بالا آوردن مکان گوگل مپ در نتایج گوگل

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4747

4.2/5 - (50 امتیاز)
بالا آوردن مکان گوگل مپ در نتایج گوگل

بالا آوردن گوگل مپ در نتایج گوگل

فهرست بندی گوگل مپ یک ابزار مهم بازاریابی برای تجارت ها می باشد. Google Map می تواند به شما کمک کند تا مشتریان جدید پیدا کنید، نسبت به رقبایتان در جایگاه های بالاتر قرار بگیرید و تجارت خود را گسترش دهید. نکته ی جالب این است که همه ی این اتفاقات به صورت رایگان امکان پذیر است. اما در صورتی می توانید به تمامی این مزایا دست یابید که لیست شما دید بالایی داشته باشد.

اما فهرست بندی تجارت شما در یک منطقه به این معنا نیست که گوگل به طور خودکار تجارت شما را برای جستجوهای در آن منطقه رتبه بندی می کند.

اکثر مشتریان بالقوه هنوز هم از google برای یافتن شغلی در محل و نزدیکی خود استفاده می کنند. طبق تحقیقات، 80% از جستجو های محلی به تبدیل منجر می شوند. سؤالی که خیلی چالش برانگیز است اینست که چگونه می توان توجه جستجو های محلی در گوگل را به تجارت خود جلب کرد؟

جواب این سؤال استفاده از Google Maps می باشد.

چرا کسب رتبه های بالاتر در google map مهم است؟

تحقیقات نشان می دهد 67% از کاربران ترجیح می دهند از طریق اپلیکیشن گوگل مپ پیمایشی را انجام دهند. از آنجا که کاربران به بررسی بیش از چند مورد اول در صفحه ی نتایج جستجو نمی پردازند، مهم است که اطمینان حاصل کنید که فهرست بندی گوگل مپ شما بهینه شده است تا در چند جستجوی مرتبط اول نمایش داده شود.

همچنین بر اساس تحقیقات، کاربران در فهرست بندی های تجاری google map برای یافتن کسب و کار مورد نظر خود از کلمات کلیدی بیشتر از نام تجاری برند ها استفاده می کنند. بنابراین مهم است که فهرست بندی شما در گوگل مپ برای اصطلاحاتی که مشتریان بالقوه ی شما مورد جستجو قرار می دهند، رتبه ی بالایی داشته باشد.

یک دلیل دیگر بر رتبه بندی بالا در گوگل مپ اینست که 3 فهرست بندی بالای نقشه ی گوگل در صورت وجود در نتایج گوگل به طور منظم نمایش داده می شود. در جستجو های محلی این 3 رتبه ی اول می توانند به شدت بازدید وب سایت شما را افزایش دهند.

سومین دلیل اهمیت داشتن رتبه ی بالای گوگل مپ اینست که کار هایی که شما برای کسب رتبه های بالاتر انجام می دهید، کیفیت رتبه بندی شما را افزایش می دهد و باعث می شود تعامل کاربران با تجارت شما به چندین روش افزایش یابد. این می تواند موقعیت های جذب بیشتری برای تجارت شما خلق کند.

بازاریابی گوگل مپ چیست؟

منظور از بازاریابی گوگل مپ فرآیند بهینه سازی حضور آنلاین شما در google map با هدف افزایش بازدید وب سایت شما می باشد.

بازاریابی goole map از استراتژی های مختلفی استفاده می کند تا بتواند رتبه ی وب سایت تجاری شما را در نقشه های محلی ارتقاء دهد.

روش های زیادی برای افزایش سریع رتبه بندی google map وجود دارد. این معادل سئوی محلی می باشد.

اما بایستی توجه داشته باشید که ارتقاء سریع رتبه همیشه ایده ی ایمن و خوبی نیست. استراتژی های سئو همیشه در بلند مدت جواب می دهند.

اگرچه رتبه بندی سریع گوگل مپ پیشنهاد نمی شود اما برای کاربرانی که می خواهند خیلی زود به نتیجه برسند ایده هایی وجود دارد.

همانطور که برای سئوی وب سایت محلی، بهینه سازی داخل صفحه و خارج صفحه وجود دارد. سئوی فهرست بندی تجاری هم از طریق بهینه سازی لیست داخلی و خارجی اتفاق می افتد.

کسب و کار خود را در گوگل مپ اضافه کنید

اولین مرحله اینست که شغل خود را در فهرست گوگل مپ ثبت کنید. تا کسب و کار شما در فهرست گوگل مپ قرار نگیرد، عملاً تلاش برای کسب رتبه های بالاتر بی معناست.

در مرحله ی بعد بایستی فهرست بندی خود در گوگل مپ را ادعا کنید. دلیل این امر اینست که وقتی لیست خود را ایجاد می کنید، تنها چیزی که می توانید ارائه دهید نام، دسته و مکان است. اما با ادعای فهرست بندی خود می توانید جزئیات بیشتری از کسب و کار خود را ارائه دهید. هر چه اطلاعات فهرست بندی تجاری شما بالاتر باشد رتبه های بالاتری را در گوگل مپ کسب خواهید کرد.

برای ادعای لیست تجاری خود بایستی یک اکانت تجاری گوگل که رایگان نیز هست، داشته باشید.

به فهرست تجاری گوگل مپ خود اطلاعاتی اضافه کنید

برای اضافه کردن اطلاعات در مورد کسب و کار خود به منظور بهینه سازی برای کسب رتبه های بالاتر بایستی وارد داشبورد اکانت تجاری گوگل خود شوید. دکمه ی اطلاعات را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

به لیست تجاری گوگل مپ خود عکس هایی اضافه کنید

استفاده از عکس ها برای گوگل نشانه خوبی است. زیرا از طرفی نمایانگر فعال بودن شما می باشد. از سوی دیگر فناوری تشخیص عکس گوگل در حال پیشرفت است. گوگل در حال نشان دادن تصاویر در جستجو های محلی می باشد. گوگل آنچه که مصرف کنندگان دوست دارند را دوست دارد. اغلب کاربران هم تصاویر را دوست دارند.

در لیست تجاری خود از تصاویر با کیفیت و مرتبط به شغلتان استفاده کنید.

نظرات گوگل را بررسی کنید

گوگل مپ به لیست تجارت هایی با نظرات مثبت برای رتبه بندی بالاتر امتیاز می دهد.

هنگامی که در Google Map، لیست تجاری باز می کنید به طور خودکار می توانید نظرات در مورد تجارت خود را ببینید.

با پاسخ دادن به نظرات هم می توانید جذب بیشتری داشته باشید و هم از حجم نظرات منفی بکاهید. همچنین این می تواند بیانگر مهم بودن کاربران برای شما باشد.

در فهرست تجاری گوگل مپ به طور مرتب پست بگذارید

انتشار پست به طور منظم در لیست تجاری گوگل مپ سیگنالی مبنی بر مدیریت منظم شما به گوگل ارسال می کند. از طریق پست ها همچنین می توانید به کاربران اطلاع رسانی داشته باشید.

چگونه از وب سایت خود برای کسب رتبه های بالاتر گوگل مپ استفاده کنم؟

در مورد وب سایت خود می توانید اقداماتی انجام دهید که باعث رتبه بندی بالاتر شما می شود.

وب سایت ریسپانسیو راه اندازی کنید

طبق مطالعات، تقریباً 60% از جستجوهای گوگل از طریق گوشی های همراه اتفاق می افتد. اگر فهرست بندی شما کاربران را به وب سایتی هدایت کند که ریسپانسیو نیست و یا پیوند شکسته دارد و یا به کندی لود می شود، رتبه بندی گوگل مپ شما آسیب خواهد دید.

کلمات کلیدی محلی را به وب سایت خود اضافه کنید

اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مبتنی بر مکان را در صفحات اصلی وب سایت خود، عناوین، متن اصلی، برچسب های تصویر، زیرنویس ها و URL استفاده کرده اید.

نقشه ی گوگل را در وب سایت خود قرار دهید

با قرار دادن نقشه ی گوگل در صفحه ی خود می توانید رتبه ی وب سایت خود را ارتقاء دهید.

نتیجه

فهرست بندی مشاغل در گوگل مپ خیلی پیشرفته تر از قبل شده است. مصرف کنندگان می خواهند که اطلاعات مورد نیاز خود را سریع بیابند و با آگاهی اقدام به خرید محصول و یا سرویسی کنند.

با پیروی از نکات گفته شده در مقاله می توانید در رتبه های بالاتر گوگل مپ قرار بگیرید و بازدید وب سایت و درآمد خود را افزایش دهید.

با واگذاری طراحی و سئوی وب سایت خود به شرکت دارکوب، رتبه های بالای گوگل را به خود اختصاص دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز