روش های افزایش بازدید وب سایت

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

 

 اگر از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار سوال کنید که چه چیزی برای شما بسیار اهمیت دارد احتمالا بگوید: مشتری بیشتر. پس از جذب مشتری بیشتر چه چیزی احتمالا در لیست دلخواه کسب و کار می آید؟مسلما افزایش بازدید وب سایت شما (افزایش ترافیک وب سایت ). راه های بسیاری وجود دارد که می توانید ترافیک را در وب سایت خود افزایش دهید . در این مقاله  قصد داریم به شما روش های افزایش بازدید سایت را بگوییم.تمامی روش های ارائه شده براساس تجربیات تیم دارکوب و مقالات انگلیسی می باشد:

تبلیغات

تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات صفحه نمایش، راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان و ساختن نام تجاری برای وب سایت شما میباشد.  ابتدا اهداف خود را تعیین کنید و آنرا بررسی کنید

 استراتژی های مالی خود را با توجه به اهداف خود تنظیم کنید - آیا فقط می خواهید ترافیک بیشتر را دنبال کنید، یا آیا می خواهید برای افزایش تبدیل نیز اقدام کنید؟ بنابراین قبل از رسیدن به کارت اعتباری خود، اهداف خود را به دقت بررسی کنید.

اگر امیدوار باشید که افزایش بازدید وب سایت شما نیز منجر به فروش بیشتری شود،شما احتیاج خواهید داشت تا کلمات کلیدی دلخواه خود را به عنوان بخشی از استراتژی مالی خود در نظر بگیرید بله، رقابت برای این کلمات کلیدی می تواند شدید (و گران) باشد، اما بازده آن می تواند ارزشش را داشته باشد.

 

فعالیت شبکه اجتماعی خود را افزایش دهید

 فقط این کافی نیست  که شما محتوای عالی تولید کنید و امیدوار باشید که مردم آن راببینند باید فعالیت  شبکه اجتماعی داشته باشید . یکی از بهترین راه های افزایش بازدید وب سایت شما، استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شماست. توییتر برای لینک های کوتاه، ایده آل است، در حالی که ترفیعات + Google میتواند به سایت شما در نتایج جستجو کمک کند و به خصوص در مفهوم B2B بسیار موثر است. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید، ممکن است با سایتهای اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram، به نتایج خوبی برسید

سرفصل های وسوسه انگیز بنویسید

سرفصل ها یکی از مهمترین بخش های محتوای شما هستند. بدون یک عنوان قانع کننده، حتی جامع ترین پست وبلاگ ها خوانده نمیشوند. به عنوان مثال، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب بیشتر از 20 سرفصل مینویسند و در نهایت یکی از آنها را انتخاب میکنند . بنابراین قبل از انتخاب سرفصل به طور دقیق در مورد سرفصل خود فکر کنید

 

توجه خود را بهon-page SEO صفحه متمرکز کنید

آیا فکر می کنید  seo مرده است؟ دوباره فکر کنید .  بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو بسیار ارزشمند است. آیا شما بیشترین استفاده از متن تصویر alt را انجام می دهید؟ آیا شما پیوند های داخلی را به محتوای جدید مرتبط میکنید؟ در مورد توصیف های متا چطور؟ بهینه سازی برای on-page SEO صفحه نیاز به سن ندارد و می تواند به افزایش ترافیک بازدید ساست شما کمک کند.

 

  کلمات کلیدی را هدف قرار دهید

آیا کلمات کلیدی تجاری خود را تحت پوشش قرار داده اید؟ حالا وقت آن رسیده تا کلمات کلیدی را نیز هدف قرار دهید. سرچ بالای کلمات کلیدی به این معناست که اگر شما آنها را به عنوان بخشی از تلاش جستجو و یا نتایج سئو خود هدف قرار ندهید، آن را از دست میدهید.

وبلاگ نویسی

پیش از آنکه بگوئید - نه، وبلاگ نویسی مهمان واقعی ، علی رقم اینکه شما ممکن است شنیده باشید، مرده نیست. تأمین یک پست مهمان در یک بلاگ معتبر می تواند ترافیک بازدید وب سایت شما را افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما در معامله کمک کند. هر چند هشدار داده می شود - استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در طول  ماه های گذشته به طور اساسی تغییر کرده اند و تاکتیک های اسپم می تواند به جریمه های سنگین سایت شما منجر شود. با احتیاط  ادامه بدهید.

 

دعوت دیگران به وبلاگ مهمان در سایت شما

وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. علاوه بر ارسال محتوا به سایر وبلاگ ها، افراد را از طریق وبلاگ به سایت  خود دعوت کنید. آنها احتمالا به مقاله مهمان خود به اشتراک گذاشته و پیوند می دهند که می تواند خوانندگان جدید را به سایت شما منتقل کند. فقط مطمئن شوید که شما فقط محتوای با کیفیت بالا، محتوای اصلی بدون لینک های هرزنامه ارسال می کنید، زیرا گوگل در حال جستجوی وبلاگ های کم کیفیت و بلاک کردن آنهاست.

 

جستجو برای ترافیک ارجاعی

به جای تلاش برای متقاعد کردن سایت های دیگر برای پیوند دادن به شما (یک فرایند خسته کننده و فشرده)، محتوایی ایجاد کنید که به راحتی لینک شما را بپذیرد . بدانید که کدام نوع لینک ها تعداد زیادی ترافیک ارجاعی را ارسال می کنند و چگونه آنها را دریافت می کنند

 

مطالب ارسالی به LinkedIn

لینکدین به معنای گسترده تری از پیدا کردن شغل دیگر تبدیل شده است. در واقع بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در حال حاضر می باشد

این بدان معناست که شما باید به طور منظم مطالب را به لینکدین ارسال کنید.

انجام این کار می تواند ترافیک بازدید سایت شما افزایش دهد و همچنین می توانید نمایه خود را در صنعت خود افزایش دهد، به ویژه اگر شما یک پیروزی متوسط یا بزرگ داشته باشید

 

پیاده سازی طرح Microdata

طرح پیاده سازی (یا قالب دیگری از داده های میکروتاژ) لزوما ترافیک به وب سایت شما را به تنهایی افزایش نخواهد داد، اما برای رباتهای موتور جستجو برای پیدا کردن و فهرست صفحات شما آسان تر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای استفاده از طرح برای جستجوگرها این است که می تواند بخش های سایت ثروتمند تر را بهبود بخشد که می تواند نرخ های کلیک را بهبود بخشد.

 

بازاریابی ایمیل را نادیده نگیرید

بسیاری از کسب و کارها بر جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا متمرکز هستند که از روش های سنتی فراتر می روند. بازاریابی ایمیل می تواند یک ابزار قدرتمند باشد و حتی یک انفجار ایمیل ضعیف می تواند باعث افزایش قابل ملاحظه ای در ترافیک شود. فقط مراقب باشید که مردم را با ایمیل های بی رحمانه در مورد هر به روز رسانی در کسب و کار خود بمباران نکنید. همچنین، قدرت خرید بازاریابی از طریق دهان به دهان را نادیده نگیرید، به خصوص از افرادی که از محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. یک یادآوری ایمیل دوستانه در مورد یک سرویس یا محصول جدید میتواند به شما در بهبود ترافیک شما کمک کند.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز