پشتیبانی آنلاین وب سایت 24 ساعته 7 روز در هفته

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

 پشتیبانی آنلاین وب سایت :

در یک دهه گذشته بحث طراحی سایت در تمام کشورها مورد اهمیت قرار گرفت به طوری که شرکت های بسیاری در این زمینه شروع به فعالیت کردند .با شروع فعالیت شرکت های طراحی وب سایت ، کار برای صاحبان مشاغل و متقاضیان طراحی سایت آسان گردید . آنها به راحتی می توانند در مدت زمان کمی برای خود سایت داشته باشند و تولیدات و خدمات خود را در آنجا با کاربران به اشتراک بگذارند . در دنیای امروز کمتر کسی با فضای اینترنت سرو کار دارد به همین دلیل بسیاری از مشاغل خواستار داشتن سایت هستند زیرا با استفاده از سایت هم میتوانند به تبلیغات خود میدان بدهند و همچنین خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه کنند .

پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر سایت و کسب و کاری مهم است بدین صورت می توانند مشتریان خود را حفظ کنند . اما در برخی از مشاغل خدمات پشتیبانی مهمترین مسئله است. همانطور که گفته شد تعداد شرکت های طراحی سایت رو به افزایش است بسیاری از آنها نیز خدمات مشابهی ارائه می دهند که اصلی ترین آنها طراحی وب سایت می باشد از دیگر کار هایی شرکت های طراحی سایت ارائه می دهند خدمات سئو می باشد . شرکت طراحی سایت دارکوب یکی از این شرکت ها می باشد .

 پشتیبانی آنلاین وب سایت :

 

همانطور که گفته شد با افزایش مشاغل و کسب و کار ها در فضای اینترنت اهمیت طراحی سایت بسیار زیاد شده است . اما مهمترین دغدغه میان افرادی که خواستار سایت برای کسب و کار خود هستند ، نحوه مدیریت وب سایتشان است زیرا بسیاری از آنها با فضای مدیریت سایت نا اشنا هستند با بررسی های انجام گرفته میان افراد آنها خواستار پشتیبانی هستند که وقتی به مشکلی روبه رو شوند با کمک آنها مشکلا تشان را حل کنند . در میان شرکت های طراحی سایت ، شرکت های دارای خدمات پشتیبانی از دیگر شرکت ها متمایز هستند . بعد از پیاده سازی و طراحی یک سایت مهمترین مسئله پشتیبانی از سایت می باشد . مهمترین کاری که بعد از راه اندازی یک سایت از سوی شرکت های طراحی سایت انجام میگیرد پشتیبانی از آن است .همانطور که گفته شد بسیاری از مشتریان با هدایت و مدیریت سایت ها آشنا نیستند و با اینکه به آن ها آموزش های لازم داده میشود باز هم به مشکلاتی بر خورد میکنند و در صورت نا آگاهی آنها در رفع مشکلات امکان خرابی سایتشان وجود دارد.از آنجا که خدمات پشتیبانی مهم است بسیاری از شرکت ها این خدمات را ارائه می دهند اما برخی از انها فقط تا زمان تسویه مبلغ قرار داد ها این کار را انجام می دهند . در پنل مدیریت سایت ها ، مدیران سایت ها می توانند با تیکت گذاری اقدام به اشتراک گذاری مشکلاتشان کنند و نیروهای شرکت های طراحی سایت در اسرع وقت مشکلات آنها را بررسی و حل نمایند . بعد از طراحی سایت نیاز مشتریان به شرکت طراحی وب سایتشان بیشتر می شود .

 پشتیبانی آنلاین وب سایت :

پشتیبانی آنلاین وب سایت ، 24 ساعته و هفت روز در هفته 

. اغلب شرکت ها خدمات پشتیبانی دارند اما کمتر شرکتی وجود دارد که خدمات پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در طول هفته را داشته باشد . ما مفتخریم جز معدود شرکتهایی میباشیم که این خدمات را ارائه می دهیم . با وجود اینکه ما اموزش های لازم را به مشتریان خود در خصوص کارهای وب سایت هایشان میدهیم اما به صورت 24 ساعته پاسخ گو به مشکلات آنها هستیم . وظیفه یک شرکت طراحی سایت فقط طراحی یک وب سایت برای متقاضیانش نیست ، بلکه باید از آن سایت نیز پشتیبانی کند . بسیاری از مشکلات فنی امکان دارد بر اثر استفاده نادرست مشتریان از سایتشان پدید بیاید که این مشکلات فقط توسط طراحان حل می گردد . پس همانطور که گفته شد پشتیبانی یکی از مهمترین وظایف شرکت ها می باشد .

پشتیبانی از سایت مانند خدمات پس از فروش کالا برای مشتریان اهمیت دارد بر همین دلیل و بر اساس بررسی های انجام گرفته در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تصمیمی اتخاذ گردید . که بر اساس آن به مشتریان خود خدمات پشتیبانی آنلاین به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته ارائه گردد . زیرا امکان دارد مشکلات اساسی برای سایت ها به وجود بیاید که خارج از ساعت اداری باشد . به همین دلیل کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز قادر هستند مشکلات شما را پاسخ گو باشند .رضایت مشتریان از اهداف بزرگ شرکت ما می باشد .

 پشتیبانی آنلاین وب سایت :

یک سایت مانند یک کودک می ماند تا وقتی که نو پا است باید از آن پشتیبانی گردد . اگر مشکلات اولیه و نیازهای آن بر طرف نگردد ممکن است با خطرات جدی رو به رو شود . مشکلات پیش امده در ساعت مشخصی رخ نمی دهد به همین دلیل نیاز به پشتیبانی آنلاین 24 ساعته دیده می شد .زیرا امکان دارد مشکلاتی پیش بیاید که منجر به از دست دادن سئو و رتبه در گوگل شود . ما باید خدماتی را ارائه کنیم که مشتری ها ی محترم دغدغه ای در اداره سایت خود نداشته باشند .در همین راستا خدمات آنلاین پشتیبانی 24 ساعته را به خدمات خود اضافه نمودیم تا پاسخ گوی مشکلات مشتریان خود در هر ساعت از شبانه روز باشیم 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز