خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل

نوشته شده توسط زهرا نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12932

5/5 - (3 امتیاز)

به زبان ساده بک لینک سازی یعنی لینک دادن یک صفحه از یک سایت به یک صفحه از سایت دیگر است. عمل بک لینک سازی به منظور بهبود رتبه سئو سایت در نتایج جستجو گوگل است. بک لینک ها به دو صورت فالو و نوفالو هستند.

لینک فالو به لینکی گفته می شود که گوگل آن ها را می خزد و با برچسب ‘rel=’follow نمایش داده می شوند. لینک های نوفالو دقیقا برعکس است یعنی لینک هایی که خزنده های موتورهای جستجو انترتکست های آن را نمیخزند.

بک لینک چیست؟

به زبان خیلی ساده بک لینک به معنای پیوندی از یک سایت به سایت دیگر برای افزایش رتبه سئو سایت است. موتورهای جستجوگر از بک لینک ها به عنوان سیگنالی برای رتبه بندی سایت استفاده می کنند بنابراین بک لینک های باکیفیت تاثیر مستقیم بر روی نتایج جستجو گوگل دارد و باعث افزایش رتبه بندی سایت می شوند.

مزایا و معایب بک لینک ها

مسلما خرید بک لینک کار اشتباهی است. گوگل بسیار باهوش است و سریع اینگونه سایت ها را تشخیص می دهد. زیرا این سایت ها تعداد بسیار زیادی بک لینک دارند و حتی اگر رتبه سایت های بک لینکی آنها خوب هم باشد گوگل متوجه تقلب می شود و نمره منفی می دهد.

بک لینک هایی که برای افزایش سئوی سایتتان می زنید اگر می خواهید که تاثیر خوبی داشته باشد باید از سایت های معتبر و با هویت آن ها را بزنید. روند تشخیص گوگل برای در نظر گرفتن اعتبار یک سایت این است که زمانی که شما از یک سایت معتبر و دارای هویت بک لینک دریافت می کنید این نشان می دهد که آن سایت پربازدید و معتبر شما را تائید می کند.  حال  اگر از سایتی که در حیطه فعالیت شماست و معتبر است بک لینک دریافت کنید این بک لینک از نظر گوگل بسیار اهمیت دارد زیرا یک همکار شما را تائید کرده است.

گوگل چگونه تشخیص می دهد که خرید بک لینک انجام داده اید؟

شرکت هایی هستند که اقدام به فروش بک لینک می کنند. در واقع کار این شرکت ها از نظر گوگل غیرقانونی است.  گوگل از روش های مختلفی برای تشخیص خرید بک لینک استفاده می کند. وظیفه تیم تشخیص خرید بک لینک در گوگل دقیقا همین است. گوگل یک تیم قوی برای شناسایی سایت هایی دارد که بک لینک می فروشند.  همچنین گوگل همیشه از کاربران درخواست داشته که اگر سایتی را می شناسند که این فروش بک لینک انجام می دهد آن سایت را معرفی کنند. گوگل به راحتی از تعداد لینک هایی که به سایت شما در یک بازه زمانی مشخص ارسال شده است می تواند این موضوع را تشخیص دهد. با به وجود آمدن الگوریتم پنگوئن استفاده غیر طبیعی از یک کلمه کلیدی به عنوان انکرتکست خلاف قوانین گوگل است.

رپورتاژ آگهی چیست و تاثیر آن بر روی سئو سایت

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری، متن یا خبری است که به منظور تبلیغات از یک سایت در سایت دیگر گذاشته می شود. در این خبر می توان از سایت آگهی دهنده به سایتی که خبر در آن می گذاریم لینک دهیم. رپورتاژ آگهی یکی از شیوه های قدیمی بازاریابی دیجیتال است. رپورتاژ آگهی به منظور بهبود رتبه سایت انجام می شود.  رپورتاژ هرنوع آگهی، خبر و یا متنی است که به اضای دریافت پول منتشر می شود. شکل رپورتاژ آگهی به شکل یک مقاله یا داستان یا خبر است.

خرید رپورتاژ آگهی و معایب و مزایای آن

مدیران سایت ها همیشه به دنبال روش هایی برای بالا بردن سئوی سایت و افزایش ترافیک و رتبه وب سایت هایشان بوده اند. خرید رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یا تبلیغات خبری از جمله روش هایی است که به سرعت بر روی سئوی سایت تاثیر مثبت می گذارد به همین دلیل بسیار مورد استقبال مدیران سایت ها است.

رپورتاژ آگهی باعث می شود افراد بیشتری شما را بشناسند

رپورتاژ آگهی نوعی از دیجیتال مارکتینگ است که به شکل مقاله ای در یک سایت خبری قرار می دهید و می توانید در آن سایت خودتان را به صورت نامحسوس توصیف کنید. از آنجایی که این نوع تبلیغات یک مقاله کامل است شما می توانید به طور کامل در مورد خودتان و خدماتی که ارائه می دهید و نیاز های مردم به آن طوری صحبت کنید که خواننده احساس نیاز پیدا کند. یعنی شما می توانید به طور کامل بازاریابی محتوایی انجام دهید. بازاریابی محتوایی یعنی شما در یک مقاله و یا خبر کامل در مورد چیزی توضیح می دهید به طوری که خواننده احساس نیاز به آن پیدا کند. در رپورتاژ آگهی تنها چند جمله تبلیغاتی نیست بلکه در طی یک مقاله کامل می توان به بسیاری از نکات اشاره کرد.

احتمال این که رپورتاژ آگهی خوانده شود بسیار بالاست

از آنجا که رپورتاژ آگهی معمولا در سایت های خبری و مابین اخبار قرار می گیرد احتمال اینکه دیده و خوانده شود بالاست. همچنین رپورتاژ خبری به صورت همیشگی در آن سایت باقی می ماند و احتمال اینکه بعد ها توسط افراد دیگری خوانده شود وبازدید آن بالا برود زیاد است.

رپورتاژ می تواند به برندسازی شما کمک کند

یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی کمک به ایجاد برندسازی و جلب اعتماد در کاربران است. قضیه برندسازی برای هر کسب وکاری مهم و حیاتی است. هر چقدر برند شما بیشتر شناخته شود بیشتر مورد اعتماد قرار خواهید گرفت.

به سئو سایت کمک می کند

زمانی که شما بتوانید یک لینک از یک سایت خبری معتبر دریافت کنید برای سئو سایتتان بسیار ارزشمند است. رپورتاژ آگهی به طور مستقیم بر روی سئوی سایت تاثیر می گذارد.

نتیجه گیری

رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری نوعی از بازاریابی دیجیتال یا همان بازاریابی اینترنتی و یا همان دیجیتال مارکتینگ است که به سئو سایت نیز کمک زیادی می کند. زیرا شما می توانید با استفاده از یک رپورتاژ آگهی خوب هم برند خود را معتبر کنید و هم یک بک لینک معتبر از یک سایت معتبر داشته باشید وهم اینکه در یک مقاله خبری می توانید به طور کامل و شفاف در مورد خدمات یا محصولاتتان و نیاز مردم به آن کاملا صحبت کنید.

سئو سایت

چرا گوگل خرید بک لینک را جریمه می کند؟

اگر کمی به حوزه وب آشنایی داشته باشید می دانید که خرید بک لینک اصلا برای سئوی سایت مناسب نیست و گوگل به محض اینکه متوجه شود سایت را جریمه می کند و یا حتی ممکن است سایت پنالتی شود.

خرید بک لینک زمانی برای شما مفید خواهد بود که در سایت های مرتبط با زمینه فعالیت شما باشد. همچنین کلمه ای که به آن لینک می دهید یا همان انترتکست و کلمات اطراف انترتکست باید مرتبط با زمینه کاری تان باشد زیرا گوگل به آنها توجه می کند و با توجه به انترتکست و کلمات اطراف انترتسکت متوجه زمینه کاری شما می شود.

گوگل چگونه تشخیص می دهد که خرید بک لینک داشته اید؟

گوگل بسیار باهوش است. گوگل یک تیم متخصص برای همین امر دارد. وظیفه این تیم دقیقا برای مبارزه با این پدیده که جزو جرائم در اینترنت میباشد، است.  گوگل صفحاتی را که کارشان فروش بک لینک است شناسایی می کند. این صفحات به پیج هایی با زمینه کاری های متفاوت لینک می دهند. زمانی که یک انترتکست به زمینه کاری های متفاوت لینک داده شود گوگل به راحتی متوجه می شود و آنها را جریمه می کند.

گوگل همیشه کاربران را تشویق می کند تا در صورتی که چنین سایت هایی را دیدند آنها را معرفی کنند. به این ترتیب هم سایت هایی که خرید بک لینک می کنند و هم سایت هایی که فروش بک لینک دارند شناسایی می شوند و جریمه می شوند.

بهترین راه برای ساخت یک بک لینک مناسب تولید محتوای سئو شده و قرار دادن بک لینک در سایت مرتبط در یک محتوای اصولی باشد. زمانی که شما شروع به تولید محتوا می کنید، مقاله ای در رابطه به موضوع مشخصی در زمینه کاری خودتان می نویسید. مسلما در آن محتوا کلمات کلیدی مرتبط استفاده می شود و پیام و خبری را به کاربر می دهد. لینکی که در آن محتوا قرار داده شود و به سایت مرتبط با محتوا زده شود آن لینک ارزش دارد.

نکات مهم خرید بک لینک

با تمام این تعاریف اگر کاربر باز هم اصرار به خرید بک لینک داشته باشد از راه های اصولی مانند تولید محتوا مناسب نمی خواهد استفاده کند. بهتر است نکاتی را در خرید بک لینک در نظر گرفته شود.

  • تا جایی که ممکن است لینک ها در فاصله زمانی های مختلف و جداگانه خریداری شوند.
  • سایتهایی که بصورت بسیار عمومی و گسترده بک لینک می فروشند همکاری کنید.
  • از محتوا در تبلیغات استفاده کنید مانند رپورتاژ آگهی

خرید بک لینک ارزان

هر جا صحبت از ارزانی می آید از کیفیت آن محصول کم می شود. هیچ ارزانی بی دلیل نیست.  زمانی که سایتی شروع به فروش بک لینک ارزان می کند مسلما تعداد خریدارهای بک لینک ارزان نیز بالا می رود. بنابراین به تعداد زیاد لینک در آن سایت قرار می گیرد و از ارزش بک لینک کم می شود. همچنین که گوگل سایت هایی را که به صورت انبود بک لینک می فروشند شناسایی می کند و اسپم اعلام می کند.

خدمات سئو سایت چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

پروسه سئو و بهینه سازی سایت از همان ابتدای طراحی سایت شروع می شود. شما باید دقت داشته باشید که سایت طوری طراحی شود که تمام نکات و اصول بهینه سازی سایت در کدزنی سایت رعایت شود.  به طور کل پروسه سئو و بهینه سازی سایت شامل سه مورد سئوی داخل صفحه، سئوی خارج صفحه و سئوی تکنیکال سایت است. در ادامه در مورد هر کدام از این ها صحبت خواهیم کرد.

سئوی خارج صفحه یا سئوی آف سایت به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که در خارج از سایت شما به منظور بهبود رتبه سئو سایت شما انجام می شود. عوامل اصلی سئوی سایت، سئوی خارجی و سئوی داخلی سایت است که در کنار هم اگر تمام موارد به خوبی رعایت شود به افزایش رتبه وب سایت کمک می کند.

سئوی خارج سایت یعنی کلیه تبلیغات و بک لینک سازی هایی که از سایت شما به سایر سایت ها داده می شود. اگر سایت معتبری تائید کند که لینک سایت شما در سایت آنها باشد یعنی سایت شما را تائید می کند. هر چه آن سایت معتبر تر باشد و رتبه بهتری داشته باشد و با نوع کسب و کار شما مرتبط باشد آن بک لینک ارزش بیشتری دارد.

از جمله فعالیت های سئوی خارج سایت می توان به ارسال پست مهمان، بک لینک سازی در سایت های آگهی، ثبت آگهی، ثبت آگهی رایگان، بک لینک سازی در فوروم های مرتبط است. این نوع بک لینک ها، بک لینک رایگان هستند.

سئوی کلاه سایت و سئوی کلاه سفید

سئوی سایت پروسه ای زمان بر است. بعضی افراد اقدام به فعالیت های غیرقانونی می کنند که رتبه سایت خیلی زود پیشرفت کند. به این اقدامات سئوی کلاه سیاه گفته می شود. سئوی کلاه سیاه تخلف است و در صورتی که گوگل متوجه شود سایت را پنالتی می کند. از جمله اقداماتی که در سئوی کلاه سیاه انجام می شود مانند خرید بک لینک با حجم بالا و استفاده از کلمات کلیدی با حجم بالا است. استفاده از تکنیک های سئوی کلاه سیاه اگر چه ممکن است در کوتاه مدت خوب جواب دهد اما در بلند مدت باعث جریمه و پنالتی شدن سایت می شود.

از طرفی سئوی کلاه سفید به کلیه اقداماتی گفته می شود که به صورت اصولی و استاندارد، مطابق با الگوریتم های گوگل انجام می شود. سئوی کلاه سفید باعث ماندگاری سایت در نتایج جستجو های گوگل می شود.

بک لینک های ضعیف: به بک لینک هایی گفته می شود که در مدت زمان کم تعداد بسیار زیادی بک لینک ارائه می دهند. به طور مثال فروش 5000 لینک در 24 ساعت. تمام این لینک ها ضعیف هستند و در این روش تمامی لینک ها بدون محتوا و در سایت های غیر مرتبط ارسال می شوند که هیچ ارزشی برای سئو ندارد و حتی در بلند مدت باعث پنالتی سایت می شود.

بک لینک دائمی یا pbn چیست؟

بک لینک های دائمی، هایپر لینک هایی هستند که در یکسری از سایت ها و وبلاگ ها ساخته می شوند. این بک لینک ها بر روی سئوی سایت اثر می گذارند.

آیا خرید بک لینک دائمی خوب است؟

خرید بک لینک های دائمی برای سئو سایت خوب نیستند زیرا این نوع بک لینک ها قوانین سئوسایت در الگوریتم ها را نقض می کنند.  حتی اگر بک لینک های دائمی برای سئوی سایت مفید باشند و باعث افزایش رتبه سایت شوند در صورتی که خزنده های موتورهای جستجو متوجه شوند سایت جریمه می شود.

بک لینک دائمی نوعی سئوی کلاه سیاه هستند که باید از آن اجتناب کنید. خرید بک لینک قوی و دائمی هنوز هم رواج دارد و تا زمانی که بک لینک معیاری برای سئوی سایت است از این مدل بک لینک ها استفاده می شود.

حقیقت هنوز هم استفاده از این نوع روش های سئوی کلاه سیاه راه موثری برای افزایش رتبه وب سایت ها در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ است. خرید بک لینک دائمی یک استراتژی خوب و موثر برای افزایش سئو سایت هنوز هم مطرح است. اما به یاد داشته باشید هر نوع استفاده از سئوی کلاه سیاه می تواند برای سایت شما جریمه در پی داشته باشد.

شما اگر تمایل به یادگیری آموزش سئو به صورت حرفه ای و کامل را دارید آموزشگاه دارکوب دوره صفر تا صد آموزش سئو را در اختیار کاربران قرار داده است.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز