طراحی قالب وردپرس ارزان

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=7399

5/5 - (1 امتیاز)

با وجود وب سایت ساز هایی نظیر وردپرس و قالب وردپرس ارزان طراحی سایت دیگر مانند گذشته سخت، زمانبر و هزینه بردار نیست. وردپرس یک سیستم تولید محتوای قدرتمند است که امکان طراحی هر نوع وب سایتی را به کاربران می دهد.

از سوی دیگر طراحی قالب وردپرس ارزان همیشه مورد توجه کاربران بوده است. اما اگر به دنبال وب سایتی قدرتمند و موفق هستید بایستی به نکات زیادی در طراحی قالب وردپرس خود توجه داشته باشید. برخی جنبه های طراحی قالب وردپرس عبارتند از طراحی UX و UI خوب و کاربر پسند، سرعت مناسب، طراحی ریسپانسیو و ….

استفاده از قالب های آماده و از پیش ساخته که جنبه های طراحی در آن رعایت شده است می تواند منجر به یک طراحی سایت ارزان و در عین حال قوی و حرفه ای شود.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس ارزان هستید می توانید از قالب های آماده شرکت دارکوب استفاده نمایید. تمامی قالب های فروشگاه قالب دارکوب توسط طراحان و متخصصین این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و همچنین از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند.

منظور از قالب وردپرس چیست؟

قالب های وردپرس وبسایت، طرح های آماده و از پیش طراحی شده ای هستند که بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد می شوند و در طراحی و ساخت سایت و یا ایجاد تغییر در وب سایتی که قبلاً طراحی شده است، مورد استفاده قرار می گیرند.

با استفاده از قالب های وردپرس می توانید برند تجاری، عناصر صفحه اصلی و صفحات داخلی را براحتی سفارشی سازی کنید. قالب های مختلف وردپرس ویژگی های متفاوتی دارند. به همین دلیل هنگام طراحی قالب وردپرس ارزان مورد نظر خود و یا خرید یک قالب از پیش ساخته خیلی مهم است که ویژگی هایی که می خواهید در سایت خود داشته باشید را از قبل مشخص کرده باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که بر اساس زبان برنامه نویسی PHP می باشد. وردپرس رایگان و منبع باز است. وردپرس را براحتی می توانید از سایت آن دانلود کنید. زمان دانلود آن کمتر از 5 دقیقه می باشد. منبع باز بودن وردپرس این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند از کد های آن در وب سایت خود استفاده کنند و یا کدهایی به این سیستم مدیریت محتوا اضافه کنند. وردپرس امکان ساخت هر نوع وب سایتی را به کاربران می دهد. کار کردن با پلتفرم وردپرس بسیار ساده است و حتی افراد مبتدی بدون نیاز به دانش کدنویسی، با استفاده از وردپرس می توانند وب سایت طراحی کنند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه ها و پلاگین های زیادی دارد که امکان پیاده سازی هر نوع عملکردی را به کاربران می دهد. اگرچه برخی از این افزونه ها رایگان هستند، اما برای استفاده از برخی نیاز به پرداخت هزینه دارید. وردپرس جامعه ی بزرگی دارد. بنابراین در صورت بروز مشکلی در پلتفرم وردپرس براحتی می توانید آن را در انجمن های وردپرس مطرح کنید و راه حلی بیابید.

طراحی سایت با قالب وردپرس ارزان

طراحی قالب وردپرس ارزان

طراحی قالب وردپرس ارزان چه مزیت ها و معایبی دارد؟

طراحی قالب وردپرس ارزان مزایا و معایبی که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

مزایا

طراحی قالب وردپرس نسبت به ساخت سایت از ابتدا مزایای دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

صرفه جویی در زمان

با طراحی قالب وردپرس می توانید زمان زیادی در طراحی سایت خود ذخیره کنید. طراحی یک سایت می تواند هفته ها و یا حتی ماه ها به طول بیانجامد، اما طراحی قالب وردپرس کمک زیادی به صرفه جویی در زمان می کند.

دیدن سریع نتیجه ی کار

با طراحی قالب وردپرس ارزان می توانید نتیجه ی کار طراحی خود را خیلی سریع ببینید، اما اگر به دنبال طراحی سایت باشید، بایستی تا انتهای کار طراحی برای دیدن نتیجه ی آن صبر کنید.

انتخاب ویژگی ها

در طراحی قالب وردپرس می توانید به ویژگی هایی که می خواهید فکر کنید و بر اساس نیاز خود ویژگی ها را انتخاب و در قالب پیاده سازی کنید. این کار منجر به صرفه جویی مالی و زمانی می شود. زیرا لزومی به بارگذاری ویژگی هایی که نیاز ندارید، نخواهد بود. همچنین از این طریق می توانید سرعت وب سایت خود را نیز بهبود ببخشید.

تنظیمات آسان

کار کردن با قالب های وردپرس آسان است. شما براحتی می توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی خاصی با قالب های وردپرس کار کنید و تنظیماتی که می خواهید را انجام دهید. برای کار کردن با قالب های وردپرس فقط بایستی دانش عمومی از کامپیوتر و اینترنت داشته باشید.

معایب

اگرچه طراحی قالب وردپرس مزایای زیادی دارد، اما در کنار تمام سودمندی هایی که به کاربران می رساند، معایبی نیز دارد. برخی از این معایب عبارتند از:

تحت تأثیر قرار گرفتن عملکرد

وقتی شما با استفاده از کدنویسی وب سایتی را ایجاد و طراحی می کنید، نسبت به سفارشی سازی و توسعه ی آن دستتان بازتر است. اگرچه در طراحی سایت با استفاده از طراحی قالب وردپرس نیز می توانید هر نوع عملکردی را پیاده سازی کنید، اما شاید کمی محدود شوید. بدین معنی که برای پیاده سازی عملکرد های بیشتر که دقیقاً منطبق با نظر شما باشد، مجبور شوید یک طراح سایت استخدام کنید و یا هزینه ی بیشتری متقبل شوید.

امنیت

در طراحی قالب وردپرس ارزان خود بایستی به نکات امنیتی اهمیت ویژه ای دهید. از آنجا که بسیاری از قالب های طراحی شده ی وردپرس ارزان توسط کاربران زیادی استفاده می شوند، کد های آن در اختیار خیلی ها می باشد. در طراحی قالب وردپرس، هر افزونه ای که بارگذاری و نصب می کنید، بایستی دائماً و به صورت مرتب آن را بروزرسانی کنید تا از خطر حمله ی هکر ها در امان باشید.

منحصر به فرد بودن

همانطور که پیشتر گفتیم قالب های وردپرس ارزان توسط خیلی از کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین احتمال اینکه وب سایت های مشابه وب سایت شما در اینترنت پیدا شود، زیاد خواهد بود. این موضوع مزیت رقابتی منحصر به فرد بودن وب سایت شما را از بین می برد.

پشتیبانی

بسیاری از طراحی های قالب وردپرس ارزان شامل پشتیبانی نمی باشد. در این صورت اگر در سایت خود با مشکلی مواجه شوید بایستی خودتان اقدام به برطرف کردن مشکل به وجود آمده کند. گاهی مشکلات فنی هستند و ممکن است فراتر از مهارت های شما باشد و مجبور شوید برای رفع آن طراح استخدام کنید. این موضوع می تواند هم هزینه و هم زمان زیادی از شما بگیرد. بنابراین خیلی مهم است در طراحی قالب وردپرس ارزان به این موضوع توجه کافی داشته باشید.

در صورت تمایل می توانید از قالب های فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. تمامی قالب های این فروشگاه توسط شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و توسط این شرکت پستیبانی می شوند.

طراحی قالب وبسایت وردپرس و ارزان

طراحی قالب وردپرس ارزان

خطاها

گاهی اوقات کدها یا افزونه های استفاده شده در طراحی قالب وردپرس ارزان خطا دارند. در چنین حالتی برای رفع خطا بایستی از خدمات پشتیبانی استفاده نمایید تا بررسی های لازم انجام شود.

برخی از طراحی قالب وردپرس ارزان، بسیار گرانتر تمام می شوند

خیلی از کاربرانی که به دنبال طراحی قالب وردپرس ارزان به منظور کمتر هزینه کردن برای طراحی سایت خود هستند، در نهایت از آنچه که به دست می آورند رضایت ندارند و به فکر ویرایش و تغییر دادن طراحی سایت خود و جلوه های بصری و امکانات و ویژگی های آن می افتند. گاهی ایجاد این تغییرات از یک طراحی که از ابتدا برخی ویژگی ها را دارد گرانتر تمام می شود. بازطراحی وب سایت ها چه شخصی و یا فروشگاهی و یا شرکتی نیاز به زمان و هزینه ی زیادی دارند. بنابراین بهتر است به کیفیت بیشتر از هزینه اهمیت دهید و به ویژگی هایی که در سایت خود نیاز دارید، پیش از اقدام به طراحی قالب وردپرس ارزان خود فکر کنید.

چگونه می توانم یک طراحی قالب وردپرس ارزان داشته باشم؟

استفاده از قالب های وب سایت های خارجی بخاطر قیمت دلار معمولاً خیلی گران تمام می شود. اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس ارزان هستید، در صورت تمایل می توانید سفارش خود را به شرکت دارکوب دهید. شرکت معتبر دارکوب، قالب مورد نظر شما از روی قالب نمونه از ابتدا طراحی می کند. تمامی قالب هایی که توسط شرکت دارکوب طراحی می شوند، ریسپانسیو هستند.

با سفارش طراحی قالب وردپرس خود به این شرکت همچنین می توانید از خدمات پشتیبانی نیز بهره مند شوید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار، پیشرو در ارائه ی خدمات طراحی و سئو سایت انواع مشاغل می باشد.

برای طراحی قالب وردپرس ارزان خود چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیرم؟

در واقع قالب وردپرسی که انتخاب می کنید، ظاهر وب سایت شما را تشکیل می دهد. بنابراین خیلی مهم است قالبی جذاب و زیبا انتخاب کنید که کاربران را به خود جذب کند. طراحی قالب وردپرس بایستی در عین سادگی، کیفیت بالایی داشته باشد. کاربرانی که از وب سایت شما دیدن می کنند سطوح مهارتی متفاوتی دارند، بنابراین خیلی مهم است که قالبی کاربرپسند طراحی کنید که کار کردن با آن ساده باشد. اگر کاربران نتوانند وب سایت شما را درک کنند و دچار ابهام و سردرگمی شوند، خیلی زود آن را ترک می کنند.

طراحی قالب وردپرس ارزان شما بایستی با اصول و قواعد سئو سازگار باشد. اگرچه وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که با اصول سئو همخوانی دارد، اما اگر این موضوع را در قالبی که طراحی می کنید نیز رعایت کنید، لازم نیست بعداً برای بهینه سازی آن مجدداً وقت بگذارید و هزینه صرف کنید.

سرعت وبّسایت موضوع دیگری است که باید در طراحی قالب وردپرس ارزان در نظر داشته باشید. اگرچه پلاگین های زیادی برای تقویت سرعت وب سایت وجود دارد، اما نصب افزونه های بیش از اندازه زیاد می تواند منجر به سنگین شدن وب سایت شما و کاهش سرعت آن شود. بنابراین بهتر است قالبی طراحی کنید که سرعت خوبی داشته باشد. این موضوع هم می تواند باعث جلب رضایت کاربران و هم موتور های جستجو شود.

کد های قالب وردپرسی که برای وب سایت خود طراحی می کنید، نبایستی رمزگذاری شده باشند. اگر برای طراحی سایت خود از قالب هایی استفاده کنید که کد های رمزگذاری شده دارند، در صورت بروز مشکل فقط بایستی به شرکتی که قالب خود را از آن خریداری کرده اید، مراجعه کنید.

اگر به دنبال طراحی وب سایتی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، در صورت تمایل می توانید سفارش طراحی سایت خود را به شرکت دارکوب دهید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار و برخورداری از کادری حرفه ای سفارش طراحی و سئو سایت انواع مشاغل را می پذیرد.

همچنین برای طراحی قالب وردپرس ارزان می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید. تمامی قالب های این فروشگاه به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی نیز برخوردارند.

طراحی سایت با استفاده از کدنویسی

برای طراحی سایت علاوه بر استفاده از قالب وردپرس و از پیش طراحی شده می توانید از طریق کدنویسی نیز اقدام به طراحی کنید. برای طراحی سایت با استفاده از کدنویسی باید به اندازه کافی در زمینه ی کدنویسی دانش داشته باشید. در غیر اینصورت بهتر است انجام این کار را به طراحان حرفه ای بسپارید تا از وب سایتی با کیفیت برخوردار شوید.

طراحی وبسایت از طریق کدنویسی نیز سودمندی ها و معایب خاص خود را دارد. وب سایت هایی که از طریق کدنویسی ایجاد می شوند معمولاً منحصر به فرد و یکتا هستند. اما از سوی دیگر برنامه نویسی سایت می تواند گران و زمانبر تمام شود. خیلی مهم است که برای کدنویسی سایت از طراحان حرفه ای و متخصص استفاده کنید. زیرا در طراحی سایت از طریق کدنویسی همه ی جنبه های سایت مانند تأمین امنیت، زیبایی، کارایی و عملکرد ها، سرعت سایت و بهینه بودن برای موتور های جستجو و …. به برنامه نویس و کدنویس بستگی پیدا می کند.

اگر به دنبال طراحی وبسایت با استفاده از کدنویسی هستید، در صورت تمایل می توانید سفارش طراحی سایت خود را به شرکت دارکوب دهید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و طراحان متخصص و با تجربه، بالاترین کیفیت طراحی سایت را ارائه می دهد.

نتیجه

طراحی وبسایت به دو طریق انجام می شود: با استفاده از کدنویسی و یا با استفاده از وب سایت ساز هایی نظیر وردپرس. طراحی سایت با استفاده از کدنویسی معمولاً گران و زمانبر است. به همین دلیل خیلی از کاربرانی که به دنبال طراحی سایت سریع و مقرون به صرفه برای شغل و حرفه ی خود هستند تمایل به طراحی قالب وردپرس ارزان دارند. استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و طراحی قالب وردپرس ارزان مزایای بیشماری از جمله صرفه جویی در زمان و بودجه دارد. اما بایستی توجه داشته باشید که کیفیت را در اولویت قرار دهید و بخاطر هزینه کیفیت وب سایت خود را از بین نبرید.

بهتر است پیش از اقدام به طراحی قالب وردپرس ارزان به ویژگی های مورد نیاز وب سایت خود فکر کنید تا در آینده مجبور به بازطراحی و ایجاد تغییر در وب سایت خود نشوید.

برای طراحی قالب وردپرس ارزان و با کیفیت می توانید سفارش خود را به شرکت دارکوب دهید. شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه ی کار حرفه ای و برخورداری از کادری حرفه ای، سفارش طراحی و سئو صنایع مختلف را می پذیرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز