز به بررسی یک سردبیر انسانی دارند.
برای به دست آوردن لینکهایی مرتبط، یک منبع مرکزی بسازید. منبع مرکزی می تواند برای همه ی وب سایت ها کار کند.
در آخر اینکه مجبور نیستید هزاران یا حتی 200 سیگنال رتبه بندی را برای افزایش، مدیریت کنید. فقط بر توضیحات بالا تمرکز کنید و خواهید دید که ترافیک سایت دوبرابر، سه برابر، یا حتی ده برابر می شود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز