بهترین مکان برای خرید قالب سایت کجاست؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6289

5/5 - (5 امتیاز)

دارکوب تا کنون موفق شده در حدود 400 قالب سایت تولید نماید که می توانید لیست قالب ها را در صفحه قالب های تولید شده دارکوب مشاهده نمایید. در صورتی که در جستجوی بهترین سایت برای خرید قالب وردپرس هستید به دلایل زیر دارکوب می تواند یکی از گرینه ها باشد:

  • قالب های وردپرس از پایه توسط تیم دارکوب تولید می گردند و در پیاده سازی قالب ها از قالب های آماده استفاده نمی گردد
  • دارکوب دارای سیستم پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد
  • قالب ها با کمترین تعداد پلاگین نصب شده پیاده سازی می گردند و به همین جهت سرعت قالب های تولید شده دارکوب بالاست
  • اصول ایمنی در پیاده سازی قالب های وردپرس به صورت کامل رعایت می گردد

صنایع و مشاغل آنلاین موفق همیشه از یک طراحی سایت خوب شروع می کنند. طراحی سایت خوب و حرفه ای می تواند استارت موفقیت های چشمگیر در هر صنعتی باشد. طراحی سایت عالی می تواند جذب کاربران و جلب اعتماد آنها شود.

وقتی طراحی سایت به درستی انجام شده باشد، کاربران تجربه ی کاربری خوبی به دست می آورند و همین موضوع سبب می شود تا در مشاغل مختلف نظر دهند، مشترک شوند و محصولات و خدمات آنها را به اشتراک بگذارند و دوباره به وب سایتی که قبلاً از آن بازدید کرده اند، باز گردند.

برای اینکه یک وب سایت زیبا و کاربردی و با عملکردی خوب داشته باشید، بایستی قالب درست و خوبی انتخاب کنید. انتخاب قالب، پایه و اساس طراحی وب سایت است.

قالب ها در تصمیم گیری کاربران برای ماندن در صفحه و ادامه ی مرور باقی صفحه و یا خروج از آن و رفتن به وب سایت رقیب بسیار مؤثرند. طی سال های اخیر تمایلات طراحی به سمت طراحی های ساده رفته. کاربران طراحی های پیچیده را دوست ندارند و هر چه قالبی که برای وب سایت خود تهیه می کنید، ساده تر باشد، جذاب تر است.

هر کسی که می خواهد وب سایت داشته باشد، باید بهترین قالب را برای شغل خود خریداری کند. به عنوان مثال کسی که می خواهد وب سایتی برای اطلاع رسانی داشته باشد، باید یک مدل قالب مخصوص به این کار خریداری کند و کسی که می خواهد از طریق وب سایت خود فروش محصول و سرویس داشته باشد، باید قالب مختص این کار را خریداری کند. قالب ها ویژگی های متفاوتی دارند و برای اهداف گوناگونی طراحی شده اند. بنابراین هر کسی که نیاز به طراحی سایت دارد باید از بهترین و مناسب ترین قالب وب سایت برای طراحی خود استفاده کند.

خرید قالب وب سایت

هزاران فروشنده ی آنلاین وجود دارند که قالب می فروشند، اما اینکه کدامیک برای خرید بهتر هستند چالشی است که شاید خیلی از افرادی که به دنبال خرید قالب هستند، با آن روبرو هستند. بهتر است از جایی قالب خریداری کنید که ارائه دهنده ی قالب هایی است که به سرعت بارگذاری می شوند، ریسپانسیو هستند و ویژگی هایی دارند که با اهداف طراحی شما متناسب هستند. همچنین باید در نظر داشته باشید که هنگام خرید قالب از شرکتی قالب تهیه کنید که خدمات پشتیبانی نیز ارائه می دهد.

برای خرید قالب از شرکت های داخلی می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع زیادی از قالب های ریسپانسیو می باشد که برای هر نوع کسب و کاری مناسب هستند. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب توسط این شرکت طراحی شده اند و پشتیبانی می شوند.

اگر قصد خرید قالب از وب سایت های خارجی دارید، می توانید سفارش خرید قالب خود را به شرکت دارکوب دهید. شرکت دارکوب با توجه به خدمات ارزی، خرید قالب را با کمترین قیمت برای شما انجام می دهد.

خرید قالب وب سایت

از کجا قالب وب سایت بخرم؟

خرید قالب از شرکت های خارجی

برخی شرکت های خارجی فروش قالب عبارتند از:

ThemForest

ThemForest یکی از بزرگترین بازارهای جهانی فروش قالب می باشد که خریداران از سراسر دنیا از آن دیدن می کنند. تعداد قالب های این فروشگاه بسیار زیاد است و هر کسی با هر ایده ای می تواند قالبی متناسب با اهداف خود بیابد.

ThemForest هم قالب می فروشد و هم می خرد. این فروشگاه ارائه دهنده ی قالب های وردپرس و جوملا می باشد که همگی ریسپانسیو هستند و توسط این شرکت پشتیبانی می شوند.

ThemForest قالب های زیادی برای صفحه ی فرود ارائه می دهد. با خرید قالب از themforest می توانید فایل های منبع مانند PSD، تصاویر، CSS 3 ، صفحه ی httml 5 و … را نیز دریافت کنید.

خرید قالب های فروشگاهی و تجارت الکترونیک از themforest

فروشگاه قالب themforest ارائه دهنده ی قالب های فروشگاهی با کیفیت زیادی است. بخش تجارت االکترونیک وردپرس قالب های زیادی در این زمینه دارد که می توانید بر اساس علاقه، طرح مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید فایل های کامل و یا فقط فایل های قالب را دانلود کنید.

خوبی قالب های themforest این است که همگی با کیفیت هستند و قیمت مناسبی دارند.

اگر یک طراح هستید و می خواهید از قالب ها برای طراحی الهام بگیرید، باز هم themforest مکان خوبی است. می توانید بررسی کنید، ببینید در قالب های این فروشگاه از چه ویژگی هایی استفاده شده است و شما هم همان ویژگی ها را در طراحی قالب های خود پیاده سازی کنید.

Rocket theme

در rocket theme می توانید قالب های اولیه ی جوملا و قالب های شگفت انگیز وردپرس بیابید.

این شرکت قالب های جذاب و زیبایی تولید می کند که انیمیشن های css موجود در آنها توجه بسیاری از وبلاگ نویسان و وبمستر ها را به خود جلب کرده است. این شرکت برای طراحی قالب، چارچوب خاص خود را دارد و به موازات طراحی، پلاگین ها و افزونه ها را نیز به قالب ها اضافه می کند.

Template monster

Themplate monster یکی از معتبرترین مکان ها برای خرید قالب وب سایت می باشد. قالب های با کیفیت html این فروشگاه را نمی توانید در جای دیگری بیابید. این وب سایت میلیون ها بازدید دارد و شما می توانید انواع طرح ها از جمله قالب سایت های فلش، قالب های ویدئویی و … را جستجو کنید.

تجربه ی کاربری در قالب های این فروشگاه به شدت رعایت شده است. بدین معنا که قالب ها با استفاده از روانشناسی رنگ ها ایجاد شده اند و به دارنده ی قالب قدرت جذب کاربران را می دهد.

در این فروشگاه برای گالری عکس و پاورپوینت قالب های بسیار خوبی ارائه می دهد. عملکرد قالب ها بسیار خوب است و زمان بارگیری آنها کم است.

نکاتی برای خرید قالب

از وب سایت های معتبر و امن قالب خریداری کنید. وب سایتی معتبر و ایمن محسوب می شود که نشان تجاری تأیید شده، اتصال ssl، صفحه ی تماس با ما با طراحی کاملاً حرفه ای داشته باشد.

برای خرید قالب از یک شرکت معتبر و حرفه ای می توانید صفحه نظر سنجی را بررسی کنید و نظرات دیگر کاربران را در مورد شرکت و قالب ها بازبینی کنید. بهتر است قالبی خریداری کنید که بیشترین رأی مثبت را دارد.

طرح هایی را خریداری کنید که بیشترین کامنت مثبت را دارد. اگر چندین طرح خوب پیدا کردید بهتر است ابتدا نسخه های آزمایشی را پیاده سازی کنید تا از میان آنها هر کدام که بهترین و بیشترین سازگاری با نیاز ها و اهداف تجاری شما را دارد، برگزینید.

اگر در مورد هر موضوعی شک و شبهه و یا سؤالی دارید با پشتیبان شرکت ارائه دهنده ی قالب تماس حاصل فرمایید و سؤالاتتان را بپرسید. این می تواند ترفندی برای آزمایش تیم پشتیبانی شرکت فروشنده ی قالب نیز باشد. اگر شرکت فروشنده طی یکی دو روز جواب سؤال شما را بدهد نشانه ی خوب بودن آن شرکت است.

قالب وب سایت، خرید قالب وب سایت

از کجا قالب وب سایت بخرم؟

چگونه یک قالب مناسب برای سایت خود انتخاب کنم؟

برای اینکه بتوانید برای وب سایت خود یک قالب مناسب انتخاب کنید، بهتر است چند نکته را در نظر داشته باشید:

دقیقاً مشخص کنید که چه نوع وب سایتی می خواهید

همه چیز با درک نیاز های پروژه ی طراحی سایت شما شروع می شود. از خودتان بپرسید که پروژه ی طراحی سایت شما جزء کدام رده می باشد؟! یک سایت فروشگاهی است یا سرگرمی یا اطلاع رسانی؟!

هنگامی که دسته ی پروژه ی خود را مشخص کردید، بیشترین ویژگی های مورد نیاز پروژه ی خود را لیست کنید. از این طریق می توانید انتخاب قالب مورد نظرتان را محدود تر کنید و در میان انبوهی از قالب ها سردرگم نخواهید شد.

از ابزار های فیلتر و جستجو برای خرید قالب مناسب استفاده کنید

بعد از اینکه دسته بندی کلی پروژه ی طراحی سایت خود را مشخص کردید به زیر دسته ها رجوع کنید و در نهایت قالبی خریداری کنید که دارای ویژگی هایی باشد که بیشترین سازگاری با اهداف تجاری شما را دارد.

هر وب سایت ویژگی های خاص خود را دارد. یک اشتباه رایج در دنیای طراحی سایت نادیده گرفتن ویژگی های آن است. یک وب سایت تجارت الکترونیک باید بر محصولات تأکید داشته باشد. در چنین وب سایتی تصاویر باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و دکمه های خرید کاملاً در طراحی سایت مشخص باشند. یک وب سایت سازمانی باید تأثیرگذار باشد و طراحی آن به نحوی باشد که حس اعتماد، ایمنی و قدرت را در کاربران ایجاد کند. اگر وب سایتی برای بچه ها طراحی می کنید، طرح زمینه ی آن بایستی خنده آور باشد و از رنگ های شاد در قالب چنین وب سایتی استفاده شده باشد.

هر کسی هر وب سایتی که می خواهد راه اندازی کند باید از ویژگی هایی که در وب سایت خود می خواهد، آگاه باشد. اگر از قالب ها در جایگاه های مناسب استفاده نشود، مطمئناً قدرت جذب نخواهند داشت. بنابراین مشخص کردن این ویژگی ها قبل از خرید قالب بسیار مهم هستند.

قالب ها را بر اساس زیبایی و عملکرد انتخاب کنید

خرید قالب صرفاً بر اساس زیبایی کار درستی نیست. در خرید قالب علاوه بر زیبایی، عملکرد آن را نیز باید در نظر بگیرید.

قالبی خریداری کنید که نیاز های کاربران آتی را برآورده کند.

یک قالب خوب باید قابل سفارشی سازی و منعطف باشد

سفارشی سازی برخی قالب ها بسیار سخت است و هنگام سفارشی سازی خطاهای زیادی می دهند. به همین منظور بهتر است قالبی خریداری کنید که دست شما را در سفارشی سازی باز می گذارد. وجود گزینه های زیاد ویرایش در قالب اگرچه شاید از دیدگاه خیلی از افراد آزار دهنده باشد اما در واقع نوعی آزادی است. سفارشی سازی می تواند وب سایت شما را متمایز از رقبایتان کند و این یک امتیاز رقابتی محسوب می شود. وقتی وب سایت شما متمایز از رقبایتان باشد، کاربران بیشتری را به خود جلب می کند و این می تواند فرصتی برای افزایش نرخ تبدیل و درآمد بیشتر باشد.

از جایی قالب خریداری کنید که خدمات پشتیبانی ارائه می دهد

خرید یک قالب نامناسب نه تنها نمی تواند به شما کمکی کند، بلکه حتی می تواند مشکلات بیشتری برای شما به وجود آورد. رفع برخی از این مشکلات زمان و هزینه ی زیادی نیاز دارد.

حتی بهترین قالب ها هم ممکن است مشکلاتی که داشته باشند و یا شما نیاز به ایجاد تغییراتی در آن داشته باشید، بنابراین از داشتن خدمات پشتیبانی قالب ها اطمینان حاصل کنید.

از آنجایی که تکنولوژی دائماً در حال پیشرفت است، این تغییرات باید در قالب های وب سایت ها نیز انعکاس داده شوند. بهتر است از شرکتی قالب بخرید که قالب ها را بروزرسانی می کند.

فروشگاه قالب دارکوب تنوع بسیار زیادی از قالب ها را ارائه می دهد که همگی توسط شرکت دارکوب طراحی شده اند. تمامی قالب ها ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی این شرکت برخوردارند.

سازگاری در طرح قالب

هنگام خرید قالب بررسی کنید و ببینید آیا تمام اسلاید ها از یک سبک طراحی پیروی می کنند یا خیر؟! آیا در طرح قالب تطابق رنگی رعایت شده است یا خیر؟! اینها نکاتی هستند که اگر رعایت نشده باشند، زیبایی و جذابیت وب سایت شما را از بین می برند. مطمئناً شما نمی خواهید برای وب سایتی هزینه مالی و زمانی کنید که فایده ای برای شما ندارد.

قالب های سئو فرندلی

تمام کسانی که وب سایتی دارند، قطعاً می خواهند که وب سایتشان دید خوبی در موتور های جستجو داشته باشد تا بتوانند کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود بکشانند. از این رو رعایت اصول سئو در قالب ها بسیار مهم است. بهتر است از جایی قالب خریداری کنید که قالب های سئو بیس ارائه می دهد.

قالب هایی که کدنویسی خوبی ندارند، می تواند باعث کاهش سرعت بارگذاری وب سایت شما شوند و در نتیجه بر رتبه بندی وب سایت شما اثر منفی بگذارند. بنابراین قالب وب سازگار با اصول سئو بخرید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد سئو و قالب های سازگار با قواعد سئو می توانید از خدمات سئو شرکت دارکوب استفاده نمایید.

نتیجه

بهترین مکان ها برای خرید قالب وب سایت، شرکت هایی هستند که اعتبار خوبی دارند، ایمن هستند و قالب های با کیفیت می فروشند.

ممکن است شرکت های زیادی در اینترنت بیابید که قالب می فروشند، اما اینکه کدامیک بهتر است، شاید کمی دلهره آور باشد.

شرکتی معتبر محسوب می شود که اتصال ssl و آرم تجاری تأیید شده دارد.

از جایی قالب بخرید که قالب های ریسپانسیو ارائه می دهد، سرعت بارگذای قالب ها خوب است و با اصول سئو سازگاری دارد.

سرعت بارگذاری وب سایت یکی از فاکتور هایی است که در رتبه بندی وب سایت ها نقش مهمی بازی می کند. بنابراین قالبی تهیه کنید که باعث ارتقاء رتبه ی وب سایت شما شود.

اگر در خرید قالب و انتخاب یک شرکت فروشنده ی مناسب دقت کافی به خرج دهید، از بروز مشکلات زیادی پیشگیری خواهید کرد و همچنین در زمان و بودجه ی شما صرفه جویی زیادی خواهد شد.

برای خرید قالب می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. این فروشگاه حاوی تنوع بسیار زیادی از قالب ها می باشد که همگی توسط این شرکت طراحی شده اند. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب ریسپانسیو و منطبق با اصول سئو می باشند و توسط این شرکت پشتیبانی می شوند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز