سئو: رتبه گرفتن در سال 1402

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

فاکتورهای رتبه بندی الگوریتم گوگل در سال 1402، 

سئو (SEO) یا بهینه سازی موتورهای جستجو روشی که کمک می کند یک سایت در نتایج جستجوی موتور های جستجویی چون گوگل جایگاه برتری را بدست آورد، و سئو نیز همیشه در حال تغییر است. اگر چه معمولا موتورهای جستجو جز یک اصول کلی و راهنما را به طراحان سایت و سئو کاران ارائه نمی دهند و همیشه راز و رمز رتبه بندی را تا حد زیادی پنهان می کنند، اما با این حال فعالان این حوزه با تجربه و تحقیقات خود در این زمینه می توانند راهی را که رتبه بندی بهتر یک سایت منجر می شود را بیابند. ما در شرکت دارکوب با تجربه بلند مدت در سئو و طراحی سایت همیشه در حال مانیتور این تغییرات هستیم، چون تنها با این کار است که می توانیم خدمات بهتر و به روزتری را به مشتریان مان ارائه دهیم.

سئو چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. هدف سئو افزایش دید یک شرکت در نتایج جستجوی ارگانیک است. در نتیجه، این تلاش‌ها بازدیدکنندگان بیشتری را به وب‌سایت شرکت سوق می‌دهد و شانس آن‌ها را برای تبدیل‌های بیشتر افزایش می‌دهد که منجر به مشتریان بیشتر و درآمد بیشتر می‌شود.

رتبه بندی

این همان چیزی است که موتورهای جستجو برای تعیین محل قرار دادن یک صفحه وب خاص در SERP استفاده می کنند. رتبه بندی از موقعیت شماره صفر تا تعداد نهایی نتایج موتور جستجو برای پرس و جو شروع می شود و یک صفحه وب می تواند هر بار برای یک موقعیت رتبه بندی کند. با گذشت زمان، رتبه یک صفحه وب ممکن است به دلیل سن، رقابت در SERP یا تغییرات الگوریتم توسط خود موتور جستجو تغییر کند.

گوگل چگونه می داند چگونه یک صفحه را رتبه بندی کند؟ موتورهای جستجو فقط یک هدف دارند. هدف آنها ارائه مرتبط ترین پاسخ ها یا اطلاعات به کاربران است. هر بار که از آنها استفاده می کنید، الگوریتم های آنها صفحاتی را انتخاب می کنند که بیشترین ارتباط را با درخواست شما دارند. و سپس، آنها را رتبه بندی کنید و ابتدا معتبرترین یا محبوب ترین ها را نشان دهید.

استراتژی سئو چیست؟

استراتژی بازاریابی سئو یک برنامه جامع برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو است. سئوی موفق شامل استراتژی های روی صفحه است که از کلمات کلیدی مبتنی بر هدف استفاده می کنند. و استراتژی های خارج از صفحه، که لینک های ورودی از سایر وب سایت ها به دست می آورند. چند مورد از فاکتور های مهم رتبه بندی و سئو را شرح دادیم که به صورت زیر است:

سه جزء اصلی یک استراتژی سئو قوی
برای بهینه سازی یک سایت، باید فاکتورهای رتبه بندی را در سه زمینه بهبود بخشید: راه اندازی فنی وب سایت، محتوا و پیوندها. بنابراین، اجازه دهید آنها را به نوبه خود مرور کنیم.

1. راه اندازی فنی
برای اینکه وب سایت شما رتبه بندی کند، سه چیز باید اتفاق بیفتد: ابتدا یک موتور جستجو باید صفحات شما را در وب پیدا کند. سپس، باید آنها را اسکن کند تا موضوعات آنها را بفهمد و کلمات کلیدی آنها را شناسایی کند.

  • ناوبری وب سایت و پیوندها
    موتورهای جستجو سایت ها را درست مثل شما می خزند. آنها لینک ها را دنبال می کنند. خزنده های موتورهای جستجو در یک صفحه فرود می آیند و از پیوندها برای یافتن محتوای دیگر برای تجزیه و تحلیل استفاده می کنند. اما همانطور که در بالا مشاهده کردید، آنها نمی توانند تصاویر را ببینند. بنابراین، ناوبری و پیوندها را فقط به صورت متنی تنظیم کنید.

  • ساختار URL ساده
    موتورهای جستجو خواندن رشته های طولانی از کلمات با ساختار پیچیده را دوست ندارند. بنابراین، در صورت امکان، URL های خود را کوتاه نگه دارید. آنها را طوری تنظیم کنید که حتی الامکان فراتر از کلمه کلیدی اصلی که می خواهید صفحه را برای آن بهینه کنید، اضافه شود.

2. محتوا
هر بار که از یک موتور جستجو استفاده می کنید، به دنبال محتوا هستید - برای مثال اطلاعاتی در مورد یک موضوع یا مشکل خاص. درست است، این محتوا ممکن است در قالب های مختلف باشد. این می تواند متن باشد، مانند یک پست وبلاگ یا یک صفحه وب. اما همچنین می تواند یک ویدیو، توصیه محصول و حتی یک لیست تجاری باشد. همش محتواست .و برای سئو، این همان چیزی است که به دید بیشتر جستجو کمک می کند.

  • تحقیق کلمات کلیدی
    سئو به معنای جذب هیچ بازدیدکننده ای به سایت نیست. شما می خواهید افرادی را جذب کنید که به چیزی که شما می فروشید نیاز دارند و می توانند سرنخ شوند و بعداً به مشتریان تبدیل شوند. با این حال، این تنها در صورتی امکان پذیر است که برای کلمات کلیدی که آن افراد هنگام جستجو استفاده می کنند رتبه بندی شود. در غیر این صورت، هیچ شانسی وجود ندارد که آنها شما را پیدا کنند. و این حتی اگر وب سایت شما در بالای نتایج جستجو ظاهر شود.

  • بهینه سازی روی صفحه
    بهینه سازی روی صفحه، که سئوی درون صفحه نیز نامیده می شود، تضمین می کند که موتورهای جستجو الف) موضوع و کلمات کلیدی صفحه را درک می کنند، و ب) می توانند آن را با جستجوهای مرتبط مطابقت دهند. توجه داشته باشید، من گفتم "صفحه" محتوا نیست. این به این دلیل است که، اگرچه بخش عمده‌ای از کار سئوی روی صفحه بر روی کلماتی که استفاده می‌کنید متمرکز است، به بهینه‌سازی برخی از عناصر در کد گسترش می‌یابد.

 مهم ترین فاکتور های رتبه بندی و سئو

در اینجا چند مورد از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی و سئو را آوردیم تا شما بتوانید از آنها استفاده کنید . به صورت زیر است:

1. انتشار مداوم محتوای جذاب

شش سال است که محتوای جذاب از بک لینک ها به عنوان عامل اصلی در الگوریتم جستجوی گوگل پیشی گرفته است. سال گذشته بدون شک تایید کرد که گوگل محتوای تازه منتشر شده را آزمایش می کند تا ببیند آیا به هدف جستجوی کلمه کلیدی پاسخ خوبی می دهد یا خیر. اگر رفتار جستجوگران نشان دهد که آنها قصد خود را از طریق محتوای صفحه برآورده می کنند، تبلیغ می شود. به عنوان یک قاعده کلی، هوش مصنوعی گوگل به محتوای با کیفیتی که حداقل دو بار در هفته تولید می شود، جایزه می دهد.

روز به روز ارائه مطلب کم کیفیت به گوگل به عنوان یک مطلب خوب دشوار تر می شود و علاوه بر آن احتمال جریمه شدن احتمالی برای این کار از سوی گوگل افزایش پیدا می کند. گوگل روش های مختلفی برای ارزیابی یک مطلب دارد. یکی از آن ها Latent Semantic Indexing است، که با بررسی کلمات و اصطلاحات استفاده شده در میلیون ها یا میلیارد ها صفحه گوگل می آموزد که تا چه مطالب و اصلاحاتی با هم مرتبط هستند و سپس تصمیم می گیرد که آیا این مطالب گویا با کیفیت هستند یا خیر. بنابراین رنک گوگل می تواند رضایت کاربران را از نتایج جستجو را بررسی و ارزیابی کند، شباهت ها را بیابد و چرخه یک کلمه کلیدی را درک کند، تا مطالب به خوبی و مناسب در نتایج جستجو قرار بگیرند. خوب چطور شما می توانید که مطلب خود را بهبود دهید؟ کافی است کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید و ببینید که صفحاتی که رتبه بهتری دارند چگونه اند و چه ویژگی هایی را به کاربران و گوگل ارائه داده اند. البته می توانید برای تعداد کلمات کلیدی بیشتر از ابزارهای Auditor استفاده کنید. این ابزار ها معمولا یک کلمه را در صفحات 10 نتیجه برتر گوگل بررسی و ارزیابی می کنند. آنگاه شما می توانید به یک سری کلمات و عبارات مرتبط و همچنین رقبایی که از آنها استفاده کرده اند دست پیدا کنید. آنگاه شما می توانید محتوای وب سایت خود را با استفاده از این اطلاعات بهبود دهید.

2. فاکتورهای دامنه

1. عصر دامنه: بسیاری از سئوکاران معتقدند که گوگل ذاتاً به دامنه های قدیمی تر اعتماد دارد. با این حال، جان مولر از گوگل گفته است که "سن دامنه به هیچ چیز کمک نمی کند".

2. کلمه کلیدی در دامنه سطح بالا ظاهر می شود: داشتن یک کلمه کلیدی در نام دامنه شما باعث افزایش سئوی قبلی شما نمی شود. اما همچنان به عنوان یک سیگنال مرتبط عمل می کند.

3. طول ثبت دامنه: یک پتنت گوگل بیان می کند:

4. کلمه کلیدی در زیر دامنه: پنل متخصص Moz موافق است که یک کلمه کلیدی که در زیر دامنه ظاهر می شود می تواند رتبه بندی را افزایش دهد.

5. تاریخچه دامنه: سایتی با مالکیت ناپایدار یا چندین بار افت ممکن است به Google بگوید که تاریخچه سایت را "بازنشانی" کند و پیوندهای اشاره شده به دامنه را نفی کند. یا در موارد خاص، دامنه جریمه شده ممکن است جریمه را به مالک جدید منتقل کند.

6. دامنه تطابق دقیق: دامنه های تطابق دقیق احتمالاً فواید چندانی برای سئو مستقیم ندارند. اما اگر EMD شما یک سایت با کیفیت پایین است، در برابر به روز رسانی EMD آسیب پذیر است.

3. کلمات کلیدی در تگ های عنوان متا

قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر صفحه شما در تگ عنوان متا خود از اواخر دهه 1990 برای رتبه بندی ضروری بوده است. در حالی که این واقعیت برای هر بازاریاب با تجربه سئو واضح است، استراتژی کلمات کلیدی یک کار فکری سختگیرانه است که به راحتی می تواند 20 تا 30 دقیقه در هر صفحه طول بکشد. همچنین شایان ذکر است که قرارگیری و تمرکز کلمات کلیدی در یک برچسب عنوان مهم است. در حالت ایده آل، تگ عنوان شما فقط حاوی کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد. اما در واقع، افزودن مقالات و صفت ها در اطراف آن برای خوانایی مهم است.

4. بک لینک ها

بک لینک ها پایه اصلی الگوریتم گوگل بودند، همانطور که در مقاله تحقیقاتی که گوگل را تاسیس کرد، بیان شد. با این حال، در سال 2018، آنها شروع به از دست دادن جایگاه خود به دو عامل بالا کردند: انتشار مداوم محتوای جذاب و کلمات کلیدی در تگ‌های عنوان متا. در حالی که بک لینک ها هنوز یک عامل اصلی در تصمیم گوگل برای رتبه بندی یک وب سایت در نتایج جستجوی خود هستند، کیفیت محتوا باید تمرکز اصلی شما باشد زیرا لینک ها را به صورت ارگانیک جذب می کند و در عین حال به خودی خود مهمترین عامل رتبه بندی است.

5. تخصص طاقچه

در اواسط سال 2017، گوگل شروع به ترجیح وب سایت هایی کرد که از نظر خود به عنوان متخصصان خاص شناخته می شوند. در این زمینه، یک متخصص طاقچه بودن به معنای داشتن مجموعه‌ای از بیش از 10 صفحه معتبر است که حول یک کلمه کلیدی «هاب» می‌چرخند. برای مثال، کلمه کلیدی "نرم افزار crm" می تواند کلید واژه هاب برای یک شرکت CRM باشد که دارای صفحات فرود صنعتی با هدف "نرم افزار crm برای مشاغل کوچک" "نرم افزار crm برای املاک و مستغلات" و "نرم افزار crm برای تولید" است. و صفحات فرود پرسش و پاسخ با هدف "قیمت گذاری نرم افزار crm" "مزایای نرم افزار crm" و "بهترین نرم افزار crm 2023". ثبات کلمه کلیدی هاب در صفحات وب سایت نوعی مغناطیس ایجاد می کند: سایت از هر جستجوی Google حاوی کلمه کلیدی هاب ترافیک را جذب می کند.

6. تعامل کاربر

بزرگترین تغییر در الگوریتم گوگل در پنج سال گذشته افزایش اهمیت تعامل کاربر است که در سال 2016 در الگوریتم رتبه بندی ادغام شد. گوگل قبلاً از اهمیت دادن به یک عامل در سایت که می تواند به راحتی توسط سایت دستکاری شود محتاط بود. صاحبان اما فناوری پیشرفته‌تر گوگل – که از سمت تشخیص تقلب کلیکی در تجارت تبلیغاتی آن وام گرفته شده است – تعامل کاربر را به بخشی قابل توجهی از الگوریتم خود تبدیل کرده است.

تعامل کاربر با عامل کلی شماره 1، انتشار مداوم محتوای جذاب مرتبط است. تعامل، که نرخ پرش، زمان در صفحه و صفحات در هر جلسه را ترکیب می کند، نشانگر خوبی از کیفیت محتوا است. با این حال، به خاطر داشته باشید که جستجوها اهداف متفاوتی در پشت خود دارند، که برخی از آنها نشان می دهد که جستجوگر می خواهد به سرعت بخشی از اطلاعات را جستجو کند. بیشتر همیشه بهتر نیست. در سال 2022، گوگل با به‌روزرسانی الگوریتم Helpfulness، تعهد خود به تعامل با کاربر را تأیید کرد.

7. تازگی محتوا

تازگی محتوا همیشه یک عامل جزئی در الگوریتم گوگل بوده است، اما فقط تا سه ماهه دوم سال 2023 برای مقالات متمرکز بر اخبار در اولویت قرار داشت. در آن زمان، تیم ما مشاهده کرد که حتی مقالاتی که کلمات کلیدی تراکنشی را هدف قرار می دهند (مانند "شرکت های توسعه نرم افزار برتر") رتبه بالاتری داشتند. آنها تاریخ انتشار جدیدتری داشتند. ما به سرعت شاهد این تغییر در تمام صنایع مشتری خود، در همه کلمات کلیدی به جز تحقیقات محور (مانند "فتوسنتز چیست؟") بودیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد سئوی تازگی محور، به مقاله ما در مورد استراتژی Corpus of Content مراجعه کنید.

8. وب سایت دوستدار موبایل / موبایل اول

اگر می خواهید در سال 2023 به بازدیدکنندگان دسترسی پیدا کنید، سایت شما باید به راحتی در تلفن های همراه و تبلت ها حرکت کند. این استاندارد در گذشته «دوستانه با موبایل» بود، اما گوگل به دنیای اول موبایل تغییر مسیر داده است، به این معنی که انتظار دارد بازدیدکنندگان موبایل هدف اصلی طراحی وب شما ریسپانسیو بودن سایت باشند. در حالت ایده آل، نسخه دسکتاپ وب سایت شما حتی نباید وجود داشته باشد. سایت باید در موبایل و دسکتاپ دقیقاً یکسان به نظر برسد: طرح باید نسبتاً ساده باشد و ناوبری سایت برای تجربه کاربر تلفن همراه بهینه شده باشد.

9. لینک های داخلی

گوگل در سال 2017 روی این عامل که اغلب در کنار هاب ها مورد بحث قرار می گیرد، تاکید بیشتری کرد. هرچه غلظت صفحات با یک کلمه کلیدی مشابه در تگ های عنوان آنها بیشتر باشد، تا زمانی که محتوای داخلی وجود داشته باشد، رتبه سایت برای آن کلمه کلیدی بالاتر خواهد بود. پیوندهایی که آنها را به هم متصل می کند. انتشار 25 مقاله در جنبه های مختلف یک موضوع و پیوند دادن همه آنها به یک صفحه معتبر، بیان قدرتمندی از ارزش آن صفحه است و توانایی رتبه بندی بالاتری را به آن صفحه می دهد.

توجه: جامع ترین و موثرترین استراتژی سئو در سال 2023، رویکرد هاب و گفتار است که کلمات کلیدی را در تگ های عنوان متا، تخصص طاقچه و لینک های داخلی ترکیب می کند.

10. سرعت صفحه

گوگل همیشه سعی کرده تجربه کاربر را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دهد، از این رو سرمایه گذاری خود را در هزاران مرکز داده در سراسر جهان انجام داده است تا بتواند نتایج جستجو را در چند میلی ثانیه ارائه دهد. سایت شما باید یک صفحه از کتاب گوگل بگیرد و روی سرعت سایت تمرکز کند. شما می خواهید صفحات در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری شوند. با هر ثانیه اضافی که طول می کشد تا سایت شما بارگذاری شود، توانایی رتبه بندی از بین می رود. می توانید سرعت صفحه خود را در ابزار رایگان PageSpeed ​​Insights گوگل تست کنید.

11. امنیت سایت / گواهی SSL

همانطور که وب در زندگی ما مرکزی تر شده است، هکرها پیچیده تر شده اند. کابوس گوگل ارائه خدمات به سایت هایی است که برای جستجوگرانش مضر هستند. در پایان سال 2017، گوگل شروع به پرچم‌گذاری سایت‌هایی به‌عنوان ناامن در زمانی که فاقد گواهینامه‌های SSL هستند یا به‌درستی پیکربندی نشده‌اند (که با «s» در انتهای «https» مشخص شده‌اند) را آغاز کرد و بر این اساس توانایی رتبه‌بندی آن‌ها را کاهش داد. گواهی SSL معمولا رایگان است و به راحتی می توان آن را از ثبت کننده خود دریافت کرد.

12. طرحواره نشانه گذاری / داده های ساخت یافته

یک نسخه مدرن از متا تگ ها، نشانه گذاری طرحواره کدی است که می توانید آن را به صفحات وب سایت خود اضافه کنید تا به گوگل کمک کنید تا نتایج جستجوی بصری بیشتری مانند اسنیپت ها را ارائه دهد. اگر تا به حال نتایج جستجویی را دیده اید که طولانی تر هستند و صفحات اصلی سایت را فهرست می کنند. یا یک داده مهم را برجسته کنید. یا شامل یک سیستم رتبه بندی 5 ستاره یا لیستی از رویدادها باشد، سپس با نشانه گذاری طرحواره آشنا هستید. گوگل از صفحاتی که از نشانه گذاری طرحواره استفاده می کنند، حمایت می کند زیرا نتایج جستجوی آن صفحات را برای جستجوگران مفیدتر می کند. به عنوان یک امتیاز، آنها همچنین باعث می شوند که نتایج جستجو از سایر موارد موجود در صفحه متمایز شود.

13. کلمات کلیدی در تگ های توضیحات متا + 22 فاکتور دیگر

22 عامل دیگر وجود دارد که تیم ما متوجه شده است که در یک وب سایت و/یا توانایی صفحه برای رتبه بندی تفاوت ایجاد می کند - به عنوان مثال، قرار دادن کلمات کلیدی در تگ های عنوان متا و تگ های هدر، ذکر خارج از سایت از نام تجاری شما، کلمات کلیدی در URL و لنگر. چگالی کلمه کلیدی متن اگرچه وب‌سایتی که با رقیبی برای حرکت از رتبه دوم به رتبه اول مبارزه می‌کند، باید به دنبال هر فرصتی برای بهبود باشد، اکثر بازاریابان نیازی به فکر کردن زیاد در مورد آنها ندارند.

افزایش نتایج جستجوی شخصی سازی شده

نتایج جستجوی شخصی سازی شده با نتایج جستجوی عادی متفاوت هستند. یعنی موتورهای جستجو از اطلاعات کاربران برای نمایش نتایج جستجو نیز استفاده می کنند، مثلا منطقه جغرافیایی، علایق و تاریخچه جستجو های گذشته. گوگل، یاهو و بینگ به روش های مختلفی یک جستجو را شخصی سازی می کنند. یک تحقیق در سال های گذشته نشان می دهد که گوگل بیش از 50 درصد نتایج جستجو را نسبت به کاربر شخصی سازی می کند و این روند رو به افزایش می باشد.

نگران نباشید. این نتایج جستجوی شخصی سازی شده طبیعتاً نباید به علیه شما کار کند. وقتی شخصی برای اولین بار کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو می کند، کاری که شما باید انجام داده باشید آن است که در نتایج جستجو جای مناسبی داشته باشید. اگر کاربر بر روی لینک سایت شما کلیک کند شما موجودیت ترجیح داده شده وی هستید، و در نتایج جستجوی بعدی نیز وب سایت شما رتبه بالا تری برای این کاربر خواهد داشت. روش دیگر شخصی سازی شبکه اجتماعی گوگل پلاس است. این شبکه محصولی دیگر از گوگل می باشد که اطلاعات و علایق کاربران خود را مانیتور کرده و نسبت به آن نتایج جستجو را ارائه می دهد. پس شاید لازم باشد که برند شما در شبکه های اجتماعی مختلف فعال باشد چون هر یک از این شبکه ها فرصت هایی برای برجسته شدن نام برند ایجاد می کند، رقابتی که شاید همیشه و همه جا شما برنده آن نباشید اما می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید تا به سهم خود از آن برداشت کنید. پس به خاطر داشته باشید که روش مانیتور رتبه وب سایت شما صحیح است. بیشتر ابزار های سئو به طور پیش فرض رتبه سایت را در یک کلمه کلیدی غیر شخصی سازی شده نمایش می دهند. اگر می خواهید نتیجه جستجوی شما نیز غیر شخصی باشد باید از مود Incognito/Private در مرورگر خود برای جستجو استفاده نمایید.

شرکت دارکوب

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان  در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در کار خود پیشرفت کنید. به این صورت کار شما می توانید با داشتن مشاوره رایگان سئو با کارشناسان با تجربه ما صحبت کنید و درباره بالا رفتن فروش و ترافیک سایت خود از آن ها مشاوره بگیرید.

پکیج های سئوی شرکت دارکوب به دو صورت است : پکیج 1 میلیون 600 تومنی که به صورت یک روز در میان روی سایت شما کار میشود . پکیج 3 میلیون 200 تومنی که به صورت هر روز روی سایت شما کار میشود.

نتیجه

در سال 2023، الگوریتم پیچیده‌ای که زمانی جستجوی Google حفظ می‌کرد، در فهرست کوتاه‌تری از عواملی قرار گرفت که نیاز به توجه دارند، اما نه وسواس. با توجه به ریشه کن کردن مداوم سئوی با کیفیت پایین - تلاشی که برای اولین بار در سال 2009 شکل گرفت و اکنون کاملاً کامل شده است - Google بسیار بهتر می تواند با ارائه خدمات سریع به این کاربران، ماموریت خود را برای ایجاد بهترین تجربه جستجوی ممکن برای کاربران خود انجام دهد. ، نتایج جستجوی مرتبط و با کیفیت بالا. معنای این امر برای بازاریابان این است که شما باید استراتژی مناسبی داشته باشید که تلاش‌های سئوی خود را هدایت می‌کند و هر صفحه کلمه کلیدی متفاوتی را هدف قرار می‌دهد که مشتری بالقوه برای کسب و کار شما جستجو می‌کند. هر صفحه باید بهترین برخورد با موضوعی باشد که می توانید ارائه دهید. از آنجا، پیوندها، تعامل، قابل اعتماد بودن و سایر عوامل مهم الگوریتم باید به طور ارگانیک به نفع شما جمع شوند. سئو موضوع بزرگ و پیچیده ایی است که نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد. قسمتی از این دانش رازهای موتورهای جستجو هستند که بر همه عموم آشکار نیست. کارشناسان سئو علاوه بر تحقیق و تجربه گاهی تنها می توانند با آزمون و خطا موفقیت و فرصت های بیشتری را بدست آورند. البته این به این معنا نیست که هر چیزی را می توان در سئو آزمایش کرد و رتبه وب سایت را به خطر انداخت. ما باید از خطراتی که به عنوان روش های ممنوعه توسط موتورهای جستجو یاد می شود آگاه باشیم تا نا خواسته رتبه وب سایت را به خطر نیاندازیم، یا به عبارتی سایت را درگیر جریمه موتور جستجو نکنیم. نکته ایی دیگر که لازم است به آن اشاره کنم این است که سئو یک فرآیند زنده و رقابتی است. همانطور که شما در هر سرمایه گذاری باید آن را مانیتور کنید شما نیز باید همیشه سایت خود را آنالیز نموده و نگاهی به سایت های برتر از خود داشته باشید تا بتوانید خود را همگام با تغییرات و نو آوری ها به چالش کشیده برگی بهتر در این راه ارائه نمایید، و همه اینها بدون اهمیت دادن به کاربران و تولید ارزش غیر ممکن خواهد بود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز