چرا طراحی سایت بدون کد؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8991

نظر دهید post

امروزه طراحی سایت بدون کد طرفداران زیادی پیدا کرده است. طراحی سایت بدون کد هم به نفع بازاریابان اینترنتی، هم توسعه دهندگان وب و هم کاربران می باشد. طراحی سایت بدون کد یعنی ذخیره زمان، بودجه و انرژی.

متقاضیان طراحی سایت و نیاز های آنها روزبروز در حال افزایش است. ایده ی طراحی سایت بدون کد یک راه حل بسیار خوب برای برآورده کرده کردن سریع اهداف تجاری کاربران با یک هزینه ی اندک و تلاش کمتر می باشد. با ابزار های طراحی وب سایت بدون کد می توان وب سایت هایی مدرن، جذاب و با عملکردی عالی داشت که از هر جنبه به نفع کاربران و طراحان و توسعه دهندگان وب سایت ها می باشد.

چرا طراحی سایت مهم است؟

امروزه طراحی وب سایت به یکی از الزامات هر کسب و کاری تبدیل شده است. طراحی سایت یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی در هر صنعتی است. دنیای تجارت بسیار رقابتی تر از قبل شده است. صاحبین مشاغل در دنیای رقابتی تجارت، با طراحی سایت می توانند از رقبای خود سبقت بگیرند. با طراحی سایت می توان به گستره ی وسیعی از مخاطبان در سراسر دنیا دسترسی پیدا کرد. یک طراحی وب سایت حرفه ای و مدرن می تواند کاربران زیادی را به خود جذب کند و فرصت های کسب درآمد بیشتری برای مشاغل ایجاد کند. طراحی وب سایت باعث افزایش اعتبار کسب و کار ها و جلب اعتماد کاربران می شود.

توسعه ی طراحی سایت بدون کد چیست؟

توسعه ی طراحی سایت بدون کد یعنی طراحی سایت با استفاده از UI گرافیکی نرم افزاری. در طراحی و توسعه ی طراحی وب سایت بدون کد همه ی افراد از جمله افرادی که دانش برنامه نویسی ندارند، می توانند و بسایت راه اندازی کنند. ایده ی طراحی سایت بدون کد طراحی سایت را بسیار ساده کرده است. طراحی سایت بدون کد با استفاده از نرم افزار های سایت ساز و پلتفرم های طراحی وب امکان پذیر می باشد.

طراحی وب سایت بدون گدنویسی

چرا طراحی سایت بدون کد؟

چرا طراحی سایت بدون کد؟

با طراحی وب سایت بدون کد افراد مختلف می توانند ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنند. طراحی سایت بدون کد خیلی سریعتر انجام می شود. با امکاناتی که نرم افزار های سایت ساز در اختیار کاربران قرار می دهند علاوه بر طراحی سایت می توان برنامه های تحت وب، برنامه های تلفن همراه، ابزار های داخلی و …. نیز ساخت. با ایده ی بدون کد، کاربران می توانند ربات های گپ بسازند و یا چندین برنامه را به هم متصل کنند.

طراحی سایت بدون کد، طراحان و توسعه دهندگان وب سایت ها را از نوشتن هزاران خط کد رها می کند. طراحان می توانند زمان بیشتری ذخیره کنند و آن را به انجام پروژه های پیچیده تری که نیاز به کدنویسی دارد، اختصاص دهند. ایده ی طراحی سایت و طراحی برنامه بدون کد همه ی افراد را قدرتمندتر می کند.

بدون کدنویسی نمونه سازی ساده تر می شود

پلتفرم های بدون کد، یک لایه ی انتزاعی بر روی کد ارائه می دهند. بدین معنا که این پلتفرم ها کد ها را می گیرند و با ایده ی کشیدن و رها کردن همگام می کنند. پلتفرم های بدون کد به کاربران امکان می دهند تا وب سایت های خیلی حرفه ای و مدرن را خیلی ساده تر بسازند. در طراحی سایت بدون کد فقط کافی است کاربران محتوای خود را آماده کنند، قالبی که دوست را انتخاب کنند و سپس محتوا را در قالب بارگذاری کنند.

ارزش ابزار های بدون کد در این است که دیگر لازم نیست در هر مرحله از طراحی سایت، طراحان و توسعه دهندگان نظارت داشته باشند. با پلتفرم های طراحی سایت بدون کد کاربران می توانند محتوای خود را به هر نحوی که می خواهند ، چیدمان کنند.

طراحی سایت بدون کد سریعتر انجام می شود

با ابزار های طراحی سایت بدون کد، کاربران می توانند براحتی صفحات مورد نیاز را پیاده سازی کنند. طراحی سایت بدون کد را می توان به موازات کار های دیگر مانند انجام تحقیقات مورد نیاز، جمع آوری اطلاعات و … انجام داد. روند طراحی سایت بدون کد نویسی خیلی سریع انجام می شود.

کاهش هزینه

در طراحی سایت بدون کدنویسی هزینه ها کاهش می یابد. زیرا کاربران بدون نیاز به طراح و یا برنامه نویس، می توانند خودشان اقدام به ساخت سایت کنند. بنابراین هزینه های استخدام طراح و برنامه نویس حذف می شود.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS یک نرم افزار ساخت سایت است. کاربران با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا علاوه بر ساخت سایت می توانند آن را ویرایش و مدیریت کنند. طراحی سایت از طریق CMS ها نیاز به کدنویسی را مرتفع می کند. کار کردن با ابزار های ساخت سایت ساده است.

در طراحی سایت از طریق یک سیستم مدیریت محتوا چندین کاربر می توانند بر سایت مدیریت داشته باشند. با CMS ها می توان هر نوع محتوایی از متن ها و مقالات گرفته تا تصاویر و ویدئو ها را در سایت ها بارگذاری کرد. با سیستم های مدیریت محتوا هر نوع وب سایتی مانند وب سایت های فروشگاهی، شخصی، شرکتی، وبلاگ ها و …. را می توان طراحی و راه اندازی کرد. یکی از محبوب ترین CMS ها در دنیا وردپرس است. بر اساس مطالعات بیش از 35% از وب سایت های کل دنیا بر اساس CMS وردپرس ساخته شده اند. یادگیری وردپرس بسیار ساده است. حتی افراد مبتدی می توانند وردپرس را براحتی یاد بگیرند و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی اقدام به راه اندازی وب سایت کنند.

چگونه می توانم بدون کدنویسی طراحی سایت انجام دهم؟

امروزه طراحی سایت خیلی راحتتر از گذشته شده است. خیلی از افراد حتی بدون دانستن یک خط کد براحتی می توانند طراحی سایت انجام دهند.

انتخاب دامنه

برای طراحی وب سایت در مرحله اول به یک نام دامنه نیاز دارید. کاربران دیگر برای اینکه بتوانند وب سایت شما را بیابند، نام دامنه ی وب سایت شما را در مرورگر خود وارد می کنند. نام دامنه بهتر است ساده باشد، تایپ راحتی داشته باشد و به کسب و کارتان مرتبط باشد.

استخدام طراح سایت

استخدام طراح سایت و توسعه دهنده ی سایت یک راهکار عالی برای داشتن یک وب سایت با کیفیت و با کمترین صرف زمان است. اگر یک طراح و توسعه دهنده ی سایت برای انجام طراحی سایت خود استخدام کنید، می توانید وقت بیشتری به برنامه ریزی، انتخاب قالب، طراحی UI، جمع آوری مطالب و … اختصاص دهید. البته لازم است با طراح سایت خود در ارتباط باشید تا از پیشرفت پروژه و تغییرات احتمالی مطلع شوید. ارتباط خوب شما با توسعه دهنده ی وب باعث می شود تا مراحل انجام طراحی سایت بهتر، آسانتر و سریعتر پیش برود.

اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت و سئو سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

استفاده از یک پلتفرم طراحی سایت مناسب

اگر می خواهید خودتان اقدام به طراحی سایت کنید، بایستی یک پلتفرم مناسب برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید. پلتفرم های متعددی برای طراحی سایت وجود دارد. یکی از محبوب ترین پلتفرم های طراحی سایت، وردپرس است. سیستم های مدیریت محتوا حاوی انواع پلاگین و قالب هستند. با پلاگین ها وقالب سایت های مختلف هر نوع وب سایتی با هر عملکرد و ظاهری را می توان طراحی کرد. با وردپرس هر نوع طراحی سایتی مانند طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت شرکتی، طراحی وبلاگ و … امکان پذیر است. وردپرس یک پلتفرم رایگان و منبع باز است. با وردپرس می توان طراحی سایت های حرفه ای انجام داد. با وردپرس نه تنها می توان طراحی سایت انجام داد بلکه مدیریت و ویرایش سایت نیز امکان پذیر است. وردپرس انعطاف خوبی دارد و می تواند امنیت سایت را به خوبی تأمین کند. برخی دیگر ار پلتفرم های معروف برای طراحی سایت بعد وردپرس عبارتند از: دروپال، shopify و …

انتخاب قالب

بعد از انتخاب پلتفرم مناسب و یک وب سایت ساز خوب برای طراحی وب سایت بایستی قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. قالب وب سایت ظاهر سایت شما را تشکیل می دهد. قالب ها ویژگی های گوناگونی دارند. برای انتخاب قالب علاوه بر زیبایی بایستی برخی نکات دیگری را نیز در نظر بگیرید. قالبی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی با نیاز های تجاری شما را داشته باشد، سبک باشد و سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد، ریسپانسیو باشد و از خدمات پشتیبانی برخورد دار باشد. وردپرس قالب های سایت زیادی دارد. برخی از قالب سایت های وردپرس رایگان و برخی غیر رایگان هستند. برای افرادی که در ابتدای تجارت خود هستند و نمی خواهند هزینه ی زیادی صرف طراحی سایت خود کنند، استفاده از قالب های رایگان، خوب است. اما بایستی در نظر داشته باشید که استفاده از قالب های رایگان مزیت منحصر به فرد بودن سایت شما را از بین می برد. زیرا قالب های رایگان توسط افراد زیادی استفاده می شوند.

قالب سایتی که انتخاب می کنید را می توانید مطابق میل خود سفارشی سازی کنید و آن را با پیام و برند تجاری خود هماهنگ کنید. برای انتخاب و خرید قالب در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید. قالب سایت های فروشگاه دارکوب همگی به سفارش این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی این شرکت برخوردارند.

بارگذاری محتوا

بعد از انتخاب قالب می توانید محتوا، مطالب و تصاویری که از قبل تهیه کرده اید را در سایت خود بارگذاری نمایید.

چرا طراخی سایت بدون کد خوب است؟

چرا طراحی سایت بدون کد؟

چرا سئو و بهینه سازی سایت مهم است؟

وب سایت شما از هر نوعی که باشد نیاز به بهینه سازی دارد. پیاده سازی ترفند های سئو و بهینه سازی سایت باعث می شود تا کاربران بتوانند راحتتر سایت شما را بیابند. وب سایتی که سئو فرندلی است می تواند اعتماد موتور های جستجو را جلب کند. بنابراین یک طراحی سایت سئو بیس شانس بیشتری برای کسب رتبه های بالاتر SERP دارد. وب سایت هایی که رتبه های بالاتری دارند، دید بیشتری دارند و می توانند ترافیک بیشتری جذب کنند. وب سایت های سئو فرندلی موفق تر هستند و موقعیت های فروش و کسب درآمد بیشتری دارند. سئو و بهینه سازی سایت، تکنیک های زیادی دارد. برخی از مهمترین تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت عبارتند از: استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط، تولید محتوای با کیفیت، بهبود سرعت بارگذاری سایت، فشرده سازی تصاویر، ریسپانسیو سازی، بک لینک سازی و ….

در نرم افزار های ساخت سایت برای بهینه سازی سایت بایستی افزونه های مربوطه را نصب کنید. مهمترین افزونه برای پیاده سازی اصول سئو در وردپرس Yoast می باشد. بهینه سازی سایت باعث ارائه ی UX بهتر می شود.

پیاده سازی اصول سئو نیاز به دانش دارد. اگر خودتان می خواهید وب سایتتان را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنید بایستی در این زمینه به اندازه ی کافی مجرب و با مهارت باشید. در غیر این صورت استخدام یک متخصص سئو و یا یک شرکت طراحی سایت معتبر ایده بهتری است. یک شرکت طراحی سایت معتبر با داشتن منابع متعدد می تواند بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهد. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و آگاهی از آخرین استاندارد های روز دنیا ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای مشاغل گوناگون می باشد.

ریسپانسیو سازی

یکی از مهمترین استراتژی های طراحی سایت، ریسپانسیو سازی است. ریسپانسیو سازی باعث می شود تا سایت و تصاویر وب سایت شما بدون هیچ مشکلی از هر دستگاهی با هر اندازه مانیتوری قابل مشاهده و مرور باشد. از زمانی که کاربران تلفن همراه زیاد شدند، ریسپانسیو سازی اهمیت زیادی پیدا کرد. بر اساس گزارشات، بیش از نیمی از ترافیک وب سایت ها از تلفن همراه به دست می آید. اگر وب سایتی ریسپانسیو نباشد بسیاری از کاربران خود را از دست می دهد. بعلاوه وب سایت هایی که ریسپانسیو هستند، شانس بیشتری برای کسب رتبه های بالاتر SERP دارند. در سال 2016، گوگل به طور رسمی اعلام کرد وب سایت های ریسپانسیو برای رتبه بندی در اولویت هستند.

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است؟

منظور از بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ، استفاده از بستر اینترنت برای جذب مشتری و فروش بیشتر است. بازاریابی اینترنتی در کنار اصول سئو باعث موفقیت بیشتر یک وب سایت می شود. دیجیتال مارکتینگ به جذب کاربر و کسب رتبه های بالاتر صفحه نتایج موتور های جستجو کمک می کند. استفاده از ترفند های دیجیتال مارکتینگ آگاهی از برند تجاری شما را افزایش می دهد و به طراحی سایت و کسب و کار شما قدرت می دهد. برخی از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از: بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی، تبلیغ در گوگل و ….

بازاریابی محتوا

منظور از بازاریابی محتوا، تولید محتوا به نحوی می باشد که باعث جذب مشتری و فروش بیشتر می شود. کاربران برای محتوای سایت ها به آنها مراجعه می کنند. هر چه تولید محتوای شما با کیفیت تر باشد و از ترفند های بازاریابی محتوا بهتر استفاده کنید، در کسب درآمد بیشتر موفق تر خواهید بود.

نتیجه

در دنیای رقابتی تجارت، طراحی سایت یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی است. کسب و کار ها با طراحی سایت می توانند حضور آنلاین خود را تقویت کنند. طراحی وب سایت باعث افزایش اعتبار و جلب اعتماد کاربران می شود. طراحی سایت دیگر مانند گذشته سخت نیست. امروزه کاربران می توانند بدون دانش کدنویسی، با استراتژی طراحی سایت بدون کد، خیلی راحت و سریع صاحب وب سایت شوند. با ایده ی طراحی سایت بدون کد صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه های طراحی سایت و تلاش های طراحان سایت می شود.

اگر می خواهید خودتان طراحی سایت انجام دهید، بایستی یک پلتفرم طراحی سایت مناسب و یک قالب خوب که حاوی امکانات مورد نظرتان باشد، انتخاب کنید و سپس اقدام به سفارشی سازی و بارگذاری مطالب کنید. اما اگر می خواهید خیلی سریعتر صاحب سایت شوید بهترین راه حل استخدام یک شرکت طراحی سایت معتبر است. یک شرکت طراحی سایت معتبر با داشتن منابع زیاد می تواند در کمترین زمان بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهد. شرکت طراحی سایت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، سئو سایت و طراحی سایت صنایع مختلف را می پذیرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز