آموزش ساخت قالب وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13880

5/5 - (4 امتیاز)
آموزش طراحی صفحات وب

آموزش ساخت قالب وردپرس

با آموزش طراحی قالب وردپرس می توانید به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید. با ساخت قالب وردپرس و قرار دادن آن در طراحی سایت فروش قالب وردپرس براحتی می توانید کسب درآمد کنید. کسانی که می خواهند وارد بازار کار طراحی سایت شوند و یا اینکه برای خودشان طراحی وب سایت انجام دهند با آموزش ساخت قالب وردپرس می توانند به این هدف برسند. با آموزش طراحی قالب وردپرس شما قادر به طراحی قالب سایت های سفارشی خواهید بود. با آموزش طراحی قالب وردپرس اگر مشکلی در طراحی سایت شما پیش بیاید خودتان قادر به رفع آن خواهید بود.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار منعطف است که با آن می توان هر نوع طراحی سایتی را انجام داد. بر اساس مطالعات بیش از 40% طراحی سایت های کل دنیا بر اساس وردپرس هستند.

وردپرس رایگان و بسیار پرطرفدار است

توسعه و راه اندازی یک وب سایت از طریق برنامه نویسی بسیار پر هزینه است. همچنین اگر پس از مدتی شما به مشکلی برخورد کنید و بخواهید سایتتان را بازطراحی کنید باز هم باید هزینه ی زیادی پرداخت کنید. اما استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا هزینه ی طراحی وب سایت شما را بسیار کاهش می دهد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و بسیار محبوب است. طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه تمام می شود. بسیاری از وب سایت های بزرگ در دنیا بر اساس وردپرس هستند. اپن سورس بودن وردپرس این امکان را به طراحان سایت می دهد تا بتوانند افزونه های زیادی به این سیستم مدیریت محتوا اضافه کنند و یا از این ابزارک ها به طور رایگان استفاده کنند.

طراحی سایت با وردپرس منعطف است

با وردپرس می توان هر نوع طراحی سایتی را انجام داد. با افزونه های موجود در وردپرس می توان هر نوع عملکردی را در طراحی سایت پیاده سازی نمود. از دیگر ویژگی های طراحی سایت با وردپرس می توان به امنیت بسیار خوب وب سایت های وردپرسی، سئو فرندلی بودن وردپرس، جامعه پشتیبان بزرگ وردپرس و …. اشاره کرد. اگر می خواهید طراحی سایت با وردپرس انجام دهید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت با وردپرس، سئو سایت و … می باشد.

چرا با وجود قالب های آماده طراحی قالب وردپرس انجام دهم؟

با طراحی قالب وردپرس می توانید آن را کاملاً شخصی سازی کنید. با ساخت قالب وردپرس دیگر لازم نیست افزونه های اضافی و غیر کاربردی در طراحی سایت خود داشته باشید. داشتن افزونه های اضافی در طراحی سایت دردسر های خاص خود را دارد. افزونه های اضافی و غیر کاربردی سرعت طراحی وب سایت شما کاهش می دهند. بعلاوه ممکن است این افزونه ها با هم تداخل داشته باشند و وبسایت شما را با مشکل مواجه کنند. با طراحی قالب سایت می توانید فقط افزونه هایی را نصب کنید که به آنها نیاز دارید.

طراحی سایت با سلیقه خودتان

طراحی قالب وردپرس به شما امکان می دهد تا طراحی سایتی مطابق با سلیقه خودتان داشته باشید. با طراحی قالب سایت وردپرس می توانید مزیت منحصر به فرد بودن طراحی وب سایت خود را حفظ کنید. با ساخت قالب سایت می توانید طراحی سایتی متفاوت از رقبای خود داشته باشید. طراحی قالب سایت به شما امکان می دهد تا خودتان تعیین کننده ی طراحی گرافیکی سایتتان باشید.

قرار گرفتن در رتبه های بالا

اگرچه قالب های آماده کدنویسی های خوبی دارند. اما گاهی سئو فرندلی بودن در قالب های آماده رعایت نمی شود. با ساخت قالب سایت می توانید از سئو فرندلی بودن قالب سایت خود اطمینان حاصل کنید. با طراحی قالب سایت سئو می توانید رتبه های بالاتر موتور های جستجو را به دست آورید و از مزایای آن بهره مند شوید.

امنیت

وقتی طراحی قالب سایت داشته باشید می توانید مطمئن باشید که سایت شما به اندازه کافی ایمن است. زیرا کد های طراحی قالب وردپرس شما در اختیار فرد دیگر قرار ندارد. کد های قالب سایت های آماده در معرض دید عموم قرار دارند. به همین خاطر قالب سایت های آماده بیشتر در معرض خطر هک شدن قرار دارند.

ایجاد تغییرات ساده تر است

ایجاد تغییر در قالب سایت های آماده سخت است. اما با ساخت قالب وردپرس می توانید راحتتر تغییرات را ایجاد کنید.

قالب شرکتی وردپرس چیست؟

قالب شرکتی وردپرس یک طرح از قبل آماده شده است که با آن می توانید یک وب سایت شرکتی داشته باشید. اگر صاحب شرکت و سازمانی هستید و می خواهید طراحی سایت داشته باشید بایستی از قالب شرکتی وردپرس استفاده نمایید. با انتخاب یک قالب شرکتی وردپرس و طراحی گرافیکی می توانید صاحب وب سایت شوید و با کاربران خود در تعامل باشید. یک قالب شرکتی وردپرس بایستی سئو فرندلی باشد تا بتواند ترافیک خوبی به دست آورد.

آیا با قالب شرکتی وردپرس می توانم فروش داشته باشم؟

بله. برای اینکه از طریق طراحی سایت شرکتی خود فروش داشته باشید بایستی قالب شرکتی وردپرس خود را به یک قالب فروشگاهی وردپرس تبدیل کنید. برای این کار لازم است تا افزونه ی ووکامرس را نصب کنید.

آیا یک قالب شرکتی وردپرس برای تمام مدل های تجاری مناسب است؟

در اکثر مواقع یک قالب شرکتی وردپرس برای کار های سازمانی مناسب است. اما اگر نیاز به تغییری داشته باشید بدون کدنویسی می توانید تغییرات مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

قالب فروشگاهی وردپرس چیست؟

قالب فروشگاهی وردپرس برای فروش محصولات و سرویس های مختلف استفاده می شود. با قالب فروشگاهی وردپرس می توان یک فروشگاه آنلاین داشت. تراکنش های مالی از طریق قالب فروشگاهی وردپرس امکان پذیر است. قالب فروشگاهی وردپرسی که انتخاب می کنید ظاهر سایت شما را تشکیل می دهد. برای انتخاب و خرید قالب فروشگاهی بایستی به اندازه کافی وقت بگذارید تا یک قالب سایت مناسب تهیه کنید. یک قالب فروشگاهی وردپرس بایستی برای کاربر قابل درک باشد. خرید یک قالب فروشگاهی وردپرس مناسب منجر به ایجاد تجربه کاربری خوب می شود. کاربران به طراحی سایتی که ساده باشد و پیمایش راحتی داشته باشد بهتر جذب می شوند. برای خرید قالب فروشگاهی وردپرس و قالب شرکتی وردپرس در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب سایت است که همگی ریسپانسیو هستند، به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

آموزش طراحی قالب وردپرس

آموزش وردپرس و آموزش طراحی قالب وردپرس آسان است. با آموزش طراحی قالب وردپرس می توانید طراحی سایتی مطابق با نظر خودتان داشته باشید. برای آموزش طراحی قالب وردپرس منابع مختلفی در اینترنت وجود دارد اما استفاده از خدمات آموزشی می تواند روند آموزشی را برای شما سریعتر و لذت بخش تر کند. اگر به دنبال آموزش طراحی قالب وردپرس و آموزش طراحی سایت وردپرسی هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی انواع دوره های آموزش طراحی قالب وردپرس، آموزش وردپرس، آموزش طراحی صفحات وب، آموزش سئو و بهینه سازی سایت، آموزش HTML و CSS و …. می باشد.

آموزش وردپرس

پنل بصری وردپرس کار کردن با این سیستم مدیریت محتوا را بسیار ساده کرده است. با آموزش وردپرس بسادگی می توانید طراحی سایت وردپرس خود را مدیریت کنید. در دوره آموزش وردپرس نیازی به یادگیری کدنویسی ندارید. با آموزش وردپرس می توانید طراحی سایت انجام دهید. در دوره آموزش وردپرس مفاهیم مختلفی مانند کار کردن با پنل وردپرس، ابزار های لازم برای طراحی سایت، امکانات هاست، تفاوت طراحی سایت با قالب وردپرس و از طریق کدنویسی و …. را خواهید آموخت. برای آموزش وردپرس جامع و کامل در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات آموزش وردپرس آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی خدمات آموزش وردپرس، آموزش طراحی قالب وردپرس، آموزش طراحی صفحات وب، آموزش سئو و بهینه سازی سایت و …. می باشد.

آموزش طراحی صفحات وب

وب سایت ها با زبان نشانه گذاری HTML ایجاد می شوند. ظاهر یک صفحه وب با استفاده از css استایل دهی می شود. دانشجویان در آموزش طراحی صفحات وب مهارت های لازم برای ایجاد یک صفحه وب را یاد می گیرند. برخی مهارت های لازم در آموزش طراحی صحفات وب عبارتند از تسلط کافی به html و css، آشنایی با جاوااسکریپت، آشنایی با نرم افزار های بانک های اطلاعاتی و …. برای آموزش طراحی صفحات وب در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات آموزش آنلاین و یا حضوری آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید.

برای خرید قالب وردپرس چه ویژگی هایی را رعایت کنم؟

برای خرید قالب وردپرس بایستی به اندازه کافی وقت بگذارید. خرید قالب وردپرس مناسب منجر به ایجاد طراحی سایتی با کیفیت می شود. در خرید قالب وردپرس رعایت چند نکته ضروری است:

ریسپانسیو بودن قالب

در خرید قالب وردپرس توجه داشته باشید قالب سایتی ریسپانسیو انتخاب کنید. ریسپانسیو نبودن قالب به معنای از دست دادن حجم ترافیک بالایی است.

ساده و قابل درک بودن

هنگام خرید قالب وردپرس سعی کنید یک قالب سایت ساده و قابل درک انتخاب کنید. هر چه قالب سایتی که انتخاب می کنید ساده تر باشد برای کاربران بیشتر قابل درک است. کاربران طراحی سایتی که باعث سردرگمی آنها می شود را زود ترک می کنند.

مناسب با اهداف کاری شما

پیش از خرید قالب وردپرس اهدافتان از طراحی سایت را مشخص کنید. سعی کنید قالب سایتی بخرید که بیشترین میزان هماهنگی با اهداف تجاری شما را داشته باشد. به طور مثال اگر هدفتان فروش آنلاین است بایستی یک قالب فروشگاهی وردپرس تهیه کنید.

خلاصه

خیلی از افراد برای اینکه وارد بازار کار طراحی سایت شوند و یا اینکه برای خودشان طراحی سایت انجام دهند به دنبال آموزش طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس هستند. آموزش ساخت قالب وردپرس شما را قادر می سازد تا طراحی سایتی مطابق با سلیقه و نظر شخصی خود داشته باشید. آموزش طراحی قالب سایت وردپرس کار چندان سختی نیست. طراحی صفحات وب با وردپرس نیاز به یادگیری کدنویسی ندارد. دانشجویان در دوره های آموزش طراحی صفحات وب و ساخت قالب وردپرس مهارت های لازم مانند آشنایی با html و css، آشنایی با جاوااسکریپت و …. را فرا می گیرند. برای آموزش طراحی صحفات وب، آموزش طراحی قالب وردپرس، آموزش وردپرس … در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده ی دوره های آموزشی مختلف به صورت آنلاین و حضوری می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز