استفاده از طراحی گرافیکی برای ارسال پیام

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

احتمالا شما هم با من هم عقیده باشید که طراحی گرافیکی اگه خوب اجرا بشه میتونه برای بیننده خوشایند باشه، حالا این طراحی میتونه پرینتی و روی کاغذ باشه یا میتونه به صورت دیجیتال باشه. اما در واقع یه طراحی گرافیکی خوب میتونه کارهای خیلی بیشتری برامون انجام بده. در دارکوب، ما معتقدیم اولین عملکرد یه طراحی گرافیکی تسهیل در مخابره پیامه.

طراحی گرافیکی نقش فوندانسیون پیام رو ایفا میکنه، درست مثل فوندانسیون خونه. بدون فوندانسیون همه چیز لغزنده و بی ثباته.
حالا به نظرتون روشهای ارسال شفاف پیام چیه؟

استفاده از رنگ

رنگ علاوه بر اینکه برندتونو به یاد میاره، میتونه نشونه هایی باشه برای مسیریابی، درخواست برای اقدام و سازماندهی کلی سایت. شاید وسوسه بشید که از رنگهای درخشان استفاده کنید، این کار البته امسال مد شده ولی برای هر نوع سایتی مناسب نیست و ممکنه به خوانایی مطالب لطمه وارد کنه. رنگ پس زمینه باید با رنگ متن تضاد داشته باشه و خوندن مطالب دیجیتالی و پرینتی رو راحت کنه.

استفاده از قالب

چه بخواهید مطالب رو در یک بروشور مرتب کنید، چه روی سایت، در هر حال باید یه قالب مناسب داشته باشید تا تجربه کاربری مثبتی رو برای خواننده ها فراهم کنید. وقتی جریان مطالب روی وب سایت یا هر محیط دیگه ای مناسب باشه، خواننده مدت بیشتری میتونه تمرکزشو حفظ کنه و در نتیجه احتمال اینکه در نهایت منجر به اقدام خاصی بشه افزایش پیدا میکنه. اگه قالب به هر طریقی گیج کننده باشه، احتمالش زیاده که از خوندن مطلب پشیمون بشه و جای دیگه ای دنبال خواسته اش بگرده.

استفاده از تصاویر

تصاویر به انتقال تفکر و ایده کمک میکنند. اما دقت کنید که همیشه باید از استفاده از تصویر هدفی رو دنبال کنید و از تصاویر برای تقویت پیامتون کمک بگیرید. علاوه بر عکس میتونید از تصاویر طراحی شده، آیکون، نمودار یا جدول هم استفاده کنید.
طراحی گرافیکی لزوما بعد از نوشتن مطلب آماده نمیشه. بلکه میتونه همزمان با تهیه محتوا به سازماندهی بهتر و تأکید روی مطلب کمک کنه. نتیجه هم مشخصه، انتقال پیام راحتتر انجام میشه و مخاطب بهتر متوجه پیغامتون میشه و این منجر به افزایش نرخ تبدیل به مشتری خواهد شد. اگه برای طراحی گرافیک و بازاریابی بهتر به کمک احتیاج داشتید با دارکوب تماس بگیرید.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز