استفاده از شبکه های اجتماعی برای سئو وب سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

استفاده از شبکه های اجتماعی برای سئو: فهرست کارهایی که باید انجام دهید
تا الآن دیگه حتما میدونید که سئو و شبکه های اجتماعی دو جزء جدا نشدنی اند. حتی متخصصان این رشته از این هم فراتر میرن و اعتقاد دارن که شبکه های اجتماعی الآن همون سئوی جدیدند. احتمالا یکمی هم دارن اغراق می کنن، اما در هر حال نمیشه انکار کرد که این دو جزء مکمل همدیگه هستن. وقتی درست از شبکه های اجتماعی بهره ببرید، سودش به سئوتون میرسه. مزایای دیگه ای که شبکه های اجتماعی مستقیما رو سئو دارن ایناست:


پروفایل های این شبکه ها پیوند های خوبی برای سایتتون ایجاد می کنه
شبکه های اجتماعی برندتونو بین مردم مطرح و شناخته شده میکنه
این پروفایل ها پلتفرمی ایجاد می کنه که میتونید باهاش مطالب خوبتونو به مخاطبانتون نشون بدید
از طریق شبکه های اجتماعی میتونید رایگان با هزاران نفر ارتباط برقرار کنید
نکته مثبتش اینه که وقتی تو شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید، سئو بلافاصله بهتر میشه. نکته منفیش اینه که وب مثل یه شهر خیلی بزرگ شبانه روزیه و باید مرتبا مواظب باشید و همه چیز رو چک کنید.
میخواهید همین الآن دکمه موفقیت رو بزنید و از شبکه های اجتماعی استفاده کنید؟ این مقالک براتون یه فهرست از کارهای ضروری که باید انجام بدید ارائه میده. اگه همشونو انجام بدید شک نکنید که تو مسیر کسب رتبه بهتر قرار میگیرید.

  • به پیام هایی که تو شبکه های اجتماعی براتون ارسال میشه جواب بدید

میدونم که چک کردن دائمی پیام ها و جواب دادن به پیام های جدید خیلی سخته، اما این کار واقعا مهمه. برای سئوی محلی، نظر دیگران راجع به شما و شهرتتون تو رسانه های اجتماعی خیلی میتونه به نفعتون باشه. حتی تو کارهای وسیع تر، وقتی تو شبکه های اجتماعی حضور دارید، سایتتون بیشتر دیده میشه و در نتیجه درآمدتون بیشتر میشه. فالوئر هاتونو دست کم نگیرید.

  • مطالب درجه یک با کیفیت ارسال کنید

اول از همه مخاطبتونو بشناسید و ببینید کجا هستن. فالوئرها و لایک ها به این معنی نیستن که مخاطب دارید. دقیق حساب کتاب کنید ببینید کدوم قسمت ها بیشتر بازدیدکننده داشته و چه زمان هایی از روز برای ارسال مطلب جدید مناسب تره. مهمترین عاملی که باعث میشه مردم مارک های تجاری رو فالو کنن مطالب جدیدی که میذارن.

  • سعی کنید مشتری های جدید رو جذب کنید

شبکه های اجتماعی پر از آدمایی که فقط منتظرن که به حرفای شما گوش بدن، فالوتون کنن، و ازتون خرید کنن. این روزها بیشتر مردم تو شبکه های اجتماعی اکانت دارن. میتونید از مخاطب های فعلیتون و ابزاری که این شبکه ها در اختیارتون میذاره استفاده کنید تا کلیدواژه های جدید تعریف کنید. ببینید دیگران تو صحبت هاشون از چه عبارت هایی برای شما استفاده می کنن تا کلیدواژه های جدیدتونو پیدا کنید. ببینید مردم راجع به شرکتتون چی میگن. اینجوری میتونید علایق مردم رو بفهمید، ببینید بیشتر چه کلیدواژه هایی لازمه، تمایل و سلیقه مشتری به کدوم سمته و این جور چیزها.

  • تحلیل کنید

بهترین نصیحتی که یه نفر میتونه بکنه اینه که همیشه همه صفحاتتونو تجزیه و تحلیل کنید. معمولا اولش هیچ چی درست کار نمی کنه. نرم افزارها و چشم های با تجربه فداکارتون میتونن ترکیب خوبی باشن که میتونید ازشون کمک بگیرید.
شاید شبکه های اجتماعی سئوی جدید نباشن، اما در هر حال برای موفقیت هر شرکتی ضرورین. دلیلی داره که شرکت ها هنوزم از شبکه های اجتماعی برای بهینه سازی تبلیغاتشون استفاده می کنن. البته برای اینکه درست ازشون بهره ببرید باید تجربه داشته باشید، اما با این 4 نکته ای که تو این مقاله گفته شد میتونید شروع خوبی داشته باشید

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز