افزایش میزان فروش قالب سایت به نسبت طراحی سایت اختصاصی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=7530

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه خیلی از کاربران برای توسعه ی کسب و کار خود به دنبال طراحی سایت هستند. اما ممکن است خیلی از افراد در انتخاب بین استفاده از قالب سایت و طراحی سایت اختصاصی دچار ابهام شوند. اما جالب است بدانید بیشتر کاربران طراحی سایت، استفاده از قالب سایت را به طراحی اختصاصی ترجیح می دهند. افزایش میزان فروش قالب سایت به نسبت طراحی سایت اختصاصی دلایل متعدد و مختلفی مانند تسریع روند طراحی، دیدن نتیجه ی کار و محصول نهایی طراحی از ابتدا و … دارد، اما یکی از مهمترین دلایل آن تعرفه قیمت های پایین تر فروش قالب سایت از طراحی سایت اختصاصی می باشد.

استفاده از قالب سایت به همه ی افراد این امکان را می دهد تا بتوانند با هر میزان مهارتی اقدام به طراحی سایت کنند. حتی افراد مبتدی که دانش خاصی از برنامه نویسی ندارند و یا کاربرانی که به تازگی کسب و کاری راه انداخته اند و بودجه ی زیادی برای سرمایه گذاری در طراحی سایت ندارند، با استفاده از قالب وبسایت وردپرس و با کمترین هزینه می توانند سایت طراحی کنند. خرید قالب سایت ضمن داشتن کیفیت بالا و ویژگی های یک طراحی خوب به طور مؤثری باعث کاهش هزینه های طراحی سایت به نسبت طراحی سایت اختصاصی می شود. استفاده از قالب سایت مقدار زیادی از هزینه هایی که توسط توسعه دهندگان دریافت می شود و همچنین کدهای برنامه نویسی را کاهش می دهد. قالب های سایت با ویژگی های مهمی همراه هستند که کیفیت طراحی را حفظ می کنند. برای درک بهتر علت محبوبیت و افزایش فروش قالب سایت به نسبت طراحی اختصاصی در این مقاله می خواهیم این موضوع را بیشتر مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم.

چرا برای طراحی سایت خود از قالب سایت استفاده کنم؟

استفاده از قالب سایت سودمندی های زیادی دارد. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

عملکرد راحت

قالب ها ویژگی های داخلی زیادی دارند که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شوند. قالب های وب بگونه ای طراحی شده اند که با استفاده ی مؤثر از بسیاری از ابزار های مناسب مانند گزینه های ویرایش پیشرفته و یا بهبود سئو باعث صرفه جویی زمانی و مالی روند طراحی وبسایت می شوند. قالب سایت امکان طراحی سایت را برای هر کسی با هر میزان مهارت و دانشی فراهم آورده است که با استفاده از آنها و راه اندازی سایت می تواند حضور آنلاین خود را تقویت کند.

تنظیمات ساده

تنظیمات ساده قالب های وبسایت، استفاده از آنها را برای همه ی کاربران از افراد مبتدی گرفته تا توسعه دهندگان حرفه ای، جذاب کرده است و در واقع پاسخگوی نیاز تمام کاربران می باشند. این موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند براحتی و بدون هیچ دردسر خاصی وب سایت خود را مطابق با نظر شخصی خود تنظیم و راه اندازی کنند. ابزارک ها و افزونه های بسیار زیاد و متعدد در قالب های سایت وردپرس به کاربران با هر سطح مهارتی این امکان را می دهد تا کنترل کاملی نسبت به طراحی سایتشان داشته باشند. با استفاده از قالب سایت، افراد مبتدی براحتی می توانند محتوای سایت خود را در بستر اینترنت منتشر کنند و کاربران حرفه ای تر با استفاده از گزینه های سفارشی سازی می توانند وب سایتی زیباتر، شکیل تر و جذابتر را به نمایش بگذارند.

چرا میزان فروش قالب سایت به نسبت طراحی اختصاصی بیشتر است؟

افزایش میزان فروش قالب سایت به نسبت طراحی اختصاصی

انتخاب های زیاد

شاید یکی از علل افزایش میزان فروش قالب سایت به نسبت طراحی سایت اختصاصی وجود گزینه های مختلف سفارشی سازی و در دسترس باشد. فروش قالب سایت به کاربران این امکان را می دهد تا قادر به دیدن محصول نهایی طراحی وب خود باشند. با خرید قالب شما می توانید بدون نیاز به هیچ حدس و گمانی طرح نهایی را ببینید. تمام آنچه که یک کاربر هنگام خرید قالب سایت بایستی انجام دهد این است که محتوای خود را با قالب خاصی که در نظر دارد، تصور کند. شاید سخت ترین تصمیم گیری برای کاربران در فروش قالب سایت این باشد که بایستی مشخص کنند که کدام قالب وبسایت به بهترین نحو ارزش ها و مزایای تجارتشان را منتقل می کند.

افزایش فروش قالب سایت به نسبت طراحی اختصاصی دلایل مختلفی دارد. استفاده از قالب سایت فارغ از سطح دانش و مهارت، انتخابی مؤثر و زیرکانه برای هر کسی است. زیرا ضمن اینکه فروش قالب سایت تعرفه قیمت پایین تری نسبت به طراحی اختصاصی دارد و باعث کاهش هزینه های طراحی می شود، گزینه ها و امکانات و ویژگی های زیادی را برای کاربران فراهم می آورد تا بتوانند وبسایتی کاربردی داشته باشند که استفاده از آن نیز آسان است. استفاده از قالب سایت باعث تسریع روند طراحی می شود و گزینه های متعددی برای سفارشی سازی برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند وب سایت خود را آنگونه که می خواهند تغییر دهند.

اگر در انتخاب قالب سایت وردپرس خود نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر دارید، در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه ی کار، سفارش طراحی و سئو صنایع مختلف را می پذیرد. همچنین برای خرید قالب می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب به سفارش این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

پشتیبانی

با خرید قالب می توانید از خدمات پشتیبانی آن استفاده کنید. البته پیش از فروش قالب سایت بایستی مشخص کنید که قالبی که خریداری می کنید خدمات پشتیبانی دارد یا خیر. اما در صورت برخورداری از خدمات پشتیبانی در صورت مواجهه با مشکلی می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و از خدمات پشتیبانی به صورت آموزش تلفنی و یا چت زنده برخوردار شوید. برخی ارائه دهندگان قالب با دریافت هزینه ای بیشتر خدمات پشتیبانی ارائه می دهند.

عدم پرداخت برای استخدام توسعه دهنده

یکی دیگر از دلایل افزایش فروش قالب سایت نسبت به طراحی اختصاصی این است که دیگر لازم نیست برای طراحی سایت، توسعه دهنده استخدام کنید. در واقع هر کسی با هر سطح دانشی با استفاده از قالب وبسایت می تواند اقدام به طراحی سایت کند و هزینه طراحی سایت خود را کاهش دهد.

ویژگی های داخلی سئو

بهینه سازی سایت یا همان سئو برای کسب رتبه های بالاتر SERP و دیده شدن توسط موتور های جستجو مهم است. بهینه سازی سایت نیاز به دانش دارد و خیلی از کاربران نمی دانند چگونه سایت خود را بهینه سازی کنید. اما خبر خوب این است که بسیاری از قالب های سایت وردپرس با ویژگی بهینه سازی سایت یا همان سئو برای موتور های جستجو ارائه می شوند. این موضوع به شما این امکان را می دهد تا از ابتدا سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنید و در نتیجه نیاز به استخدام متخصصین و کارشناسان سئو نداشته باشید.

امکان افزودن محتوای متنوع و نامحدود

سیستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس این بستر را برای کاربران فراهم می کند تا براحتی بتوانند محتوایی نامحدود و از هر نوعی مانند متنی و یا تصویری و یا ویدئویی به وبسایت خود اضافه کنند. اضافه کردن محتوا در وبسایت های وردپرس نیاز به دانش و مهارت کدنویسی ندارد و بسیار ساده است.

چرا انتخاب یک قالب وب سایت خوب مهم است؟

قالب سایت در واقع شکل ظاهری وبسایت شما را تشکیل می دهد. در انتخاب و خرید قالب سایت بایستی به اندازه ی کافی دقت داشته باشید و قالبی را برگزینید که به بهترین نحو ارزش های وبسایت و تجارت شما را به نمایش می گذارد. انتخاب یک قالب سایت مناسب و مؤثر می تواند باعث جذب کاربران شود. اما برعکس اگر انتخاب قالب سایت به درستی انجام نشود باعث ترک سریع کاربران از وبسایت شما می شود. طراحی سایت اختصاصی نیاز به صرف هزینه و زمان دارد. اما فروش یک قالب سایت خوب  ضمن اینکه تعرفه  قیمت پایین تری نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارد، زمان طراحی را نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

اگر به دنبال خرید قالب سایتی زیبا، منحصر به فرد و کاربردی هستید، در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب شرکت دارکوب دیدن فرمایید. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب توسط متخصصین این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی نیز برخوردارند.

طراحی سایت با استفاده از قالب سایت

افزایش میزان فروش قالب سایت به نسبت طراحی اختصاصی

علت افزایش فروش قالب سایت به نسبت طراحی اختصاصی چیست؟

این روز ها طراحی سایت برای صنایع و مشاغل مختلف نقش مهمی را بازی می کند. در واقع مدیران کسب و کار های مختلف با راه اندازی یک وب سایت حرفه ای که پیمایش راحتی دارد و تجربه ی کاربری خوبی را برای کاربران خلق می کند، ضمن اینکه می توانند حضور آنلاین خود را تقویت کنند در جذب کاربران هم می توانند گام مؤثری بردارند.

در واقع طراحی سایت یک سرمایه گذاری است. طراحی وبسایت جایی است که کاربران، شرکا، همکاران و رقبای شما در آن حضور دارند و می توانند فعالیت های شما را مشاهده کنند و به طور تمام وقت یعنی 24 ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته به آن دسترسی داشته باشند. بنابراین بسیار ارزشمند است با یک طراحی زیبا و منحصر به فرد که عملکردی عالی دارد برای کاربران خود ارزش آفرینی کنید و حرفه ای بودن خود را به کاربران و رقبای خود نمایش دهید.

برای رسیدن به این مقاصد نکات زیادی در طراحی سایت بایستی رعایت شود. به طور مثال با ایجاد یک پالت رنگی در طراحی وبسایت که با لوگو همخوانی دارد می توانید یکپارچگی را به کاربران عرضه کنید و یا با یک طراحی ساختاریافته و قابل درک می توانید تجربه ی کاربری خوبی را به کاربران خود ارائه دهید.

همه ی این موارد و خیلی موارد دیگر با فروش یک قالب سایت مناسب تأمین می شود. بعلاوه اینکه فروش قالب تعرفه قیمت پایین تری نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارد و برای افرادی که به اندازه ی کافی بودجه برای سرمایه گذاری در بخش طراحی سایت ندارند، بسیار کمک کننده است. فروش قالب سایت باعث صرفه جویی زمانی طراحی سایت نیز می شود. اینها همه دلایلی برای افزایش میزان فروش قالب سایت نسبت به طراحی سایت اختصاصی می باشد. اما از سوی دیگر شاید این تصور برای برخی از کاربران پیش آید که استفاده از قالب سایت مزیت منحصر به فرد بودن وب سایتشان را از بین می برد. اما بایستی بگوییم اصلاً جای نگرانی نیست. استفاده از گزینه های سفارشی سازی مزیت یکتا بودن وب سایت شما را میان رقبایتان حفظ می کند. در واقع با استفاده از گزینه های سفارشی سازی می توانید وبسایتی زیبا و منحصر به فرد و با عملکردی عالی داشته باشید.

اگر برای خرید و استفاده از یک قالب سایت مناسب برای طراحی خود نیاز به اطلاعات بیشتر دارید در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی تخصصی و رایگان شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و متخصص سفارش طراحی و سئو سایت صنایع مختلف را می پذیرد.

در فروش قالب سایت چه ویژگی هایی مهم هستند؟

زیبایی یکی از جنبه های قالب سایت است. اما اگر به دنبال طراحی سایتی حرفه ای هستید بایستی چند ویژگی را هنگام فروش قالب سایت در نظر داشته باشید. هر چه قالبی که می خرید با نیاز های طراحی سایت و تجارت شما همخوانی بیشتری داشته باشد، وب سایتی با عملکرد بهتر خواهید داشت. برخی از ویژگی های قالب سایت عبارتند از:

ریسپانسیو باشد

قالبی که می خرید بایستی ریسپانسیو باشد. بدین معنا که وب سایت شما در هر صفحه نمایشی با هر اندازه ای قابل نمایش و مشاهده باشد. با توجه به رشد روزافزون کاربران موبایل و افزایش ترافیک وب سایت ها از طریق گوشی های همراه خیلی مهم است سایتی که طراحی می کنید و قالبی که خریداری می کنید، ریسپانسیو باشد.

اگر به دنبال قالبی ریسپانسیو و زیبا برای طراحی سایت خود هستید، در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب شرکت دارکوب دیدن فرمایید. تمامی قالب های این فروشگاه ریسپانسیو هستند و توسط متخصصین این شرکت طراحی شده اند و از خدمات پشتیبانی نیز برخوردارند.

از خدمات پشتیبانی برخوردار باشد

پیش از خرید قالب وردپرس مشخص کنید که قالبی که قصد خرید آن را دارید آیا از خدمات پشتیبانی برخوردار هست یا خیر؟ حتی اگر بهترین قالب را نیز خریداری کنید ممکن است روزی با مشکل روبرو شوید که حل آن بیشتر از حد مهارت و دانش شما باشد و برای رفع آن نیاز به پشتیبانی داشته باشید. بنابراین خیلی مهم است از خدمات پشتیبانی برخوردار باشید تا در صورت بروز مشکل با تماس با تیم پشتیبانی در اسرع وقت بتوانید آن را برطرف نمایید.

نتیجه

طی سال های اخیر و روند افزایشی درخواست های طراحی سایت، شرکت های طراحی سایت افزایش فروش قالب سایت به نسبت طراحی سایت اختصاصی را تجربه کرده اند. این موضوع دلایل متعددی دارد. برخی از این دلایل عبارتند از: تسریع روند طراحی، دیدن محصول نهایی طراحی از ابتدا، سازگاری اکثر قالب های وردپرس با سئو و استراتژی های سئو و …. اما یکی از مهمترین دلایل آن تعرفه پایین تر طراحی سایت با استفاده از قالب های وردپرس در مقایسه با طراحی های اختصاصی می باشد. طراحی های اختصاصی به بودجه و زمان زیادی نیاز دارد. در حالیکه طراحی همان سایت با استفاده از قالب سایت و با همان کیفیت، بسیار کم هزینه تر و در مدت زمان کمتری تمام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی تخصصی شرکت دارکوب بهره مند شوید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه ی کار و برخورداری از کادری حرفه ای طراحی و سئو صنایع مختلف را می پذیرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز