مشتری مداری می تواند به سئو سایت کمک کند

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4501

5/5 - (1 امتیاز)

رؤیای هر کسی که شغل و کسب و کاری دارد، پیشرفت در زمینه ی کاریش می باشد. اما متأسفانه 20% از مشاغل در همان سال اول شکست می خورند و تنها 30% از مشاغل، حرفه ی خود را از مرز 10 سال می گذرانند.

سئو یا همان بهینه سازی برای موتور های جستجوگر یک استراتژی اصلی و بنیادی برای فروش و جذب مشتریان جدیدی است که به شما مراجعه می کنند. اگر بتوانید بازده سرمایه گذاری (ROI) از سئو و سایر خدمات آنلاین خود را به حداکثر برسانید، می توانید برای تولید درآمد و رشد بیشتر، سرمایه گذاری خود را ادامه دهید.

آگاهی از اینکه برای جذب مشتریان جدید در کجا باید جستجو کنید و چگونه خدمات سئوی خود را ارائه دهید، موقعیت های بسیار خوبی را در بازاریابی و پیشبرد اهدافتان پیش روی شما می گذارد.

روزانه تعداد بی شماری از فروشگاه ها و برند ها و شرکت ها فعالیت های خود را رو به آنلاین شدن می برند. هر روز تعداد زیادی از صاحبان شغل وارد فضای آنلاین می شوند و منتظر می مانند تا توسط کاربران خود دیده شوند.

شناسایی مخاطب هدف، اصلی ترین عنصر هر کسب و کاری می باشد. بنابراین منطقی است که شروع به شناخت مشتریان سئوی جدید کنید. اگر در شناخت مشتریان هدف خود شکست بخورید، احتمالاً به دنبال افراد اشتباهی می روید و این به معنای اتلاف وقت و انرژی می باشد. برای رسیدن به مخاطبان درست بایستی در مورد نوع برندی که می خواهید خدمات سئوی خود را در آنجا ارائه دهید، تصمیم بگیرید.

بعد از انتخاب حیطه ی مخاطبان هدف خود بایستی در مورد خدماتی که تصمیم دارید به آنها ارائه دهید، فکر کنید.

یکی از مواردی که مشتریان شما بر اساس آن، اعتبار وب سایت شما را قضاوت می کنند، محل قرارگیری وب سایت شما در SERP ها می باشد.

در حقیقت، در گوگل، 20.5% از کلیک های ارگانیک به نتیجه ی جستجوی اول اختصاص می یابند. 13.32% به جستجوی دوم و 13.14% به جستجوی سوم. بنابراین بهترین راه برای ایجاد اعتبار برای برند خود، جذب مشتریان بالقوه می باشد. برای این منظور شما بایستی در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید.

قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو بسیار ارزشمند است و برای حاصل شدن این موضوع بهترین کاری که می توانید انجام دهید، اصلاح مطالب وب سایتتان به گونه ای که آن را از دیگر وب سایت ها متمایز و برتر کند، می باشد.

وقتی کاربر جدید وب سایت یا برند شما را مورد جستجوی قرار می دهد، این به منزله ی یک فرصت کوچک برای شما می باشد. بنابراین بهتر است که کاربران جدید خود را بشناسید. از فعالیت های کاری که انجام می دهند، مطلع شوید و آنها را ترغیب کنید تا از مزایایی که از رویکرد منحصر به فرد شما برای سئو می توانند بهره ببرند، آشنا شوند.

برای مشتری مداری و جلب رضایت آنها و کمک به سئو سایت اقدامات گوناگونی می توانید انجام دهید:

راه اندازی یک شغل جدید می تواند هیجان انگیز باشد، اما از طرفی شاید باعث شود شما از مشتریانتان غافل شوید.

مشتریان ممکن است برای اولین بار در حال امتحان سئو باشند و از دیدگاه آنها سئو موضوعی جدید و هیجان انگیز باشد.

عموماً، کاربران جدید از موقعیت دنبال کردن هیجان زده می شوند.

مشاغل جدید ممکن است فقط به عنوان یک پروژه ی جدید دیده شوند. این موضوع می تواند آنها را در موقعیت ریسک قرار دهد.

یک کاربر جدید شانس یادگیری در صنعت جدید و آشنایی با افراد جدید و ساخت مجموعه های مهارت استراتژیک و تجربه ی سئوی تخصصی را دارد.

صرف نظر از حجم کاری زیادی که مشاغل جدید با آن روبرو هستند، هر کسی که در معرض یک حرفه ی جدید قرار می گیرد بایستی احساس خوشحالی کند تا برای ادامه ی راه انرژی داشته باشد.

کمبود شور و اشتیاق می تواند تأثیر زیادی بر یک شغل تازه راه اندازی شده بگذارد و باعث از دست دادن مشتریان شود.

  • اختصاص به مهمان

در سال 2019، وبلاگ نویسی مهمان رواج زیادی داشت. وبلاگ نویسی مهمان می توانست راهی عالی برای جذب مشتریان احتمالی به وب سایت و خدمات شما باشد. علاوه بر این، با استفاده از وبلاگ مهمان می توانستید لینک هایی به دست آورید و دید و اعتبار وب سایت خود را ارتقاء دهید.

پیدا کردن وبلاگ های مشاغل مرتبط که می توانید محتوای خود را به آنها ارسال کنید می تواند سودمند باشد. همچنین ارسال محتوای خود به وبلاگ هایی که ممکن است مشتریان هدف شما از آنجا کسب اطلاعات کنند، می تواند کمک کننده باشد.

  • کنفرانس ها و نمایشگاه های سئو

مشتریانی که شما را می شناسند راحت تر جذب می شوند. شرکت در کنفرانس های سئو و مشاغل مرتبط می تواند یک فرصت عالی برای صحبت در مورد رویداد های کاری و ارائه ی خدمات خود و جذب مشتریان هدف باشد. اگرچه این کار به آمادگی و سرمایه ی زیادی نیاز دارد، اما با اینکار می توانید با یک تیر دو هدف را بزنید. هم کسب درآمد کنید و هم بر اعتبار و شهرت وب سایت خود بیفزایید.

  • تبلیغات پرداخت شده

راه دیگری که مشتریان بالقوه ی شما می توانند شما را بیابند، استفاده از تبلیغات پرداخت شده می باشد. به دلیل فضای رقابتی شدیدی که در صنعت طراحی وب سایت وجود دارد، برای وب سایت ها و مشاغل کوچکی که خدمات سئوی کمی ارائه می دهند، قرار گرفتن در جایگاه های برتر SERP بسیار دشوار است. یک راه جایگزین برای این دسته از مشاغل برای به دست آوردن مشتریان جدید و دید و ترافیک بیشتر تبلیغات پرداخت شده می باشد. استفاده از تبلیغات پولی به ویژه در مراحل اولیه ی ارائه ی خدمات بسیار مؤثر است.

تبلیغات پولی می تواند نتایج خوب و سریعی به شما هدیه دهد، اما نکته ی بدی که وجود دارد اینست که به محض کنار گذاشتن آن، افت شدید در ترافیک و فروش را تجربه خواهید کرد.

بنابراین برای جبران این موضوع بایستی تلاش کنید تا رتبه های ارگانیک خود را ارتقاء دهید. تنها به تبلیغات پولی اکتفا نکنید. برای موفقیت در حضور مستمر آنلاین خود بایستی زمان و تلاش زیادی را به این کار اختصاص دهید.

بهترین مکان ها برای دستیابی به مشتریان بالقوه و ارائه ی خدمات سئو و جلب رضایت کاربران، حضور در رسانه های اجتماعی می باشد.

خلاصه

سئو یک کلید برای موفقیت در هر تجارت مدرنی می باشد. نه تنها به این دلیل که می تواند دید شما را افزایش دهد و در حضور آنلاین شما مؤثر باشد، بلکه به این دلیل که می تواند به افزایش فروش و ترافیک وب سایت شما کمک کند. سئو ابزار لازم برای افزایش نرخ تبدیل را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع سئو و مشتری مداری لازم و ملزوم یکدیگرند. با جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان می توانید در بهینه سازی وب سایت خود برای موتور های جستجوگر و کسب رتبه های بالاتر و برعکس موفق باشید. هر چه کاربران شما از شما بیشتر راضی باشند، احتمال بازگشت آنها بیشتر خواهد شد که این می تواند بر اعتبار وب سایت شما تأثیر بسزایی داشته باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز