امکانات اصلی و جانبی وب سایت های فروشگاهی

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

سایت فروشگاهی سایت هایی هستند که محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می کنند.

مزایای وب سایت فروشگاهی

کاهش هزینه ها به دلیل عدم هزینه های رفت و آمد

جذب مشتریان بیشتر از سراسر کشور و فروش بیشتر

در دسترس بودن آسان

ارائه خدمات بیشتر و موثر تر با صرف هزینه کمتر

طراحی وب سایت فروشگاهی مناسب چه کسانی است؟

تمام افرادی که در زمینه خرید و فروش محصول هستند نیاز به یک وب سایت فروشگاهی دارند در واقع طراحی این نوع وب سایت برای تمامی کسب و کارها لازم و مفید می باشد. و با توجه به گسترش رو به رشد خرید و فروش آنلاین و کسب درآمد آنلاین توصیه می شود برای اینکه از رقبای خود عقب نمانید شروع به طراحی وب سایت فروشگاهی کنید.

امکانات جهت طراحی سایت فروشگاهی

امکان مقایسه محصولات مشابه رقبا

امکان استفاده از گالری تصاویر

امکان استفاده از جستجوگر ها از هر دسته از محصولات

امتیاز دادن به محصولات

امکان ارسال محصولات جدید

امکان استفاده از سبد خرید

امکان معرفی به دیگران

مهمترین ویژگی های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

شما برای فروش آنلاین خود برنامه دارید. شما تصمیم به فروش دارید و قصد دارید از WooCommerce استفاده کنید ، و در حال حاضر شما نیاز به طراحی فروشگاه خود دارید.

این مرحله می تواند دشوار باشد. پیدا کردن یک پس زمینه عالی ، یا حتی پیدا کردن یک طراح حرفه ای که اهداف شما را متوجه شود برای شما زمان بر است. و اگر تا به حال فروش اینترنتی نداشته بودید ممکن است احساس کنید به دنبال چیزهایی هستید که زیبا هستند بدون اینکه در نظر بگیرید چه چیز مهم است.

برای کمک به شما در درک آنچه مهم است و چه چیزی نیست، باید بدانید که مهمترین ویژگی های یک طراحی فروشگاه در واقع چیست؟ این به شما کمک می کند که طرح هایی را که از نظر کارایی خوب هستند، ببینید.

بیایید نگاهی به مهمترین ویژگی های طراحی فروشگاه WooCommerce داشته باشیم تا بتوانید در مرحله ی بعدی شروع کنید.

به راحتی ناوبری(هدایت)  را درک می کنید

ناوبری مهمترین بخش طراحی یک فروشگاه باشد. ناوبری خوب به خریداران جدید کمک می کند تا بدون هیچ زحمتی چیزی را پیدا کنند. از سوی دیگر، ناوبری ضعیف آنها را ناامید می کند و حتی ممکن است فروشگاه شما را ترک کنند. پس سوالی که مطرح می شود، این است چه چیز یک ناوبری خوب را تشکیل می دهد؟ ایده اصلی این است که یک مسیر واضح از صفحه ورودی برای بازرسی آماده کنید.  مهم نیست که چه صفحه ای ابتدا باشد ، آنها باید آنچه می خواهند را به سرعت پیدا کنند .

اغلب اوقات ،مهمترین دسته یا موضوعات در قسمت اصلی صفحه شماست و موضوعات با اهمیت کمتر در قسمت پاورقی می باشد.

HUMAN یک نوار کوچک در بالای سایت میباشد.

 

Kohl’s, یک فروشگاه بزرگ و حرفه ای است که مشابه بالا می باشد و خدمات مانند آن ارائه می دهد:

مهمترین طبقه آن در بالای صفحه می باشد و منوی کشویی شامل برچسب هایی است که به هدایت ناوبری ها به مکان صحیح را هدایت می کنند.

Kohl’s مقدار زیادی از زیر مجموعه های خود را با اضافه کردن برچسب به یک منوی کشویی مدیریت می کند.

اگر شما چندین محصول داشته باشید و ناوبری (هدایت) آن پیچیده باشد، می توانید ویجت کنترل داخلی لایه ای را به فروشگاه WooCommerce خود اضافه کنید مانند Kohl’s ، این به مشتریان اجازه می دهد که نتایج جستجوی خود را با رنگ، اندازه یا معیارهای دیگر شما  که شما مشخص می کنید فیلتر کنند.

 

اضافه کردن این لایه ناوبری به مرورگر فروشگاه اینترنتی  کمک می کند تا آسانتر و سریعتر کار کنند.

ارائه گزینه های وسیع و باریک با برچسب های واضح، به مشتریان اجازه می دهد تا فروشگاه شما را به نحوی که می خواهند جستجو کنند. 

سازگاری با تمام دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش

همانطور که مشاهده می کنیم با افزایش خرید خریداران تلفن همراه، این مهم است که از اندازه صفحه نمایش  دستگاه های مورد استفاده مشتریان خود آگاهی داشته باشید.

طراحی واکنشگرا ، یک روش طراحی وب است که به طور خودکار ظاهر سایت را به سمت بالا و یا پایین تطبیق می دهد تا متناسب با اندازه صفحه نمایش آن را مشاهده شود . این طراحی به سرعت یک استاندارد برای وب سایت ها در چند سال گذشته تبدیل شده است.

طراحی واکنشگرا به این معنی است که طراحی فروشگاه شما کیفیت و کارآیی خوبی در هر دستگاه داشته باشد، صرف نظر از اندازه آن.

با افزایش خریدارانی که ترجیح می دهند از طریق تلفن همراه خود اقدام به خرید کنند ، طراحی فروشگاه شما باید مطلقا بتواند بر روی تمام صفحه نمایش ها ، مطابقت داشته باشد. اگر این کار را نکنید، احتمالا متوجه خواهید شد که مشتریان شما چرخ دستی های خود را رها می کنند.

خبر خوب: تمام پس زمینه های WooCommerce  در سایت ما طراحی واکنشگرا هستند. برای مشاهده تم های بیشتر به سایت دارکوب مراجه فرمایید.

و به این دلیل که واکنشگرایی به یک استاندارد تبدیل شده است، تقریبا تمام تم های سازگار با WooCommerce شما در WordPress.org پیدا می شوند، آنها همچنیم برای موبایل هم مفید هستند.

اگر دنبال یک تم مناسب هستید حتما دقت کنید که ریسپانسیو باشد. اولین باری که از آن تم استفاده کردید ، آن را بر روی تمامی دستگاه های خود آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که این گوشی واقعا سازگار با موبایل است.

بارگذاری سریع برای هر صفحه

واقعیت جالب: اگر بارگذاری بیش از سه ثانیه طول بکشد تقریبا 40٪ از خریداران آنلاین وب سایت را ترک می کنند. مهم نیست که فروشگاه شما چقدر زیباست، اگر سرعت آن کند باشد ، نرخ تبدیل شما به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت. برای جلوگیری از از دست دادن بخش بزرگی از مشتریان خود، شما باید یک طرح را اجرا کنید که تمام دارایی های آن را به سرعت بارگذاری کند. در این صورت شما ریزش قابل توجه مشتریان را خواهید دید.

نگران نباشید: این کاملا امکان پذیر است که یک سایت جذاب داشته باشید بد.ن اینکه بازدید کنندگان شما با بی حوصلگی بخواهند از آن عبور کنند. بین ابزار فشرده سازی، شبکه های تولید محتوا و ترفند های پلتفرم خاص و پلاگین ها، می توانید اطمینان حاصل کنید که حتی بزرگترین تصاویر و عناصر گرافیکی شما بارگذاری می شوند.

در اینجا چند نکته برای کمک به حفظ طراحی سایت خود اشاره شده است:

  • فایل های تصویر بزرگ خود را فشرده سازی کنید. خدمات رایگان مانند io و TinyPNG به شما اجازه می دهد تا این کار را فقط چند ثانیه انجام دهید!
  • اطمینان حاصل کنید که میزبانی شما مناسب است. در صورت تمایل می توانید با میزبان خود درباره ارتقاء برنامه خود صحبت کنید.
  • به شبکه های تحویل محتوا مانند CloudFlare نگاه کنید، که نسخه های ذخیره شده از فروشگاه خود را به بازدید کنندگان از یک سرور محلی ارائه می کنند.

از تصاویر روشن و زیبا استفاده کنید

آیا شما متوجه شده اید که بر روی صفحه فروشگاه ها از تصاویر بزرگ استفاده می شوند؟

این تصاویر نه تنها بزرگ و زیبا هستند بلکه مشتریان را به تماس با فروشگاه تشویق می کنند.

از نگاهی دیگر اگر ببینم ،  یک عکس زیبا نشان میدهد کیفیت محصول شما چقدراست.

تصاویر بزرگ به شما این امکان را می دهد تا یک محصول را با جزئیات عالی مشخص کنید، و عکس مناسب می تواند محصول شما  را برای شما از اول ثانیه به فروش برساند.

البته، طراحی سایت شما نباید تنها بر روی یک یا دو تصویر بزرگ در صفحه اصلی متمرکز شود. شما همچنین باید در طول طراحی خود از تصاویر کریستال پاک کن استفاده کنید، چه اینکه مشتریان را به صفحه خاص راهنمایی کنید و یا به سادگی برای نشان دادن آنچه که شما قادر هستید.

در بالا یک نمونه عالی از فروشگاه جدید Balance است. این تصاویر به سادگی به وسیله پوشیدن محصولات و عکاسی از آن خلق شده است. آنها جذاب هستند و به سادگی نشان می دهد و نشان می دهد که Balance چه چیزی می فروشد.

هیچ دلیلی وجود ندارد که استفاده از تصاویر محصول را به صفحات شخصی خود محدود کنید. شروع به استفاده از آنها در طول کل طراحی خود کنید، و شما یک شات بهتر را در هدایت مشتریان با نام تجاری جدید تمام راه را به صفحه تایید سفارش داشته باشد.

صنعت و مشتری مطابقت دارد

در نهایت در حالی که با نکاتی که در بالا به شما گفتیم توانستید یک فروشگاه زیبا بسازید باز هم آنچه مشتری میخواهد از همه چیز مهمتر می باشد .

شما فقط باید یک طراحی را انتخاب کنید که احساس می کنید با صنعت فروشگاه شما و نیازهای مشتریان شما منطبق است. اگر یک تم را انتخاب کنید که به خوبی کار می کند اما برای شرکت شما مناسب نیست، ممکن است در بلند مدت به شما آسیب برساند.

اگر شما در حال فروش لوازم در ارتباط با مد هستید طراحی که شما انتخاب می کنید باید شیک و ظریف باشد تا بتواند آن را منعکس کند.

ولی اگر شما در حال فروش کفش ورزشی هستید ، طراحی آن نیز احتمالا در فروشگاه شما بی نظیر باشد .

نحوه انتخاب یک تم برای فروشگاه WooCommerce شما

با توجه به این نکات، بهتر است آماده باشید تا طراحی مورد نظر خود را شروع کنید که برای مشتریان خود مناسب باشد.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز