سئو سایت با قیمت ارزان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

سئو سایت با قیمت ارزان :

امروزه کاربران فضای اینترنت بسیار افزایش یافته است به طوری که اکثر افرادی که دارای کسب و کار هستند در فضای مجازی دارای وب سایت می باشند به همین دلیل فضای رقابتی به وجود آمده است و وب سایت های مختلف هدف خود را رسیدن به ابتدای لیست جست و جوی موتور های جست و جو گذاشته ایند یکی از این موتور هاای جست و جو که مورد علاقه همه می باشد موتور جست و جو گوگل است . به همین دلیل کارشناسان و طراحان وب سایت ها روش های مختلفی را برای رسیدن به این جایگاه ارزیابی و ازمایش کرده اند.

یکی از این روش های موثر بهینه سازی وب سایت یا سئو سایت می باشد که دارای راه و قوانین مختلفی است تا وب سایت ها به جایگاه های مناسبی در لیست جست و جو برسند . استفاده از سئو نیازمند زمان زیادی است بسیاری از علاقه مندان جایگاه های نخست حاضر نیستند که این زمان را سپری کنند برای همین دلیل . افرادی ناشی روش هایی را امتحان کرده اند تا در کوتاه مدت به جایگاه نخست برسند و این کار را با قیمت های اندکی انجام می دهند و متقاضیان بسیاری را جذب کار خود کرده اند . ما در این مقاله سعی داریم این روش ها را مورد بررسی قرار بدهیم .

سئو سایت با قیمت ارزان

Black Seo or Black Hat seo :

روش هایی که امروزه برای رسیدن به جایگاه نخست در لیست جست و جو گوگل سئو سیاه و یا سئو کلاه سیاه نام دارد که عبارت است نقض قوانین سئو برای رسیدن به جایگاه نخست . سئو ساه یا بلک در مدت زمان کوتاهی می تواند وب سایت شما را به صفحه اول گوگل حتی جایگاه اول بیاورد . بسیاری از مدیران وب سایت ها علاقه مند به استفاده از سئو سیاه هستند زیرا هم ارزان است و هم اینکه در مدت زمان کوتاهی نتیجه می دهد . اما باید به یاد داشته باشید که فقط برای مدت زمان کوتاهی می توانید جایگاه خود را حفظ کنید زیرا الگوریتم گوگل بسیار هوشمنذد است و ترفند های کلاه سیاه را شناسایی می کند و ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای وب سایت ها داشته باشد . زیرا امکان دارد از همه موتورهای جست و جو حذف شوند و در سند باکس قرار بگیرند . سئو کلاه سیاه مشتمل از ترفند های نا مناسب هستند که بر خلاف قوانین گوگل عمل می کنند . هدف سئو سیاه فقط قرار گرفتن در رتبه های اول است و بازدید کاربران در اولویت دوم است به همین دلیل اکثر سایت هایی که از سئو سیاه استفاده می کنند برای کاربران جذاب نیستند .سئو دارای قوانین و ضوابطی است که اگر آنها را رعایت کنیم به نفع خود مدیران سایت ها است زیرا به طور اصولی و طبیعی در رتبه های نخست لیست جست و جو قرار میگیریم و خطر بلاک شدن از سوی موتور جست و جو وجود ندارد. در این مقاله سعی داریم به ترفند های سئو کلاه سیاه بپردازیم ترفندهایی که برخی از افراد از آنها برای بهینه سازی وب سایت ها استفاده میکنند و متقاضیان نیز برای آنکه قیمت این کار بسیار ارزان است استقبال می کنند . همانطور که گفتیم برای آنکه وب سایت شما جایگاه خوبی در لیست جست و جو داشته باشد بهتر است کار بهینه سازی آن را به کارشناسان خبره بسپارید . طراحان و کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت دارکوب آماده هستند تا سئو وب سایت شما را در زمانی معقول انجام دهند .اینکه به این ترفند ها می پردازیم :

تکنیک ها و روش های سئو بلک :

افرادی با استفاده از ترفندهایی قوانین و ضوابط سئو را نقض کرده اند و بدین صورت توانسته اند به جایگاه خوبی در لیست جست و جو گوگل برسند اما این جایگاه دائمی نیست و خطرات جبران ناپذیری دارد ما سعی داریم این ترفند ها را برای شما بازگو کنیم تا با خطرهای آنها آشنا شوید .به یاد داشته باشید که بیشتر این ترفند ها قوانین سئو هستند اما در آنها تغییراتی ایجاد شده است :

سئو سایت با قیمت ارزان

لینک :

لینک دهی یکی از راه هایی سئو است وب سایت هایی هستند که جایگاه خوبی در گوگل دارند لینک دهی به این وب سایت ها بسیار تاثیر مثبتی در سئو دارد .رد و بدل کردن لینک یکی دیگر از راه کار های سئو است اما در سئو کلاه سیاه افراد از وب سایت های فروش لینک ، لینک های بی شماری خریداری میکنند و یکباره از آنها استفاده میکنند که این کار توسط گوگل شناسایی می شود و آن را به عنوان بازدید جعلی تلقی می کند . این روش بسیار خطرناک است اما از متداول ترین روش های سئو کلاه سیاه می باشد زیرا تاثیر آن سریع می باشد . برخی از افراد فکر میکنند با خرید لینک دیگر نیاز نیست محتوا تولید کنند و به سرعت نتیجه میگیرند اما این تفکر اشتباه است زیرا گوگل بسیار هوشمند است و در مدت زمان کمی میتواند این ترفند را تشخیص دهد .

محتوا :

یکی از قوانین سئو این است که محتوای جذاب درج کنید تا مخاطب را به خود جذب کند . . محتوا نباید کپی باشد زیرا الگوریتم گوگل آن را تشخیص میدهد . درج محتوای جذاب همراه با خلاقیت و دانش است هر چه محتوا جامع تر و کامل تر باشد مخاطبان بیشتری را جذب می کند . برخی از افراد برای آنکه هزینه درج محتوا ندهند و همچنین زمانی را برای صرف آن هدر ندهند از وب سایت های دیگر مقالات کامل و جامعی را کپی کرده و در وب سایت خود درج میکنند این کار به سرعت توسط گوگل شناسایی می شود . برخی دیگر از افراد سعی میکنند این مقالات را تغییر اندکی دهند و سپس درج کنند اما بدانید تمامی این ترفند ها توسط گوگل شناسایی میشود و در سئو تاثیر منفی می گذارد .محتوای کم و بی کفیت نیز بر روی سئو تاثیر منفی می گذارد 

کامنت گذاری :

گاهی اوقات دیده ایم که وقتی در وب سایت خود مطلبی میگذاریم برخی از افراد زیر پست ها کامنت های نامرتبط می گذارند به عنوان مثال لینک وب سایت خود را قرار می دهند یا مطالبی از وب سایت خود میگذارند به بیانی دیگر تبلیغات وب سایت خود را میکنند و بک لینک می کنند . این کامنت ها که بیشتر آنها نامرتبط با وب سایت هستند را اسپم می گویند اکثر وب سایت ها کامنت ها را به صورت nofollow کرده اند تا روی آن کلیکی انجام نگیرد .

Doorway Page :

یکی از رایج ترین ترفند های سئو سیاه این ترفند می باشد . گاهی شده است شما در برخی از صفحات به دنبال مطلبی هستید و در میان صفحه مشاهده میکنید " برای مشاهده این مطلب کلیک کنید " و شما هم کلیک می کند و به صفحه هدایت می شوید که با مطلب مورد نظر شما در تفاوت است . این روش یکی دیگر از روش های لینک گذاری است که همان لینک داخلی است اما وقتی شما کلیک میکنید ممکن است به وب سایت دیگری هدایت شوید .

کلمات کلیدی :

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت و محتوای هر سایتی بسیار برای سئو مفید است اما باید به یاد داشته باشید که این کلمات کلیدی را باید در مکان خاص خود به کار ببرید و استفاده بی رویه از آن تاثیر منفی میگذارد . یکی از روش های سئو کلاه سیاه این است که از کلمات کلیدی استفاده بی رویه میکنند و حتی ممکن است کلمات نامرتبط نیز استفاده کنند اما باید به یاد داشته باشید که هر کدام از کلمات کلیدی دارای چگالی مصرف بین 1 تا 3 درصد در صفحه هستند .این چگالی توسط گوگل تعیین می شود . به همین دلیل استفاده بیش از حد آن توسط گوگل اندازه گیری می شود زیرا متوجه می شود که شما می خواهید تمام ترافیک را به سوی خود هدایت کنید و بدین صورت جریمه خواهید شد .

Cloaking :

یکی دیگر از ترفند های سئو سیاه این است که مدیران وب سایت ها محتوای خود را پنهان میکنند تا کاربران آن را نبینند اما برای موتور های جست و جو قابل رویت است و بدین صورت کاربر را فریب می دهند . امروزه این روش توسط موتور جست و جو تا حدی شناسایی می شود . روش دیگری که مدیران از آن استفاده می کنند این است که کلمات کلیدی را به رنگ سفید در پس زمینه استفاده میکنند و کاربران آنها را نمیتوانند ببینند و فقط برای موتور جست و جو قابل رویت است . این تکنیک ها نیز دارای جریمه هستند .

 

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز