بررسی و اعلام مشکلات سئو و بهینه سازی وب سایت شما به صورت رایگان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

خدمت جدید از دارکوب. بررسی مشکلات سئو و بهینه سازی وب سایت شما به صورت رایگان توسط دارکوب. برای بررسی کافی است در ساعات کاری آدرس وب سایت خود را از طریق سیستم چت آنلاین دارکوب اعلام نمایید تا کارشناس مربوطه دارکوب به لحظه مشکلات سئو وب سایت شما را اعلام نماید. بررسی سئو وب سایت از دو جنبه رعایت اصول سئو در وب سایت و همچنین رعایت اصول سئو در خارج از وب سایت می باشد که در دو فاز مختلف صورت می گیرد که در بخش زیر توضیحات آن به صورت کامل خدمت شما اعلام می گردد. بخش اول بررسی اصول سئو یعنی بررسی اصول سئو در وب سایت توسط دارکوب به صورت رایگان انجام می گردد و برای بررسی مشکلات سئو در خارج از وب سایت شما می بایست هزینه مربوط به آن پرداخت گردد. دارکوب سیزده سال سابقه در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت دارد و تا کنون 4000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است و هم اکنون 500 وب سایت صفحه اول گوگل دارد و برای کلیه کلمات کلیدی مربوط به طراحی وب سایت سایت های دارکوب صفحه اول گوگل می باشد.

بررسی وضعیت سئو به صورت رایگان

خدمت سئو جدیدی که در دارکوب ارائه می گردد بررسی وضعیت سئو وبدسایت شما به صورت رایگان می باشد. جهت بهره مندی از این خدمت لازم است آدرس وبسایت خود را از طریق سیستم پشتیبانی موجود در انتهای صفحه ارسال نمایید تا خطاهای اولیه سایت شما از نظر سئو بررسی و استخراچ گردد. در سیستم پشتیبانی حتما آدرس ایمیل و شماره تماس خود را درج نمایید تا نتیجه بررسی سئو برای شما ایمیل و پیامک گردد. البته در این روش مشکلات سئو وبسایت از نظر ظاهری و به صورت سئو تکنیکال بررسی می گردد و جهت بررسی بیشتر و بررسی خطاهای سایت در گوگل وبمستر تولز لازم است پکیج اولیه خدمات سئو دارکوب را تهیه نمایید. 

بررسی اصول سئو در وب سایت

برای آنکه یک وب سایت در موتور جستجو به خوبی رنک بگیرد اصول سئو می بایست در وب سایت به صورت کامل رعایت گردد و عدم رعایت هر یک از این اصول ممکن است به وب سایت شما لطمه وارد آورد که در زیر به بررسی این موارد می پردازم:

  • طراحی سایت به صورت دایو بیس. برخی از طراحان وب سایت از تگ table برای صفحه بندی وب سایت استفاده می نمایند و حال آنکه صفحه بندی وب سایت می بایست توسط تب div در HTML انجام گردد و تگ table در HTML مخصوص داده های جدولی می باشد.
  • آدرس دهی صفحات وب سایت می بایست بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو باشد. در آدرس دهی سئو هر یک از دسته بندی های وب سایت فلدر مخصوص به خود را خواهند داشت و برام نام صفحات عنوان آنها در نظر گرفته می شود. در آدرس دهی به صورت سئو و بهینه سازی شده از آدرس هایی نظیر index.php?itemid-=100 استفاده نمی گردد و آدرس صفحات معمولا به صورت Your-page-title.html می باشد. رعایت این مورد تاثیر بسیاری در رنک وب سایت خواهد داشت.
  • طراحی سایت به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل می بایست باشد تا در صورتی که وب سایت توسط موبایل و تبلت رویت شد بتواند وب سایت خود را با سایز مورد نظر صفحه سازگار نمایید و کاربر بتواند بدون مشکل وب سایت شما را بررسی نمایید. مدتی است وجود نسخه موبایلی وب سایت یکی از فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و بنابراین بهتر است وب سایت شما حتما ریسپانسیو باشد. همچنین می توانید قابلیت نسخه موبایلی خود را در ابزار Mobile-Friendly Test گوگل بررسی نمایید.
  • در نظر گرفتن عنوان مناسب برای صفحات وب سایت نیز یکی از مهترین موارد در سئو وب سایت شما می باشد. شما قصد دارید برای کلمات کلیدی خاصی صفحه اول گوگل باشید و گوگل وب سایت شما را از طریق کلمات مورد استفاده در عنوان و بدنه مطالب سایت شما می یابد و در صورتی که در عنوان و بدنه مطالب وب سایت شما کلمات کلیدی به درستی استفاده نشده باشد وب سایت شما برای کلمه کلیدی مورد نظر شما در گوگل نمایش داده نخواهد شد.
  • بهینه سازی سرعت وب سایت نیز یکی از اصول سئو وب سایت شما می باشد و در صورتی که وب سایت شما سرعت مناسبی نداشته باشد ممکن است لطمه جبران ناپذیری به وب سایت شما وارد آید زیرا سرعت وب سایت شما یکی از فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و بهتر است وب سایت شما با سرعت مناسبی لود گردد. همچنین می توانید سرعت وب سایت خود را در PageSpeed Insights گوگل بررسی نمایید.
  • ایمن سازی وب سایت یکی از مواردی می باشد که معمولا به آن کمتر توجه می گردد اما بسیار مهم و ضروری می باشد. در صورتی که اصول امن سازی را در وب سایت خود انجام ندهید ممکن است وب سایت شما دچار مشکلات امنیتی گردد و همین مورد لطمه های بسیاری به وب سایت شما وارد آورد. بنابراین حتما از طراح سایت خود بخواهید وب سایت شما را امن سازی نماید.
  • وب سایت شما برای آنکه رتبه مناسبی در موتورهای جستجو داشته باشد می بایست فعال باشد و فعال بودن وب سایت نیز از طریق ارائه مطالب و مقالات جدید به صورت دوره ای در زمینه فعالیت وب سایت می باشد. به عنوان مثال هفته ای یک بار می بایست مقاله ای در زمینه فعالیت خود در وب سایت بارگذاری نمایید. در نتیجه بررسی وب سایت شما شامل این مورد نیز می گردد.

بررسی اصول سئو در خارج از وب سایت

بررسی اصول سئو در خارج از وب سایت شما به بررسی بک لینک هایی که در سایت های دیگر قرار داده شده است باز می گردد. بک لینک به لینک سایت شما در سایت های دیگر گفته می شود که در صورتی که وب سایت شما پروفایل بک لینک طبیعی و درستی نداشته باشد ممکن است وب سایت شما در آینده دچار مشکلات سئو و بهینه سازی گردد و ممکن است وب سایت شما توسط گوگل مجازات گردد که این مورد تاثیر بسیار منفی بر روی وب سایت شما خواهد داشت. برای آنکه وب سایت شما پروفایل بک لینک طبیعی داشته باشد می بایست موارد زیر را در بک لینک های خود رعایت نمایید:

  • بک لینک های شما می بایست به صورت طبیعی و توسط شخص درج گردد و نمی بایست از ابزارهای مختلف بک لینک سازی خود را انجام دهید.
  • عدم استفاده از یک کلمه کلیدی به مقدار زیاد برای لینک دادن به وب سایت که انجام این کار معمولا باعث نمایش سریع وب سایت شما در نتایج بهتر کلمه کلیدی خواهد شد اما پس از آن ممکن است وب سایت شما دچار مجازات های گوگل گردد
  • لینک گرفتن از انواع رنج های مختلف وب سایت با رنک های مختلف که این مورد نیز پروفایل بک لینک های وب سایت شما را طبیعی نمایش می دهد
  • عدم لینک گرفتن از تمام صفحات یک وب سایت به صورت مستقیم و آن هم به صورت با استفاده از کلمات کلیدی که این مورد سریعا توسط گوگل تشخیص داده خواهد شد
  • نام برند شما می بایست بیشترین کلمه ای باشد که وب سایت شما از آن لینک دریافت نموده باشد بنابراین از کلمات کلیدی خود به مقدار زیاد برای بک لینک سازی خود استفاده ننمایید

سئو و بهینه سازی وب سایت نیاز به صبر و تلاش بسیار دارد و در صورتی که در این راه قدم گذاشته باشید می بایست ثابت قدم باشد. برای هر گونه مشاوره در زمینه سئو و بهینه سازی سایت از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین مشتریان، تلفن های تماس و ایمیل با دارکوب در تماس باشید.

در ادامه می توانید مقاله بهترین روش های بک لینک سازی را مطالعه نمایید.

همچنین به عنوان هدیه می توانید مقاله آموزش رایگان سئو را مطالعه نمایید.

استفاده از Google Search Console

همچنین گوگل ابزاری برای بررسی و اعلام مشکلات وب سایت با نام Google Search Console دارد که هر مدیر وب سایتی می بایست آن را ست نمایید و به صورت دوره ای بررسی نماید. این ابزار آمار بسیار خوبی از وضعیت وب سایت، مشکلات آن و همچنین مشکلات سروری آن به شما اعلام می نماید. در صورتی که تا کنون این ابزار را در سایت خود فعال سازی ننموده اید همین امروز با مراجعه به این سایت حساب خود را فعال سازی نمایید.

آموزش سئو

در ضمن می توانید جهت عیب یابی سئو وب سایت خود در دوره های آموزش سئو آموزشگاه دارکوب شرکت نمایید و یا فیلم آموزشی آن را تهیه نمایید. در طول دوره نحوه عیب یابی سئو وبسایت به صورت یک چک لیست آموزش داده می شود تا بتوانید خطاهای وبسایت را به صورت کامل بازیابی و رفع نمایید. در آموزشگاه دارکوب دوره های آموزشی توسط متخصص سئو شاغل در شرکت دارکوب برگزار می گردد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز