نکاتی برای ایجاد درخواست برای اقدام مؤثر

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

درست کردن درخواست برای اقدام روی وب سایت میتونه سایتتونو بین شکست و موفقیت جابجا کنه. اگه برای خرید، عضویت در سایت یا انجام اقدامی، خودتون به کاربرها درخواست بدید میتونید خوندن غیرفعال محتوا رو به کلیک های فعال تبدیل کنید. با بکارگیری 5 نکته ای که تو این مقاله براتون شرح میدیم میتونید کاربرهاتونو با سایت همراه و درگیر کنید و نرخ تبدیل رو بالا ببرید .

فعل، کلمه اصلی جمله

برای موفقیت یه درخواست برای اقدام، فعلها یا کلمات اقدام خیلی مهمند. باید واضح و شفاف، دقیق صحبت کنید. خواننده رو به انجام کاری که مد نظرتونه تشویق کنید. مثلا اگه به کاربرها بگید "برای خرید اینجا کلیک کنید"، هم جمله طولانیه و هم زیاد ترغیب کننده نیست، به جاش میتونید مستقیم بگید "بخرید". بهترین حالت اینه که فعل رو طوری بکار ببرید که واضح و اوایل جمله باشه. اینطوری ضرورت رو هم میرسونید.

 محل قرار گرفتن

اگه درخواست برای اقدامتونو جایی بذارید که کسی نتونه ببینه، هر چقدر هم جمله واضح و دقیقی به کار برده باشید فایده نداره.
محل قرار دادن درخواست برای اقدامتون خیلی مهمه. یه کاربر یا مشتری با قصد مشخصی وارد سایت شما شده. پس اگه درخواست برای اقدامتونو جایی بذارید که تو چشم باشه در واقع به بازدیدکننده در کشف اقدام بعدیش کمک کردید. اگه میخواهید نرخ تبدیلتون بالا بره، واضح و روشن به کاربرها بگید بعد از این صفحه باید به کجا برن و چه اقدامی انجام بدن.

باید سود برسانید

درخواست برای اقدام شما چه تأثیری در بهتر شدن زندگی کاربرها داره؟ قبل از اینکه بتونید کسی رو ترغیب به کلیک کردن یا پاسخ دادن به درخواستتون بکنید باید اول اونو متقاعد کنید که این کار براش فایده ای هم داره. پس حتما بهشون نشون بدید این درخواست برای اقدام چه نیاز یا مشکلی رو حل میکنه. مثلا آیا خبرنامه شما دانش و اطلاعات مفیدی رو به اعضا منتقل میکنه؟ مزایای عضویت، خرید، دانلود کردن یا هر چیز دیگه ای رو مشخص کنید.

متمرکز عمل کنید! درخواست برای اقدام رو محدود کنید

اینجا ممکنه دچار یه تناقض بشید. مطالعات نشون میده که وقتی گزینه های زیادی پیش روی افراد قرار میگیره، معمولا آدما تصمیم میگیرن که هیچ انتخابی نکنند. بنابراین مهمترین اولویت­تونو مشخص کنید و همونو روی سایت بذارید و برای اون درخواست برای اقدام بنویسید. پیشنهاد میشه که در هر صفحه فقط یک درخواست برای اقدام داشته باشید تا کاربرها تمرکزشونو از دست ندن و مجبور به انتخاب نباشن.

طراحی برای موفقیت

یه طراحی خوب میتونه تفاوت زیادی ایجاد کنه. سعی کنید برای دکمه درخواست برای اقدام از رنگهای مهیج استفاده کنید. برای اصول طراحی دکمه های درخواست برای اقدام میتونید از مقاله "ایجاد تماس برای سفارش در سایت" استفاده کنید. در کل باید اندازه، رنگ و کادربندی دکمه درخواست توجه کاربر رو جلب کنه. اگه یه طراحی خوب داشته باشه هم تو زیبایی سایتتون اثر میذاره و هم کاربرها براحتی میتونن چیزی رو که دنبالش میگردن پیدا کنند.
با بکارگیری این 5 نکته میتونید به طرز مؤثری از درخواست برای اقدام استفاده کنید و نرخ تبدیل مشتری­تونو افزایش بدید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز