چرا لازم است طراحی سایت توسط متخصصین این حوزه انجام گردد؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4678

5/5 - (1 امتیاز)

در عصر دیجیتالی امروزی بیشتر مشاغل به اهمیت داشتن وب سایتی حرفه ای، با ظاهری زیبا و عملکردی خوب پی برده اند. علاوه بر این، حضور آنلاین شما می تواند سازنده و یا مخرب تجارت شما باشد. این موضوع اهمیت طراحی سایت را بیش از پیش پررنگ می کند. ممکن است برای مشاغل کوچک که در ابتدای راه تجارت خود هستند، هزینه و یا کسب مهارت های لازم برای مدیریت و طراحی سایت کمی دلهره آور باشد. اما بخاطر داشته باشید که یک سرمایه گذاری درست نه تنها می تواند از مشکلات و ضرر های مالی آتی جلوگیری کند، بلکه شما را به سود بیشتر نیز می رساند. بنابراین بهتر است طراحی سایت خود را به دست متخصصین این حوزه بسپارید.

شواهد و مطالعات نشان می دهد که داشتن یک سایت حرفه ای مهم است. یک طراحی حرفه ای می تواند منجر به کاهش نرخ ترک صفحه، افزایش نرخ تبدیل، فروش و سود بیشتر شود.

امروزه هر تجارت و کسب و کاری بایستی یک وب سایت داشته باشد تا از این طریق به مشتریان اطلاعات لازم در مورد حرفه ی خود را بدهد. اگرچه تعداد زیادی قالب و سیستم مدیریت محتوا برای کمک به توسعه دهندگان وب به منظور راه اندازی وب سایت های جذاب در عرض چند ساعت در دسترس هستند، اما با تمام این وجود اگر به دنبال بهترین طرح ها که هم از نظر زیبایی ظاهری و هم از نظر کارکرد منحصر به فرد باشد، مطمئناً به یک طراح متخصص سایت نیاز دارید. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد.

طراحان وب حرفه ای به خوبی می دانند که چگونه رنگ ها را با هم ترکیب کنند تا ظاهری زیبا خلق کنند. آنها بهترین پیمایش ها را در وب سایت پیاده سازی می کنند تا کاربر براحتی بتواند به آنچه که می خواهد دست یابد.

صنایع مختلف، معیار های متفاوتی برای وب سایت خود دارند. طراحان متخصص وب به خوبی می توانند این معیار ها و استاندارد ها را در وب سایت مورد نظر پیاده سازی کنند.

اگرچه تجارت های مختلف با پرداخت یک هزینه ی اولیه می توانند صاحب یک وب سایت حرفه ای شوند، اما دریافت خدمات و سرویس های پس از راه اندازی وب سایت هم به اندازه ی خود طراحی مهم هستند و در انواع تجارت می توانند مفید و کمک کننده باشند. برای دریافت این خدمات حضور یک طراح حرفه ای الزامی می باشد.

چرا طراحی سایت باید حرفه ای باشد؟

از آنجا که مشتریان و کاربران به طراحی اهیمت می دهند، پس طراحی سایت مهم است. همه ی ما به سمت طراحی های زیبا جذب می شویم. مطالعات نشان داده است که کاربران از طریق طرح ها و تصاویر به قضاوت یک وب سایت می پردازند و اگر سایت شما ضعیف طراحی شده باشند، اغلب، کاربران ترجیح به ترک آن را می دهند.

طرح سایت مهم است. زیرا بر اساس مطالعات:

75% از کاربران از ظاهر یک وب سایت آن تجارت را قضاوت می کنند.

94% از اولین برداشت های کاربران از ظاهر وب سایت صورت می گیرد.

کاربران طی فقط 50 میلی ثانیه ی اول برداشت اولیه از تجارت شما را کسب می کنند.

اگر طرح وب سایت شما و محتوای آن غیر جذاب باشد، 38% از کاربران جذب نمی شوند و صفحه ی شما را ترک می کنند.

منظور از طراحی خوب چیست؟

اگرچه در تفسیر طراحی خوب هر فرد نظری بر اساس اولویت های خود دارد، اما به طور کلی یک سازگاری عمومی وجود دارد.

طبق مطالعات، تمام افراد به طرح های زیبا جذب می شوند ومردم ذاتاً به طرح های زیبا که عملکردی خوب دارند، واکنش نشان می دهند.

در همه ی طراحی ها از عناصر استاندارد مانند رنگ ها، فونت ها، شکل و قالب های متنوع استفاده می شود. یک طراحی خوب از این عناصر برای خلق یک زبان بصری و قابل فهم استفاده می کند.

اگرچه سطح ادراک افراد متفاوت است، اما با سرمایه گذاری برای یک طراحی حرفه ای و خوب می توانید وب سایتی داشته باشید که با کاربرانش به نحو احسن ارتباط برقرار می کند و قابل فهم است. چنین وب سایتی در دل خود مفهوم خوب بودن و زیبایی را دارد.

برای برخورداری از یک طراحی خوب، حضور یک طراح حرفه ای الزامی می باشد.

چرا برای طراحی سایت بایستی از متخصصین این حوزه استفاده شود؟

از آنجا که طراحی سایت مهم است. کار طراحی را بایستی به متخصص آن سپرد. به قول معروف کار را بایستی به کاردان سپرد. زیرا:

متخصصین طراحی سایت در مورد صنایع مختلف دانش دارند

برای اینکه یک فرد مبتدی طراحی سایت به یک فرد حرفه ای تبدیل شود بایستی زمان زیادی را صرف یادگیری جنبه های مختلف طراحی سایت برای صنایع و مشاغل گوناگون کند.

خوشبختانه اغلب طراحان حرفه ای، سابقه ی کار های مشابه برای صنایع مختلف را دارند. آنها با اغلب مشاغل و فراز و نشیب های آنان آشنا هستند. یک متخصص طراحی سایت معمولاً درک خوبی از مشاغل مختلف و مشتریان و رقبای آنها دارد. زیرا اغلب آنها کار های مشابه را قبلاً انجام داده اند. دانستن تمام اینها به معنای صرف جویی در زمان و هزینه برای مشتری می باشد. علاوه بر اینها، یک متخصص طراحی سایت به خوبی می داند که چگونه صنعت شما را متمایز و برتر از رقبایتان کند.

متخصصان وب، بازاریابی را درک می کنند

هر بازار چالش مختص به خود را دارد. طراحان وب حرفه ای با پیچیدگی های بازار صنایع مختلف و به خصوص مشتریان هر شغل آشنایی دارند و آموزش های لازم را دیده اند. این موضوع هنگام رقابت و ارائه ی خدمات به مشتری می تواند بسیار سودآور باشد.

یک طراح وب حرفه ای می تواند طرحی بسیار جذاب ارائه دهد و با جذب مشتریان بیشتر و ترافیک بیشتر نهایتاً رتبه های بالاتر در نتایج موتور های جستجوگر را کسب کند. یک طراح حرفه ای می تواند محتوای وب شما را به گونه ای ایجاد و لایه بندی کند که رضایت مشتریان را جلب کند و در ارتقاء رتبه ی وب شما مؤثر باشد. همچنین او می تواند وب سایت شما را ریسپانسیو کند.

همه ی اینها به نوعی استراتژی های بازاریابی هستند. شما برای واگذاری بازاریابی وب خود به یک شرکت بازاریابی مجبور به پرداخت هزینه ای جداگانه هستید. اما با واگذاری طراحی سایت خود به یک طراح حرفه ای می توانید از استراتژی های بازاریابی نیز بهره ببرید.

متخصصان وب می توانند پاسخگو باشند

در دسترس بودن اطلاعات وب سایت ها برای مشتریان بسیار مهم است و شرکت ها بایستی از این موضوع اطمینان حاصل کنند.

برخی از کاربران از اختلالات شنوایی و یا بینایی رنج می برند. انتشار اطلاعات از طریق مقالات می تواند یک راه مطمئن برای اطلاع رسانی به مشتریان و در اختیار قرار دادن اطلاعاتی که نیاز دارند، باشد.

متخصصان وب حرفه ای استراتژی هایی برای اطمینان حاصل کردن از اینکه اطلاعات شرکت به دست کاربران می رسد، دارند.

نتیجه

طراحی وب سایت شما یکی از عالی ترین ابزار هایی است که تجارت شما برای ایجاد برداشت اولیه و تأثیر گذاری بر کاربران در اختیار دارد. اما برای رسیدن به این مقصود نیاز به یک طراح وب حرفه ای دارید.

یک طراحی خوب فراتر از صرفاً رعایت نکات طراحی می باشد. برای اینکه بتوانید بیشترین جذب را داشته باشید بایستی وب سایتی جذاب و کارآمد راه اندازی کنید. راه اندازی یک وب سایت حرفه ای یک طراح حرفه ای را می طلبد. شرکت دارکوب با داشتن طراحان حرفه ای وب سایت، ارائه دهنده ی بهترین خدمات توسعه و طراحی وب می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز