جدیدترین روشهای طراحی وب سایت پویا در سال 1402

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

در دنیای زیبای تکنولوژی، تغییر مداوم یک هنجار است. به نظر می رسد هر روز یک نوآوری یا راحتی مدرن وارد بازار می شود. در قلمرو طراحی وب سایت به روز، 1402 ایده های جدید زیادی برای طراحان دارد تا آنها را آزمایش کنند. به عبارت دیگر، کاربردهای بالقوه یک وب سایت با طراحی خوب بسیار زیاد است. به همین دلیل، کسب‌وکارها فقط می‌توانند به حضور آنلاین برای دریافت مزایای بازاریابی دیجیتال تکیه کنند. علاوه بر این، آنها باید در مورد آخرین تحولات طراحی وب، از جمله روندهای زیبایی شناختی و نوآوری های کاربردی، به روز باشند. این به شرکت ها کمک می کند تا سود خود را بهینه کنند و در عین حال انتظارات مشتریان آنلاین خود را از نظر قابلیت استفاده، ظاهر و احساس و تجربه کلی ناوبری برآورده کنند.


روند طراحی سایت

این مسابقه ای برای ترکیب عالی ترین روش ها و ابزارهای تعامل با مشتری است، زیرا ارائه مداوم یک تجربه کاربری عالی به یکی از اهداف مهم هر آژانس خدمات طراحی وب تبدیل شده است که ارزش آن را دارد. امروز، ما فهرستی از مورد انتظارترین روندهای طراحی وب برای سال 1402 را گردآوری کرده ایم که بر تجربه کاربر و در نتیجه بر درآمد آنلاین تأثیر می گذارد. بنابراین، بدون هیچ مقدمه دیگری، بیایید این لیست را در دست بگیریم!

10 روند طراحی وب برای سال 2023 برای افزایش تجربه مشتری 

1. طراحی UX مشتری محور

ناگفته نماند، اما طراحی با در نظر گرفتن کاربران نهایی شما باید امری باشد تا طراحی باعث خوشحالی و رضایت کاربران نهایی شما شود. به همین دلیل است که یک استراتژی طراحی وب سایت مشتری محور باید در قلب هر کاری که با وب سایت خود انجام می دهید باشد. طراحی مشتری محور به فرآیند طراحی اشاره دارد که در آن محصول یا خدمات خود را صرفاً برای ارضای نیازها، خواسته ها و نقاط درد مشتریان ایده آل خود ایجاد می کنید. طراحی وب سایت از یک پایگاه داده اولیه در دسترس برای همه تا جایی که مشتریان انتظار دارند یک وب سایت شرکتی علاوه بر اصول UX از سطح معینی از هوشمندی طراحی معاصر برخوردار باشد - سودمندی، قابلیت استفاده، اعتبار، و دسترسی، بسیار پیشرفت کرده است.

ناگفته نماند، اما طراحی با در نظر گرفتن کاربران نهایی شما باید امری باشد تا طراحی باعث خوشحالی و رضایت کاربران نهایی شما شود. به همین دلیل است که یک استراتژی طراحی مشتری محور باید در قلب هر کاری که با وب سایت خود انجام می دهید باشد. طراحی مشتری محور به فرآیند طراحی اشاره دارد که در آن محصول یا خدمات خود را صرفاً برای ارضای نیازها، خواسته ها و نقاط درد مشتریان ایده آل خود ایجاد می کنید. طراحی وب سایت از یک پایگاه داده اولیه در دسترس برای همه تا جایی که مشتریان انتظار دارند یک وب سایت شرکتی علاوه بر اصول UX از سطح معینی از هوشمندی طراحی معاصر برخوردار باشد - سودمندی، قابلیت استفاده، اعتبار، و دسترسی، بسیار پیشرفت کرده است. به زبان ساده، بازدیدکننده مدرن وب سایت در جستجوی وب سایت هایی با موارد زیر است:

  • سرعت بارگذاری صفحه بسیار سریع است زیرا هیچ چیز به اندازه عملکرد آهسته UX بدی را بیان نمی کند
  • چت ربات های مفیدی که انسان به نظر می رسند
  • صفحه‌ آرایی ساده و نامرتب برای سهولت استفاده و مصرف محتوا
  • طراحی ریسپانسیو و سازگار برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در همه دستگاه ها سازگار به نظر می رسد
  • سازگاری با موبایل به اندازه ترافیک موبایل به همان اندازه ترافیک دسکتاپ مهم است، اگر نه بیشتر!
  • رابط های بصری که بهترین شیوه های UI/UX را به تصویر می کشند
  • محتوا و اطلاعات معتبر با کیفیت بالا در قالبی جذاب ارائه شده است
  • ویژگی‌های دسترس‌پذیری برای اطمینان از اینکه همه مشتریان بالقوه شما از مرور خوبی برخوردار هستند

این الزامات اساسی UX تجربه دیجیتالی هیجان انگیزتر و تعاملی را برای مشتریان فراهم می کند. به عنوان یک امتیاز اضافی، این همچنین پایه محکمی برای انطباق با آخرین پیشرفت‌های طراحی وب در سال 1402 فراهم می‌کند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، زمان بهتری برای شروع این کار با استراتژی UX وب‌سایت خود وجود ندارد.

نحوه اجرای استراتژی طراحی UX مشتری محور

برای کمک به شما برای شروع یک فلسفه طراحی مشتری محور در فرآیند طراحی وب سایت خود، ما لیستی از پنج قانون طلایی طراحی UX را که باید روی آنها تمرکز کنید، جمع آوری کرده ایم:

  1. تقویت مسئولیت پذیری در سازمان خود برای ارائه خدمات عالی به مشتریان به شما کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنید.
  2. از بازخورد مشتری به عنوان راهنمای خود برای بهینه‌سازی محصول/وب‌سایت استفاده کنید. تجربه مشتری باید یک عامل مهم در تصمیم گیری های مهم طراحی باشد.
  3. به یاد داشته باشید، سودمندی (ارزش پیشنهادی) و فوریت (ضرورت محصول/ویژگی) همیشه بر پیچیدگی و پیچیدگی فنی غلبه دارد. بنابراین، آنچه شما فکر می کنید بهترین محصول است ممکن است بهترین راه حل برای مشتری شما نباشد.
  4. طراحی فقط ایجاد چیزی آسان برای چشم نیست. حل مشکلات برای مشتریان هدف واقعی شما است که باید برای آن تلاش کنید.
  5. اگر می‌خواهید واقعاً با مشتریان خود اعتماد و اعتبار ایجاد کنید، ارتباط مؤثر پس از راه‌اندازی را نباید نادیده گرفت.

2 تجسم داده و گرافیک سفارشی

با توجه به تولید داده‌ها با نرخ بی‌سابقه در عصر حاضر، شرکت‌ها باید از آن استفاده بهتری کنند. در غیر این صورت، چه فایده ای دارد، درست است؟ اما گفتن یک داستان با داده آسان تر از انجام دادن است. اینجاست که تجسم داده ها وارد می شود. داده ها نباید فقط واقعیات و ارقام باشند. می تواند جالب ارائه شود و در سال 1402 این کار را انجام خواهد داد. در گذشته، افزودن چند تصویر استوک اینجا و آنجا برای از بین بردن یکنواختی متن، راه ساده ای برای تازه کردن یک وب سایت B2B یا صفحه وبلاگ بود. اما، یکی از گناهان اصلی طراحی وب ، استفاده از عکس های استوک یا سایر تصاویر عمومی است. متأسفانه، این مد دیگر موفقیت‌آمیز نخواهد بود زیرا تصاویر سهام در حال منسوخ شدن هستند، زیرا افراد احتمالاً شرکت‌هایی که احساس می‌کنند ارزش و اعتبار ارائه می‌کنند، می‌پیوندند. برای برآورده کردن انتظارات مصرف کنندگان، برندها باید با آنها ارتباط واقعی برقرار کنند. یکی از روش‌های انتقال این پیام، استفاده از تصاویر باکیفیت است که به‌طور دقیق ویژگی‌ها و ارزش‌هایی را که برند شما نشان می‌دهد، نشان می‌دهد.

در نتیجه، بازدیدکنندگان سایت شما به جای تقلید، احساس آشنایی خواهند داشت. گزینه دیگر استفاده از گرافیک سفارشی است. علی رغم اینکه تولید مداوم آنها گران تر است، می تواند شما را در درک برند، کیفیت خدمات و رضایت مشتری متمایز کند. لحن منحصر به‌ فرد صدایی که در نتیجه ایجاد می‌شود، اعتماد بازدیدکنندگان سایت را القا می‌کند و به آنها نشان می‌دهد که کسب‌وکار خدمات مشتری را جدی می‌گیرد. ارزش تصاویر اصلی در توضیح محصولات و خدمات پیچیده قابل اغراق نیست. علاوه بر این، جنبه های ظریف فرهنگ و ایده آل های برند نیز ممکن است با گرافیک و رنگ ارتباط برقرار کنند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

3. ویژگی های سه بعدی همه جانبه

پیشرفت های فناوری در برنامه نویسی تخیل طراحان را آزاد می کند. بنابراین، افزایش تعداد افرادی که از هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و سایر فناوری‌های مدرن مانند Metaverse استفاده می‌کنند، ترکیب عناصر طراحی سه بعدی را در روند طراحی وب برای سال 1402 ساده‌تر می‌کند. گرافیک سه بعدی و شبه سه بعدی ممکن است قابلیت استفاده از رابط ها را بهبود بخشد. به عنوان مثال، طراحان ممکن است منوهای شناور را بدون ناپدید شدن در پس‌زمینه ثابت بمانند، حتی زمانی که کاربر از صفحه عبور می‌کند. این به آنها چیزی می دهد که در حین جستجوی آنلاین به آن نگاه کنند.

دیگه چی؟ به احتمال زیاد وب سایت های سه بعدی کاملاً همه جانبه افزایش خواهند یافت. شاید بپرسید این نوع وب سایت ها چه فایده ای دارند؟ خوب، آنها تقریباً یک بازی ویدیویی هستند که در قالب یک وب سایت قرار گرفته اند. چه چیزی را در این مورد دوست ندارید؟ به جرات می توان گفت، آنها بازدیدکنندگان شما را درگیر نگه می دارند و به شما کمک می کنند تا تجربه مرور بهتری را برخلاف هر چیزی که به احتمال زیاد تا به حال دیده اند ارائه دهید. این مفهوم بدون شک به دلیل توانایی آن در ایجاد فتنه بصری و ایجاد یک تجربه فراگیر برای کاربران مورد علاقه خواهد بود. با اجازه دادن به کاربران برای تعامل با ویژگی های سه بعدی و شبه سه بعدی وب سایت شما، می توانید آنها را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید و به آنها کمک کنید تا راحت تر حرکت کنند. اگر صاحب وب‌سایت هستید، می‌خواهید این روند بخشی از جعبه ابزار طراح شما باشد زیرا می‌تواند نرخ پرش را کاهش دهد و زمان صرف شده در صفحه را بهبود بخشد و امکان تبدیل را بهبود بخشد.

4. فضای سفید به طور موثر استفاده می شود

مدتی است که طراحان رویکردهای مینیمال و ساده را برای پروژه های خود انتخاب کرده اند. با این حال، اخیراً در مورد ایده آل مینیمالیستی تجدید نظر شده است. وب‌سایت‌های کلاسیک barebones ممکن است هدف خاصی داشته باشند، اما برای اکثریت، ترکیب کاملی از چیدمان اطلاعات و فضای خالی برای کارکرد طراحی الزامی است. به همین دلیل است که طراحان وب در حال تجدید نظر هستند زیرا استفاده زیرکانه از فضای سفید ممکن است به عنوان یک بوم برای تکمیل سایر سبک های در حال توسعه استفاده شود.

این به طراحان 1402 اجازه می دهد تا زندگی بیشتری را در طرح های خود بگنجانند. آنها با هندسه های ارگانیک مانند لایه بندی و قطعات همپوشانی، سه بعدی، شبه منهای اجزای سه بعدی و موارد دیگر بازی خواهند کرد. اینها ممکن است در ابتدا بسیار زیاد به نظر برسند، اما برای ایجاد فتنه بصری عالی هستند. مقدار اطلاعاتی که چشم کاربر می تواند به طور همزمان پردازش کند به طور قابل توجهی توسط استفاده هوشمندانه از فضای سفید در یک طراحی مسطح کنترل می شود. فضای سفید مورد استفاده هوشمندانه از غرق شدن مصرف کنندگان توسط اطلاعات بصری جلوگیری می کند. طرح باید از ناحیه موجود برای ارائه UX مورد نظر شما استفاده کند. هدف این است که تمرکز مخاطب را بدون هیچ گونه حواس پرتی به آرامی از یک قطعه اطلاعات به اطلاعات بعدی منتقل کنید. این روش همچنین ممکن است برای افزایش تأثیر روایت بصری شما استفاده شود.

5. پیمایش اختلاف منظر

می توانید انتظار داشته باشید که سایت های بیشتری از اختلاف منظر و سایر اشکال اسکرول پویا استفاده کنند. در سال 2020، صفحات منفرد با قابلیت پیمایش بی پایان با پیمایش پویا بسیار محبوب بودند زیرا نرخ پرش را کاهش دادند. پیمایش اختلاف منظر قدم منطقی بعدی در این روند است و این مفهوم را که طراحان وب محبوب کرده اند بهبود می بخشد.

 پیمایش اختلاف منظر چیست؟

اصطلاح پیمایش اختلاف منظر به سبکی از طراحی وب سایت ساده اشاره دارد که در آن پس‌زمینه با سرعت کمتری نسبت به پیش‌زمینه حرکت می‌کند تا حس عمق و حرکت را در حالی که در یک صفحه قرار دارد ارائه دهد. از آنجایی که پس‌زمینه از نظر بصری کندتر از عکس‌ها و متن‌های پوشانده شده حرکت می‌کند، شبیه به این است که وقتی صفحه را به سمت پایین حرکت می‌کنید، داستان‌نویس داستان را برای شما بخواند. به همین دلیل، از افکت پیمایش اختلاف منظر باید به آرامی استفاده شود زیرا امکان روایت تصویر پس‌زمینه را افزایش می‌دهد. بهترین کار با انتقال‌های صاف، رویدادهای به‌موقع و یک پس‌زمینه بی‌صدا است که روی اجزای اصلی تمرکز می‌کند، جایی که می‌توانند به بهترین وجه کاربر را مورد توجه قرار دهند. وقتی روایت برند در بازار امروز پادشاه است، عناصر تعاملی مانند اختلاف منظر و پیمایش پویا ممکن است بدون هیچ تلاشی علاقه کاربر را جلب کند. اما متأسفانه، این روند همچنین این تصور را ایجاد می کند که در صفحات مختلف فقط در یک وب سایت تک صفحه ای حرکت می کنید.

6. گرادیان

استفاده از گرادیان رنگ برای نشان دادن حال و هوا در حال بازگشت است. اما، در حالی که مینیمالیسم همیشه جای خود را خواهد داشت، طراحان از یک طرح رنگی سیاه و سفید استریل فاصله گرفته اند. گرادیان ها نقش مهمی در طراحی آینده خواهند داشت، زیرا طراحان سال 1402 طیف گسترده ای از گزینه های رنگ را پذیرفته اند. اما، مانند هر چیز دیگری، یافتن تعادل کامل بین بیش از حد و ناکافی هنگام استفاده از گرادیان حیاتی است. و در رابطه با بهترین شیوه ها در مورد اجرای گرادینت ها، در اینجا یک برگه تقلب سریع وجود دارد که می توانید دنبال کنید.

  1. رنگ های زیادی را با هم مخلوط نکنید به عنوان استاندارد به 2-3 پایبند باشید.
  2. از رنگ های مکمل استفاده کنید و از تضاد رنگ ها خودداری کنید. Adobe Color CC ابزاری مفید برای کمک به شما در این زمینه است.
  3. یک منبع نور ثابت را برای تشخیص مناطق تیره تر و روشن تر تعیین کنید.
  4. از شیب خطی برای مربع و شیب شعاعی برای مناطق گرد استفاده کنید. لوگوی اینستاگرام این مفهوم را کاملاً به کار می‌برد.
  5. از اشکال مختلف برای رنگ های پر و گرادیان استفاده کنید.
  6. کدورت را آزمایش کنید تا اجازه دهید رنگ در مناطق پر شده ترکیب شود.
  7. گرایش طراحی وب سایت شماره 7: چیدمان نامتقارن و سیستم های شبکه شکسته

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

با استفاده از چیدمان های نامتقارن، سیستم های شبکه صفحه نمایش شکسته و تقسیم شده، قابلیت پیش بینی طراحی های فعلی وب سایت را متزلزل می کند. هنگام طراحی یک وب سایت ارزان، ایجاد سلسله مراتبی از عناصر بصری یک عمل استاندارد است به طوری که سایت با حداقل بار شناختی برای بازدیدکننده معنا پیدا کند. استفاده از یک شبکه نامرئی برای سازماندهی اجزای وب سایت یک روش آزمایش شده و واقعی برای دستیابی به این اثر است. وقتی همه چیز مرتب و منظم باشد، برای چشم راحت است.

در سال 1402، طراحان چارچوب شبکه استاندارد را به نفع رویکردهای نوآورانه ناوبری سایت و طرح‌بندی کنار می‌گذارند. در نتیجه، تاکید زیادی بر طرح‌بندی‌های نامتقارن، توپوگرافی تهاجمی، تصاویر سفارشی و فرم‌های ارگانیک در وب‌سایت‌های تازه طراحی و بازطراحی شده خواهد بود. همچنین، طراحان در آینده بیشتر از قابلیت تقسیم صفحه استفاده خواهند کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، افکت های تقسیم صفحه نمایش را به دو نیمه تقسیم می کنند تا آیتم های چرخ فلک متمایز و در عین حال مرتبط را نشان دهند. این تکنیک سازماندهی قطعات باعث محبوبیت طراحی در وب سایت های تجارت الکترونیک شده است. برخلاف این دسته‌بندی‌های نوع وب‌سایت، روند سال 1402 در مورد اختلال در طبقه‌بندی ایجاد شده است. طراحی جدید تقسیم صفحه یا به صورت نامتقارن تقسیم می شود یا خود خط را محو می کند. این خطوط با دکمه های قابل کلیک و سایر ویژگی های کاربر پسند جایگزین خواهند شد. برای مثال، می‌توانید بین تنظیمات روشن و کم نور انتخاب کنید و از صفحه‌های تقسیم‌شده برای نمایش نسخه‌های قبل و بعد از یک تصویر استفاده کنید.

8. انیمیشن‌ها و جلوه‌های میکرو

برای برهم زدن خرد متعارف در طراحی دیجیتال، باید فراتر از توانایی های طراحان وب فعلی رفت. اما متأسفانه، روند فعلی برای انیمیشن های میکرو دقیقاً همین کار را انجام می دهد. این تفاوت بین یک بازدید دلپذیر و بدون دردسر از یک وب‌ سایت است که تقاضای کاربر برای رضایت فوری را به صفحه‌ای خسته‌کننده، در حال بارگذاری آهسته و دارای اشکال برآورده می‌کند. این یک روش موثر برای تأکید بر عناصر کلیدی مانند دکمه ها و گرافیک است. با این حال، از طرف دیگر، به یاد داشته باشید که به اندازه کافی انیمیشن ها را انجام دهید، زیرا حتی افکت های متحرک جزئی ممکن است به زمان بارگذاری وب سایت شما به دلیل نیاز به پهنای باند آسیب برساند. زمان انتظار طولانی و اجزای حواس پرتی باعث می شود که کاربران به جای اینکه آنها را به ماندن طولانی تر تشویق کنند، سایت شما را زودتر ترک کنند. بنابراین، همیشه هنگام استفاده از این اثر احتیاط کنید. اگر به یک کلیپ متحرک در وب سایت خود نیاز دارید که بیش از چهار ثانیه باشد، یک ویدیو را در نظر بگیرید.

9. طراحی حرکتی

طراحی حرکت در حال حاضر بسیار بزرگ است و می توان آن را در همه جا پیدا کرد، از تعاملات کوچک و انتقال های کوچک گرفته تا انیمیشن های بزرگ در وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه. مردم به جای ثابت بودن، چیزهای بیشتری از UI می‌خواهند – کاربران می‌خواهند با رابط‌ هایی که زنده، تنفس می‌کنند و لذت‌بخش‌ تر هستند، تعامل داشته باشند. محبوبیت سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok و Instagram ثابت می‌کند که طراحی حرکتی مخاطبان را درگیر و کاملاً سرگرم نگه می‌دارد. دامنه توجه ما شبیه به یک ماهی قرمز است، خوب، حتی کمتر از آن. برای اینکه کاربران را درگیر نگه دارید، باید کمی تعامل به رابط های خود اضافه کنید تا آنها را فراگیرتر و لذت بخش تر کنید. در سال 1402، ما انتظار داریم که اکثر اجزای رابط کاربری در وب‌سایت‌های امروزی به شکلی از انیمیشن با کاربر تعامل داشته باشند.

به عنوان مثال، وب سایت های غول های فناوری مانند اپل و سامسونگ را بررسی کنید. وب‌سایت‌های آن‌ها مملو از گرافیک‌های حرکتی مانند ویدیوهای کوتاه، گیف‌ها و نشانه‌های بصری متنوع است که لذت بصری غیرقانونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همه اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند، اما به شیوه‌ای دلپذیر به جای یک دیوار متن، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

10. رابط کاربری کیهانی و تاریک

رابط کاربری تاریک هیجان انگیزتر و پیچیده تر از حالت تاریک شده است. در نتیجه، برندهای بیشتری به نسخه تاریک وب سایت وردپرس اصلی خود یا برنامه خود به عنوان نسخه اصلی تغییر می کنند. جلب توجه و جلب توجه کاربر در یک وب سایت فروشگاهی یا شرکتی در حالت تاریک ممکن است آسان تر باشد، به خصوص اگر دارای انیمیشن عالی و تصاویری خیره کننده باشد. می تواند حال و هوای آینده نگر و حتی گاهی کیهانی عالی ایجاد کند. اما، جدای از دیدگاه صرفاً بصری و زیبایی شناختی، چندین دلیل دیگر وجود دارد که چرا رابط کاربری تاریک به یک روند طراحی وب حیاتی برای سال 1402 تبدیل شده است:

  • این می تواند فشار چشم را به خصوص در شرایط کم نور کاهش دهد.
  • این می تواند عمر باتری دستگاه های دارای صفحه نمایش OLED را ذخیره کند.
  • می تواند یک سلسله مراتب بصری ایجاد کند و توجه کاربر را روی عناصر خاص متمرکز کند.
  • با این حال، همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که برخی از کاربران یک رابط کاربری سبک را ترجیح می دهند، بنابراین ایده خوبی است که گزینه ای برای کاربران فراهم کنید تا بین حالت های نرم و تاریک جابجا شوند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

راه اندازی سایت حرفه ای

اگر شما هم به دنبال ساخت یک سایت حرفه ای و ارزان هستید می توانید از پکیج های طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده کنید. پکیج های طراحی سایت شرکت دارکوب از 1 میلیون و 400 هزار تومان شروع می شود و شما با کمترین هزینه می توانید طراحی سایت خود را انجام دهید. دارکوب تمامی قالب های آماده وب سایت را خود طراحی می کند و از قالب های وردپرس آماده استفاده نمی کند. 

شما پس از طراحی سایت نیاز دارید تا سایت خود را در رتبه های برتر گوگل ببینید و برای این کار باید سئو سایت انجام دهید. سئو به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جست و جو است که سایت شما را که طراحی شده است از صفحات آخر گوگل به صفحات اول گوگل برساند. شما میتوانید از پکیج های سئو شرکت دارکوب استفاده کنید که با هزینه بسیار کم می توانید سایت خود را سئو کنید.

نتیجه

در نتیجه، طراحی وب به طور مداوم در حال تغییر است، و روندهای سال 1402 در حال شکل گیری هستند تا هیجان انگیزتر شوند. با ورود به سال جدید، انتظار داریم تمرکز بیشتری بر ایجاد تجربیات شخصی و تعاملی کاربر داشته باشیم. از تصاویر پویا و میکرو انیمیشن گرفته تا سه بعدی و واقعیت افزوده، این عناصر طراحی جدید کاربران را درگیر می کند و تجربه کلی آنها را در وب سایت شما افزایش می دهد. به‌علاوه، طراحی واکنش‌گرا و سازگار با تلفن همراه با افزایش دستگاه‌های تلفن همراه همچنان در اولویت خواهد بود.

برای جلوتر ماندن از بازی، مطلع ماندن و آزمایش این روندهای جدید در وب سایت خود ضروری است. با انجام این کار، می‌توانید تجربه‌ای بی‌نظیر به مشتریان خود ارائه دهید و در یک چشم‌انداز دیجیتال شلوغ متمایز شوید. بنابراین، آماده باشید تا طراحی وب خود را در سال 1402 و بعد از آن به سطح بعدی ببرید. همین امروز یک تماس اکتشافی رزرو کنید تا کشف کنید چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم این روندها و سایر فناوری‌های مدرن مرتبط را در وب‌سایت خود پیاده‌سازی کنید تا یک تجربه استثنایی برای مشتری ارائه دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز