5 دلیل قانع کننده برای اجرا کردن PPC به همراه استراتژی های سئو

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

اگر شما برای تجارت خودتون، یک استراتژی سئو موفق را رهبری می کنید، امکان داره که از PPC(pay per click) دوری کنید. تقریبا یک باور قوی در بین بازاریابان رواج دارد که سئو و PPC را نمی توان هم زمان اجرا کرد. بعضی از آنها نیز سعی کردند تا آنجایی که می توانند منحصر به فرد باشند. اما حقیقت چیز دیگریست. اجرای PPC و استراتژی سئو در کنار هم، می تواند بسیار سودمند باشد. در اینجا به 5 دلیل آن اشاره می کنیم:

 

1. بالا آمدن و در بالا موندن در جستجو

شما یک استراتژی عالی در سئو دارید که باعث می شود در صدر نتیجه ی جستجو قرار بگیرید و آنجا هم باقی بمانید. تبریک می گوییم، اما خیلی خوشحال نباشید. رقبای شما کمپین PPC راه اندازی کرده اند و کلمات کلیدی شما را هدف قرار داده اند. و پس از کمی تلاش، در نتیجه جستجو، آنها بالاتر از شما قرار می گیرند. نتیجه ی اخلاقی اینکه: سرمایه گذاری در PPC جایگاه شما را حفظ کرده و خیلی موثر شما را در همان جایگاه نگه می دارد. این کار برای بازدیدکنندگان، باعث اعتماد بیشتر می شود.

2. استفاده از داده های PPC برای پیشرفت و ارتقای سئو

از طریق کمپین PPC خیلی سریع به نتیجه می رسید. به راحتی می توانید ببینید چه چیزی نتیجه می دهد و چه چیزی نه. اما همچین امکانی در سئو وجود ندارد. از این دانش استفاده کنید تا استراتژی سئو خود را بالا ببرید، زیرا هر تکنیکی که در PPC نتیجه می دهد، در سئو نیز نتیجه بخش خواهد بود.

3. سود کوتاه مدت در مقابل استراتژی بلند مدت

تلاش های شما در زمینه ی سئو، در ماه های اول نتیجه ای نخواهد داشت، بنابراین روی آنها حسابی باز نکنید. بهترین راه برای خنثی کردن این زیان، استفاده از روش PPC برای نگه داشتن جایگاه در موتور جستجو است.

4. تست کردن از طریق PPC آسان تر است.

شما در حال آزمایش کردن استراتژی سئو خود هستید. اتفاقی می افتد و شما از جایگاه خود در گوگل خارج شده و به پایین سقوط می کنید، حال مجبورید که بدانید قدم بعدی چیست. PPC به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را پیدا کنید، و به این طریق استراتژی سئوی خود را ارتقا بدهید.

5. سایت های بازرگانی از طریق PPC سودهای بسیاری می برند.

این جمله به این معنی نیست که سایت های بازرگانی تمام تلاش های سئوی خود را کنار بگذارند و فقط تبلیغات پولی انجام دهند. درست برعکس، سایت های بازرگانی باید تلاش های خود را در هر دو زمینه، دوبرابر کنند. شما می توانید از طریق صفحه ی محصولات خود، اطلاعات زیادی انتقال دهید. مشتریان تنها یک کلیک با خرید محصول فاصله دارند، و این چیزی نیست که شما بتوانید از طریق سئو به دست آورید.

ترکیب PPC و استراتژی های سئو این امکان را ایجاد می کند که حداکثر نتیجه را بگیرید. مطمئن شوید که از هر دو استراتژی استفاده می کنید تا ترافیک سایت را بالا ببرید. براساس تحقیقات انجام شده، این کار باعث افزایش 200% بازدیدکنندگان می شود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز