آنچه برند های جدید درباره ی سئو بایستی بدانند

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4528

5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای رقابتی آنلاین برای برند ها، سئو بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. برای راه اندازی یک وب سایت و به دست آوردن لینک ها زیاد کافی است تکنیک های سئو را بدانید. تمام آنچه که شما باید انجام دهید، اینست که این موارد را کنار یکدیگر بگذارید تا بتوانید یک برند آنلاین معتبر و قابل اعتماد بسازید.

گوگل از وب سایت هایی که اطلاعات ارزشمند به کاربران خود ارائه می دهند و از حضور پر قدرت تجاری برخوردارند پشتیبانی می کند. اینگونه وب سایت ها با لینک های کمتر رتبه های بالاتری کسب می کنند. اگر می خواهید در نتایج جستجوی ارگانیک موفق باشید، برند سازی و سئو بایستی پایه ی استراتژی بازاریابی شما باشد.

برند سازی و سئو بدون یکدیگر نمی توانند به خوبی کار کنند. شما می توانید برند مورد علاقه ی کاربران خود باشید. برای اینکه این موضوع اتفاق بیفتد، شما بایستی ارزش واقعی برندسازی سئوی خود را بدانید، زیرا این موضوع از آنچه که شاید فکرش را می کنید، مهمتر است.

برند ها چگونه از سئو استفاده می کنند؟

برند ها خواهان بهترین نتیجه ی جستجو یعنی موقعیت صفر هستند. موقعیت صفر برچسب داده شده به بالاترین اصطلاح جستجو می باشد که گوگل در طول بخش متن نمایش می دهد. اگرچه موقعیت صفر ایده آل رتبه بندی می باشد اما قرار گرفتن در صفحه ی یک نتایج جستجو هم موفقیت محسوب می شود. اما بهینه سازی محتوای صفحه برای کسب رتبه های بالا فراتر از صرفاً استفاده از کلمات کلیدی درست می باشد. زیرا تجربه ی کاربر و میزان ترافیک وزن بالایی دارند. این بدان معناست که صفحات بایستی با آخرین اطلاعات بروزرسانی شوند و برای اطمینان از اینکه صفحات در بالا باقی می مانند، بایستی دائماً بررسی شوند. یک صفحه با رتبه ی بالا اگر مرتب بروزرسانی نشود، نمی تواند برای مدت طولانی رتبه ی خود را حفظ کند.

برند هایی که قبلاً تأسیس شده اند کارشان در استفاده از سئو بسیار راحت تر است. وب سایت برند های قدیمی ماهانه بازدید های زیادی دارند. برند های شناخته شده رشد مخاطب بهتری دارند و بیشتر می توانند ترافیک را به صفحات خود سوق دهند. آنها برای ماندن در رتبه های بالاتر بایستی به داده ها و رتبه های موتور جستجوی خود توجه کنند. اگرچه، آنها در صدر هستند.

کار هایی که می توانید در استراتژی برند سازی سئوی خود استفاده کنید:

کلمات کلیدی برند خود را پیدا و سازمان دهی کنید

یک جستجوی برند به گزارش هایی اشاره دارد که در آن کاربران به جستجوی نام برند خاصی می پردازند. کاربرانی که کلمه ی کلیدی برندی را مورد جستجو قرار می دهند، به این معناست که برند مورد نظر را می شناسند و به احتمال زیاد اقدام به خرید از آن می کنند.

دریافت تعداد زیادی جستجوی برند می تواند به پیشرفت تجارت و کسب و کار شما تا حد زیادی کمک کند. وقتی حجم جستجوی برند شما افزایش می یابد، شما می توانید رتبه بندی را برای کلمات کلیدی غیر برند خود افزایش دهید. به عبارت دیگر وقتی حجم جستجوی برند شما بالا باشد، گوگل می تواند از این ترافیک برای کلمات کلیدی غیر برند شما استفاده کند و آنها را به یکدیگر مرتبط سازد.

پیاده سازی سئوی محلی

سئوی محلی به دلیل هدف گیری محلی دقیق، نقش زیادی در برند های محلی دارد. سئوی محلی یکی از بهترین راه ها برای هدایت ترافیک محلی به وب سایت شما می باشد.

به علاوه 46% از گزارش های جستجو در گوگل مربوط به ترافیک محلی می باشد. مشتریانی که هر گونه اطلاعاتی در مورد برند شما را مورد جستجو قرار می دهند، تمایلات داد و ستد بیشتری دارند. آنها به احتمال زیاد برند شما را می شناسند و یا به تازگی از آن محصولی خریداری کرده اند.

پیاده سازی سئوی محلی بسیار مهم است. مطمئن باشید که سئوی محلی یک استراتژی بلند مدت است که به مرور زمان نیاز به آزمایش و بهینه سازی دارد.

اقداماتی که برای پیاده سازی استراتژی سئوی محلی بایستی به آن توجه داشته باشید:

  • برای تصاویر برند خود، برچسب Alt و نام های پرونده را بهینه سازی کنید. از نام برند و محصولات یا خدمات خود در این بهینه سازی استفاده کنید.
  • یک طراحی وب موبایل دوستانه راه اندازی کنید.
  • برای به حداکثر رساندن نتایج و درآمد خود سرعت بارگذاری صفحه ی خود را تقویت کنید.
  • کلمات کلیدی برند خود را به صفحه ی فرود، توضیحات تجاری در گوگل محلی، بررسی های تجاری و محتوای محلی اضافه کنید.

با انجام مراحل گفته شده می توانید اقدام به بهینه سازی سئوی محلی خود کنید. برای گرفتن حداکثر نتایج بر روی تقاضای بازار محلی خود تمرکز کنید و به آنچه که کاربرانتان مورد جستجو قرار می دهند، توجه کنید.

چه چیزی در مورد برند ها کار می کند؟

ایجاد محتوای جذاب بایستی اولویت برند های جدید باشد. منظور از محتوا هر نوعی از ویدئو یا متون و تصاویر در وب سایت و یا در رسانه های اجتماعی می باشد.

مخاطبان خود را بشناسید

برند ها بایستی مخاطبان خود را تعریف کنند. آیا آنها زنان جوان می باشند و یا مردان سالخورده؟ آیا آنها به دنبال محتوای جذاب هستند و یا اطلاعاتی؟ شاید برند ها جواب این سؤالات را بدانند، اما اکنون زمان آزمایش می باشد. انواع محتوا و قالب های رسانه های اجتماعی مختلف را امتحان کنید و بهترین نتیجه را انتخاب کنید.

محتوای قابل اشتراک بسازید

منظور از محتوای قابل اشتراک، محتوایی است که کاربران دوست دارند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. ایجاد پست های قابل اشتراک برای برند های جدید به معنای دنبال کننده های بیشتر و متعاقباً ترافیک بیشتر است. این همان چیزی است که برند های جدید نیاز دارند.

حضور در رسانه های اجتماعی خود را به حداکثر برسانید

با رسانه هایی که بیشتر مورد علاقه ی مردم هستند مانند اینستاگرام یا فیسبوک شروع کنید و ببینید مخاطبان شما بیشتر کدام یک را دوست دارند. با آنها در ارتباط باشید و لینک ها را به اشتراک بگذارید. اما از این قالب ها برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید. محتوای ویدئویی، پست های وبلاگ و صفحات فروشگاهی خود را به اشتراک بگذارید. این باعث ایجاد یک اکوسیستم دیجیتالی می شود. هر چه ترافیک رسانه های اجتماعی و وب سایت شما بیشتر شود، بازگشت دوباره بیشتر می شود و این پروسه ادامه می یابد.

نتیجه

جستجو های برند معمولاً قابل تخمین هستند. مهم نیست که چه موقعیتی دارید، بدون بهینه سازی برای ترافیک ارگانیک و سئو برای دریافت جستجو های برند، بخش زیادی از ترافیک و تبدیل ها را از دست خواهید داد. هنگامی که شما بهینه سازی برای برند خود را شروع کنید می توانید تجربه ی کاربری بهتری را به مخاطبان هدف خود ارائه دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز