قالب وب سایت معرفی و شرکتی و خدماتی آچارمَن

طراحی قالب سایت توسط سرکار خانم خلج

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2049

قیمت: 200,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

5/5 - (3 امتیاز)

قالب آچارمَن، یک قالب معرفی، شرکتی و خدماتی است. این قالب وردپرس خدماتی برای افرادی که شرکت های خدماتی دارند بسیار کاربردی ست.

قالب وردپرس شرکتی و خدماتی

برای تمامی خدمات ارایه شده دارای فرم جداگانه بوده، به صورتی که نظرات و پیغام ها و یا سوالات کاربران به صورت جداگانه و طبقه بندی شده به دست ادمین میرسد. ادمین یا همان فردی که با سایت کار می کند و اطلاعات را به روز می کند با مراجعه به ایمیل وب سایت می توانید پاسخگوی کاربران باشید. بدین شکل که سوال یا نظر آنها برای وب سایت ایمیل شده و شما با دریافت اطلاعات آنها می توانید به کاربران ایمیل زده و پاسخگو باشد. قالب دارای گالری تصاویر است. شما می توانید تمامی عکس های مورد نظر خود را به صورت گالری به نمایش دربیاورید.

قالب سایت خدماتی امکان دسته بندی تمامی خدمات ارایه شده از سمت شما را داراست که دسترسی کاربران به بخش مورد نظرشان را آسان می نماید. در صفحه اصلی تمامی خدمات نمایش داده شده است و کاربران با کلیک بر روی آنها می تواند به محتوای آن صفحه دسترسی داشته باشد. این دسته بندی برای سئو و بهینه سازی سایت نیز سودمند خواهد بود.
این قالب خدماتی با آخرین نسخه ی وردپرس طراحی شده است. ریسپانسیو بوده و قابلیت چند زبانه شدن را داراست. داینامیک بوده ( یعنی تمامی عکس ها و نوشته ها به آسانی به دست خود شما که ادمین سایت می باشید، قابل تغییر است.)

قالب سایت شرکت خدماتی ریسپانسیو به معنی سازگار با موبایل است. امروز بیشتر کاربران برای مراجعه به سایت ها از تلفن همراه استفاده می کنند. در نتیجه سایت ها باید برای استفاده از موبایل نیز بهینه شوند. عملکرد ریسپانسیو به این صورت می باشد که سایت مطالب را با صفحه موبایل هماهنگ کرده و نیاز به زوم کردن و یا چپ و راست کردن صفحه نمایش تلفن همراه نمی باشد و کاربران به راحتی م ی توانند مطالب وب سایت را مطالعه کرده و تصمیم گیری کنند.

در بالا اشاره شده که قالب سایت خدماتی آچارمن داینامیک می باشد و با آخرین نسخه وردپرس طراحی شده است. کار کردن با پنل وردپرس بسیار ساده ست و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین سادگی آن می باشد.

تمامی افراد می توانند با یک آموزش ساده با پنل قالب شرکتی خدماتی کار کنند و مطالب خود را جایگذاری کنند. اصلا کار پیچیده ای نیست. تمامی بخش ها مشخص بوده ادمین یا کسی که پنل سایت را در اختیار دارد با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد پنل کاربری شده و از آنجا امکان تغییرات اطلاعات شامل عکس ها، نوشته ها، ویدیوها و غیره را دارد.

(درج اطلاعات بر عهده خریدار می باشد و در صورت نیاز به درج اطلاعات وب سایت توسط طراح تعرفه درج اطلاعات جداگانه محاسبه می گردد)
(تعرفه ثبت دامنه و هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد)

قالب وردپرس خدمات

قالب وردپرس خدمات آچارمن دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • 1. اسلایدر برای نمایش بنر
  • 2. وجود شماره تماس در ابتدای قالب وردپرس خدماتی
  • 3. دسته بندی خدمات در صفحه اصلی
  • 4. پرسش های متداول
  • 5. وجود فرم درخواست تعمیرات
  • 6. قسمت مقالات
  • 7. امکان نمایش برندها
  • 8. قسمت دپارتمان آموزشی
  • 9. طراحی صفحه تماس با ما منحصر به فرد
  • 10. لندینگ پیج برای قسمت خدمات
  • 11. منوی موبایلی جذاب
  • 12. استفاده از شبکه های اجتماعی در فوتر
  • 13. طراحی صفحه ای مجزا برای نظرات
  • 14. فرم ثبت نام برای دوره های آموزشی
  • 15. طراحی فوتر خاص
  • 16. نمایش مشتریان در صفحه اصلی
  • 17. گالری تصاویر
  • 18. فرم ثبت نام همکاران

چکیده ی توضیحات قالب سایت خدماتی:

اسلایدر برای نمایش بنر

در اولین نگاه اسلایدر قالب وردپرسی خدماتی در چشم بیننده یا همون کاربر ظاهر می شود. طراحی اسلایدر این قالب خدماتی وردپرس به گونه ای است که کل صفحه را پوشش نمی دهد و از دو طرف قالب فضایی خالی در اطراف عکس نمایان است. هدف از این کار کوچکتر کردن بنر سایت بوده است. تا هماهنگی بین ارکان قالب شرکتی خدماتی برقرار باشد. شما می توانید در این قسمت علاوه بر نمایش عکس های جذاب که به ظاهر گرافیکی سایت کمک بسیار می کند، بنرها و اطلاعیه های خود را نیز نمایش دهید تا کاربران در بدو ورود متوجه آن شوند.

وجود شماره تماس در هدر

در بالاترین و ابتدایی ترین قسمت قالب وردپرسی خدماتی، شماره تماس به صورت کاملا مشخص، نمایان است. هدف از طراحی این قالب تعمیرات محصولات است و بهترین راه ارتباطی با مشتریان برای تعمیرکار، در حال حاضر شماره تماس آن می باشد. در نتیجه به عنوان طراح سایت باید تمامی نیازها را در نظر گرفت و بهترین انتخاب را داشت. به همین علت شماره تماس در بالاترین قسمت طراحی سایت شرکتی خدماتی و با یک آیکون بزرگ و مشخص، قرار داده شده است تا کاربران بدون اتلاف وقت و سردرگمی به شماره تماس شما دسترسی داشته باشند.

اعلام خدمات در صفحه اصلی

شغل تعمیرات، یک شغل خدماتی است و تعمیرکار به ارائه خدمات می پردازد. در نتیجه مهم ترین بخش برای یک قالب خدماتی اعلام کارها و خدمات و سرویس هایی می باشد که تعمیرکار انجام می دهد. در این قالب سایت شرکت خدماتی امکان نمایش خدمات در صفحه اصلی به صورت مجزا وجود دارد. برای مثال برای برگه خدمات سرویس یخچال صفحه ای جداگانه طراحی شده است

پرسش های متداول

در تمامی مشاغل یک سری پرسش هایی وجود دارد که افراد نسبت به آنها حساس بوده و می توان بیان کرد که پرسش اکثریت افراد هست. در صفحه اصلی قالب آچارمن بخشی برای طرح و پرسش و همچنین پاسخگویی به این سوالات در نظر گرفته شده است. کاربر می تواند با مراجعه به این بخش پاسخ پرسش های خود را دریافت کند. همین امر باعث سریع در روند ارتباط گیری با مشتری بوده و کاربر آگاهانه تصمیم گیری خواهد کرد

فرم درخواست تعمیرات

در صفحه اصلی قالب وردپرس خدماتی فرمی برای دریافت خدمات و اطلاعات کاربر وجود دارد که کاربر با پر کردن فیلدهای این فرم، اطلاعات خود را به وب سایت انتقال می دهد و شما می توانید با مراجعه به ایمیل، به اطلاعات کاربر دسترسی یابید. بدین شکل که راه ارتباطی از طریق ایمیل بوده و کاربر با فرم سایت اطلاعات و نیاز خود را به دست شما می رساند و اطلاعات کاربر به ایمیل شخصی شما ارسال می شود.

در این طراحی سایت شرکتی خدماتی برای تمامی صفحات نیز فرم تماس جداگانه ای وجود دارد، و کاربر با پر کردن فرم بخش مربوطه نیاز خود را بیان می کند. در ایمیل شخصی شما بیان می شود که کاربر کدام فرم را ارسال کرده و شما متوجه نیاز کاربر خواهید شد. بدین صورت که فرم بخش تعمیرات یخچال با ماشین لباسشویی جدا بود و کاربر با مراجعه به صفحه تعمیرات یخچال و پر کردن آن، بیان خواهد کرد که یخچال خود دچار مشکل شده و این فرم به ایمیل شخصی شما ارسال خواهد شد.

مقالات

در صفحه اصلی قالب سایت شرکت خدماتی شش مقاله آخر شما نمایش داده خواهد شد و کاربر می تواند با مراجعه به این بخش، بدون جستجو و سردرگمی به آخرین مقاله سایت دسترسی پیدا کند. وجود قسمت مقالات برای سئو و بهینه سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و شما باید کلمه های کلیدی خود را شناسایی کنید در متن مقالات به کار ببرید

امکان نمایش لوگوها و برندها

در این قسمت از قالب وردپرس خدماتی می توان برندهایی که به عنوان یک تعمیرکار در آنها تخصص دارید را معرفی کنید. این قسمت به صورت جداگانه در صفحه ی محصولات وجود دارد. بدین شکل که شما ممکن است یک سری از برندها را تعمیر نکنید. در نتیجه شما برندهای مورد نظر را در صفحه تعمیرات یخچال نمایش نمی دهید و به کاربر بیان می کنید که فقط لوگوهایی که نمایش داده شده است را می پذیرید و تمرکز شما بر روی برندهایی ست که نمایش داده اید.

دپارتمان آموزشی

در صفحه و بخش دپارتمان آموزشی مقالات آموزشی به صورت مجزا برای دسترسی بهتر طراحی شده اند و همچنین آخرین مقالات نیز در همان صفحه، به ترتیب انتشار نمایش داده شده اند. ترتیب مقالات به شکل آخرین مقاله ارسالی است. بدین شکل که آخرین مقاله در بالاترین قسمت مقالات قرار می گیرد . کابران با مراجعه به این قسمت متوجه به روز رسانی یا همان آپدیت وب سایت خواهند شد.

صفحه تماس با ما

در این قالب سایت شرکت خدماتی بخش تماس با ما به صورت منحصر به فردی طراحی شده است. کاربر با مراجعه به این صفحه فقط آیکون های تماس را می بیند و اطلاعاتی مشاهده نخواهد کرد، اما با حرمت موس بر روی آنها، آیکون حرکت کرده و اطلاعات پشت آن در معرض دید کاربر قرار می گیرد. این صفحه در گوشی موبایل با حرکت انگشت و لمس آیکون صورت می گیرد و اطلاعات در زیر آنها نمایان می شود.

طراحی صفحه اختصاصی برای صفحات محصولات

همانطور که در بالا اشاره شده است، در این قالب خدماتی طراحی برای تمامی محصولات صفحه ای جداگانه طراحی شده است. و اطلاعات و توضیحات هر محصول به صورت جداگانه ست. در هر صفحه عکس مربوط به آن صفحه نیز وجود داشت. همچنین فرم مربوطه ، نمایش لوگوها نیز به صورت اختصاصی هستند اما باقی اطلاعات شامل مقالات و دیگر توضیحات در تمامی صفحات تکرار شده اند.

طراحی جذاب منو در حالت موبایل

در این قالب تعمیراتی و شرکتی منوی موبایل آن دارای آیکون می باشد که با مضمون آن هماهنگ است و برای هر بخش آیکون جداگانه ای طراحی شده است. همین آیکون ها باعث جذابیت بیشتر درحالت موبایل شده است و همچنین باعث تفکیک و جداسازی مطالب در قالب سایت خدماتی شده است.

استفاده از شبکه های اجتماعی

اهمیت شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال مدیا در دنیای امروزه بر کسی پوشیده نیست. با اتصال سایت و شبکه های اجتماعی به هم می توان قدرت تبلیغات و معرفی خود را افزایش داد.

نظرات کاربران

در این قالب سایت خدماتی صفحه ای جداگانه برای نظرات کاربران در نظر گرفته شده است. بدین شکل که فرم نظرات در بالا قرار دارد و کاربران می توانند نظرات خود را در این فرم اعلام کنند و در قسمت پایین آن نظرات دیگر کاربران را بخوانند. همین امر باعث می شود تا کاربران با اطلاع داشتن از سابقه و اعتبار شما تصمیم آگاهانه تری بگیرند

فوتر خاص

در قسمت فوتر سایت (قسمت انتهایی سایت) طراحی خاصی صورت گرفته که با هدر سایت (قسمت ابتدایی قالب خدماتی وردپرس) هم خوانی و مطابقت دارد. در فوتر سه بخش داریم که شامل درباره ما، نمایش لوگوها و نمادهای سایت، اطلاعات تماس می باشد. طراحی به گونه ای است که تمرکز اصلی بر روی نمادها می باشد و در بالای آن شبکه های اجتماعی نمایش داده شده است.

در قسمت فوتر تیترهای درباره ما و تماس با نیز به صفحه های مربوطه لینک شده اند و می توانید با کلیک کردن بر روی آنها به صفحه ی دیگری رفته و اطلاعات را به صورت کامل مطالعه کنید.

نمایش مشتریان خاص

در صفحه اصلی شما می توانید مشتریان و شرکت هایی که با آنها همکاری دارید را نمایش دهید. این امر سبب می شود تا رزومه و اعتبار خود را نیز به کاربر نمایش دهید. یا می توانید برندهایی که در آنها تخصص دارید دارید را جایگذاری کنید.

گالری تصاویر

این قالب شرکتی و خدماتی دارای گالری تصاویر بوده و شما می توانید تصاویری را که قصد نمایش آنها را دارید، انتخاب کرده و در گالری نمایش دهید. این امکان نیز وجود دارد که می توانید چندین گالری مختلف بسازید. بسته به نیاز و سلیقه تان می توان یک یا چندین گالری داشت و هر کدام را در صفحه ای جداگانه نمایش داد. این تصاویر می تواند شامل محصولات، نمونه کارها و … باشد.

فرم ثبت نام تکنسین

در هدر قالب وردپرس خدمات قسمتی به اسم حساب کاربری تکنسین وجود دارد با کلیک بر این قسمت شما می توانید افرادی که دارای مهارت در زمینه شغلی شما هستند را جذب کنید. آنها با کلیک بر این قسمت وارد قفرم ثبت نام همکاری می شوند و می توانند با وارد کردن اطلاعات و رزومه خود در سایت، درخواست همکاری دهند. شما با بررسی رزومه آنها می توانید در مورد آنها تصمیم گیری کنید. همچنین در بالای فرم ثبت نام می توانید یک رزومه از شرکت و خودتان و امکانات شرکت خود برای همکاران قرار دهید. عنوان این صفحه نیز باعث جذب مخاطبان خواهد شد عنوان صفحه “چرا همکار ما شوید؟” می باشد

فرم ثبت نام آموزشی

در قسمت آموزشی این قالب خدماتی وردپرس فرمی در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند با پر کردن فیلد های آن اطلاعات شخصی و درخواست خود را برای شما ارسال کنند و شما با مراجعه به ایمیل سایت به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید با آنها تماس بگیرید. همچنین در قسمت پایین تر از این فرم، فرم دیگری برای پرسش کاربران در نظر گرفته شده است که اگر پرسشی دارند بتوانند از طریق این فرم سوال کرده و بعد از طرف شما ایمیل پاسخ سوال خود را ببینند. شما نیز می توانید با بهره گیری از این فرم، به سوالات کاربران پی برده و در صورت نیاز در قسمت سوالات متداول که در صفحه اول ساعت در نظر گرفته شده است، پاسخ دهید.

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز