قالب وب سایت از کجا می توانم بخرم؟

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=10315

5/5 - (1 امتیاز)

این روز ها طراحی وب سایت بیش از گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفته است. از آنجایی که اغلب مردم ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند، بسیاری از کسب و کار ها به دنبال راه اندازی وب سایت هستند.وب سایت ها بهترین بستر برای فروش اینترنتی کالا و ارائه خدمات غیر حضوری هستند. در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام نیز فروشگاه های غیر حضوری و آنلاین به فروش کالا های مختلف می پردازند، با این حال مردم ترجیح می دهند از وب سایت ها خرید کنند.

برای داشتن وب سایت روش های مختلفی وجود دارد، بسته به نوع کسب و کار و بودجه ای که دارید می توانید یک سایت کامل و با عملکرد بالا برای خود داشته باشید. یکی از این راه ها خرید قالب سایت می باشد که این روز ها با استقبال بالایی رو به رو شده است. اگر به دنبال خرید قالب وب سایت هستید، در این مقاله به شما راه های خرید قالب سایت را معرفی خواهیم کرد.

قالب وب سایت

اگر قصد دارید که مشتریان خود را افزایش داده و در راستای آن فعالیت تجاری خود را ارتقا دهید، باید حضور آنلاین داشته باشید. صرفا داشتن یک سایت یا یک صفحه در شبکه های اجتماعی برای فعالیت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ کافی نیست، بلکه در این فضا باید به صورت حرفه ای فعالیت داشته باشید.

در قدم اول شما نیاز به یک سایت کامل و کاملا حرفه ای دارید. این روز ها هر کسب و کاری برای خود یک سایت دارد، برای آنکه در میان سیل عظیمی از سایت ها دیده شوید، باید سایت حرفه ای و کامل داشته باشید.

واضح است که بسیاری از کسب و کار ها بخصوص شرکت های نوپا بودجه کافی برای طراحی وب سایت ندارند، همچنین برخی از مشاغل در ابتدای راه خود اقدام به استخدام یک طراح می کنند که بعد ها به دلیل افزایش هزینه طراحی وب سایت مجبور هستند فعالیت آنلاین خود را متوقف یا کمرنگ کنند.

یکی از روش های کم هزینه برای طراحی وب سایت، خرید قالب سایت است. همچنین با این روش می توانید در مدت زمان بسیار کمتری یک سایت کامل راه اندازی نمایید. ابتدا بهتر است بدانید قالب سایت چیست؟ قالب وب سایت یک منبع از پیش طراحی شده است که ساختار طرح بندی شده و ویژگی های نمایش یک سایت را نمایش می دهد. این قالب بر اساس سلیقه یک شخص که عموما طراح آن می باشد، طراحی شده است. قالب های وب سایت در انواع و طرح های متنوع و مختلف طراحی شده اند. شما با یک جستجو ساده می توانید قالب وب سایت مرتبط با کسب و کار خود را به صورت رایگان یا پولی بیابید.

اگر از طریق سیستم مدیریت محتوا CMS وب سایت طراحی می کنید، باید یک قالب سایت برای خود انتخاب نمایید. قالب سایت شامل موارد و ویژگی های زیر است:

  • فونت ها
  • رنگ ها
  • پس زمینه ها
  • قرار دادن و چیدمان عناصر ناوبری
  • قرار دادن نوار های کناری و عناصر رسانه های اجتماعی
  • قرار دادن، اندازه و طراحی مناطق محتوا و تصاویر
  • طرح بندی و یکپارچه سازی لینک ها و اطلاعات حساب کاربری
  • طراحی سازگار با تلفن همراه

وقتی طراح می خواهد با استفاده از CMS طراحی وب سایت کند در ابتدا باید موارد بالا را برای قالب خود انتخاب نماید. با استفاده از CSS,HTML می توان قابلیت های اضافی به یک قالب سایت افزود. اگر شما سفارش طراحی وب سایت به یک شخص می دهید این موارد و ویژگی ها را باید برای او مشخص نمایید. در قالب آماده سایت این ویژگی ها از پیش تعیین و انتخاب شده اند، گاهی امکان تغییر آنها وجود دارد، اما در بسیاری از مواقع غیر قابل تغییر هستند. قالب سایت، طراحی را برای طراح آسان کرده است و وی می تواند با هزینه کمتر و در مدت زمان کوتاهی یک سایت نسبتا کامل طراحی نماید.

راه های مختلفی برای خرید قالب سایت وجود دارد. پیش تر در مباحث مربوط به سئو و همچنین طراحی وب سایت به شما گفته شد که از خریداری قالب سایت پرهیز نمایید. چرا که قالب های آماده مشکلات مختلفی به همراه دارند. که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

یکی از راه های خرید قالب سایت مراجعه به سایت های فروشگاه قالب است. این سایت ها که اغلب آنها خارجی هستند، قالب های متنوعی برای انواع مختلف کسب و کار به مخاطبان خود ارائه می دهند. این قالب ها اغلب به صورت رایگان عرضه می شوند، قالب های رایگان معمولا امکانات زیادی ندارند و با استفاده از تعداد زیادی پلاگین طراحی شده اند. همچنین طراح آنها مشخص نیست و بعد ها در صورت بروز هر گونه مشکل ممکن است سایت خود را از دست بدهید. در طراحی این قبیل قالب ها معمولا اصول سئو رعایت نشده است. قالب های آماده رایگان قابلیت های زیادی ندارند و در صورت افزودن قابلیت جدید باید مبلغ جدا پرداخت کنید.

از آنجایی که طراح قالب مشخص نیست امکان اعمال تغییرات به سایت کمی دشوار است. همچنین هیچ شرکت یا شخصی از این قالب ها پشتیبانی نمی کند. به همین دلیل در صورت بروز مشکل ممکن است وب سایت خود را از دست بدهید.

عیب بعدی خریداری این قالب ها تکراری بودن آنها می باشد. به دلیل رایگان و در دسترس بودن قالب های آماده عده ی زیادی از افراد برای راه اندازی سایت از این قالب ها استفاده می کنند.

یکی دیگر از راه های خرید قالب وب سایت، استخدام طراح سایت است. این راه نیز به دلیل استخدام یک فرد کمی هزینه بالایی می خواهد. اما به هر حال طراح می تواند طبق نظر و سلیقه شما یک قالب سایت مناسب برای کسب و کار شما طراحی نماید که این نوع قالب، قالب سفارشی سایت می باشد.

بر اساس گفته های بالا شما به دو طریق می توانید قالب سایت بخرید، یک، قالب سایت آماده که به صورت رایگان یا پولی است و دو، خرید قالب سایت سفارشی که طراح موظف است طبق نظر و سلیقه مشتری، قالب سایت را طراحی کند. این نوع طراحی قالب با هزینه بالا و در مدت زمان بیشتری انجام می شود.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب مدت زمانی است که اقدام به فروش قالب وب سایت می کند. اما این قالب های آماده وب سایت با قالب هایی که به صورت رایگان ارائه می شوند، تفاوت هایی دارد. ویژگی این قالب ها عبارتند از:

قابلیت توسعه دارند: با توجه به اینکه تمامی قالب های آماده وب سایت شرکت دارکوب توسط طراحان این مجموعه طراحی می شوند، قابلیت توسعه دارند و شما بعد از مدتی قادر به تغییر قالب سایت خواهید بود.

ایجاد وب سایت در مدت زمان کم: این قالب ها همگی تولید و طراحی شده اند و برای بارگذاری محتوا آماده هستند به همین دلیل در کمتر از یک هفته می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید.

قیمت پایین: با اینکه این قالب ها رایگان نیستند، اما قیمت خرید آنها بسیار کم می باشد و شما می توانید با هزینه کم صاحب یک سایت کامل شوید به همین دلیل به آن طراحی سایت ارزان می گوییم.

بر اساس سئو طراحی شده اند: طراحی هر گونه وب سایت در مجموعه طراحی سایت دارکوب، از پایه بر اساس اصول فنی سئو می باشد، لذا قالب های آماده نیز بر اساس فاکتور های فنی سئو طراحی شده اند. به همین دلیل شما می توانید به راحتی سایت خود را بهینه سازی کنید.

قالب های متنوع: طراحان سایت در شرکت دارکوب سعی بر این دارند که قالب های طراحی شده را متنوع و با ویژگی های ظاهری جذاب تولید کنند. کسب و کار شما هر موضوع و عنوانی که داشته باشد می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب شرکت دارکوب برای آن یک قالب سایت اختصاصی تهیه نمایید.

ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین: همانطور که گفته شد تمامی قالب ها از پایه توسط طراحان ما طراحی می شوند به همین دلیل ما در قبال آنها مسئول هستیم و قالب وب سایتی که از ما می خرید شامل خدمات پشتیبانی سایت می گردد.

قالب سایت سفارشی: اگر قالب سایتی که می خواهید در میان قالب های سایت وجود نداشت می توانید قالب سایت مد نظر خود را به صورت سفارشی و اختصاصی توسط طراحان ما ایجاد نمایید.

وب سایت فروشگاهی

از متداول ترین نوع وب سایت ها، می توان به سایت فروشگاهی اشاره نمود. سایت های فروشگاهی به منظور فروش کالا و محصولات طراحی می شوند. فروشگاه های آنلاین قابلیت های مختلفی دارند از کامل ترین فروشگاه های آنلاین می توان به سایت دیجی کالا اشاره نمود.

سبد خرید، امکان رزرو کالا، پرداخت آنلاین، امکان مقایسه کالا ها، سیستم نظر دهی و امتیاز دهی، وبلاگ و … از امکانات مهم یک فروشگاه آنلاین می باشد. برای داشتن یک سایت فروشگاهی کامل باید به یک شرکت طراحی سایت خوب مراجعه نمایید. چرا که هزینه طراحی سایت فروشگاهی کم نیست و در صورتی که طراحی وب سایت به خوبی انجام نشود، باعث تلف شدن وقت و هزینه می گردد.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب در 18 سابقه خود توانسته است بهترین سایت ها را به مشتریان مختلف ارائه دهد. شرکت دارکوب در حوزه طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت یکی از شرکت های طراحی وب سایت مطرح ایران است.

وب سایت شرکتی

نوع دیگری از وب سایت ها که بخش بیشتری از سایت های موجود را تشکیل داده اند، سایت شرکتی می باشد. سایت های شرکتی برای کسب و کار هایی که قصد معرفی فعالیت تجاری خود را دارند، مناسب است. اغلب شرکت ها و کمپانی های بزرگ دارای یک سایت شرکتی هستند.

سایت شرکتی قابلیت های زیادی ندارد و هدف از طراحی آن همانطور که گفته شد معرفی فعالیت تجاری به دیگر شرکت ها و مردم می باشد. یکی از نکات مهم در طراحی سایت شرکتی، طراحی ساده اما در عین حال جذاب می باشد.

شما عزیزان می توانید برای طراحی سایت شرکتی و یا هر نوع وب سایت دیگر به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید. همچنین جهت خرید قالب سایت می توانید به فروشگاه قالب سایت شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید. قبل از هر اقدام می توانید با مشاوران و کارشناسان ما جهت مشاوره به صورت حضوری یا آنلاین گفتگو نمایید. کارشناسان ما با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت تجاری که دارید می توانند بهترین قالب وب سایت را به شما پیشنهاد دهند.

قالب سایت چیست؟

قالب وب سایت یک منبع یا چارچوب از پیش طراحی شده است که شامل ساختار کلی یک سایت و تمام آنچه کاربر آن را می بیند می باشد. قبل از شروع طراحی سایت با استفاده از CMS ها باید یک قالب سایت انتخاب نمایید. قالب سایت عموما شامل انتخاب رنگ، فونت، طراحی ریسپانسیو، محتوای سایت و … می باشد.

قالب سایت از کجا می توانم بخرم؟

شما می توانید برای خرید و تهیه قالب وب سایت به فروشگاه قالب سایت شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید. در این فروشگاه قالب های سایت به صورت اختصاصی و سفارشی یا آماده عرضه می شوند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز