راهنمایی گوگل برای نحوه انتخاب شرکت سئوکار

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

گوگل یه فیلم 11 دقیقه‌ای در مورد نحوه استخدام سئوکار منتشر کرده و در اون علاوه بر اصول، به شرح معتبر بودن شرکت سئوکار، نحوه بکارگیری شرکت و نحوه اطمینان یافتن از حصول نتیجه پرداخته.
تو این فیلم گوگل عنوان میکنه که برای کسب موفقیت های بلند مدت راه میانبری وجود نداره و پتانسیل سئوی شما فقط به مقدار خوبی سایتتون، تجربه کاربری و محتواش وابسته است. اگه میخواهید سئوی خوبی داشته باشید باید به جای اینکه فقط سعی کنید رتبه سایتتونو بالا ببرید، سعی کنید تجربه کاربری بازدیدکننده هاتونو بهتر کنید. این امر شامل داشتن یه سایت سازگار با موبایل، مسیریابی خوب در سراسر سایت و برندسازی میشه.
سئو فورا به نتیجه نمیرسه و تقریبا بین 4 ماه تا 1 سال تا حصول نتیجه زمان میبره. طبق تجربه من معمولا یکم زودتر میتونید بهبود رتبه رو ببینید اما تا نتایج ثابت و پایدار بشن عموما 3-6 ماهی زمان میبره.
یکی از مهمترین توصیه هایی که تو این فیلم عنوان شده اینه که از سئوکارتون بخواهید خودشون هم پیشنهاداتشونو بهتون بدن و در مورد نحوه اجرای هر کار براتون توضیح بدن، چون بعضی از سئوکارها شاید توصیه کنند مثلا چند تا کلیدواژه به متاتگ گوگل اضافه کنید، در صورتی که این کار خیلی وقته که دیگه جز معیارهای رتبه بندی نیست و گوگل صراحتا اعلام کرده از این بعد به کلیدواژه های متاتگ توجه میکنه. وقتی از سئوکارتون بخواهید براتون نحوه انجام کارشو توضیح بده، گروهتون هم اطلاعات بیشتری در مورد سئو بدست میاره. البته ما توصیه میکنیم برای این منظور از منابع دیگه ای غیر از گوگل استفاده کنید. وبلاگ دارکوب هم پر از اطلاعات بروز در زمینه سئو و معیارهای گوگل، گرایشات و مدهای جدید و غیره است که بر اساس تجارب خودمون یا سایتهای معتبری مثل ماز، ورداستریم و Search Engine Land نوشته شده اند.
معمولا خودتونم میتونید بخشی از کار سئو رو خودتون انجام بدید – خیلی از کارهای سئو اصلا تخصصی نیستند و نیازی نیست حتما توسط یه طراح وب یا توسعه دهنده انجام بشن. اکثر کارهایی که ما انجام میدیم تحقیق از رقبا، نوشتن محتوای باکیفیت و حصول اطمینان از اینکه سایت مشتری همه معیارهایی که بازدیدکننده انتظار داره رو داشته باشه رو در بر میگیره. اما خیلی از مشتریهامون منابع داخلی یا زمان انجام این کارها رو ندارند و ترجیح میدن توسعه دهنده ها و نویسنده های ما براشون این کارها رو بعهده بگیرن.

توصیه های گوگل در مورد فرایند بکارگیری سئوکار

1- یه جلسه با شرکت داشته باشید و ببینید علاقه ای به آشنا شدن با کسب و کار شما دارن یا نه – آشنایی شرکت سئوکار با نحوه کار و مشتریهای شرکت شما خیلی مهمه.
2- منابع رو بررسی کنید – یه شرکت سئوکار خوب باید توافقاتی که بینتون شده رو ثبت کنه و در انتهای کار با آمار و ارقام دستاوردهاشو نشونتون بده.
3- ازشون یه بررسی فنی و سرچ بخواهید – معمولا این اولین قدم از فرایند سئوست و حوزه هایی که کار بیشتری میطلبه رو مشخص میکنه.
4- فقط در صورتی که حداقل نکات اول و دوم رو انجام دادید، تصمیمتونو نهایی کنید.
مدیر سئوکارتون باید کسی باشه که بتونید باهاش همکاری کنید و ازش یاد بگیرید نه کسی که فقط ماهانه بهتون خدمات بده. معمولا بهترین نتایج وقتی بدست میاد که مشتریهامون هم تو کار درگیر هستند و خودشون هم سئو رو وارد کارشون میکنند.
در نهایت اینکه گوگل میگه اجرای بهبودهای سئو بیشتر از پند و اندرز دادن طول میکشه و اگه کسب و کارتون برای تغییراتی که توصیه کردیم آماده نباشه نمیتونید بهبودی تو رتبه، ترافیک یا نرخ تبدیل‌تون مشاهده کنید. ما توسعه دهنده های داخلی، نویسنده و بازاریاب دیجیتال داریم که میتونن این تغییرات رو براتون بوجود بیارن، اما برای کسب نتیجه بهتر به همکاری شما (برای دادن اطلاعات اولیه در مورد کسب و کارتون و تأییدتون) نیاز دارن.
دارکوب بعنوان یه شرکت سئوکار، اطلاعات زیادی در زمینه سئو و جذب مشتری و ایجاد بهبود در سایت در مقالاتش جا داده که میتونید ازشون برای پیشبرد سایتتون بهره ببرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز