تازه های طراحی سایت در سال 2022

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=9421

پیش بینی گراشات طراحی وب سایت 2022
5/5 - (1 امتیاز)

پیروی از آخرین ترند های طراحی سایت به ایجاد یک وب سایت مدرن و حرفه ای و موفقیت بیشتر در کسب و کار کمک زیادی می کند. در عصر دیجیتالی، طراحی سایت به معنای ارتباط و تعامل بیشتر با کاربران و ارائه ی خدمات بهتر به آنها در سراسر دنیاست. پیش بینی ترند های طراحی سایت در سال 2022 برای ایجاد یک وب سایت عالی و کاربردی بسیار سودمند است. یک طراحی سایت مدرن که از بروزترین ترند های طراحی سایت پیروی می کند در ارائه ی UX بهتر، جذب کاربران جدید و حفظ کاربران فعلی بسیار قوی عمل می کند. بهتر است ترند های طراحی سایت را هر از گاهی بررسی کنید و طراحی وب سایت خود را بروز کنید.

چرا طراحی سایت مهم است؟

طراحی سایت حضور آنلاین شما را تقویت می کند. یک طراحی سایت خوب نام برند تجاری شما را در ذهن کاربران ثبت می کند. یک طراحی سایت حرفه ای که از آخرین ترند های طراحی سایت تبعیت می کند می تواند نرخ تبدیل و درآمد کسب و کار شما را افزایش دهد. طراحی سایت شما بایستی با توجه به کاربران و نیاز های تجاری شما ایجاد شود و بهترین  UX را ارائه دهد.

چطور می توانم طراحی سایتی مطابق با آخرین ترند های سال 2022 داشته باشم؟

میلیون ها وب سایت در اینترنت وجود دارد. شاید برای خیلی از کاربران سؤال شود که چطور می توانم طراحی سایت خود را نسبت به سایر رقبا برجسته کنم. وب سایت ها یکی از مهمترین بخش های هر صنعتی هستند. طراحی سایت مدرن در افزایش اعتبار کسب و کار ها مؤثر است. یک وب سایت حرفه ای و بروز توجه کاربران را به خود جلب می کند و تأثیر اولیه ی بسیار خوبی بر آنها می گذارد. برخی از ترند ها در طراحی سایت ثابت هستند. اما پیش بینی ترند های طراحی سایت در سال 2022 به شما در ایجاد یک وب سایت زیباتر، جذابتر، کاربر پسندتر و کاربردی تر کمک زیادی می کند. برخی از ترند ها و تمایلات طراحی سایت سال 2022 عبارتند از:

محتوای پویا و محتوای تعاملی

محتوا همیشه مهم بوده است. کاربران برای محتوا و مطالب به وب سایت ها مراجعه می کنند. محتوای پویا محتوایی است که با نیاز های کاربر سازگار است. برای اینکه بتوانید محتوایی متناسب با نیاز های کاربران تولید کنید بایستی رفتار کاربران و موقعیت فعلی آنها را بررسی کنید. وب سایت هایی که محتوای پویا دارند نرخ تبدیل بالاتری دارند و در تعامل با کاربران بهتر عمل می کنند.

محتوای پویا و با کیفیت علاقه مندی کاربران را به دست می آورد. گوگل و سایر موتور های جستجو نیز برای وب سایت هایی که بر اساس نیاز کاربر تولید محتوا می کنند، ارزش بیشتری قائلند. با ایجاد صفحات پرسش و پاسخ و آگاهی نسبت به درخواست ها و نیاز های کاربران می توانید اقدام به تولید محتوای پویا و با کیفیت کنید. محتوای تعاملی موضوعی است که انتظار می رود یکی دیگر از ترند های طراحی وب سایت در سال 2022 باشد. کاربران به وب سایت هایی که از محتوای تعاملی مانند کوییز ها، ماشین حساب های آنلاین و … استفاده می کنند، علاقه ی زیادی نشان می دهند.

بهینه سازی جستجوی صوتی

جستجوی صوتی در دنیا به یک امر عادی تبدیل شده است. پیش بینی می شود که ترند استفاده از دستیار صوتی تا سال 2022 افزایش یابد. با توجه به اینکه کاربران با دستیاران صوتی بیشتر و بیشتر ارتباط برقرار می کنند، پیش بینی می شود بسیاری از طراحان وب سایت بهینه سازی صوتی را در سال 2022 از اولویت های کاری خود قرار دهند. بسیاری از افراد می خواهند کلمات کلیدی دم بلندی را در محتوای خود قرار دهند که بر اساس صحبت کردن کاربرانشان است و نه بر اساس آنچه که تایپ می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهینه سازی جستجوی صوت در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه ی کار ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای صنایع مختلف می باشد.

گرایشات طراحی وبسایت در سال 2022 چیست؟

پیش بینی ترند های طراحی سایت در سال 2022

سازماندهی و ساختار

طراحی وب سایت هایی که سازمان دهی شده هستند و ساختار تمیز و خوبی دارند، حرفه ای تر به نظر می رسند. این وب سایت ها بر اساس مخاطبان و بازار هدف طراحی می شوند. ایجاد یک ساختار خوب و سازماندهی شده در طراحی سایت به کاربران کمک می کند تا مطالب و محتوای سایت شما را ساده تر پیدا کنند. یک طراحی سایت ساختار یافته و سازماندهی شده در ارائه ی UX خوب، بهتر عمل می کند. بعلاوه چنین وب سایتی به موتور های جستجو برای پیدا کردن مطالب و رتبه بندی آنها کمک زیادی می کنند.

پیمایش ساده

وب سایت های موفق پیمایش ساده ای دارند. کاربران انتظار دارند که سریع به مطالبی که می خواهند دست یابند. وجود یک منو پیمایش بصری به کاربران برای جستجوی سریع کمک زیادی می کند. وب سایت هایی که پیمایش ساده ای دارند کاربران بیشتری به خود جذب می کنند. زیرا کاربران در این سایت گیج نمی شوند و همه چیز برایشان روشن و شفاف است. این موضوع به خصوص در مورد وب سایت های بزرگ که منو و زیر منو های زیادی دارند اهمیت بیشتری دارد.

سرعت سایت

کاربران از اینکه برای بارگذاری محتوا منتظر بمانند، خوششان نمی آید. آنها می خواهند بدون معطلی و خیلی سریع به محتوای یک سایت دسترسی داشته باشند. اگر سرعت سایتی کم باشد بسیاری از کاربران خود را از دست می دهد. بهینه سازی گرافیک سایت، ویدئو ها و … در طراحی سایت به بهبود سرعت سایت کمک می کند. سرعت سایت در گوشی های همراه مهمتر است. اگر سرعت سایتی به اندازه ی کافی خوب باشد، می تواند از رقبای خود سبقت بگیرد. برای سنجش سرعت سایت می توانید از ابزار های مناسب در این زمینه استفاده نمایید. بر اساس مطالعات، امروزه کاربران انتظار دارند که یک صفحه در کمتر از 5 ثانیه بارگذاری شود. مطالعات نشان داده است که مدت زمان 2.4 ثانیه برای بارگذاری یک صفحه، ایده آل است. گزارشات نشان داده است که وب سایت های سریعتر نرخ تبدیل بیشتری دارند. کاربران و موتور های جستجو از وب سایت هایی که سریعتر بارگذاری می شوند، راضی تر هستند.

کدنویسی تمیز

کدنویسی بد دید موتور های جستجو را کاهش می دهد. کدنویسی بد برای مرورگر ها مشکلاتی ایجاد می کند و سرعت سایت را نیز کاهش می دهد. برعکس کدنویسی تمیز به سازگاری مرورگر ها کمک می کند. کدنویسی تمیز باعث کاهش هزینه های شما می شود. زیرا در صورت بروز مشکل، براحتی حل می شود.

استفاده مناسب از فضاهای سفید

پیش بینی می شود در سال 2022 استفاده از فضاهای سفید بیشتر مورد توجه طراحان قرار گیرد. استفاده مناسب از فضاهای سفید چیدمان صفحه را ساده تر و قابل درک می کند. فضاهای سفید باعث می شود تا کاربران بر مطالب مهم و CTA تمرکز بیشتری کنند. البته فضاهای سفید هر رنگی می توانند داشته باشند. منظور از فضاهای سفید، فضاهای خالی است.

طراحی های تیره

طراحان به طراحی وب سایت های تیره بیشتر علاقه مند شده اند. طراحی های تیره چشم بیننده را کمتر خسته می کند و می تواند مطالب سایت را برجسته تر کند. یکی دیگر از ترند های پیش بینی شده در سال 2022 استفاده از طراحی های تیره است.

طراحی برای انگشت شست

بر اساس گزارشات بیش از 50% ترافیک وب سایت های از طریق گوشی های همراه به دست می آید. بسیاری از طراحان به طراحی وب سایت های سازگار با گوشی های همراه متمرکز هستند. به طور مثال طراحی سایتی که در گوشی های همراه به راحتی با انگشت شست اسکرول شود، بسیار جذاب و کاربرپسند است. در این طراحی ها سادگی یک فاکتور اصلی است.

ویدئو های هوشمند

کارشناسان سئو می گویند پخش اتوماتیک ویدئو به سرعت سایت آسیب می زند، اما این ممکن است یکی از گرایشات طراحی سایت در سال 2022 باشد. پخش اتوماتیک ویدئو می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند و مدت زمان ماندگاری کاربران را در وبسایت را افزایش دهد. در محتوای ویدئو ها نیز می توانید بازاریابی کنید. بر اساس گزارشات، کاربران به وب سایت هایی که ویدئو پخش می کنند بیشتر علاقه نشان می دهند. اما توجه داشته باشد که ویدئو ها نباید بیشتر از 2 دقیقه طول بکشند. 30 ثاینه اول بیشترین نرخ جذب را دارد.

ترند های طراحی وب سایت در سال 2022 چیست؟

پیش بینی ترند های طراحی سایت در سال 2022

ربات های چت

استفاده از ربات های چت در طراحی وبسایت بسیار متداول شده است. این ربات ها طوری طراحی شده اند که مکالمات انسان را یاد می گیرند و بر اساس مکالمات راه حل هایی ارائه می دهند. پیش بینی می شود در سال های آینده استفاده از ربات های چت جایگزین پشتیبان های انسانی شود. استفاده از ربات های چت می تواند باعث کاهش 30% هزینه های عملیاتی شرکت ها شوند.

سئوی محلی

پیش بینی می شود که گرایش به سئوی محلی در سال 2022 قوی تر شود. بر اساس گزارشات، تعداد کاربرانی که جستجوی های محلی انجام می دهند در حال افزایش است. از این رو خیلی از مشاغلی که با کاربران محلی سروکار دارند به سئوی محلی اهمیت زیادی می دهند. بر اساس گزارشات، بیش از 46% از جستجوی های گوگل به جستجوی های محلی مربوط می شود.

بهینه سازی سایت

سئو یا بهینه سازی سایت به جذب مخاطب کمک زیادی می کند. پیاده سازی سئو به کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو منجر می شود. رتبه های بالاتر موتور های جستجو به معنای جذب ترافیک بیشتر، افزایش نرخ تبدیل و کسب موقعیت های فروش بیشتر است. برخی از استراتژی های مهم سئو عبارتند از: استفاده از کلمات کیلدی مرتبط، تولید محتوای با کیفیت، بک لینک سازی، ریسپانسیو سازی، بهبود سرعت سایت و ….

برای پیاده سازی اصول سئو اگر به اندازه کافی مهارت ندارید، استخدام یک شرکت طراحی سایت معتبر بهترین گزینه است. زیرا یک شرکت طراحی سایت معتبر با داشتن منابع متعدد می تواند بالاترین کیفیت را ارائه دهد. شرکت طراحی سایت دارکوب با برخورداری از کادری متخصص ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای مشاغل گوناگون می باشد.

لینک سازی

یکی از تکنیک های مهم سئو لینک سازی و بک لینک سازی است. لینک سازی داخلی به موتور های جستجو برای کشف مطالب سایت شما کمک زیادی می کند. بعلاوه به کاربران نیز UX بهتری ارائه می دهد. بک لینک سازی نیز باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود. برای به دست آوردن بک لینک از وب سایت های معتبر بایستی اقدام به تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند کنید.

ردیابی سایت

سایت خود را ردیابی و بررسی کنید. ردیابی سایت، شما را متوجه نقاط ضعف و قوت سایتتان می کند. با تجزیه و تحلیل سایتتان می توانید کاربران هدف را بهتر نشانه گیری کنید و استراتژی های تبلیغات و بازاریابی درستی اتخاذ کنید.

گرافیک سایت

گرافیک سایت موضوع دیگری است که به یک طراحی سایت مدرن و حرفه ای کمک زیادی می کند. با بهینه سازی گرافیک سایت خود از طریق بهینه سازی تصاویر و یا استفاده از ترکیب خوب رنگ ها و فونت ها در طراحی سایت خود می توانید کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. با یک چیدمان و گرافیک سایت مناسب می توانید اعتبار بیشتری برای کسب و کار خود به دست آورید و اعتماد کاربران را جلب کنید.  تصاویر را در سایت خود بهینه کنید. تصاویر بهینه به بهبود سرعت سایت کمک می کنند. از تصاویر با کیفیت و مرتبط استفاده کنید. تصاویر برای جذب کاربر بسیار مؤثرند. تصاویر اطلاعات زیادی را به کاربران منتقل می کنند. کاربران تصاویر را بهتر درک می کنند.

انتخاب فونت باید بگونه ای باشد که خواننده را اذیت نکند و بر روی رنگ پس زمینه ی شما به خوبی مشخص باشد. در انتخاب فونت، کاربران خود را در نظر بگیرید. به طور مثال اگر کاربران شما افراد جوان هستند، استفاده از فونت های شیک بهتر است. اگر کاربران شما افراد مسن هستند استفاده از فونت های ساده پسندیده تر است. بعلاوه فونتی که انتخاب می کنید بایستی هویت برند تجاری شما به خوبی حفظ کند. رنگ هایی که برای طراحی وبسایت خود انتخاب می کنید بهتر است با لوگو و عناصر دیگر برند تجاری شما همخوانی داشته باشد. استفاده از رنگ آبی در طراحی سایت آرامش دهنده است. رنگ های تیره و مشکی شکیل تر هستند. با رنگ ها می توانید احساسات مختلفی را به کاربران منتقل کنید.

قالب سایت

با انتخاب و خریداری یک قالب سایت مناسب بهتر می توانید نیاز های تجاری خود را برآورده کنید. قالب سایت های مختلف ویژگی های مختلفی دارند. بهتر است قالب سایتی انتخاب کنید که در راستای نیاز های تجاری شما و خواسته های کاربرانتان باشد. به طور مثال اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید قالب سایتی انتخاب کنید که به شما امکان ساخت فروشگاه آنلاین را بدهد. اگر حرفه ی شما به شکلی است که باید تصاویر زیادی در طراحی سایت خود درج کنید، قالب سایتی انتخاب کنید که از این مورد پشتیبانی کند. قالب سایت هایی که بیش از اندازه پلاگین های غیر ضروری دارند نیز مناسب نیستند. زیرا سرعت سایت شما را کاهش می دهند. بهتر است قالب سایتی انتخاب کنید که خدمات پشتیبانی نیز داشته باشد. زیرا بهترین قالب ها نیز ممکن است روزی با مشکل مواجه شوند. اگر قالب سایت شما مشکلی داشته باشد بایستی به شرکت ارائه دهنده مراجعه کنید.

برای انتخاب قالب سایت در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب سایت دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه دارکوب حاوی انواع و اقسام قالب سایت است که همگی به سفارش شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی نیز برخوردارند.

نتیجه

طراحی سایت حضور آنلاین مشاغل مختلف را تقویت می کند. طراحی سایت یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین کانال های حضور آنلاین است. طراحی سایت یک پل ارتباطی میان مدیران و کاربران در سراسر دنیاست. یک طراحی سایت مدرن و حرفه ای که مطابق آخرین ترند های روز دنیا باشد در جذب کاربر موفق تر خواهد بود. افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند با پیش بینی ترند های طراحی سایت در سال 2022 می توانند طراحی سایت مدرنی داشته باشند و بر کاربران تأثیر اولیه خوبی بگذارند. برخی از ترند های پیش بینی شده طراحی سایت در سال 2022 استفاده از فضاهای خالی، طراحی تیره، بهبود سرعت سایت، تولید محتوای پویا و محتوای تعاملی و …. می باشد.

اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای و مدرن با توجه به ترند های طراحی سایت در سال 2022 هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت و سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز