آموزش رایگان سئو و بهینه سازی سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4559

4.4/5 - (8 امتیاز)

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر می باشد. بهینه سازی سایت فرآیند استفاده ی تجربیات کنترل شده به منظور بهبود توانایی های سایت برای رسیدن به اهداف تجاری هر کسب و کاری می باشد.

به منظور بهبود اجرای سایت ها، دارندگان کسب و کار های مختلف و صاحبان سایت ها آزمایش های گوناگونی را در صفحات خود برای مشخص کردن تغییراتی که باعث نتایج بهتر در نرخ تبدیل می شود، انجام می دهند.

از سئو برای افزایش بازدید از سایت برای جستجو های مرتبط استفاده می شود. هر چه بازدید صفحات شما در نتایج جستجو بهتر باشد، احتمال مورد توجه قرار گرفتن آن و جذب مشتری های بالقوه به سمت کسب و کار شما بیشتر خواهد بود.

سئو چگونه کار می کند؟

موتور های جستجوگر خزنده هایی دارند که به صفحات می خزند و اطلاعات آنها را دریافت می کنند. این خزنده ها از سایتی به سایت دیگر می روند و با توجه به محتوای وب سایت ها، آنها را در لیست فهرست بندی قرار می دهند. در مرحله ی بعد، الگوریتم های موتور های جستجوگر، صفحاتی که در لیست فهرست بندی قرار دارند را آنالیز می کنند. الگوریتم ها این تجزیه و تحلیل را بر اساس صد ها عامل رتبه بندی یا سیگنال به منظور رتبه بندی صفحات و قرار دادن به ترتیب آنها در صفحه ی نتایج انجام می دهند.

عوامل رتبه بندی جنبه های گوناگونی از تجربه ی کاربری را تأمین می کند. به عنوان مثال کیفیت محتوا و تحقیق در مورد کلمات کلیدی از پایه های اصلی بهینه سازی محتوا هستند. قابل خزیده بودن و رسپانسیو بودن دو عامل مهم ساختار سایت هستند.

الگوریتم های جستجو بگونه ای طراحی شده اند تا بتوانند صفحات معتبر و مربوط را، به منظور ارائه ی تجربه ی کاربری خوب، در اختیار وی قرار دهند. بهینه سازی سایت و محتوای خود بر اساس این فاکتور ها می تواند صفحه ی شما را در رتبه های بالاتر نتایج جستجو قرار دهد.

برخلاف جستجوی تبلیغات پرداخت شده، شما برای کسب رتبه های جستجوی ارگانیک بالاتر نمی توانید به موتور های جستجوگر مبلغی پرداخت کنید.

چرا سئو مهم است؟

سئو برای بازاریابی مهم است و در واقع بخش اساسی در بازاریابی دیجیتال است. زیرا افراد سالانه جستجو های زیادی را با اهداف تجاری و به منظور کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات مورد نظر خود انجام می دهند. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برند ها و مکمل کانال های بازاریابی دیگر است. دید بیشتر و داشتن رتبه های بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبا می تواند تأثیر بسزایی در تجارت شما داشته باشد.

اگرچه، نتایج جستجو طی چند سال اخیر تحولات زیادی را تجربه کرده است تا بتواند به کاربران پاسخ ها و اطلاعات مستقیمی ارائه دهد و آنها را از سردرگمی برهاند و مستقیماً به صفحه ی نتیجه ی  مورد نظر بجای سوق به سمت وب سایت های دیگر، هدایت کند.

همچنین قابل ذکر است که نتایج غنی و پنل های دانش در نتایج جستجو می تواند دید وب سایت شما را بیشتر کند و اطلاعات بیشتر از تجارت و کسب و کار شما در اختیار کاربر قرار دهد.

سئو در دنیای دیجیتالی امروز از اهیمت خاصی برای کسب و کار های آنلاین برخودار است. اهمیت سئو تا به آنجاست که خیلی از افراد به دنبال دریافت آموزش های سئو به منظور بکار گیری آن برای کسب و کار خود و قرار گرفتن در رتبه های بالاتر نتایج جستجو می باشند.

اگرچه شاید فرآیند کسب آموزش های سئو چندان آسان نباشد، اما تأثیر آن بر روی کسب و کار ها آنقدر بالاست که بعد دیدن نتایج آن واقعاً در می یابید که ارزش تلاش و زحمت فراوان برای فراگرفتن را دارد.

چرا آموزش سئو مهم است؟

آموزش سئو مزایای زیادی دارد. دوره های آموزشی سئو جزئیات فراوانی از ساخت لینک به وب سایت هدف گرفته تا نوشتن محتوای درست با استفاده از کلمات کلیدی صحیح برای بهینه سازی ساختار سایت را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این تکنیک ها می توانید رتبه وب سایت های هدف در گوگل را بروزرسانی کنید. با استفاده از این آموزش ها همچنین می توانید در کسب مهارت های بازاریابی اینترنتی عالی و کارآمد باشید.

شاید خیلی از افراد فکر کنند که لزومی ندارد در دوره های آموزشی سئو شرکت کنند و می توانند تمام آنچه که می خواهند را با جستجو در اینترنت بیابند. اگرچه اینترنت منبعی غنی از اطلاعات است اما بایستی در نظر داشته باشید که مفهوم سئو و آموزش تکنیک های آن بسیار گسترده است و با توجه به حجم بالای اطلاعات در اینترنت شما براحتی می توانید سردرگم شوید. اما شرکت در دوره های آموزشی می تواند مرز ها را برای شما مشخص کند و همچنین مهمترین مطالب را در اختیار شما قرار دهد و با یک برنامه ی زمانبندی خوب، به موقع شما را به آن سطح و جایگاهی که باید باشید، برساند.

شما برای آموزش می توانید از مقالات آموزشی و ویدئو های تولید شده ی شرکت های معتبر در این حوزه استفاده کنید و با حضور در دوره های آموزشی و یا سمینار های رایگان در این حوزه اطلاعات خود را تا سطح یک متخصص افزایش دهید.

آموزش رایگان سئو

فیلم ها و مقالات آموزشی سئو به صورت رایگان می توانند اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهند. شما با آموزش های رایگان سئو و به کارگیری آن در یک وب سایت که به عنوان تمرین برگزیده اید، می توانید تکنیک های مختلف را امتحان و نتایج آن را مشاهده کنید. اگرچه، این موضوع می تواند کمی خسته کننده باشد و زمان زیادی را از شما بگیرد. آموزش های رایگان سئو در کنار تمام مزایایی که دارند، گاهی می توانند صدمات گاهاً جبران ناپذیر به تجارت و وب سایت شما بزنند. به عنوان مثال ممکن است شما در این آموزش ها بدون آگاهی و قصدی تکنیک های غیر قانونی را یاد بگیرید و در وب سایت هدف خود پیاده سازی کنید که نهایتاً منجر به بسته شدن سایت شما از طرف گوگل شود.

اگر به دنبال آموزش سئو به صورت رایگان هستید، بهتر است با یک فرد متخصص که چندین سال سابقه ی کار در زمینه ی سئو دارد در ارتباط باشید. تا در صورت بروز مشکل و خطایی بتوانید بدون زمان گذاری زیاد و با حوصله به رفع آن بپردازید. با وجود منابع آموزشی رایگان و زیاد مانند فیلم ها و مقالات، همیشه تجربه حرف دیگری برای گفتن دارد. همچنین جالب است بدانید که همین مقالات و فیلم ها توسط افراد مجرب و متخصصین سئو تولید می شود. پس چه بهتر که با خود این افراد در ارتباط باشید.

نتیجه

راه های گوناگونی برای آموزش سئو به صورت رایگان وجود دارد. از مطالعه ی مقالات و کتاب های مرتبط گرفته تا دیدن فیلم های آموزشی سئو و یا حضور در دوره ها و سمینار هایی که به طور رایگان از طرف شرکت های معتبر برگزار می شود. یکی از مهمترین این منابع می تواند استفاده از تجربیات متخصصین این حوزه باشد. استفاده از این تجربیات بسیار ارزشمند است و می تواند پروسه ی آموزش شما را شفاف تر، راحتتر و سریعتر کند.

با شرکت در دوره های آنلاین و یا حضوری آموزشگاه حرفه ای دارکوب و یا با بهره گیری از مشورت های متخصصین این آموزشگاه می توانید لذت آموزش را تجربه کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز