خرید قالب وب سایت ارزان

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6237

5/5 - (3 امتیاز)

در دوران دیجیتالی امروز، وب سایت ها نقش مهمی در رونق کسب و کار ها و جذب مشتری بازی می کنند. خیلی از کاربران برای یافتن محصولات و خدمات مورد نیاز خود، اولین کاری که انجام می دهند این است که به اینترنت مراجعه و وب سایت ها جستجو می کنند.

طراحی وب سایت دیگر مانند گذشته سخت نیست. به لطف وب سایت ساز های نظیر وردپرس و قالب های از پیش طراحی شده، روند طراحی خیلی آسانتر و سریعتر از گذشته شده است.

قالب های وب سایت، پرونده هایی با طراحی های حرفه ای هستند که برای ساخت وب سایت از آنها استفاده می شود. پیدا کردن یک برنامه نویس وب سایت شاید سخت و دلهره آور باشد، اما یافتن یک قالب وب سایت متناسب با نیاز های تجاری خیلی راحتتر و آسانتر است.

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و منبع باز است. وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم های طراحی سایت در دنیا می باشد. زیرا کار کردن با آن آسان است و نیاز به دانش فنی ندارد.

وردپرس امکانات و ویژگی ها و قالب های زیادی دارد که راه اندازی هر وب سایتی با آنها ممکن می باشد.

بسیاری از قالب ها در وردپرس رایگان و یا خیلی ارزان هستند.

اگرچه برای آن دسته از افرادی که بودجه زیادی برای سرمایه گذاری در طراحی سایت ندارند، استفاده از قالب های رایگان و ارزان می تواند راه حل خوبی باشد، اما بایستی در نظر داشته باشید که انتخاب و خرید قالب وب سایت بایستی بر اساس زیبایی و کارایی آن باشد.

خرید قالب های ارزان شاید پاسخگوی تمام نیاز های تجاری شما نباشد و پس از مدتی شما را مجبور به بازطراحی کند و یا باعث بروز مشکلاتی شود که گاهی هزینه ی برطرف کردن آن از خرید یک قالب مناسب بیشتر می شود.

از سوی دیگر افراد زیادی هستند که از قالب های وب ارزان برای وب سایت خود استفاده می کنند. این موضوع می تواند احتمال اینکه وب سایت شما مشابه زیاد داشته باشد را افزایش دهد. برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است قالب هایی تهیه کنید که به اندازه ی کافی منعطف باشند تا بتوانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. البته شاید این قالب ها چندان ارزان نباشند، اما در عوض با ایجاد تغییرات لازم، وب سایتی منحصر به فرد خواهید داشت. منحصر به فرد بودن یک امتیاز رقابتی محسوب می شود و وب سایت شما را متمایز ار رقبایتان می کند. با این کار می توانید کاربران بیشتری به وب سایت خود جذب کنید.

بنابراین در خرید قالب به اندازه ی کافی دقت کنید و هیچگاه کیفیت را به خاطر بودجه از دست ندهید.

خرید قالب وب سایت ارزان

خرید قالب وب سایت ارزان

از کجا قالب وب سایت بخرم؟

اگرچه سایت های داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که قالب وب سایت می فروشند، اما آیا همه ی این شرکت ها قالب های با کیفیت ارائه می دهند؟! آیا این شرکت ها پشتیبانی قالب هایی که می فروشند را نیز عهده دار می شوند؟ً!

بهتر است از شرکتی قالب وب سایت بخرید که ضمن ارائه ی قالب های با کیفیت، خدمات پشتیبانی قالب ها را نیز بر عهده بگیرد.

برای خرید قالب می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب توسط شرکت دارکوب طراحی شده اند و ریسپانسیو می باشند. قالب های فروشگاه دارکوب توسط این شرکت پشتیبانی نیز می شوند.

چرا برای طراحی سایت خود از قالب وب سایت استفاده کنم؟

قالب های وب سایت برای وبلاگ نویسان، صاحبین مشاغل، کارآفرینان و تمام کسانی که به دنبال راه اندازی سریع و بدون درد سر یک وب سایت هستند، بهترین گزینه می باشد.

طراحی یک وب سایت با استفاده از کدنویسی و جمع آوری محتوا می تواند چندین ماه به طول بیانجامد. اما استفاده از قالب ها، کار طراحی را بسیار ساده می کند. در واقع تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوا را در قالب جاگذاری کنید.

برای افرادی که بودجه ی زیادی برای سرمایه گذاری در طراحی وب سایت ندارند، استفاده از قالب های آماده و ارزان می تواند در کاهش هزینه ها کمک زیادی کند.

قالب ها نیاز به کدنویسی را مرتفع می کنند. بنابراین لازم نیست برنامه نویسی بدانید و یا برنامه نویس استخدام کنید. در قالب های وب سایت همه المان ها کاملاً مشخص است.

چه زمانی باید از استفاده از قالب ها برای طراحی سایت دوری کنم؟

بسیاری از وب سایت های زیبا و کاربردی با استفاده از قالب ها راه اندازی شده اند. تمامی این وب سایت ها عملکردی خوب و پیمایشی راحت دارند.

خیلی از قالب ها قابلیت سفارشی سازی دارند و شما می توانید آنها را مطابق سلیقه ی خود تغییر دهید. اما قالب هایی که به اندازه ی کافی انعطاف پذیری ندارند و قابل سفارشی سازی نیستند می توانند مشکلات زیادی ایجاد کنند.

بهتر است از خرید چنین قالب هایی دوری کنید. برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی قبل از خرید قالب تصویری از وب سایتی که می خواهید داشته باشید، ترسیم کنید و قالبی انتخاب کنید که بیشترین تطبیق با سلیقه ی شما و نیاز های تجاریتان را دارد.

برای استفاده از قالب در طراحی سایت حتماً موارد ذیل را در قالب مورد نظرتان بررسی کنید.

نکات و ویژگی های خرید قالب وب سایت

ریسپانسیو باشد

ریسپانسیو بودن قالب یکی از ضروریاتی است که حتماً باید در نظر گرفته شود. امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از گوشی های همراهشان در مسیری که طی می کنند، وب سایت ها را مشاهده می کنند. بنابراین طراحی های وب حتماً باید به گونه ای باشد که این نیاز کاربران را برآورده کند.

اگر قالبی ریسپانسیو نباشد در ارائه ی تجربه ی کاربر ضعیف خواهد بود و حجم زیادی از ترافیک و مشتریان بالقوه ی خود را از دست می دهد.

اگر به دنبال قالب وب سایت ریسپانسیو هستید می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید. تمام قالب های فروشگاه دارکوب ریسپانسیو هستند و توسط این شرکت پشتیبانی می شوند.

هنگام خرید قالب در نظر داشته باشید که اعمال تغییر در کد منبع آن چقدر آسان است

قالب های وب با کد های منبع متفاوت و متناسب برای تجارت های مختلف و با ابزار های مختلفی مانند گالری تصاویر، کد های منبع html و css و بسیاری از ویژگی های دیگر مانند ابزار های ویرایش و اصلاح به کاربران ارائه می شوند. برای ویرایش برخی از فایل ها شاید نیاز به نرم افزار های خاصی داشته باشید.

فایل های منبعی که در قالب ها گنجانده شده است، به کاربران این امکان را می دهد تا آنها را مطابق با سلیقه ی خود ویرایش کنند. به طور مثال می توانید نام کلید ها، برچسب ها، پیوند ها و … را تغییر دهید.

برخی قالب ها به گونه ای طراحی شده اند که یک کد در چندین جای مختلف استفاده شده است و تغییر آن می تواند کل طراحی وب سایت شما را دچار مشکل کند. سفارشی سازی چنین قالب هایی سخت است. بهتر است قبل از خرید قالب این موارد را بررسی کنید و قالبی خریداری کنید که کد منبع آن براحتی قابل ویرایش باشد.

قالب های ارزان معمولاً ویژگی های کمتری ارائه می دهند و یا ویرایش کد منبع آنها سخت است.

خرید قالب وب سایت ارزان

خرید قالب وب سایت ارزان

قالبی متناسب با کسب و کار خود خریداری کنید

قالبی خریداری کنید که هم از نظر زیبایی و هم از نظر کارکرد متناسب با اهداف تجاری شما باشد. چنین قالب هایی جذابیت بیشتری خلق می کنند و در جذب کاربر موفق تر هستند.

برخی قالب ها برای وبلاگ نویسی بهتر هستند و برخی برای ساخت فروشگاه های آنلاین. این دو قالب از نظر طراحی و گرافیک و ویژگی هایی که دارند با هم متفاوت هستند. بنابراین قبل از خرید قالب، هدفتان از طراحی سایت را مشخص کنید و سپس متناسب با هدف تجاریتان قالب خریداری کنید.

بهینه سازی تصاویر

اطمینان حاصل کنید که تصاویر بارگذاری شده در وب سایت بهینه شده اند. بررسی کنید که اندازه ی تصاویری که در قالب بارگذاری می شوند، چقدر است؟! سایز تصاویری که استفاده می کنید نباید از سایر تصاویر قالب بزرگتر باشد. این می تواند باعث سنگین شدن وب سایت و بارگذاری زمانبر آن شود. اطمینان حاصل کنید که حجم تصاویر در قالب مناسب و خوب هستند. زیرا اگر حجم تصاویر زیاد یا کم باشد در تجربه ی کاربری اثر منفی می گذارد.

قالب های بروز خریداری کنید

یک وب سایت قدیمی ممکن است با مشکلات عملکرد زیادی مواجه شود. برخی از این مشکلات عبارتند از عدم نحوه ی صحیح نمایش مطالب، عدم دریافت نتیجه ی مطلوب در بهینه سازی موتور های جستجو، مشکلاتی در قالب بندی و ….

بنابراین اگر از قالب های وب ارزان استفاده می کنید و یا طراحی وب سایت شما قدیمی می باشد، حتماً به طور مرتب آن را بروزرسانی کنید.

مرورگر ها و دستگاه ها دائماً در حال تغییر هستند، وب سایت ها نیز باید متناسب با این تغییرات بروزرسانی شوند تا از بروز مشکلات فنی جلوگیری شود. وب سایت ها باید سازگاری و ارتباط خود با انواع مرورگر ها و دستگاه ها را حفظ کنند.

قالبی خریداری کنید که برای مخاطبان شما جذاب باشد

صاحبین کسب و کار ها در خرید قالب بایستی سلیقه ی کاربران خود را نیز در نظر داشته باشند. آنها بایستی قالبی خریداری کنند که مورد توجه کاربرانشان باشد. قالب ها بیانگر هویت آنلاین یک سازمان هستند. بنابراین باید طراحی بی نظیری داشته باشند و محتوا را به خوبی و وضوح به نمایش بگذارند.

اگر قالب وب سایت به درستی انتخاب شود می تواند کاربران هدف را جذب کند و تأثیر زیادی در کارکرد وب سایت داشته باشد.

قالب های سئو دوستانه بخرید

سعی کنید کنید قالبی بخرید که با اصول سئو سازگار باشد. همه ی قالب ها به بهترین شیوه برای موتور های جستجو بهینه سازی نشده اند.

خرید قالب های با کیفیت معمولاً سازگاری و دوستی با موتور های جستجو را نیز به همراه دارند.

اگر قالبی که خریداری می کنید از ابتدا سئو دوستانه باشد، می تواند در ذخیره و صرفه جویی زمان و پول شما نقش زیادی داشته باشد.

سئو تکنیک های زیادی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می توانید از خدمات مشاوره ی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

پشتیبانی از قالب بسیار مهم است

اطمینان حاصل کنید که شرکتی که از آن قالب خریداری می کنید، در صورت بروز مشکل و یا هر سؤالی، خدمات پشتیبانی لازم را ارائه می دهد.

ممکن است مسائلی پیش آید که شما خودتان جواب آن را ندانید، بنابراین خیلی مهم است که شرکت ارائه دهنده ی قالب، خدمات پشتیبانی نیز ارائه دهد.

کاربران باید گزینه های زیادی برای ارتباط با تیم پشتیبانی قالب داشته باشند تا در صورت رفع نیاز های اضطراری بتوانند سریعاً با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنند.

اگر از فروشگاه قالب دارکوب، قالب تهیه کنید، این شرکت برای تمامی قالب ها خدمات پشتیبانی نیز ارائه می دهد. کیفیت قالب های فروشگاه دارکوب عالی است و با قیمتی مناسب به کاربران ارائه می شود.

تبلیغات و جای تبلیغات

آیا می خواهید در وب سایت خود تبلیغات داشته باشید؟ً! برخی قالب ها، فضاهایی به تبلیغات اختصاص می دهند.

طراحی قالب هایی که فضاهایی برای تبلیغات در نظر می گیرند با قالب های دیگر متفاوت است.

اندازه ی تبلیغات مهم است. شما نباید اجازه دهید که تبلیغات کل صفحه ی شما را دربر گیرد. زیرا در اینصورت توجه کامل کاربران به تبلیغات جلب می شود.

مدیریت قالب

قالبی خریداری کنید که مدیریت و استفاده از آن آسان باشد. شاید برخی از قسمت های قالب نیاز به تغییرات داشته باشد. ویرایش این قسمت ها بایستی براحتی و بدون دردسر امکانپذیر باشد.

قالب باید یک فضای انعطاف پذیر برای تصاویر و محتوا ارائه دهد. این موضوع بخصوص برای افراد مبتدی بسیار مهمتر است.

انتخاب یک قالب ایده آل منجر به یک طراحی ایده آل خواهد شد که می تواند شما را سریع و بدون مشکل به اهداف تجاری تان برساند.

نتیجه

اگرچه شاید انتخاب یک قالب وب  مناسب سخت باشد، اما رعایت نکات گفته شده در مقاله می تواند بسیار کمک کند.

قبل از خرید قالب حتماً نیاز های تجاریتان را مشخص کنید تا بدانید چه قالبی برای شما مناسب تر است. این کار در صرفه جویی زمان و بودجه تأثیر زیادی دارد.

خرید قالب ارزان همیشه بهترین گزینه نیست. قالب ها را بخاطر ارزان بودنشان انتخاب نکنید، معیار های انتخاب قالب بایستی کیفیت، زیبایی و نکات گفته شده در مقاله باشد تا بتواند شما را به موفقیت و درآمد بیشتر برساند.

شرکت های زیادی هستند که قالب می فروشند، اما بهتر است از شرکتی قالب خریداری کنید که خدمات پشتیبانی قالب ها را نیز ارائه می دهد.

فروشگاه دارکوب حاوی تعداد بسیار زیادی قالب با طرح ها و ویژگی های مختلف می باشد که برای هر نوع تجارتی مناسب هستند. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب توسط این شرکت طراحی شده اند و توسط این شرکت نیز پشتیبانی می شوند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز