رونق تولید در سال 98 با طراحی سایت

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1905

5/5 - (19 امتیاز)

قبل از شروع بهتر است فرا رسیدن سال 1398 را تبریک بگوییم. همانطور که می دانید رهبر معظم همه ساله در آغاز سال در راستای  هدفمند کردن امور کشور و ایجاد انگیزه و وحدت ملی شعاری برای سال پیش رو انتخاب می کنند. ” سال رونق تولید” شعاری است که برای سال 1398 انتخاب شده است.

در سال های اخیر توجه به تولید ملی بسیار افزایش یافته است. از طرفی افراد زیادی به این نکته علاقه نشان داده اند و در حوزه های مختلف به تولید ملی پرداخته اند.

پرداختن به موضوعاتی از قبیل اقتصاد و صنعت برای چندمین بار در سال های اخیر نشان دهنده اهمیت و نقش اساسی آنها در آینده کشور می باشد. با آنکه شرایط اقتصادی و صنعتی کشور به دلیل تحریم های مختلف با مشکلات متعددی رو به رو شده است اما بسیاری از صاحبان کسب و کار توانسته اند در همین سال های سخت موفقیت های زیادی به دست بیاورند.

در سال گذشته با آنکه رونق بسیاری از کسب و کار ها و صنایع کاهش یافته بود اما بسیاری از صاحبان مشاغل با آنکه عرصه حضور بسیار کمی داشتند، توانستند به خوبی در حوزه های مختلف بدرخشند. همچنین کسب و کار های مختلف و نوپا نیز شکوفا شدند که در مدت زمان کوتاهی توانستند رشد زیادی داشته باشند.

اما چه نکته ای وجود دارد که باعث شده است برخی از صنایع کوچک بازار را تسخیر کنند و برخی دیگر که در گذشته صاحب موفقیت های زیادی بوده اند به یکباره سقوط کنند؟ چرا برخی از کسب و کار های نوپا توانسته اند به خوبی رشد کنند و در مقابل صنایع قدیمی رونقی نداشته باشند؟ در ادامه به بررسی این قبیل سوالات خواهیم پرداخت و شاید نکات ذکر شده بتواند شما را در راه اندازی یک استارت آپ موفق یاری کند.

تحول در کسب و کارهای جدید

این روز ها دیگر نام صنایع و کسب و کار های قدیمی کمتر به گوش می رسد. در عوض مشاغل نوپا توانسته اند با اندکی تغییر در کسب و کار خود و انتخاب شیوه نوین درصد زیادی از سهم بازار را نصیب خود کنند. اما با این حال باز هم اغلب مشاغل قدیمی حاضر به تغییر شیوه کسب و کار خود نیستند و امید دارند که روزی دوباره مردم به سمت آنها باز خواهند گشت.

اما شیوه نوین صنایع جدید چه می تواند باشد. مجازی شدن و بر خط بودن تنها شیوه ای است که بر اساس آن، هم کسب و کار های مختلفی به وجود آمده است و هم آنکه برخی از مشاغل با استفاده از آن توانسته اند به رونق برسند.

این روز ها مردم به خرید آنلاین و استفاده از خدمات مجازی علاقه زیادی نشان داده اند. این نکته را می توان با بررسی چند فروشگاه بزرگ اینترنتی فهمید. روزانه میلیون ها نفر از این وب سایت ها بازدید می کنند که نیم بیشتر آنها خریدار هستند. چه نکته ای باعث شده است که مردم به خرید آنلاین علاقمند شوند؟ آیا در خرید آنلاین مزایایی نهفته است؟

  • دوری از ترافیک
  • خرید در هر ساعت از شبانه روز
  • تحویل کالا در محل
  • استفاده از تخفیف های مختلف
  • وقت بیشتر در خرید آنلاین
  • انتخاب راحت تر اجناس
  • یافتن هر آنچه که مد نظر است
  • مقایسه کالاهای مشابه

این مزایا باعث شده است که مردم کمتر به خرید در سطح شهر بپردازند. شما هم نیز ممکن است این شیوه خرید را انتخاب کنید. آیا حاضر هستید برای خرید یک کالا تا سطح شهر بروید در حالی که می توانید آن را با چند کلیک ساده درب منزل تحویل بگیرید؟ مطمئنا شیوه آنلاین و خرید اینترنتی را انتخاب می کنید.

بر اساس پیش بینی های انجام شده در آینده ای نه چندان دور خرید در سطح شهر دیگر معنایی نخواهد داشت و مردم برای خرید مایحتاج روزانه خود، خرید آنلاین می کنند. این روز ها وب سایت های فروشگاهی بسیار بیشتر از قبل شده است همچنین علاوه بر افزایش تعداد آنها تنوع فروشگاه ها نیز زیاد شده است. می توان گفت برای هر دسته از کالاها یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد:

  • سوپر مارکت و فروشگاه های بزرگ مواد غذایی آنلاین
  • فروشگاه های آنلاین پوشاک و اکسسوری های مختلف
  • وب سایت های فروش لوازم و تجهیزات مختلف
  • فروشگاه های آنلاین لوازم خانگی، خودرو و …
  • رستوران های آنلاین
  • سایت های درخواست خودرو و تاکسی به صورت آنلاین

تقریبا اغلب ما حداقل یکبار از این نوع فروشگاه های آنلاین استفاده کرده ایم و تجربه ای خوشایند از خرید خود داشته ایم. همانطور که می دانید فقط وب سایت های فروشگاهی نیستند که می توان از آنها آنلاین استفاده نمود بلکه بسیاری از وب سایت ها هستند که آنلاین می توانید از خدمات آنها استفاده کنید. مانند – کتابخانه های آنلاین

اگر بخواهیم از این قبیل وب سایت ها را معرفی و نام ببریم شاید باید چندین صفحه در مورد آنها بنویسیم. از این تعداد و تنوع بالا سایت ها می توان فهمید افرادی که تصمیم به راه اندازی این نوع وب سایت ها را گرفته اند حتما به علاقه زیاد مردم در استفاده از خدمات آنلاین واقف هستند.

رونق تولید با طراحی سایت در سال جدید

اخیرا تعداد کسانی که به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه می کنند هر روز بیشتر از قبل می شود و این نشان دهنده این است که اهمیت داشتن سایت مناسب برای اغلب مشاغل روشن شده است. جهان امروز جهان تکنولوژی و فناوری می باشد. دیگر مردم برای یافتن خدمات یا کالایی در سطح شهر به دنبال آن نیستند بلکه با چند جستجوی ساده در گوگل آن را به سرعت می یابند. شما هم اگر به دنبال کالا یا خدماتی خاص باشید بدون شک ابتدا به گوگل مراجعه می کنید بعد از یافت سایت مورد نظر یا آنلاین خرید خود را انجام می دهید یا به آدرس آن مراجعه می کنید.

از این رو داشتن وب سایت برای کسب و کار های مختلف اهمیت دارد. وب سایت ها می توانند به خوبی مشتری جذب کنند اما به شرط آنکه طراحی سایت به خوبی انجام شود.

بسیاری از تولید کنندگان داخلی از این موضوع که مشتری ندارند گلایه می کنند و بر این باور هستند که اجناس خارجی، مشتری بیشتری نسبت به اجناس تولید ملی دارد. در اصل باید گفت جدا از کیفیت اجناس خارجی، بازاریابی روی آنها به خوبی صورت گرفته است. بدون شک تولید کنندگان داخلی نیز اگر بتوانند کیفیت اجناس خود را تضمین کنند و همچنین بازاریابی مناسبی روی تولیدات خود داشته باشند، مشتریان بسیاری به دست خواهند آورد.

در حقیقت باید گفت جدا از توجه به حفظ کیفیت در تولید داخلی باید بازار خوبی برای آن راه اندازی نمود.

بازاریابی در سال های اخیر نسبت به گذشته به کلی تغییر کرده است. بازاریابی سنتی در گذشته بیشتر به تبلیغات میدانی در سطح شهر بسنده می کرد و قبل از ظهور و فراگیری اینترنت وجود داشت و به طور کلی به فروش مستقیم تکیه داشت. اما بازاریابی نوین و اینترنتی که از سال های پیش فراگیر شده است هول اینترنت و فضای مجازی می باشد. یکی از راهکار های این نوع بازاریابی طراحی وب سایت است. با طراحی وب سایت علاوه بر دیده شدن توسط جمعیت بالایی از مردم می توان اغلب آنها را به مشتری دائمی تبدیل نمود.

مزایای وب سایت برای مشاغل

فرض کنید شرکت و کسب و کاری نو راه اندازی کرده اید برای آنکه مشتری به دست بیاورید باید تبلیغات کنید. اگر در زمان گذشته زندگی می کردید بدون شک به تبلیغات میدانی نظیر پخش تراکت و بورشور در سطح شهر می پرداختید و شاید اگر بودجه زیادی برای تبلیغات داشتید در تلویزیون تیزر تبلیغاتی پخش می کردید. اما این روش ها در این روز ها بازدهی بالایی ندارند و دلیل آن بی توجهی مردم است. هر فرد روزانه به طور متوسط حداقل 2 ساعت با تلفن همراه خود کار می کند. پس اگر بتوان کاری کرد که تبلیغات در موبایل ها انجام شود بدون شک، هم بازدهی بالایی دارد و هم در کوتاه مدت مشتری بسیاری به دست خواهید آورد. اما چه محیطی می تواند برای تبلیغات همیشگی کسب و کار شما مفید باشد؟ بدون شک وب سایت ها مناسب ترین مکان برای تبلیغات خواهند بود.

اگر کسب و کار شما وب سایت داشته باشد مخاطب به راحتی می تواند با ورود به آن با کسب و کار و حیطه کاری شما آشنا شود. طراحی وب سایت برای کسب و کار شما این مزایا را به همراه خواهد داشت:

  • معرفی کسب و کار به درصد بالایی از مردم در تمامی مناطق و شهر ها و حتی کشور های مختلف
  • اطلاع مردم از آدرس و راه های ارتباطی با شما
  • فروش و ارائه خدمات آنلاین در وب سایت

جدا از این مزایا اگر شما بودجه کافی برای راه اندازی دفتر کار را نداشته باشید می توانید به صورت مجازی با طراحی سایت کسب و کار خود را راه اندازی کنید و خدمات خود را فقط به صورت آنلاین ارائه دهید و بعد ها به صورت فیزیکی در سطح شهر، دفتر کار راه اندازی کنید.

بسیاری از مشاغل فضای کافی برای ارائه محصولات خود ندارند. آنها با راه اندازی وب سایت فروشگاهی ویترین مغازه خود را به آنجا منتقل کرده اند. به این ترتیب هم محصولات بیشتری به فروش می رسانند هم توسط درصد بیشتری از مردم دیده می شوند.

به طور کلی هر چه از مزایای طراحی وب سایت گفته شود کم است. اما هر سایتی نمی تواند نظر مشتری را جلب نماید و بازدهی داشته باشد. طراحی وب سایت اصولی دارد که برای هر کسب و کار متفاوت می باشد به همین دلیل به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس حاصل نمایید تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

 

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز