چگونه یک طراح وب سایت را استخدام کنیم؟

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8139

5/5 - (1 امتیاز)

این روز ها که بحث دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین بسیار حائز اهمیت است، طراحی وب سایت نیز بیشتر از قبل شده است. تقریبا می توان گفت اغلب کسب و کار ها دارای وب سایت هستند. البته در این میان برخی از صاحبان مشاغل بر این باورند که وجود سایت هیچ اهمیتی در ارتقا کسب و کار آنها ندارد. اما اگر شما صاحب کسب و کاری هستید یا به تازگی شرکتی تاسیس نموده اید باید به دنبال طراحی وب سایت باشید.

چرا که در سال های اخیر وب سایت ها به یکی از موارد مهم در ارتقا و رشد کسب و کار تبدیل شده اند. راه ها و روش های مختلفی برای ایجاد وب سایت وجود دارد که شما می توانید با استخدام طراح وب سایت به راه اندازی آن بپردازید. در این مقاله سعی داریم به مبحث چگونه یک طراح وب سایت را استخدام کنیم بپردازیم.

راه اندازی وب سایت

راه اندازی و طراحی سایت کار آسانی نیست و نمی توان بدون دانش قبلی به آن پرداخت. اما بسیاری از افراد در این رشته تحصیل می کنند و قادر هستند وب سایت های مختلفی را طراحی نمایند پس اگر چه طراحی وب سایت کمی دشوار است اما جای نگرانی نیست. شما به راحتی می توانید با استخدام یک طراح وب سایت، سایت مورد نظر خود را طراحی کنید.

وب سایت ها از راه ها و روش های مختلفی طراحی می شوند. که انتخاب هر روش بستگی به نوع وب سایت و سلیقه طراح دارد. اما در نهایت ماهیت همه وب سایت های طراحی شده یکسان است. سایت ها یکی از درگاه های ارتباطی میان مردم و کسب و کار ها هستند و باید بتوان با استفاده از این درگاه به درستی با مشتری ارتباط برقرار نمود. رسیدن به این هدف تنها با طراحی خوب وب سایت میسر می شود. البته فراموش نکنید، وب سایت ها بدون بهینه سازی سایت نمی توانند بازدیدکنندگان زیادی بدست بیاورند. پس شما علاوه بر طراحی وب سایت به سئو سایت نیز نیاز دارید.

پس می توان به این نتیجه رسید که تنها وجود طراح وب سایت کافی نیست بلکه باید یک کارشناس سئو یا سئو کار را نیز استخدام کنید.

استخدام طراح سایت

اگر صاحب کسب و کاری هستید، حتما می دانید که استخدام یک کارمند کار ساده ای نیست بخصوص اگر به دنبال افراد متخصص باشید. برای استخدام افراد با حرفه های مختلف مدت ها زمان لازم است. اینکه ابتدا آگهی استخدام منتشر کنید، سپس مردم برای شما رزومه خود را ارسال کنند و شما با بررسی تمامی رزومه ها بتوانید افراد دارای صلاحیت را انتخاب و سپس به مصاحبه بپردازید زمان زیادی از شما تلف می کند. ( این در صورتی است که رزومه ها واقعی باشند در غیر این صورت فرد مورد نظر در میانه کار نمی تواند صلاحیت خود را نشان دهد و شما باید به دنبال استخدام دوباره باشید.)

این مورد در ارتباط با استخدام طراح وب سایت نیز صدق می کند. قاعدتا شما با دانش طراحی وب سایت آشنا نیستید و باید صلاحیت طراح را تنها با نمونه کار های وی تشخیص دهید. این مورد می تواند بعد ها برای شما ایجاد مشکل کند چرا که ممکن است طراح یک مبتدی باشد و نتواند خواسته های شما را در طراحی وب سایت بر آورده کند.

همچنین ممکن است شما روش مناسب برای طراحی وب سایت را ندانید، پس نمی توانید فرد مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید. تمامی این موارد از چالش های مهم استخدام یک طراح وب سایت است. قطعا وقتی به دنبال یک طراح سایت اختصاصی هستید باید بودجه زیادی را ماهانه به عنوان حقوق به وی پرداخت نمایید در مقابل نیز انتظار دارید وب سایت شما از تمامی ابعاد بهترین سایت باشد. همانطور که در بالا گفته شد، وب سایت ها انواع مختلفی دارند که با شیوه های متنوع طراحی می شوند. برای استخدام طراح یا توسعه دهنده وب سایت باید بدانید که به دنبال طراح وب سایت هستید یا برنامه نویس سایت، این دو تخصص با هم متفاوت هستند.

طراحی وب سایت های اختصاصی معمولا به تخصص ها و افراد متخصص نظیر طراح گرافیک، برنامه نویس بک اند، توسعه دهنده وب سایت و متخصص امنیت سایت نیاز دارد. افرادی که در تمامی این موارد متخصص باشند بسیار کم هستند و آن درصد کم هم مبالغ بسیار زیادی را برای طراحی وب سایت می گیرند. پس به طور کلی برای توسعه و ایجاد یک وب سایت به افراد زیر نیاز است:

طراح گرافیک

طراح گرافیک بر طراحی و ایجاد تصاویر وب سایت تمرکز دارد. طراحی تبلیغات، آیکون ها، لوگو، تصاویر هدر و بنر، طراحی دکمه ها و … از موارد طراحی گرافیک سایت هستند. این افراد اغلب مهارتی در طراحی و توسعه وب سایت های بزرگ ندارند. البته افرادی هستند که در همه موارد مهارت داشته باشند اما سپردن تمامی وظایف به آنها کار منطقی نیست.

طراح وب سایت

طراح وب سایت همان کسی است که سایت مورد نظر شما را طراحی می کند. طراح با استفاده از تصاویری که توسط گرافیست ایجاد شده است، به طراحی وب سایت می پردازد. این افراد معمولا با مهارت کد گذاری و برنامه نویسی وب سایت آشنایی نسبی دارند با این حال ممکن است در این تخصص مهارت لازم را نداشته باشند.

طراحان وب اغلب از طریق سیستم های مدیریت محتوا CMS مانند وردپرس به طراحی قالب وب سایت می پردازند. یک طراح سایت، ظاهر و قالب وب سایت را طراحی می کند، تمامی تصاویر و محتوای مورد استفاده در وب سایت را ایجاد می نماید و در نهایت طراحی بصری را به یک وب سایت فعال تبدیل می کند. تقریبا می توان گفت طراح وب همه کار در ارتباط با طراحی وب سایت را انجام می دهد. البته نباید از وی انتظار کد گذاری و برنامه نویسی بک اند را داشت زیرا تمرکز او بیشتر روی طراحی وب سایت است.

توسعه دهنده/ برنامه نوی سبک اند

توسعه دهندگان وب معمولا می توانند همه نوع وب سایت را برای شما ایجاد کنند. اما اغلب آنها طراحان خوبی نیستند. این افراد وب سایت ها را از پایه کد گذاری می کنند. معمولا برای ایجاد قابلیت های پیچیده در سایت به برنامه نویس نیاز است. ممکن است به توسعه دهنده وب در تمامی مراحل ساخت سایت نیاز نباشد و فقط در طراحی برخی قابلیت ها و کد گذاری نصب بعضی از افزونه ها به حضور وی نیاز باشد.

واضح است که تمامی این وظایف را یک شخص به تنهایی نمی تواند انجام دهد و در صورت انجام نیز کار وی بدون اشکال نخواهد بود. همچنین ساخت سایت نیز ممکن است مدت ها به طول بی انجامد. جدا از این موارد اگر می خواهید چند متخصص را استخدام کنید بدون شک هزینه زیادی را باید صرف این کار نمایید.

حال باید چه کرد؟ آیا می توان بدون استخدام طراح، به راه اندازی وب سایت پرداخت؟ آیا می توان با حداقل هزینه یک سایت عالی در مدت زمان کمی ساخت؟ بله تمامی این موارد امکانپذیر است، به شما خواهیم گفت چگونه می توانید بدون استخدام طراح و به راحتی یک سایت داشته باشید.

شرکت طراحی وب سایت

همانطور که می دانید شرکت های زیادی وجود دارند که به ارائه خدمات طراحی وب سایت می پردازند. بهترین راه برای راه اندازی یک وب سایت مراجعه به این قبیل شرکت ها است. طراحی وب سایت توسط شرکت طراحی سایت مزایای زیادی نسبت به استخدام طراح دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب یکی از شرکت های مطرح در زمینه ارائه خدمات طراحی وب سایت در ایران می باشد، که البته مشتریان برون مرزی نیز دارد. این شرکت در سابقه 18 ساله فعالیت خود توانسته بهترین وب سایت ها را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین شرکت دارکوب در ارائه خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از بهترین شرکت های سئو است. مزایای طراحی وب سایت توسط شرکت دارکوب عبارتند از:

  • دارای 18 سال سابقه در ارائه خدمات طراحی وب سایت
  • انجام بیش از 1000 پروژه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت
  • دارای تیم های مجرب و متخصص ( متشکل از طراح گرافیک، برنامه نوی سبک اند، طراح وب سایت و …)
  • ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و در تمامی روز های هفته
  • طراحی وب سایت با نازلترین قیمت و در مدت زمان کم
  • برگزیده شده به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
  • دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک کشور
  • دارای مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • دارای پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن

شما به راحتی می توانید هر نوع وب سایتی که می خواهید را بدون استخدام افراد متخصص با کمترین هزینه و در مدت زمان کم، به صورت آنلاین یا حضوری راه اندازی نمایید. وب سایت مد نظر شما با هر قابلیت و ویژگی که باشد تیم های طراح به ساخت آن می پردازند. همانطور که گفته شد تیم های طراحی وب سایت دارکوب متشکل از افراد متخصص است و دیگر نیازی به استخدام افراد جدا ندارید. همچنین بعد از اتمام پروژه طراحی وب سایت و راه اندازی آن، آموزش های لازم جهت نگهداری از سایت به صورت رایگان به شما داده می شود و دیگر نیازی به استخدام پشتیبان نیست چرا که هر مشکلی که داشته باشید کارشناسان پشتیبان به صورت آنلاین آماده پاسخگویی هستند.

همچنین طراحی وب سایت توسط تیم های طراحی سایت دارکوب بر اساس سئو انجام می شود و شما می توانید بعد از راه اندازی سایت بهینه سازی آن را به سئوکار های ما بسپارید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز