چرا وردپرس برای طراحی سایت شرکتی بهترین گزینه است؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5920

5/5 - (1 امتیاز)

برای طراحی و توسعه وب سایت های شرکتی گزینه های زیادی وجود دارد. با این حال یکی از بهترین گزینه ها استفاده از پلتفرم وردپرس می باشد. با وردپرس بدون نیاز به یادگیری و بکارگیری حتی یک خط کد می توانید وب سایت مورد نظر خود را طراحی و پیاده سازی کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که انعطاف زیادی دارد. وردپرس برای انواع وب سایت ها از وبلاگ ها گرفته تا وب سایت های تجاری، شرکتی و فروشگاهی یک انتخاب خوب و مناسب است. با وردپرس می توانید تمام قابلیت هایی که می خواهید در وب سایت خود داشته باشید را پیاده سازی کنید.

وردپرس چیست و چگونه کار می کند؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است که با استفاده از آن می توانید محتوای وب سایت خود را در بستر اینترنت مدیریت و منتشر کنید.

وردپرس از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

هسته ی وردپرس

هسته ی وردپرس مانند موتور عملگر است که وب سایت را راه اندازی می کند.

قالب طراحی

طراحی قالب، شکل و ظاهر وب سایت شما را ایجاد می کند. با طراحی قالب می توانید فونت، رنگ و لایه بندی و به طور کلی ظاهر وب سایت خود را شکل دهید.

پلاگین ها

با استفاده از پلاگین ها یا ابزار ها می توانید قابلیت های بیشتری مثلاً گالری تصاویر و یا پیاده سازی سئو را در وب سایت خود داشته باشید.

اگرچه کار کردن با وردپرس آسان است، اما طراحی سایت جزئیات زیادی دارد که بهتر است توسط متخصصین این حوزه انجام شود.

شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و مجرب خدمات سئو و طراحی انواع وب سایت های مشاغل مختلف را می پذیرد.

طراحی سایت شرکتی و وردپرس

چرا وردپرس برای طراحی سایت شرکتی بهترین گزینه است؟

چرا وردپرس برای طراحی سایت های شرکتی بهترین گزینه است؟

دلایل زیادی برای انتخاب وردپرس برای طراحی وب سایت های شرکتی وجود دارد. از جمله اینکه:

وردپرس بسیار منعطف است

در جهانی که دائماً در حال تغییر است، وردپرس بسیار انعطاف دارد و می تواند با تغییرات و پیشرفت ها منطبق شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پویا است که به واسطه ی توسعه دهندگان و طرفدارانش دائماً بروزرسانی می شود. بنابراین هر آنچه را که بخواهید با این CMS می توانید برآورده کنید. جالب است بدانید بنا بر گزارشات وردپرس تقریباً 59% از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

استفاده از وردپرس رایگان است

استفاده از وردپرس رایگان است. شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید کد منبع این سیستم مدیریت محتوا را از اینترنت دانلود و شروع به طراحی سایت کنید. بعلاوه، بروزرسانی های وردپرس را به طور رایگان نیز می توانید انجام دهید. با صرف کمی وقت می توانید وب سایت های وردپرس را سفارشی سازی کنید. تنها هزینه ای که در مورد وب سایت های وردپرس باید پرداخت کنید هزینه ی دامنه و میزبان و تهیه ی گواهی SSL می باشد.

هر کسی می تواند با وردپرس کار کند

وردپرس یک نرم افزار بصری است که استفاده از آن آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. مهمترین بخش های مدیریت در داشبورد وردپرس براحتی قابل دسترسی هستند.

همه افراد حتی افراد مبتدی و بدون دانش برنامه نویسی و تجربه می توانند از وردپرس استفاده کنند. پنل مدیریت وردپرس از طریق گوشی های همراه نیز در دسترس است. این بدین معناست که کاربران در حین سفر نیز می توانند وب سایت وردپرس خود را کنترل کنند.

قالب های سفارشی بسیار زیاد و متنوع

با وجود قالب های زیاد با طرح ها و رنگ ها و پس زمینه های متفاوت در وردپرس اگرچه انتخاب سخت می شود اما می توان طرحی جذاب را با استفاده از آنها پیاده سازی کرد. این قالب ها، ابزار ها و مضامین گوناگونی دارند که انتظارات دارندگان وب سایت ها را برآورده می کنند. بسیاری از این ابزار ها رایگان هستند، اما برای استفاده از برخی بایستی هزینه هایی متقبل شوید.

پشتیبانی قدرتمند

وردپرس طرفداران زیادی دارد و به همین خاطر از پشتیبانی قدرتمندی نیز برخوردار است. جامعه ی بزرگ پشتیبان وردپرس شما را در مورد هر مشکلی که برایتان پیش آید، حمایت می کنند.

وردپرس موبایل دوستانه است

طبق گزارشات، در سال 2016، کدگذاری های وردپرس با موبایل سازگار شد. اگرچه برخی قالب های وردپرس موبایل دوستانه نیستند اما فایل های اصلی وردپرس با موبایل سازگار هستند. بیشتر قالب های وردپرس نوار پیمایش سازگار با موبایل دارند. این قالب ها در حال توسعه و پیشرفت نیز می باشند.

هسته ی اصلی وردپرس ریسپانسیو است. یعنی به طور مثال عکس ها و تصاویر در وب سایت های وردپرس در همه ی دستگاه ها با هر اندازه ای به طور اتوماتیک تغییر سایز می دهند.

چرا برای طراحی سایت شرکتی وردپرس بهترین گزینه است؟

چرا وردپرس برای طراحی سایت شرکتی بهترین گزینه است؟

وردپرس سئو دوستانه است

وب سایت هایی که با استفاده از پلتفرم وردپرس طراحی می شوند سئو دوستانه هستند. وردپرس حاوی پلاگین هایی است که وب سایت شما را به بهترین نحو برای موتور های جستجو بهینه می کند. یکی از معروفترین پلاگین های سئو در وردپرس Yoast است. دلیل اینکه این پلاگین بسیار معروف و محبوب شده است این است که توسعه دهندگان این ابزار را بر اساس آخرین تغییرات الگوریتم گوگل بروزرسانی می کنند.

با وردپرس می توانید وب سایت شرکتی خود را به نحو احسن مدیریت کنید

پنل مدریتی و بصری وردپرس، مدیریت وب سایت ها را بسیار آسان و قدرتمند کرده است. از طریق داشبورد وردپرس شما به هر آنچه که در وب سایتتان وجود دارد کنترل کامل دارید.

با یک کلیک ساده ی موس می توانید ابزار ها را در وردپرس فعال و یا غیر فعال کنید.

وردپرس می تواند تنوع رسانه ها را مدیریت کند

اگر شما بخواهید متن، مقاله، ویدئو، فایل صوتی، پی دی اف، اینفوگرافیک، تصویر و یا هر مورد دیگری در وب سایت وردپرس خود منتشر کنید، با وردپرس براحتی می توانید این موضوع را کنترل کنید.

همچنین با اضافه کردن URL شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و … در ویرایشگر محتوای وردپرس می توانید از شبکه های اجتماعی در وب سایت خود استفاده کنید.

یکی از دلایلی که باعث شده است وردپرس برای طراحی وب سایت های شرکتی و تجاری محبوب شود قابلیت ترکیب آن با سایر سیستم ها می باشد.

محبوبیت وردپرس باعث شده است که بسیاری از توسعه دهندگان برنامه ها، پلاگین هایی به وجود آورند که با وردپرس کار می کند.

در واقع شما می توانید وب سایت وردپرس خود را به یک مرکزیت برای تمام نیاز های تجاری خود در اینترنت تبدیل کنید.

نتیجه

وردپرس برای طراحی وب سایت های شرکتی مانند یک کلید طلایی است که هر آنچه را که یک تجارت آنلاین نیاز داشته باشد، براحتی و به صورتی قدرتمند برآورده می کند.

وردپرس قابلیت های زیادی دارد که  باعث ایجاد وب سایت هایی با عملکرد عالی و ظاهری جذاب می شود.

کار با وردپرس آسان است و نیاز به دانش کدنویسی را مرتفع کرده است.

اگر به دنبال طراحی سایت هستید، برای گرفتن مشاوره های بیشتر می توانید با شرکت دارکوب تماس حاصل فرمایید.

شرکت دارکوب با بیش از 15 سال سابقه ی طراحی حرفه ای وب سایت و با نیرو های متخصص و مجرب ارائه دهنده ی خدمات سئو و مشاوره های رایگان و طراحی انواع وب سایت های شرکتی و تجاری می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز