چگونه یک شرکت سئو خوب و قابل اعتماد برای سایت خود انتخاب کنیم؟

رتبه بندی کاربر: 2 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

اگر به دنبال بهترین شرکت سئو برای بهینه سازی وب سایت خود هستید، اجازه دهید به شما احتیاط کنم، مراقب تله هایی باشید که پیش روی شما گذاشته شده است. با وعده های کسب رتبه های برتر در عرض چند هفته یا چند روز غافل نشوید. این آژانس‌ها ممکن است کلاهبرداران اعتماد به نفس باشند که منتظرند تا جیب‌های شما را بیهوده خالی کنند. همه آنچه گفته شد، اگر می خواهید ترافیک ارگانیک، سرنخ ها و فروش را به وب سایت خود هدایت کنید، سئو هنوز هم بسیار مهم است. من با اطمینان می توانم بگویم که حداقل در حال حاضر استراتژی بهتری برای نتایج بلند مدت وجود ندارد.


مهم نیست در چه صنعتی هستید یا کسب و کار کوچک، متوسط ​​یا بزرگی دارید. سئو به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به طور موثر تبلیغ کنید. اگر صاحب کسب‌وکار هستید، احتمالاً از قبل در مورد اصول اولیه سئو، مانند تحقیق کلمات کلیدی، ساخت لینک و موارد دیگر اطلاعاتی دارید. همچنین، ممکن است بدون هیچ گونه کمک حرفه ای، سئو را برای شرکت خود انجام دهید. هیچ چیز شما را از انجام این کار باز نمی دارد، اما زمانی فرا می رسد که به یک شرکت سئو حرفه ای نیاز دارید تا فرآیند را ساده تر کند. این به این دلیل است که هنگامی که پس از انجام سئو اولیه، جذب اولیه وب سایت خود را مشاهده کردید، به یک متخصص نیاز دارید تا آن را به سطح بعدی افزایش دهد. اگر این کار را نکنید، رشد ارگانیک وب سایت شما می تواند دچار رکود شود. این زمانی است که رقبا سرعت می‌گیرند و جلوتر از شما می‌روند و به معنای واقعی کلمه سرنخ‌ها و مشتریان شما را می‌دزدند. من می دانم که هیچ کس نمی خواهد از آن عبور کند. اما اگر به شما بگویم که تهدید دیگری وجود دارد که بسیار بدتر از این است، چه؟

نحوه انتخاب بهترین شرکت سئو در سال 2023: نکات و سوالاتی که باید بپرسید

به آژانسی فکر کنید که برای پرداخت مکرر فک استخدام کرده اید و کارهایی را انجام می دهد که وب سایت شما را خراب می کند. من می دانم که این به شما صدمه می زند، اما تجربه دهه من می تواند به شما بگوید که چنین مواردی جدا نیستند. چگونه می توانید یک آژانس سئو را پیدا کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید؟ ویژگی های چنین نمایندگی هایی چیست و چگونه می توانید از چنین زالوهایی قبل از اینکه حتی به مشخصات کارت شما دسترسی پیدا کنند فرار کنید. بنابراین این چیزی است که ما در چک لیست زیر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. بنابراین، بیایید با آزمون تورنسل برای شناسایی آژانس های سئو واقعی که می توانند سوزن را برای کسب و کار شما حرکت دهند، شروع کنیم.

1. شرکت های سئو خوب با تجربه عالی می آیند

اولین چیزی که باید قبل از استخدام یک شرکت سئو بررسی کنید، تجربه آنها در ارائه خدمات سئو است. اکثر ارائه دهندگان خدمات سئو ادعا می کنند که در این زمینه متخصص هستند، اما آیا تجربه حمایت از این ادعاها را دارند؟ این چیزی است که شما باید قبل از اینکه حتی یک تماس برقرار کنید بررسی کنید. در سال 2012، گوگل به روز رسانی پنگوئن را راه اندازی کرد که شرکت های سئو را هدف قرار می دهد که از تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند. اما این باعث نشد که حداقل تعداد کمی از آنها به کار خاموشی ادامه دهند. به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که شرکتی که انتخاب می‌کنید از آنچه امروز در سئو کار می‌کند می‌داند و نه یک استراتژی ساخت لینک قبل از غبار که می‌تواند رتبه وب‌ سایت شما را برای همیشه خراب کند. مشخصات شغلی آژانس سئو فراتر از راه اندازی یک شرکت و ارائه خدمات اولیه سئو است. این در مورد کمک به مشتریان برای اجرای استراتژی هایی است که می توانند آزمون زمان را پشت سر بگذارند. این همچنین در مورد کمک به وب سایت در جهت یابی از طریق به روز رسانی الگوریتم موتورهای جستجو و رقبای سرسخت است. فقط یک آژانس باتجربه می‌تواند شما را تا خط پایان راهنمایی کند، جایی که تمام اهداف به دست آمده را می‌بینید. دارکوب 20 سال است که در این صنعت فعالیت می کند و پاندا و پنگوئن را از نزدیک دیده ایم. این بدان معناست که ما تجربه دست اولی از دو مورد از بدترین رویدادهای نزدیک به انقراض را داشته ایم اما مانند بند پایان زنده مانده ایم. به همین دلیل است که ما مشتریانی را برای سال‌ها حتی پس از رسیدن به اهدافشان به ما می‌چسبانند. آنها معتقدند که ما می توانیم به آنها کمک کنیم تا آن را حفظ کنند. بهترین شرکت های سئو خدمات و نتایجی را ارائه می دهند که مشتریان خود را خوشحال می کند

برای یک شرکت سئو کار آسانی است که در مورد کارهایی که می تواند برای وب سایت شما انجام دهد، در مورد سئو صحبت کند. با این حال، زمانی که از آنها بپرسید که برای سایر مشتریان خود چه کرده اند، بسیار متفاوت است. به یاد داشته باشید، یک شرکت خوب سئو، مطالعات موردی و نمونه کارها در مورد کار خود را در اختیار شما قرار می دهد. برخی نیز ممکن است فهرستی از تمام مشتریان خود و خدمات ارائه شده را به شما ارائه دهند. این به شما یک ایده کلی در مورد کارایی شرکت های بازاریابی سئو می دهد. در حالی که نمی‌توانید انتظار داشته باشید که شرکت‌های بهینه‌سازی موتور جستجو در همه پروژه‌های خود موفق باشند، باید مطمئن شوید که تعداد مناسبی از پروژه‌ها توسط شرکت سئو تکمیل شده است. همچنین می توانید مستقیماً با مشتریان شرکت در تماس باشید و از کارایی ارائه دهنده در دستیابی به اهداف سئو آن جویا شوید. به یاد داشته باشید، به هر چیزی که شرکت های سئو ادعا می کنند اعتماد نکنید، صحت آنها و مراجع را برای ادعاهای آنها بررسی کنید. این تضمین می کند که یک ارائه دهنده خدمات SEO خوب برای نیازهای خود دریافت کنید.

2. سطح بالای درک یک ویژگی معمول یک شرکت سئو خوب است

اگر فکر می کنید سئو به معنای بالا بردن رتبه وب سایت شما یا افزایش ترافیک آنلاین است، دوباره فکر کنید. سئو دامنه وسیعی دارد که شامل موارد مختلفی مانند دریافت ترافیک، رتبه بندی موتورهای جستجو، تبلیغات برند و همچنین افزایش تبدیل کسب و کار شما از طریق یک کمپین خوب است. به همین دلیل است که هنگام انتخاب یک شرکت سئو، باید سطح درک آنها را آزمایش کنید. در حالی که اکثر آژانس های خدمات سئو که با آنها برخورد می کنید ممکن است ادعا کنند که انواع خدمات سئو را ارائه می دهند، ضروری است که بدانید از آنها چه انتظاری داشته باشید. جنبه های مختلفی برای کمپین سئو وجود دارد، مانند بهینه سازی و سئو داخلی، بهینه سازی و سئو خارج از صفحه و برخی از جنبه های فنی نیز.

عوامل سئوی درون صفحه شامل اقدامات سئوی انجام شده در وب سایت، مانند متا تگ ها، HTML، لینک ها، لینک های داخلی و موارد مختلف دیگر است. عوامل سئو خارج از صفحه شامل ایجاد بک لینک های با کیفیت، لینک سازی و موارد دیگر است. شما باید مطمئن شوید که به اصطلاح بهترین شرکت سئو که استخدام می کنید، برای نیازهای سئوی شما، همه چیز را در مورد نیازهای سئو داخلی و خارجی شما می داند. این به شما کمک می کند تا ارائه دهنده خدمات سئو مناسب را پیدا کنید و به اهداف سئو خود برسید. اطمینان حاصل کنید که شرکت سئو برنامه ریزی مناسبی دارد که انتظارات شما را برآورده می کند استخدام یک ارائه دهنده خدمات سئو یا متخصص سئو برای نیازهای کسب و کار شما همیشه به شما از نتایج موفقیت آمیز اطمینان نمی دهد. تعیین اینکه آیا یک طرح سئو از نظر ظاهری موفق خواهد بود یا خیر دشوار است. با این حال، شما باید در مورد طرحی که کارشناس یا ارائه دهنده سئو به شما ارائه می دهد، بدانید. اولین کاری که باید قبل از اتصال به هر ارائه دهنده سئو انجام دهید این است که اهداف و اهداف خود را روشن کنید. هنگامی که نیازها و اهداف خود را بیان کردید، ارائه دهندگان خدمات سئو یا کارشناسان بالقوه باید طرحی را تنظیم کنند که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. اگر کسی به شما بگوید که "ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که در عرض 5 تا 6 ماه ترافیک را افزایش داده اید"، این کافی نیست. شما باید یک معیار داشته باشید، مانند 10-12٪ افزایش در ترافیک هر ماه. این بهترین راه برای انتظار هر برنامه ای از هر متخصص سئو است.

3. شرکت های سئو خوب به بهترین شیوه های سئو پایبند هستند

مهم نیست که یک متخصص سئو چقدر ماهر باشد اگر از دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی نکند، احتمال اینکه وب سایت شما به سمت پایین حرکت کند بیشتر است. در حالی که درست است که کارشناسان سئو کنترلی بر دستورالعمل‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید موتورهای جستجو ندارند، آنها باید به اندازه کافی فعال باشند تا تغییرات دستورالعمل‌ها را پیش‌بینی کنند و با آن سازگار شوند. به یاد داشته باشید، هرگز توسط شرکت‌های سئو که به شما ترافیک آسان و سریع را تضمین می‌کنند، اغوا نشوید. این احتمال وجود دارد که آنها ممکن است از تکنیک SEO blackhat برای دریافت سریع ترافیک استفاده کنند. این در نهایت منجر به جریمه شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو می شود. مراقب باشید، مطمئن شوید که کارشناس سئوی که استخدام می کنید به جای استفاده از میانبرها، دستورالعمل ها را رعایت می کند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

4. شرکت های برتر سئو گزارش های مداوم ارسال می کنند

قبل از اینکه یک شرکت سئو را استخدام کنید، باید مطمئن شوید که گزارش های سئو ثابتی از پیشرفت و موفقیت کمپین ها دریافت می کنید. به یاد داشته باشید، یک شرکت سئوی خوب همیشه یک گزارش سئوی حرفه ای با برچسب سفید حاوی تمام جزئیات به طور منظم برای شما ارسال می کند. ممکن است زمانی پیش بیاید که ممکن است با شرکت‌های سئو مواجه شوید که تنها زمانی که شما آن را درخواست می‌کنید، گزارش‌هایی از عملکرد وب‌ سایت به شما ارائه می‌دهند. توصیه می کنیم آنها را انتخاب نکنید؛ در عوض، می‌توانید سراغ یک شرکت سئو بروید که گزارش‌های منظم و منظمی را که حاوی تمام ارزش‌های مربوط به کمپین و معیارهای استراتژی سئو هستند، تضمین می‌کند. همچنین، هنگام انتخاب یک شرکت سئو، ارتباط بسیار مهم است. شما باید مطمئن شوید که شرکت سئو دارای متخصصین سئو است که می توانند به درستی ارتباط برقرار کنند و شما را با جزئیات طرح سئو آشنا کنند. به یاد داشته باشید، اگر شرکت سئو نمی تواند به شما اطمینان دهد که گزارش های منظمی را ارائه می دهد، می توانید گزینه های دیگری را که دارید امتحان کنید. انتخاب آژانس سئوی مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. چگونه می توانید بفهمید که آنها معامله واقعی هستند یا فقط فروشنده دیگری هستند که به شما قول دنیا را می دهند؟ در اینجا هفت نکته ضروری و یک نکته جایزه وجود دارد که باید قبل از انتخاب خود در نظر بگیرید.

7 نکته ضروری برای انتخاب آژانس سئوی مناسب

1. آنها را با تلفن دریافت کنید

آیا می دانستید که بسیاری از متخصصان سئو که خود را معرفی می کنند، در صحبت با مشتریان از طریق تلفن مردد هستند؟ این معمولاً به این دلیل اتفاق می‌افتد که این شرکت ها مستقیماً در کار عملی سئو پروژه شما دخالت ندارند. آنها اغلب بر رشد کسب و کار خود متمرکز هستند و فقط به مشتریان پردرآمد خود توجه شخصی می کنند. پس این برای شما چه معنایی دارد؟ فقط تحت تاثیر شهرت یک استاد SEO یا تبلیغات تبلیغاتی قرار نگیرید. اگر آژانسی یک مدیر حساب اختصاصی ارائه می دهد، بهتر است مستقیماً با آنها صحبت کنید. این شخص احتمالاً کسی است که بر پروژه شما نظارت می کند و باید به خوبی با اهداف تجاری شما آشنا باشد. اگر یک آژانس سئو ارزان از برنامه‌ ریزی تماس امتناع می‌کند یا نقطه تماس تعیین‌شده را با شما رد می‌کند، آن را یک پرچم قرمز در نظر بگیرید. چرا؟ زیرا درک کسب و کار شما و اهداف آن برای هر آژانس سئو که متعهد به کمک به رشد شماست، بسیار مهم است.

 2. تعیین کنید که آیا آنها یک متخصص یا فروشنده هستند

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا به اصطلاح کارشناس سئو که با او صحبت کرده اید در واقع یک نماینده فروش است که برای دادن پاسخ های قالب آموزش دیده است؟ بسیاری از مشتریان ما پس از صحبت با نمایندگان آژانس های دیگر، چنین احساسی داشته اند. این تمایز به‌طور شگفت‌آوری ساده است: یک متخصص سئو واقعی در طول تماس مشاوره، توصیه‌های ارزشمند و متناسبی را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، یک فروشنده اغلب به یک رویکرد یک اندازه برای همه متوسل می شود و راه حل های عمومی را بدون توجه به نیازهای منحصر به فرد مشتری ارائه می دهد. یکی دیگر از نشانه‌های آشکار نماینده فروش که خود را به عنوان یک متخصص سئو نشان می‌دهد، تمایل آنها به دادن وعده‌های بزرگ و تضمین سئو بدون درک عمیق از تجارت یا صنعت شما است. اگر راه‌ حل‌ها خیلی خوب به نظر می‌رسند که درست نیستند، احتمالاً درست هستند. در Stan Ventures، ما ارزش تخصص واقعی را درک می کنیم. در حالی که ما نمایندگان فروش داریم، اطمینان حاصل می کنیم که یک متخصص سئو واقعی در طول تماس های مشاوره رایگان حضور دارد. این متخصص بعداً به عنوان مدیر حساب اختصاصی شما خدمت می کند و از تداوم و درک عمیق اولویت های کسب و کار شما اطمینان می دهد.

3. آیا آنها تجارت را درک می کنند؟

احتمالاً شنیده اید که آژانس های سئو قول داده اند صفحات بیشتری را در سایت شما برای کلمات کلیدی متعدد رتبه بندی کنند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا آن کلمات کلیدی و صفحات واقعاً به نتیجه کسب و کار شما کمک می کنند؟ اگر وب سایت شما یک وبلاگ یا یک پلت فرم انتشار نیست، صرفاً رتبه بندی برای انواع کلمات کلیدی همیشه مفید نیست. آنچه واقعاً مهم است این است که چه تعداد بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شوند و چه تعداد از سایت شما با برداشت مطلوبی از نام تجاری شما خارج می شوند و بعداً آماده هدف گذاری مجدد می شوند. هنگام انتخاب یک آژانس سئو، به تنهایی تحت تاثیر وعده های ترافیک بالاتر سایت و رتبه بندی کلمات کلیدی قرار نگیرید، به خصوص اگر این معیارها با اهداف تجاری شما همسو نباشد. یک آژانس سئو آگاه بر رتبه بندی صفحات و کلمات کلیدی که مستقیماً بر بازگشت سرمایه شما تأثیر می گذارد تمرکز می کند. به یاد داشته باشید، سئو فقط نشان دادن در نتایج جستجوی گوگل نیست. این یک فعالیت استراتژیک است که برای افزایش درآمد و ادغام یکپارچه با استراتژی کلی کسب و کار شما طراحی شده است.

4. آیا پیشنهاد آنها برای شما مناسب است؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، برخی از آژانس‌ها با ارائه راه‌ حل‌های سئوی قالب، مسیر آسانی را در پیش می‌گیرند. این پیشنهادات یک‌اندازه برای همه ممکن است راحت به نظر برسند، اما اغلب کوتاهی می‌کنند زیرا برای نیازهای خاص شما طراحی نشده‌اند. اگر پیشنهادی شامل هیچ گونه تحلیل، توصیه یا راه حلی نباشد که به طور خاص برای وب سایت شما طراحی شده باشد، نشانه آن است که شما به یک رویکرد قالب نگاه می کنید. چنین استراتژی احتمالاً در 99٪ مواقع بی اثر است. کسب و کار شما در نوع خود بی نظیر است و استراتژی سئوی شما باید منعکس کننده آن باشد. از آژانس هایی که پیشنهادات کلی و ساده ارائه می دهند دوری کنید. یک رویکرد واقعا موثر سئو باید به اندازه خود کسب و کار شما منحصر به فرد باشد.

 5. آیا آنها از قیمت گذاری کوکی-کاتر استفاده می کنند؟

یکی از آشکارترین شاخص های یکپارچگی یک آژانس، رویکرد آن به قیمت گذاری است. اگر یک آژانس راه‌حل‌های سئوی سفارشی ارائه می‌دهد، هزینه باید با فعالیت‌های خاصی که برای رتبه‌ بندی مؤثر وب‌ سایت شما لازم است، مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار محلی را اداره می کنید، نیازهای سئوی شما نسبت به یک عملیات جهانی تقاضای کمتری خواهد داشت. بازارهای محلی به طور کلی کوچکتر و کمتر رقابتی هستند، به این معنی که کار سئو - و بنابراین هزینه - باید کمتر باشد. اگر قیمت گذاری آژانس منعکس کننده این واقعیت ها نیست، آن را یک پرچم قرمز در نظر بگیرید. یک آژانس باید راه‌ حل‌های سئوی مقرون‌ به‌ صرفه‌ ای را ارائه دهد که با مقیاس کسب‌وکار و دامنه بازار شما همسو باشد. در شرکت دارکوب، ما نیازهای منحصر به فرد هر کسب و کار را می شناسیم و بسته هایی را ارائه می دهیم که بسته به پیچیدگی و بازار هدف شرکت شما از حدود دو میلیون در ماه متغیر است.

 6. روش آنها چیست؟

اینکه چگونه یک آژانس سئو برای دستیابی به اهداف شما برنامه ریزی می کند یک ملاحظات مهم است. از شرکت هایی که به تاکتیک های تهاجمی یا مخاطره آمیز متکی هستند دوری کنید، زیرا این رویکردها می تواند منجر به جریمه هایی شود که به رتبه بندی وب سایت شما آسیب می رساند. در عوض، آژانسی را انتخاب کنید که از استراتژی ایمن و بلندمدت استفاده کند. بهترین آژانس ها بر روی ایجاد محتوای تازه و با کیفیت بالا، بهینه سازی مطالب موجود، افزایش تجربه کاربر و به دست آوردن بک لینک های معتبر تمرکز می کنند.

 7. آیا آنها شفاف هستند؟

ممکن است حدس زدن اینکه یک پروژه سئو قبل از شروع واقعی چگونه ظاهر می شود دشوار باشد. با این حال، اگر با یک آژانس قابل اعتماد کار می کنید، باید انتظار ارتباطات مداوم را داشته باشید. این به معنای دریافت گزارش های هفتگی و ماهانه است تا شما را در جریان پیشرفت پروژه خود قرار دهید. یک آژانس معتبر فقط نتایج را گزارش نمی کند. آنها همچنین شما را در مورد استراتژی های آینده به روز می کنند. مهمتر از همه، آنها قبل از اجرای این برنامه‌ها، تأیید شما را می‌گیرند و اطمینان حاصل می‌کنند که شما در مورد چگونگی تکامل پروژه خود نظر دارید. مراقب آژانس‌هایی باشید که از افشای استراتژی‌های خود امتناع می‌کنند و ادعا می‌کنند که آنها «فوق سری» هستند. چنین محرمانه‌ای یک پرچم قرمز است، زیرا این تاکتیک‌های فاش نشده می‌توانند روش‌های خطرناک کلاه سیاه باشند که می‌توانند در طول زمان به اعتبار وب‌ سایت شما آسیب جدی وارد کنند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

7 سوال زیر را بپرسید تا مناسب بدانید.

1. چه خدمات سئو ارائه می دهید؟

سئو جنبه های مختلفی دارد، از جمله ایجاد لینک، گسترش وبلاگ نویسان، ارسال مهمان، نوشتن محتوا و بازاریابی و موارد دیگر. همه شرکت های سئو همه این خدمات را ارائه نمی دهند. به عنوان مثال، اگر به خدمات لینک بیلدینگ نیاز دارید، انتخاب آژانسی که خدمات نوشتن و بازاریابی محتوا را ارائه می دهد، فایده ای ندارد. بنابراین، بررسی کنید که آیا شرکت خدمات سئو خاصی را که کسب و کار شما به آن نیاز دارد ارائه می دهد یا خیر. اگر فکر می کنید نیازهای سئوی شما از زمان به زمان متفاوت خواهد بود، بهتر است به دنبال آژانسی باشید که همه خدمات را زیر یک سقف ارائه می دهد. به این ترتیب، می‌توانید از مشکل استخدام یک ارائه‌دهنده خدمات دیگر برای یک نیاز جدید سئو صرفه‌ جویی کنید.

 2. چه مدت در صنعت سئو بوده اید؟

کلاهبرداران در فضای سئو احتمالاً حضور قوی یا سابقه تجاری ثابتی ندارند. از شریک سئوی خود بپرسید که چه مدت در کسب و کار هستند و یک بررسی پیشینه برای تأیید آن انجام دهید. همچنین، انتخاب یک آژانس سئو با پشتوانه تخصص و تجربه ثابت شده را به جای استارت‌ آپ‌های تصادفی با حداقل تا بدون تجربه انتخاب کنید. آژانس های سئوی تاسیس شده احتمالاً با مشاغلی مانند شما کار کرده اند. بنابراین، آنها می توانند چالش های شما را از نظر سئو به طور موثر برطرف کنند و در اولین فرصت به یک راه حل برسند. شما نمی توانید از آژانس های سئوی نوظهور انتظار مشابهی داشته باشید.

3. آیا می توانید مشتریان خود را به اشتراک بگذارید و چگونه نتایج را برای آنها به ارمغان آوردید؟

مشتریان قبلی یک آژانس و نظرات آنها می تواند چیزهای زیادی در مورد آنها به شما بگوید. یک شرکت خوب سئو خوشحال خواهد شد که به شما اطلاع دهد که با چه کسانی کار کرده است و چگونه به آنها در دستیابی به نتایج دلخواه کمک کرده است. آنها می دانند که اینگونه می توانند اعتماد شما را جلب کنند. لازم نیست کل مشتری را بررسی کنید. فقط دو یا سه برند بزرگ و اینکه چگونه با استفاده از خدمات آژانس از مزایایی برخوردار شدند، نشانه خوبی است. از سوی دیگر، اگر یک آژانس سئو نمی‌تواند چیز عمیقی را نشان دهد، در نظر بگیرید که نتوانسته است نتایجی را برای مارک‌های معتبر دریافت کند یا اصلاً با آنها کار نکرده است.

 4. چگونه رتبه سئوی من را بهبود خواهید داد؟

خوب، هیچ آژانس سئو نمی تواند بدون دانستن مشکل دقیق وب سایت شما، پاسخ قطعی به این سوال بدهد. با این حال، این پرس و جو به شما شفافیت فرآیند آنها را می دهد. یک شرکت خوب سئو در وهله اول یک ممیزی فنی سئو انجام می دهد تا علت اصلی این که چرا سایت مشتری در SERP رتبه پایینی ندارد یا اصلاً رتبه ندارد را شناسایی کند. هنگامی که آنها متوجه شدند که سایت در کجا عقب مانده است، یک استراتژی سئو (اغلب بر روی لینک سازی یا کلمات کلیدی متمرکز است) طراحی می کنند تا به رتبه بندی سایت در جستجو کمک کند. هشدار: اگر لینک بیلدینگ همان چیزی است که سایت شما به آن نیاز دارد، مطمئن شوید که آژانس سئو لینک هایی با کیفیت بالا از سایت های معتبر ایجاد می کند. لینک های با کیفیت پایین می توانند به سئوی وب سایت شما آسیب بزنند. اگر پاسخ شریک SEO شما حول این زمینه باشد، ممکن است روی آنها حساب کنید. برعکس، اگر پاسخ قانع کننده ای به شما ندهند، این یک پرچم قرمز است.

5. آیا می توانید رتبه 1 گوگل را برای سایت من تضمین کنید؟

این بهترین راه برای شناسایی (و دوری از) سئوکارانی است که آشکارا بر فروش متمرکز هستند. گوگل الگوریتم های خود را برای اطمینان از تجربه کاربری بهتر به روز می کند. در حالی که این امکان برای آژانس های سئو وجود دارد که این تغییرات الگوریتم را پیگیری کرده و وب سایت ها را بر اساس آن بهینه سازی کنند، هیچ کس نمی تواند ادعا کند که الگوریتم های گوگل را از بالا به پایین می شناسد. دقیقاً به همین دلیل است که سئو کاری است که نمی توانید یک شبه انجام دهید. با این حال، هیچ آژانس سئو نمی تواند تضمین کند که سایت شما را برای یک عبارت جستجوی خاص، به ویژه در یک بازه زمانی مشخص، رتبه 1 در گوگل خواهد کرد. بهترین کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که از دانش و تجربیات خود برای طراحی و اجرای استراتژی های سئو استفاده کنند که به رتبه بندی وب سایت شما در بالای گوگل کمک می کند. بنابراین، اگر کسی رتبه 1 گوگل را برای سایت شما تضمین کند، احتمالاً فقط به فرصت های فروش چشم دوخته است.

6. چقدر با تغییرات الگوریتم به روز هستید؟

همانطور که گفته شد، گوگل (و سایر موتورهای جستجو) هر از چند گاهی الگوریتم های خود را به روز می کنند. پایبندی به الگوریتم های قدیمی هرگز باعث بهبود سایت شما نمی شود. به احتمال زیاد، آنها بر سئوی وب سایت شما تأثیر منفی خواهند گذاشت. شریک سئوی شما باید با تغییرات الگوریتم به روز باشد تا بتوانند استراتژی های سئو سایت شما را در همین راستا ایجاد کنند. قبل از استخدام یک آژانس سئو، اطمینان حاصل کنید که آنها وب سایت ها را مطابق با جدیدترین تغییرات الگوریتم بهینه سازی می کنند. به یاد داشته باشید که این برای سلامت وب سایت و کسب و کار شما بسیار مهم است.

7. چگونه من را در مورد تغییراتی که در سایت من ایجاد می کنید در جریان قرار می دهید؟

هنگامی که یک آژانس سئو را استخدام می کنید، دسترسی آنها به سایت شما یکی از اولین کارهایی است که انجام می دهید. یک شرکت سئوی واقعی شما را از تغییراتی که در سایت شما ایجاد می‌کند مطلع می‌کند تا آن را برای موتورهای جستجو بهینه کند. آنها گزارش های هفتگی یا ماهانه را برای شما ارسال می کنند. شما همچنین می توانید گزارش های تلفیقی را در صورت درخواست از آنها دریافت کنید. اگر آژانسی ادعا می کند که تغییرات را به صورت داخلی دنبال می کند و از ارائه شفافیت در مورد کارهایی که با سایت شما انجام می دهد خودداری می کند، این نشانه خوبی نیست. اگر آنها به سادگی به سوالات شما پاسخ ندهند یا بدون اطلاع شما به سایت شما آسیب برسانند چه؟ هرگز چنین آژانسی را استخدام نکنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

 بهترین شرکت سئو و بهینه سازی سایت

شرکت دارکوب یکی از بهترین شرکت های سئو سایت و طراحی وب سایت است که در این زمینه 20 سال است که فعالیت دارد. در این شرکت خدمات سئوی سایت شما با پایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام می شود. خدمات سئوی شرکت دارکوب به این صورت است که شما می توانید هر کدوم از پکیج های سئو را انتخاب کنید و هزینه آن را به صورت ماهانه پرداخت کنید. پکیج های شرکت دارکوب به صورت زیر است:

پکیج اول: که به صورت یک روز در میان است روی سایت شما کار می شود. گزارش سایت شما به صورت ماهانه برای شما ارسال می شود که این گزارش شامل میزان رشد سایت شما در طی یک ماه، مقدار بازدید سایت در یک ماه و مقدار کلیلک های سایت شما است. این پکیج برای وب سایت های مناسب است که تازه طراحی شده و قدمت سایت آن ها کمتر از 6 ماه است.

پکیج دو: که به صورت هر روز روی سایت شما کار می شود. گزارش سایت برای شما آخر هر ماه ارسال می شود که چقدر سایت شما رشد کرده است و مشاوره های لازم برای رشد سایت به شما داده می شود. این پکیج برای سایت هایی خوب است که 6 ماه از طراحی آن ها گذاشته باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز