فواید داشتن وب سایت برای شرکتها و صنایع

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

شاید شما هم مثل خیلی از مدیران صنایع فکر کنید داشتن وب سایت نفعی برای کسب و کارتون نداره یا با توجه به بودجه­ تون بهتره که وب سایت نداشته باشید. شاید هم با خودتون فکر کنید کسب و کار من ربطی به کامپیوتر نداره و مشتریهام از کامپیوتر استفاده نمیکنند. اگه این مقاله رو بخونید متوجه میشید که این فرضیات درست نیستند و هر شرکتی با هر نوع محصول و خدماتی که داره میتونه از داشتن وب سایت منفعت های زیادی ببره و سودش رو به این وسیله افزایش بده.

1- شرکتهای کوچیک اعتبار کسب میکنند

امروزه اکثر مردم وقتی محصول یا خدماتی رو بخوان اول از همه به سراغ اینترنت میرن و نیازشون رو سرچ میکنند. اگه همین الآن هم وب سایت دارید ولی به دست متخصص ساخته نشده، با حرفه­ای کردنش میتونید تصویری حرفه ای از کسب و کارتون به مشتریها ارائه بدید و اعتماد به نفس بیشتری رو در کارتون بوجود بیارید. بالاخص کسب و کارهای خونگی میتونن سود زیادی از وب سایت ببرند و سایتشونو به جایی برای عرضه و نمایش محصولات و خدماتشون تبدیل کنند و سایت ویترین کارهاشون باشه.

2- در هزینه ها صرفه جویی میشه

شاید با خودتون فکر کنید از پس هزینه های داشتن وب سایت برنمیاید، اما در حقیقت نداشتن وب سایت هزینه های بیشتری رو به شما تحمیل میکنه. درسته که هزینه های طراحی وب سایت متفاوته ولی بعد از اینکه سایتتونو راه انداختید، هزینه های نگهداریش در ماه مبلغ ناچیزی میشه. ضمن اینکه هدف اصلی داشتن وب سایت بازاریابی و جذب مشتریه، پس میتونید این رو با قیمت تبلیغات در روزنامه و غیره مقایسه کنید تا متوجه بشید که برای تبلیغ کسب و کارتون داشتن وب سایت چقدر مقرون به صرفه است.

3- میتونید به مشتریهاتون اطلاع رسانی کنید

وب سایت میتونه به عنوان بروشور یا کاتالوگ براتون عمل کنه. بروزرسانی اطلاعات محصولات و خدمات روی وب سایت خیلی راحتتر از تغییر این اطلاعات روی بروشورهای پرینت گرفته شده است. میتونید وقتی محصول جدیدی آوردید یا حراج دارید یا هر خدمات یا اتفاق جدید که می افته رو با وب سایتتون به مشتریها اطلاع بدید. تبلیغات پرینتی خیلی زود از رده خارج و کهنه میشن، در حالی که وب سایت همیشه اخبار و اطلاعات جدید رو ارائه میده و بروزرسانی اون براتون هیچ هزینه اضافه ای نخواهد داشت.

4- همیشه در دسترس است

وب سایت به صورت شبانه روزی در همه روزهای سال حتی در ایام تعطیل در دسترس مشتریها و افرادیه که به خدمات و محصولات شما نیاز دارند. وقتی وب سایت داشته باشید، کسایی که بهتون نیاز دارند حتی در مواقعی که تعطیل هستید به سهولت میتونن به خدمات و محصولاتی که ارائه میدید دسترسی داشته باشند و ازتون خرید کنند یا تصمیم بگیرند که فردا صبح که ساعت کاری شروع شد چی ازتون بخرن.

5- میتونید بازار وسیع تری رو هدف بگیرید

وب سایت میتونه مثل یه شعبه براتون عمل کنه، شعبه ای که محدود به منطقه خاصی نیست و محصولات و خدمات شما رو به تمام افرادی که قادر به خوندن زبان وب سایتتون باشند عرضه میکنه. حتی اگه ارائه دهنده خدمات باشید، باز هم میتونید به کمک وب سایت همه خدماتتون رو به سراسر جهان عرضه کنید. اگه فکر میکنید محصولات یا خدمات شما خاص هستند و نمیشه آنلاین اونها رو عرضه کنید، یادتون باشه که امروزه حتی ماشین و خونه هم آنلاین معامله میشن.

6- محیطی برای نمایش نمونه کارهاتون فراهم میکنه

هر نوع کسب و کاری که داشته باشید فرقی نمیکنه، در هر حال میتونید روی وب سایت اون رو به نمایش بذارید. یه گالری عکس یا پروفایل روی وب سایتتون درست کنید و قسمتی هم بذارید که مشتریهاتون در مورد کارهاتون نظرشونو بنویسند.

7- در وقتتون صرفه جویی میکنه

ارائه اطلاعات به مشتریها کار زمانبریه؛ مجبورید پای تلفن یا رو در رو یا با ایمیل در مورد کارتون به مشتریها توضیح بدید. اما وقتی وب سایت داشته باشید، یک بار همه اونها رو اونجا مینویسید و دیگه لازم نیست هر بار اونها رو برای تک تک مشتریها تکرار کنید. اینطوری در وقتتون صرفه جویی میشه و اون زمان صرفه جویی شده رو میتونید برای تولید کار بیشتر صرف کنید و به این ترتیب پول بیشتری دربیارید.

8- خدمات مشتریها رو بهبود میبخشه

شاید مثلا شما عرضه کننده محصولات دوستدار محیط زیست باشید و بخواهید نکاتی رو در مورد بازیافت به مردم گوشزد کنید، یا مثلا شاید حسابدار باشید و بخواهید توصیه هایی در مورد خرج و مخارج داشته باشید. وقتی یه صفحه پاسخ به سوالات رایج روی وب سایتتون راه بندازید، میتونید مقالاتی برای پاسخ به همه سوالات مشتریهاتون داشته باشید یا حتی میتونید از طریق وب سایتتون خبرنامه منتشر کنید و مشتریهاتونو در جریان آخرین اخبار قرار بدید. چی بهتر از اینکه به مشتریهاتون خدمات ارزش افزوده ارائه بدید و اطلاعات رو روی وب سایتتون با اونها به اشتراک بذارید؟

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز