دوست دارید وب سایتتون ظرف یک ماه در گوگل رتبه بگیره؟

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

کسب یه جایگاه خوب در صفحه نتایج جستجو برای یه سایت تازه کار ساده ای نیست. هوش مصنوعی‌ای که گوگل و موتورهای جستجوی قوی استفاده میکنند دائما داره باهوش‌تر میشه. اگه تازه وارد بازار دیجیتال شدید باید اول سعی کنید اعتماد موتورهای جستجو رو جلب کنید که این هم خودش مستلزم صرف وقت و تلاش زیادیه. باید یه رابط کاربری هوشمند داشته باشید، مرتب پست بنویسید و یه استراتژی داشته باشید که بر اساس اون بتونید از منابع معتبر حوزه کاری خودتون بک لینک بگیرید. در این پست شما رو با بهترین روشهایی که شرکتهای بزرگ سئو بکار میبرند آشنا خواهیم کرد:

از کلیدواژه هایی با حجم سرچ کم یا متوسط استفاده کنید

عبارتهایی که یکی دو تا کلمه بیشتر ندارند عموما بیشتر از بقیه سرچ میشن. رتبه گرفتن برای این کلیدواژه ها کار ساده ای نیست، اگه شما تازه کارید، یعنی باید با رقبای بزرگی سر موقعیت مبارزه کنید. بهتره به جای اینکارها نگاهی به کلیدواژه های بلند بیشتر از 3 کلمه بندازید که زیاد رقابتی ندارند. مثلا "سئوی تهران" حجم سرچ بالایی داره و خیلی رقابتیه. اما "خدمات سئوی تخصصی در تهران" حجم سرچ متوسطی داره و رقابت توش کمتره. بنابراین با استفاده از این کلیدواژه نه تنها سریعتر میتونید برای سایتتون رتبه بگیرید، بلکه میتونید نسبت به استفاده از کلیدواژه "سئوی تهران" رتبه بالاتری هم کسب کنید، چون هر دو واژه "سئو" و "تهران" تو عبارت طولانی "خدمات سئوی تخصصی در تهران" وجود دارند.

از تعدیل کننده های کلیدواژه استفاده کنید

اگه در رتبه گرفتن برای کلیدواژه هایی با حجم سرچ متوسط و کم مشکل دارید، از تعدیل کننده های کلیدواژه استفاده کنید. مثلا اگه نمیتونید برای "خدمات سئوی تخصصی در تهران" رتبه بگیرید، میتونید از "خدمات سئوی باکیفیت در تهران" یا "بهترین خدمات سئو در تهران" استفاده کنید. با این روش سایتتون میتونه کلیک بگیره و همه کلیدوازه های هم معنیش هم اثر میگیره و احتال اینکه در سرچ های مرتبط نمایش داده بشه بالا میره.

از کلیدواژه های مرتبط با پول دوری کنید

کسب و کارهای تازه تأسیس، بهتره دور جذب کاربر با کلیدواژه های پولی رو خط بکشند، چون سایر شرکتها سالهاست که این مدل کلیدواژه ها رو هدف گرفته‌اند. بنابراین صنایع تازه وارد بهتره اول اطلاعات جمع کنند و ببینند مشتری هدف وقتی میخواد محصولات یا خدمات اونها رو سرچ کنه از چه کلیدواژه هایی استفاده میکنه و بعد برای اون کلیدواژه ها به تولید محتوا بپردازند. ببینید با "چطور" چه کلیدواژه هایی میتونید بسازید.

ترافیک بخرید

از همه مهمتر اینکه رتبه سایت به شدت به مقدار ترافیکش بستگی داره و فقط وقتی میتونید برای یه سایت جدید به طور طبیعی کاربر جذب کنید که در مورد موضوعات داغ محتوا تولید کنید. برای اینکه سایتتون مرتبا کلیک بگیره باید ترافیک بخرید. منابع مختلفی هستند که بازدید میفروشند اما معتبرترینشون گوگله. میتونید از کمپین های کلیکی گوگل برای یه ماه استفاده کنید و ترافیک بخرید تا موتورهای جستجو هم بتونن رتبه بالاتری بهتون بدن.
این روشها رو امتحان کنید و ظرف یک ماه برای سایتتون رتبه بگیرید. موفق باشید!

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز